KrissCross Postitatud 12. november 2018 Postitatud 12. november 2018 Tervitus Sooviks teada kas m20b23 mootori nukkvõll oleks hea lahendus m20b25 mootorile? Kas on ültse neil vahet? Ootan arvamusi tänud!
jaan320i Postitatud 13. november 2018 Postitatud 13. november 2018 Kui nukka tarvis, siis oleks pakkuda komplektne 2,3 plokikaas 45 euri eest
KrissCross Postitatud 13. november 2018 Autor Postitatud 13. november 2018 Mul endal 2,3 nukk olemas aga uuringi kas 2,5 on sama vôi on ikka teistsugune originaalis!
Max. Postitatud 13. november 2018 Postitatud 13. november 2018 A kisuks selle teema siin juba laiali siis ära. Mina ei ole suutnud leida inffi 2.3 nuka kohta. Oskab keegi jagada? kraad, tõus jne.
raitz330 Postitatud 13. november 2018 Postitatud 13. november 2018 (muudetud) Googlist leian mingeid numbrid: M20B25 camshaft specs : duration – 256 deg, valve lift – 10.1 mm. Cylinder head number – 885. E30 323i 731 head has 272° duration at 10mm lift M20B25 : 264 degrees with cat and 260 without, 108 degree lobe separation, 10 mm lift M20B20/B23 : 252 degrees without cat. Muudetud 13. november 2018, muutis raitz330
iknowthatfeelbro Postitatud 13. november 2018 Postitatud 13. november 2018 (muudetud) Nii, et mingi m20b23 on eriti käreda nukaga (272 kraadi durationit), kuid seal samas leidub ka eriti lahjasid m20b23 nukkasid (kõigest 252 kraadi)? Not sure kui tõene see ülaltoodud info muidugi on - võiks mingi source ka postidada, siis saaks edasi uurida. Mina olen ise kuulnud seda juttu, et m20b23 on ainuke "sportnukaga" e30 vms. Muudetud 13. november 2018, muutis iknowthatfeelbro
Max. Postitatud 13. november 2018 Postitatud 13. november 2018 (muudetud) 272 tudub liiga hea. ja neid variantegi liiga palju erinevaid. Ei taha uskuda. Samuti m20b25 jutt, et 3 erinevat- no ei usu! .Pole küll tõestada, aga ilmselgelt see 1kw tuleb pigem kõrgemast surveastmest ning kati puudumisest. Tundub nagu oleks keegi kulunud nukka tutikaga võrrelnud. Muudetud 13. november 2018, muutis Max.
Toivoku Postitatud 14. november 2018 Postitatud 14. november 2018 Nii igaksjuhuks ütlen,et mul 120.- eest vedeleb üks tutikas m20b25 nukk.
eix22 Postitatud 14. november 2018 Postitatud 14. november 2018 See 1kw erinevus on sees ka nn fl mootoril, kui katti all pole tehasest. B osana eristub isegi katiga ja ilma variandi nukad m20b25-l. Febi ilma katita variant riiulis olemas mul. Seda reaalselt ei tea, kas asjasse on segatud otseselt kat, reaalne mootori ehitus või aastakäik . Võibolla lihtsalt eristatakse kat või ilma jutuga uuemat ja vanemat m20b25 mootorit. Igatahes on a osana vähemalt 3 erinevat nukka kataloogi järgi m20b25 mootorile. 323i on samuti oma nukk, et miskit peab teistmoodi olema.
KrissCross Postitatud 14. november 2018 Autor Postitatud 14. november 2018 Oky tänx infi eest aga mul vana nuka peal selline kiri LYD 7 kas selle järgi saaks ôige nuka vaadata? Näiteks 2,3 nukk mis mul on olemas LYD 6. Kas see on siis nii öelda kood mida jälgida ostmisel v?
KertV Postitatud 23. november 2018 Postitatud 23. november 2018 Päris pikka aega tagasi sai uuritud ka nende nukkade erinevust ja meelde jäi nägu see, et ükski tehase nukk midagi suurepärast polnud. Väiksed erinevused mis tingitud rohkem kubatuurist ja toitesüsteemist. Motroniku juhtimisega mootor nagu nii väga üle 5500 pöördesse ei lähe puht sisselaske pärast. Kõrgemalt tõmbava nuka saab ehk karpaga mootorilt, sellel tehasest juba lühike kolle. Ülal Raitzi poolt väljatoodud andmetega oleks hea teada ka mis toitesüsteemil.
Margo Postitatud 24. november 2018 Postitatud 24. november 2018 Ma ei ole paberitega insener, aga peale durationi ja lifti (mille abil asjaarmastajatele toodet pähe määritakse) on nukkvõllil veel olulisi parameetreid. Paljud FB gruppides ja siin ka äkki meil vist rinkasõitjad, et paneme 360° ja 20mm tõusuga nuka +1,5kg hooratta ja siis peaks lebo 100kw juures olema. Alustame asjadega õigest otsast ehk mõtleme välja endale vajaliku pöördevahemiku ja kui mootorit on moditud sellise tasemeni, kus originaalnukaga seal vahemikus enam piisavalt hästi ei hinga, siis tuleks välja mõelda, mis sinna paremini sobiks. See jutt ei ole suunatud teemaalgataja pihta. Vastus tema küsimusele on: ei tea. 1 1
m20b20 Postitatud 26. november 2018 Postitatud 26. november 2018 Originaal 84a 323 kaant vahetanud ja oli nukk teine vs 2.0 oma mille kaan peale läks.
KrissCross Postitatud 10. jaanuar 2019 Autor Postitatud 10. jaanuar 2019 14.11.2018 kell 17:33, KrissCross ütles: saab keegi infi jagada kus on originaal nukal koodid vôi tunnused et oleks ikka tegu sama nukaga???
Margo Postitatud 10. jaanuar 2019 Postitatud 10. jaanuar 2019 Nukkadel on valukoodid peal ainult. BMW mingi variandi nukad said uuena miski värvitriibu kuhugi, aga seda nii täpselt pole uurinud.
KrissCross Postitatud 10. jaanuar 2019 Autor Postitatud 10. jaanuar 2019 Jep kahel nukal mis pakuti oli punane täpp peal! Ja see mis peal oli ja tahab välja vahetamist saada on valukood peal. Aga mingit muud märget siis ei olegi vôimalik leida et kas on samasugused nukad?
Soovitatud postitused
Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse
Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja
Loo konto
Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!
Registreeri uus kontoLogi sisse
Sul juba on konto? Logi siit sisse.
Logi kohe sisse