Hüppa postitusse

Lobamokkade rubriik


P2hkel

Soovitatud postitused

Paluks veidi kaasamõtlemist.

 

Nimelt ikka jama m40 mootori kütusekuluga :@

Sai käidud ÜV punktis mootori gaase mõõtmas ja üllatus-üllatus, gaasid paigast ära, mis oli mul ennegi juba teada. (ja kütusekulu suur)

Sai lambda lahti ühendatud ja mootor hakkas madalamate pööretega käima ja CO jne läksid korda (tundus nagu peaksgi nii olema)

Rõõm oli suur, kui gaasid paika sai, tee või puhta südamega ülevaatus ära...
Aga kus sa sellega, CO arvuti järgi paigas, aga küttekulu kasvas veelgi :blink:  Rõõm oli kadunud...

 

Minu jaoks läheb siin loogika kaduma ,kui lambda lahti ühendades lähevad mootori gaasid paika, aga loota ju võis ,et asi saab nii lihtsalt korda :D

Ei tahaks nagu niisama uut lamdat ka osta, enne kui kindel ei ole veas.

Muudetud , muutis 001WSK
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Keegi oma 2.5 m50 mootoriga sõitu teeks kuskil kuival asfaldil? Tahaks teada kuidas see asi rullil toimetab ja kas tasuks see ära :D

nv-l kui eestis olen ,siis saaks aidata. endal on 2,5 m50 141kw ,all lahtine typ 188 differ 3,64 vms.

oleneb muidugi sinu asukohast

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus