Hüppa postitusse

Lobamokkade rubriik


P2hkel

Soovitatud postitused

Olen küll antud vallas algaja, kuid julgen väita, et kui suunatule kangi liigutad paremale või vasakule ja relee ainult plõksub, kuid valgust ei ole. Siis justkui see viitaks sellele, et vool on niivõrd nõrk, et relee teeb plõksu, aga ei suuda tuld põlema panna (ntx kangi klemmid väsinud või juhtmestik releest edasi katki). 

 

Kui ohutulede lülitit sõrmega jõuga kinni hoida, siis suunatuled vilguvad, viitab justkui sellele, et ohutulede lüliti tuksis.

 

Parandage palun mind, kui eksin.

Muudetud , muutis TrvP
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Autotehniku ja autolukksepa vahe on selles, et autotehnikud lihtsalt vahetavad vana jupi uue vastu jne, aga lukksepadele õpetati ikka vanat asja korda ka tegema :D

Pigem on asi nii, et autotehnik teab, mida teha ja miks seda teha ning annab info autoremondilukksepale, kes teab, kuidas seda teha.

  • Meeldib 1
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Olen küll antud vallas algaja, kuid julgen väita, et kui suunatule kangi liigutad paremale või vasakule ja relee ainult plõksub, kuid valgust ei ole. Siis justkui see viitaks sellele, et vool on niivõrd nõrk, et relee teeb plõksu, aga ei suuda tuld põlema panna (ntx kangi klemmid väsinud või juhtmestik releest edasi katki). 

 

Kui ohutulede lülitit sõrmega jõuga kinni hoida, siis suunatuled vilguvad, viitab justkui sellele, et ohutulede lüliti tuksis.

 

Parandage palun mind, kui eksin.

Minu panus on suunatulede relee Võta lahti ja jooda külmjooted üle küll siis assja saab

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Antud mootoril kollekor puudub ja isegi kui kolle küljes oleks, ei oskaks ma neil vahet teha. Kas ploki ei ole mingit märgistust?

Ise küsin ise vastan :-)

Sisselaske kollektori poolsel ploki küljel on m50b25 mootori puhul selline kood 25 6s1 ja b20 siis 20 6s1.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kunagi väga-väga ammu tegin eepilise vea ja ostsin endale audi 80 2.0 66kw... Sellega sai nii mõnigi terav olukord möödasõidul läbi elatud. Ükskord tegin veoautost Käru ja Lelle vahelise teelõigul ca 3 km möödasõitu, kuna tuul oli vastu. :D Seni kuni tuules sõitsin oli kõik ok, aga nii kui veoki tagant välja keerasin oleks nagu vastu sina sõitnud.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kõige rotimad autod mis endal olnud on (ja kusjuures ka kõige aeglasemad millega ma vist üldse ise sõitnud ka olen) 1,1 liitrine Escort (37kw) ja 2,3 liitrine diisel Opel Omega (natuke üle 50kw).  :D

 

Elu üks õudsamaid möödasõidukogemusi on endal samuti 324 turbodiisliga, sõber sellega hakkas ka mingist autorongist mööda sõitma ja mis siis põhjagaasiga kilomeetreid kestis. 

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Elu üks õudsamaid möödasõidukogemusi on endal samuti 324 turbodiisliga, sõber sellega hakkas ka mingist autorongist mööda sõitma ja mis siis põhjagaasiga kilomeetreid kestis.

Siin siis see diisli vihkamise põhjus sul ongi :)

Minu elu parimad möödasõidunaudingud toimuvadki ainult eelpool mainitud mudeliga ja ei kujutaks muude masinatega seda ettegi.(välja arvatud üks tänane seljamažaasi üritus)  Õige TD vääne ja minek ongi tunda just kiirusel 80-90km/h ja möödasõidul.

Istusid ehk katkise mootoriga autos või lisasid sõnale diisel kogemata sõna turbo, või toimus teie möödasõidu üritus kiirusel 160+km/h (td max ca 190km/h)

Kes omab sellist töökorras mootoriga autot, siis teab täpselt,millest räägin siin.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus