Hüppa postitusse

Huvitavad pakkumised müügiplatsidel


Soovitatud postitused

Kuidas sa end tunneks, kui rahatu jorss viib su auto proovisõidule, sõidab kellelegi ette või tõmbab nt veljed äärekivisse puhtaks ning jätab auto ostmata? Mida sa selle ID-kaardiga teed, kui vanal sentigi hinge taga pole?

Näkku vaadates saad ju ka eelnevat selle otsuse teha, kas julged või ei. Võib-olla elan liiga lillelises maailmas, aga olen mõlemas rollis olnud ja olen mõni kord ka ära öelnud. Kui kellelegi ette keerab, siis on see sentide taga ajamine kõige lihtsam mure, suurem tüütus on kindlustuste ja muude asjadega jagelemine. Alati saab teha inimesele taustakontrolli läbi interneeduse. Kui me räägime konkreetselt sellest autost, siis miks mitte teha proovisõitu kuskil kinnisemas alas/tühjal kõrval maanteel, sest turbo rullika jaoks pole nii või naa linnas ruumi. Rihib need 100 eurosed veljed ära? Elan üle ja teen korda või on auto hind nüüd 7600. Auto on kuluosa ja kui sa garaažilakkumise autot müüd, siis see on see hind sellest konkreetsest autost hoopis teine. 

 

Läheneda võiks sellele kas või pandirahaga või rendilepinguga, aga lihtsalt 5 minutilise sõidu eest raha küsida? See 25 euri ei näita ju mitte midagi, et kas inimene oskab sõita, on ostuvõimeline või ei kata su velje rihtimisi/ette keeramisi. See 25 euri ei paneks mind paremini tundma, kui midagi juhtuks. Täiesti ebaproportsionaalne summa auto hinnast ja sealt edasi tulebki küsimus, et kuidas eraisikult eraisikule autot proovisõidule anda. Elu aeg on hakkama saadud, miks see auto nüüd kuidagi teistmoodi on? 

Muudetud , muutis rkiik

Ilmselgelt tänapäeva turutingimustes suur loogikaviga, aga võibolla sellisest konkreetsest eksemplarist huvitatute spread ongi liiga lai, et tuleb seda teatud meetmetega, mis aitab volüümist selle kõige potentsiaalikama välja sõeluda, korrigeerida?

Muudetud , muutis longero
  • Haha 1

@jan17 25 eurot ei ole suur raha sellise auto omamises, aga lihtsalt kellelegi niisama anda, et võibolla ostan autot? Äkki ma ei tea, kas ma tahan M30 turbokat, sest mu kokkupuude on ainult M20tega või R4dega. Kuidas see 25 euri näitab midagi ostuvõimekusest? Ülalpidamine ei ole enam küll vana omaniku rida ja uue omaniku enda teada, kas oskab ja jaksab.

 

@longero Kui palju on reaalselt meil Eestis inimesi, kes on valmis 7.5k laduma üsna suuresti modfitseeritud E30 alla? Kui ma müüks sellist autot, siis ma eeldaks suuresti, et inimene kes ostma tuleb, teab ka midagi näiteks turboga autodest ja modifitseeritud autodest, küsib "õigeid" küsimusi ja juba selle jutu järgi saab niisama kõvatajad üsna kähku välja segada nendest, kes reaalselt võibolla ostaksid.

 

Mina lihtsalt arvan, et auto müüki teeb selline asi igal juhul keerulisemaks. Lõpude lõpuks võib-olla ma näen seda vastupidiselt ja ei ütle, et minu mõttekäik õige on. Mõtlen kõva häälega lihtsalt.

Muudetud , muutis rkiik

Ma väga ei julgeks kedagi selle auto rooli panna, sest 1.2barriga sõites (oleneb rehvides) on selline tagumiku libisemine ka 3nda ja 4nda käiguga ja see vajab kogemust seda autot ohjata. Selle 25e väärtusega loodan et iga jörr proovima ei tuleks :D

  • Meeldib 1
3 tundi tagasi, rkiik ütles:

@jan17 25 eurot ei ole suur raha sellise auto omamises, aga lihtsalt kellelegi niisama anda, et võibolla ostan autot? Äkki ma ei tea, kas ma tahan M30 turbokat, sest mu kokkupuude on ainult M20tega või R4dega. Kuidas see 25 euri näitab midagi ostuvõimekusest? Ülalpidamine ei ole enam küll vana omaniku rida ja uue omaniku enda teada, kas oskab ja jaksab.

 

@longero Kui palju on reaalselt meil Eestis inimesi, kes on valmis 7.5k laduma üsna suuresti modfitseeritud E30 alla? Kui ma müüks sellist autot, siis ma eeldaks suuresti, et inimene kes ostma tuleb, teab ka midagi näiteks turboga autodest ja modifitseeritud autodest, küsib "õigeid" küsimusi ja juba selle jutu järgi saab niisama kõvatajad üsna kähku välja segada nendest, kes reaalselt võibolla ostaksid.

 

Mina lihtsalt arvan, et auto müüki teeb selline asi igal juhul keerulisemaks. Lõpude lõpuks võib-olla ma näen seda vastupidiselt ja ei ütle, et minu mõttekäik õige on. Mõtlen kõva häälega lihtsalt.

Igati nõus selle mõttega. Ei kujuta ette, kui peaks näiteks kingi ostes hakkama iga proovimise eest maksma. Tarbeasjad mõlemad. Samas eks saan aru ka müüja seisukohast, eriti veel siis, kui on ise oma kätega ehitanud ja kõvasti ressurssi alla ladunud. Aga sellisel puhul on "korrigeerimiseks" teised meetmed nagu viidatud. Iga automüüja unistus on ju tegelikult auto võimalikult kiiresti maha müüa, tekitades ostjas tunde, et see auto on just mõeldud sulle! ;)

  • Aitäh 1
4 tundi tagasi, cobra ütles:

Ma väga ei julgeks kedagi selle auto rooli panna, sest 1.2barriga sõites (oleneb rehvides) on selline tagumiku libisemine ka 3nda ja 4nda käiguga ja see vajab kogemust seda autot ohjata. Selle 25e väärtusega loodan et iga jörr proovima ei tuleks :D

 

Pohh, tule parem homme rajaõhtule :P

  • 2 nädalat hiljem...

Rootsis iX millele keegi juba e34 kasti (ja m50) alla aretanud. Kui viisakalt tehtud siis hind vägagi mõistlik kiirendushuvilistele.

 

https://www.blocket.se/dalarna/Bmw_e30_325ix_86067434.htm?ca=1_8&w=3

Muudetud , muutis Reino

@Duding see minu vana rull nii palju oskan öelda et laiemaid velgi taha alla panna ei saa, kuna mõlemad poolraamid on kortsus ja tagant ots vaja välja vahetada sellega oleks tööd palju. Külje karbid minu poolt vahetatud. 

Muudetud , muutis harcore
  • Meeldib 1
13 tundi tagasi, harcore ütles:

@Duding see minu vana rull nii palju oskan öelda et laiemaid velgi taha alla panna ei saa, kuna mõlemad poolraamid on kortsus ja tagant ots vaja välja vahetada sellega oleks tööd palju. Külje karbid minu poolt vahetatud. 

 

 

Kas seda ka mainisid , kui vahetuseks läks ? 😂

 

Müües ei pannud tähele, aga nüüd oskad detailse kirjelduse anda...

Muudetud , muutis Voldemar

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus