Hüppa postitusse
Postitatud
comment_34061

Kuna eraldi teemat siin veel ei ole selle mootori (m50b25) paigaldusest e30ne peale, siis tegin siia teema, et koguda kokku meie kõigi kogemused ja teadmised.
Inglisekeelsed õpetused ja põhiasjad kirjas järgneval kahel aadressil.
http://www.e30dohc.c..._Required_Parts
http://www.rmeuropea...0-m50-swap.aspx

Vajalikud asjad mootorivahetuseks:

M50 terviklik mootor koos kõigi lisaseadmetega kas e36 või e34 pealt.
Juhtmestik ja mootoriaju
E34 525i õli vann, õlivarras koos õlivarda toruga ja õlivõttur.
E36 mootorikäpad

Käigukastidest võib kasutada M40, M42, M43, M50, M52, S50, S52 kaste.

See, et millist käigukasti kasutada, sellest oleneb ka, millist kardaani on vaja kasutada, samuti tuleks mõelda differentsiaali ülekande peale, kuna M50 mootorite kastidel 5. käik 1:1le (rullikatel 4. käik).
Olenevalt käigukastist tuleb valida ka kardaan, sest käigukasti otsaflantse on kaht tüüpi: suur ja väike. Kuna E36 ja E34 M50 peal  kasutab BMW ZF-i kasti, millel suur flants, siis üks lihtne kardaanivariant oleks E36 328i või 325 diisli kardaani, mis üsna õige pikkusega.
Käigukastihoovastik võib vajada ka muutmist.

Muudetud: 17.10.2013 - Margo

Muudetud , muutis Margo

  • Vastuseid 376
  • Vaatamisi 93,8tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • pahaaimamatult jääb mulje, et kodanikud, kes hirmsast ehitada soovivad ei oma eriti üldsegi tehnilist taipu  ..kui te endale ei taha teenet teha, siis tehke teistele ja ärge ehitage autot sedasi "ehku

  • Käisin täna Leksi juures tema edusamme jälgimas ja seletasin talle ka, et kokku ei tohi omavahel kindlasti ühendada. Pigem tuulutuse ots lahti jätta kapoti alla. Kui kokku ühendad, siis tuulutus ei to

  • Vist peakski sama kastiga tegu olema (ülekanded teised vb). Mina võtsin endale m51 kasti küljest siduri töösilindri ja siis tundus küll esmapilgul sama olevat nagu bensiinimootoril.

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

comment_99417

Ajusurm üldiselt mingi 1% tõenäosus. Säde kadunud ja bensupump ei tööta tähendab punase lipikuga ajul üldiselt ikkagi, et kuskil mingi katkestus või aju ei saa aru, et mootor pöörleb. Kui sul on, võiksid teist nuka andurit ka proovida. Vbolla loll küsimus, aga aku ikka piisavalt täis ja starter väntab korralikult?

  • 1 kuu hiljem...
comment_100383

Täna siis jõudis minuni see hetk, et oli aeg teha oma projektile esimene käivitus, aga võta näpust ei läinud kõik nii nagu lootsin :)

Probleem siis selline: Starter veab mootorit ilusti ringi, mootor lubab aga täitsa käima ei lähe, on kellegil sarnast viga esinenud?

Üks huvitav tähelepanek on see, et bensupump läheb tööle alles siis, kui starter tööle hakkab, on see normaalne?

comment_100386

Endal oli esimestel käivitustel samamoodi, et benapump hakkas alles tööle kui starter tööle hakkas, hiljem süüdet keerates. Võtsin kütuselati vooliku lahti ja latt jooksis tühjaks siis oli samamoodi, et esimesel käivitusel hakkas pump alles starteriga tööle.

comment_100401

Sattusin nüüd sellise probleemi otsa ,et pole m52 mootori generaatorile kuhugi ergutusjuhet paigaldada,on vaid kandiline pistik generaatori küljes.

Ilmselt on neid genekaid kahte sorti,kuid kuidas lahendada antud olukord,ilma et peaks geneka ära vahetama?

Juhtmestik pärineb e36 328i,generaator e38 728ia

Tuleb hankida sobiv pistik.

klemm 1 on ergutus süütest läbi kaitsme (roheline valgega)

klemm 3 laadimise signaal kellaplokile (sinine juhe)

 

Sai üks 98a E39 pealt pärit moto käima pandud 39 juhtmestiku ja EWS 3-ga, kas sõidab ka, seda on hiljem näha :D  kiiruse signaal jäi esialgu ühendamata.

Muudetud , muutis Tiit

comment_100405

Tõenäoliselt kütuselatt pihustitega oli kuivaks kuivanud. Minul ka oli nii, ma panin kütusepumba relee sunniviisil tööle pooleks minutiks, siis pumpas ilusti küte trassi koos tagasivooluga täis ja käima läks poolest pöördest.

Ma ise arvan, et hüdrotõukurid olid täiesti tühjaks vajunud ja ei avanud klappe korralikult.

comment_100954

Hiljuti sai alles ühel sõbral tehtud sama asi ja ülevaatuse punktist mingit paberit küll vaja polnud, käis vaatas üle ja küsis mis mootor peal on ja korras oligi. Paberit peaks vaja minema siis, kui enne autol katalüsaatorit polnud aga uuel mootoril on katalüsaator ettenähtud, et näidud korras oleks.

comment_100999

Kas keegi oskab öelda, mis mootoripatjadega saab mootorit reaalselt ettepoole liigutada, Endal on kasutusel e34 padjad, aga väljalaske poolne tulemüüri vastas olev nurk ongi pmst seal vastas, isegi näpp ei lähe vahele. Mõtlesin et liigutaks selle ettepoole. Kas e28 padjad liigutavad ettepoole?

comment_101031

Kas keegi oskab öelda, mis mootoripatjadega saab mootorit reaalselt ettepoole liigutada, Endal on kasutusel e34 padjad, aga väljalaske poolne tulemüüri vastas olev nurk ongi pmst seal vastas, isegi näpp ei lähe vahele. Mõtlesin et liigutaks selle ettepoole. Kas e28 padjad liigutavad ettepoole?

mingit pilti viicid lisada ?  mul ka e34 padjad ja minul vist pole sellist muret.. ma muidugi pöörasin neid patju ka korralikult edasi tagasi otsides "tsentrit"

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus