Hüppa postitusse

Sul läks siis küll hästi :D Ma tõmbasin ka endaarust rahulikus kohas Nissaniga pmt mendi nina all kässarit ja kus alles tuli pahandama :D Ludas trahvi ka teha, kui mingid jäljed maas peaks olema :D ju siis ei olnud :D

  • Vastuseid 8,6tuh
  • Vaatamisi 1,1m
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Mitu meeldimist see postitus saab, kui ma mainin 2015 särke? Huvilisi?

  • Sel aastal tegin omale ka katusele selfie sticki    

  • Lähen ühte ix 2ukselist vaatama ja tal veel ka selline pill müügis 😁eks näha kas tulla 0-1 või 2 autoga tagasi😂

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

Ikka väga jube tulemus tegelikult. E30 kaasajastamist annaks kindlasti teha palju palju paremini.

Siin ka üks värske uudis kaasaegse retroidee näol: http://www.autoblog.com/2014/03/28/bmw-2000-cs-retro-concept-obendorfer-video/
Kontseptsiooniga on igatahes ropult vaeva nähtud, tulemus nagu ikka - maitse asi. Mulle kohati meeldib :D

Btw, kas ainuke pääsetee pagasiruumile uue embleemi ostmiseks on UM/h2? Muud poed ja kohad müüvad küll BMW-embleeme, kuid b-varuosana on nad disainitud ainult kapotile sobima ja pole tagaluugi erinevustega arvestatud. UM letikas on ~41 eurot. Kas pole keegi mingit muud varianti leidnud :) ?

Muudetud , muutis Henrik

Mis kilkad. 6pack coronat nüüd mulle selle segaduse eest mis tekitasid. Oleksid radika laup saanud juba :D

Mis võib diffril viga olla? Asi undab nagu vana maaliinibuss...

Õlitase diffris madal.  Endal undas 3 kuud ja uue omaniku käes vist undab edasi. Lisaõli pole aidanud.


Endal tekkis samuti üks mure täna: töölt tulles oli kõik ok, peale 3h seismist läksin tagasi, et linna minna ja hops aku tühi. Et siis lükkasin üksi tööle ja sai asja. Paar minutit sõidetud, hakkas makk jebima. Kord töötas, kord lülitus välja, kord ei löönud üldse pilti ette... sõitsin oma 15 min ja selle aja vältel autot välja ei suretanud. Jõudsin siis sihtpunkti ja käisin max 5 minutiks eemal. Tulen tagasi, keeran süüdet, ei midagi. Isegi starter ei ketra. Lülitasin siis süüte välja ja panin maki tööle, makk töötas ilusti. Keerasin süüdet, makk lülitus välja. Süüde väljas, makk töötab. Mis anomaalia see selline olla võib? Kas kuskil  mingi lühis või on aku lambist ära surnud? Või generaator? 

Kui genekas kutu, siis peaks laadimise tuli põlema( juhul kui korras on muidugi). Krdi kahju et ma varem seda teemat ei märganud, olin just tunnike tagasi Trt-s, oleksin saanud ära vaadata milles viga...

Genekas kutu jh

Kas kellegil on kogemust generaatori remondiga? On see väärt seda ja kui pikk see eluiga on sellel?

Muudetud , muutis Willard

Siin pole jah piirdutud kerepaneelide ringi tõstmisega- E46 kerest jäi alles ainult pool põhja ja tulemüür, lisaks veel üksikud kinnitussõlmed. Ilmselt muudmoodi tehes oleks tulemus samasugune kaheldava väärtusega nagu see Ungaris toodetud värd. Kahju, et ta ei viinud auto külge ratastega ühele joonele vaid ainult koopaid tuunis :P

Ei osanud mujale pakkuda. Kuid otsiks mõnda vähe pädevamat keevitajat kes aitaks pisemaid keevitustöid autojuures ära teha lähiajal. Auto algosadeks ja ootaks tegiatelt pakkumisi. Või oskab keegi kedagi soovitada.

Autoks E30

Asukoht tallinn või lähiümbrus.

PS või : 56 37 56 47

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus