Hüppa postitusse
Postitatud
comment_19428

Mõtlesin et teeks siis ajaviiteks siia teema ära ühest enda raharöövlist. Auto sai soetatud suht soodsa hinnaga ja algne plaan oli auto varuosadeks müüa! Tegu siis `89 aasta punast värvi touringuga. Kere oli nii nagu ikka, roostet küllaga, mingi esiotsa pauk on olnud ja see läbinud väga "pornol" moel vahetuse.Peal oli 1.8 mootor, millel karteripõhi puruks, üldse oli auto seisnud pikka aega! Tagumine küljeklaas oli katki, sealt sadas vihma/lund sisse ja seest sisu kopitas ja mädanes. Esiistmed olid räbalad ja erinevat värvi, puudu oli enamus vajaminevaid asju ja katteid, lagi oli alla vajunud, antenn oli lahti ja sealt sadas samuti vihma salongi!

Ees oli pre-face põll ja halli värvi kapott.

Otsustasin auto siiski auto korda teha ja liikuma panna!

Esimese asjana tegin kapoti vahetuse ja panin peale punase kapoti!

Sai siis masin ära lohistatud, teiseks sai küljest võetud tagumine katkise klaasiga uks ja uus klaas pandud, ust pisut "poleeritud" ja tagasi külge. See uks vist ainuke asi,peale kapoti, mis ka 99% roostevaba, kõikjalt mujalt leiab roostet...:D

Karter korda ja õli sisse, ning auto käivitus üsna ruttu, paraku oli selle mootoriga siiski ühel pool, õlirõhutuli põles tühikäigul ja mootor ei käinud õieti.

M20B20...

Suht odava rahaga sai peale pandud e34 pealt pärit m20b20, läks kõigega, koos kasti,summuti ja juhtmestikuga!

mootorile sai pandud ka uus hammasrihm ja rullikud, genekarihm, uued õlid kastis , mootoris ja difris. Kuna ventika sidur oli kinni keevitatud, siis suutsin seda lahti keerates veepumba ära lõhkuda, sai ka see siis välja vahetatud vähe kasutatud veepumba vastu.Summuti Mootr läks peale e30 TD käppade ja patjadega, külge jäi e34 kat, sinna sobis otsa m40 lõpupütt.

käiguhoovastik sai sobivaks tehtud, samuti gardaan sai 5cm lühemaks tehtud, kuna ei leidunud e30 r6 gardaani.

kaasa saadud radikas siiski lekkis vastupidiselt müüja jutule ja sai seegi uus ostetud!

Mootor peal ja töötas

enne uue mootori pealepanekut sai kõrvaldatut hulk muid vigu, pandud uus kojamehehoovastiku süsteem, kõrvaldatud mitmeid elekri vigu, kuna algusel ei töötand peale tagatulede mitte miski!

peal oli tavaline roolilatt, milles oli loks sees , samuti roolikardaanis, needki vahetasin välja..

Esisillas sai tehtud pukside ja ¹arniiride vahetus. peale mootori käimasaamist ja suuremate vigade kõrvaldamist sai sai esiots kokku laotud, uus põll ette ja ülevaatusele!

Ülevaatus olemas sai sellega siis asutud igapäeva sõite tegema, vigu hakkas muudkui juurde tulema, kütusepaak lekkis, differ tegi häält!

sain autoga mitu kuud üsna muretult sõita, kui differ jooksis kokku.

Veermik..

Sai siis jälle võetud ette suurem remont, kogu tagasild alt ära, vahetatud suured sillatalapuksid, uued piduritorud, kütusetorud, pidurivoolikud, kettad, trossid jne. Sai kõrvaldatud suur hulk roostet ja vahetatud jupike tagatiiba ja küljekarpi! Alla läksid ABS variandi õõtsad, mingi aja pärast on vaja ette panna uued püstakud, kuna need ilma ABS`ita ning rattakalded pisut valed (sillastendis sai käidud mingi aeg)

lisad

autol lisad praktiliselt puudusid/puuduvad..

on ainult :

* ees el. aknad (olemas kõik vajalik 4xel.akende paigalduseks)

* külgsuunad :D

* nahksisu sai ostetud

* istmesoojendused (juhtmed ,lülitid veel puudu)

* kella, kuupäeva ja temp. näit

* katuseluugita variant (see on 1 põhjus, miks otsustasin korda teha auto :) )

edasine

jäi veel mainimata, et auto ei ole mingi projektikas, vaid lihtsalt igapäeva kasutuseks mõeldud. Üritan hoida autot enam-vähem korras ja aeg ajalt lisadega täiustada. Põhiline "projekt" ja rahamatmisauto on siiski üks teine touring! (mis rahanappuse tõttu hetkel ei edene eriti :D )

Auto läheb sügisel ülevärvimisse, on juba kokku lepitud, kõik keevitustööd teen ise ära enne ja eemaldan suurema osa rooste. Enne seda panen siis ette alla uued püstakud, kettad, klotsid ja võimuga lati! Imelik küll, aga autol puudus roolivõim, samuti ABS. Peale värvimist läheb peale 320 touringu juhtmestik (k.a. mootori), siis tuleb lakke ka Check control.

kokku on ka lepitud laele uue musta katte paigaldus ja raha taga seisab ka Cruse Control.

nüüd sai pikk ja segane jutt kiiruga, kindlasti ununes palju asju!

algusel:

051520793efde1.jpg.729e950f1068abbc37d766a71f7c050a.jpg

051520799398a6.jpg.a4784072e208a6bfe24750b97355c58c.jpg

0515212396a774.jpg.f1c4a99f6bc8767c932721c6c27449b2.jpg

05152124724b2c.jpg.80dff7d80acdd2f45f325a7113b491b5.jpg

0515212451c130.jpg.4fb75d2ae552dbd4d7103f03a175c54d.jpg

0515215557ac37.jpg.2fbd0bd13b7c174a6a1a1822e806e1b0.jpg

 

kõik vajalik kohe kaasas...:D

0515215674a369.jpg.dc3ea438c9a98912e622f50e46d0ed1b.jpg

uus klaas ees 

051521953a2921.jpg.1ee6d2c26a90e61ab6b8ba4ef52b6b92.jpg

uus mootor.

051521955ecfa8.jpg.ac3a1fb931317fa04217fedf942190aa.jpg

kuu aega remonti ja saigi sõitma...:D

05152280314f2e.jpg.7df60f415166d7e9ee21e7cabeb2f7eb.jpg0515228131f0b0.jpg.9ddbe02e5ebb5d7145983700c8ae82f0.jpg05152283928dd0.jpg.fa4c30cee4c01bb170844cf0cd2dc27b.jpg

 

051523881cddd7.jpg.75894ecd097b3dc9af5175d198dbf29d.jpg0515239054b851.jpg.26a22ef42d6f65eba825de3e9dc25859.jpg

 

Nahksisu.

051524529b2ad4.jpg.0ee0aec0da813f4f35ce2297f0b038dd.jpg

 

051524539d79df.jpg.d886f8ec9d2a307fb67785918331b66e.jpg

tagaosa remont,

051524951c8668.jpg.2b3f49eff93bf037f570e4e099f8332f.jpg05152455995886.jpg.da4d28d41c9baf4da663212fb4bfb95d.jpg051524977fdd87.jpg.88302cb79d297943f0c59fc0f0bcbf88.jpg

05152540182a5d.jpg.888a6123b67bcbc356658bdedb50b2f4.jpg051525405c4524.jpg.4453bc45d8f5f34f18647daa74ce1a6d.jpg

05152541119b8b.jpg.ca1752fd59762626a11efcc9992f619a.jpg

051525687491d9.jpg.dd571679c8724f0440d94c5aeba6ce9d.jpg051525693ca60a.jpg.3ed5568a2d14ebf2287b1bfbdd645b0e.jpg

05152586723e6b.jpg.23d8c3abb732b767b4303d39e7746361.jpg

 

  • Vastuseid 366
  • Vaatamisi 63,1tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Enne aastalõppu üks mõttetu update veel. Aasta viimased kuud olid üsna sõidurohked, vähemalt 150km päevas. Keris üsna kiirelt   400000 ette, mis tähendab lisaks huvitavamale odo näidule (enamasti ju k

  • Viimasest sissekandest möödas umbes 5 pool aastat. Selle ajaga muutunud palju siin foorumis ja ka auto juures. Õigem vast õelda, et auto on ära kulunud/ otsa saanud. Foorumi osas toimunud niisama palj

  • Nii... Allakäik algas siit.   Kährik järvakandis   Teine kährik järvakandis, teiselpool linna   Kits kodukandis     Kährik tõrvas

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_64899

Paigaldus ei olnud lihtne. Peale kompu enda, polnud miski muu nn "bolt on" . Juhtmestik tuli ise teha täiesti, kaasas olnud jupikestest mõistagi ei piisand, andurite tarbeks polnud mingeid üleminekuid ega kolmikuid kaasas, kõik tuli lasta teha . Antud toode on pärit USAst, ilmselt oleks lõpuks olnud ikka odavam osta natuke kallim saksa variant, mida siin foorumiski reklaamitud.

0103684617fddbc.jpg.a1400f2ea75e255ff9e1a3c6491a6d3f.jpg

 

0103684791af5cc.jpg.b367f779ef1387522217c23e52b1e189.jpg

 

01036849175d7bb.jpg.b92d05baec0830615a617acd0ffd0ca5.jpg

Ja valmis peaaegu :)

01036939413cfb4.jpg.b1eceeffa9171fb9fcc326312c3a1642.jpg

 

0103693951caceb.jpg.d3b06eb142dd53f2fbad4169533dfe7a.jpg

Sain lõpuks vamis ka pidurisupportid, nende tegemine võttis ka aega üle aasta vist :) Sellega seoses sai ette võetud natuke suurem hooldus. Siiski ei olnud laagrite ja tagaketaste vahetus vajalik ja need jäid õiget aega ootama.

010369395904978.jpg.03f89445294aa7d7779209ada34653f7.jpg

 

0103693969eb229.jpg.2570645fd6d260563e605bc377f532fd.jpg

 

01036939833aa18.jpg.ebeb9a2a4cd1a950778ef6876d3e4e73.jpg

Siis sai poes käidud veel :)

01036939911fa31.jpg.7d1e02adf604391cc77ae4895553ae91.jpg

 

010369400538d4e.jpg.53715fa7c99f979da2e78d3160ce6ab1.jpg

 

Differ siis LSD ja läheb talveks alla ilmselt, kuigi eelmisel talvel ATM kastiga polnud vajalik ja puudust ei tundnud otseselt.

Differ siis kõigepealt 2x liivaprits, roostesurm siis jälle liivaprits, traatkettaga läikima, happekrunt, paksult epokrunt ja paksult värv peale :) Lisaks uued tihendid kõik jne. Üldjuhul sellise tegemise maksumus kokku lüüa, siis tuleb juba tava diffri hind. Vaatab, kaua vastu peab sõitva auto all, oma teiste "seisvate" autode all peab kindlasti kaua vastu :D

 

Natuke rohkem pilte leiab siit: http://fotoalbum.ee/photos/eix22/sets/782645?page=8

comment_64905

Differ n'aeb pagana hea v'alja. See differ v6ttis ka kenakese aja kindlasti sammuti nagu pidurid.Igatahes autol hea hunnik uusi juppe kyljes j'alle.Liivakast lasid koos tagumise kaanega v6i eemaldasid selle ja asendasid millegi muuga we?

comment_64924

Sain ka kogemuse võrra rikkamaks, meka nähtud :D Rohkem ei oska miskit öelda, kui et mulle tundus kõik täieliku paradiisina aga kui palju vaeva seal taga on ei oska ette kujutadagi. Kui juhtun veel tulema, siis varun aega rohkem, praegu oli lihtsalt suu ammuli ja midagi korralikult vaadata ning miskit tähtsat küsida polnud üldse võimalik, segavaid faktoreid oli lihtsalt liialt palju :D Eriti meeldis, et kord oli majas :P Mu enda majandus ja ka paljude teiste autohobi meenutab kaugeltvaates (vahel ka lähidaltvaates) pigem prügimäge, Eixilt tasuks aga õppida kuidas asju hoida ja lahterdada.

 

Igatahes jõudu, et hoog ei raugeks :)

  • Autor
comment_64947

Leks, roolialune kate on teistmoodi, erinevusi näed kui mõlemt käes hoiad korraga. Alumine ots on täiesti teine ja see roolialune kaar ulatub kõrgemale, kui tava kattega, sest airbagi roolisammas on kõrgemal.

 

Hiis: Liivakas käis koos kaanega, 4 diffrit korraga, seal jõudsid uuesti rooste minna ja lasti veelkord üle väidetavalt. Nelja diffri peale siis üks kaas. Sellega on teostatud ka värvimised. Diffrit mitu korda seest pestud, sest ikka seda tolmu ja mustust on sisse läinud.

 

GTA: Minult pole vaja kellegil snitti võtta, sellega seoses niigi siin foorumis palju sõnavahetusi olnud :D Pole mul siin kodus mingi meka, see ikka üle pingutatud, nagu see korrasolekki.

 

Kotkas1: Tule ja tee profikaameraga pilti ,kui soovid :D :D Differ veel riiulis :)

 

Diisel ix juba minujaoks ammendunud teema, ix ei pea ju diisel olema, et kedagi välja tõmmata :) Ixi plaanid ,mõtted ja teostused hea läbivusega masinast praktiseerin teise auto peal paralleelselt muude e30tega. Mis seda sinist ixi puudutab, siis Kuno omas seda bensukana,kui ka diiselmootoriga palju vähem aega kui see minukäes olnud on juba.

 

Lisaks eelnevatele oma postitustele läks meelest lisada veel, et vahepeal sai võetud käsile ka tagaruloode projekt, mis muidugi siiani pooleli, nagu kõik muu mul (100 asja korraga käsile võetud , nii et kellegil pole mõtet minumoodi teha )

Koledaks muutunud katted said asendatud nahaga ligilähedaselt tehaseomale värvuselt.

Ilmselt rändab sellesse autosse lõpuks beez sisu sisse. Kuigi suht kahju on igapäeva autosse heledat sisu roopamiseks sisse panna, arvestades seda et paljud asjad on paremas seisus ,kui rohkem esinevas hallis sisus (tagaruloo näiteks)

0103704931943e3.jpg.dd83966eedcbaa7bb6002152a0556fe2.jpg

Üks niisama pilt, alla pandud 17*8 Borbet SH veljed, mis siin ka vahelduva eduga müügis olnud, aga tarbetud velgede edasi-tagasi vedamised ja naljapakkumised panid meelt muutma ja nüüd oma autol jälle all. Plaan need üle teha kunagi ja peaks edevust jaguma küll :)

 

010371203179c3a.jpg.2ab8fdba6d790bcb40b5f4fa27210c2b.jpg

Lähitulevikus siis plaan vedrustus korda teha, seda teen enne talve. Natuke kaugemas tulevikus ehk plaan coiloverid alla toppida, et suveks madalaks ja talveks kõrgeks. Samas kaugemas tulevikus saab ka ix ehk valmis ja ei pea sellega talvel sõitma. Coiloveritega see teema, et neid väga ei liigu vist sellises konditsioonis, et suveks saaks a`la -100 madalduse ja talveks tavakõrgusele +100 juurde :D

Plaanis veel sisuvahetuse käigus salongi pisut vaiksemaks teha ja ka paremat helisüsteemi installida.

Muidugi lisavarustust on ka veel küllaga plaanis juurde pookida.

Elementaarsematest asjadest plokisoojendust täiustada akulaadija ,smartstardi ja ehk ka salongipuhuriga. Uue põhjakatte installiga sai juhe ka põlle sisse ette ära toodud. See niigi korda tehtud põll ja ilmselt kivitäkete tõttu läheb järgmisel aastal ülevärvi, seega polnud sinna kahju seda auku sisse lõhverdada.

  • Autor
comment_64952

Atm kastil on see hüdraulikaplokk, palju klappe, vedrusi, kuule, litreid jms. Diislil on see täiesti mehaaniline. Peaks juhtima kasti toimetamist.

 

Tiidule vastuseks ,miks ei pannud sinna:

  1. Sul juba on seal :D
  2. Juhe ei oleks normaalselt ulatunud
  3. Pole kusagilt läbi tuua, oleks pidanud samuti kere puurima (lvee äravooluauku ikka kinni ei paneks)
  4. mul puudus originaal mutter sellel pistikul ja seda asendusmutrit, millega selle pistiku "ümber keermestasin" oleks seal halb majandada olnud.
  5. Minujaoks väga ebamugav koht pistiku ühenduseks
  6. Toitejuhe peab kohe esinina võrra pikem olema
  7. Lisaks nühiks ja kriimustaks toitejuhe  pidevalt värvi tiivapeal.
comment_64957

No ütleme siis nii, et oma ~10 aastase igast garaažide külastamise jooksul olen näinud paljusid maast laeni rämpsu täis tuubitud bokse ja risu täis aiakesi, kus kuskil prahi all on auto ja jalgu murdmata mingi jupi otsimine nõuab akrobaadi osavust ning verekoera vaistu. Ladameestel on ehk kogemusi ühe Raplamaa legendaarse autolammutajaga, kui kellelgi pildi ette lööb siis see oleks üks äärmus näiteks. Lõpuks tuleb välja, et otsitud detaili polegi enam või on kuhugi ammu ära visatud. See mis eesmärgiga keegi mingit toorikut ehitab ja millist kvaliteeti sihib on tema isiklik asi aga paljudel juhtudel jääb kogu üritus juba selle taha, et prügimäge meenutavas töökeskkonnas kaob ka tahe midagi lõpuks saavutada.

 

Tänud kiire tehnoabi eest ka, võtsin kodus vana relee lahti, üsna tume ja kärsanud pilt avanes :D Varsti olekski 24/7 tulesid sulatanud ja kukalt kratsinud esialgu :D

comment_64963

Coiloveritega on minuteada see teema, et isegi kõige kõrgemas asendis on need madalamad, kui originaalvedrustus, seega talvel kõrgendust neist loota pole.

 

Pealegi vist ei mõju talv sellele keermele seal ümber üleliia hästi.

comment_65016

coilidele ostad ette pikemad vedrud ja taga on lihtsam osta e34 mõeldud coilid. mul oli valgel kunagi selline kompott sõita oli päris he,a just taga ots tundus parajalt jäik ja sai ka piisavalt kõrgele ajaga kui vaja. keermeosad olid mul talviti kaetud paksema termokahaneva kilega

comment_65025

mul oli kasutusel vaheplaat mis viis ülemist amordi kinnitust natuke välja poole. nii e30 kui e34 tugilaagrid olid näpuvahel siis tegin selle järgi toorikud ja lasin toona 100 krooni eest 4tk teha metalli töökojas teha. paksus oli neil 1,5cm, ühed tegin terasest ja teised alumiiniumist. kere lõikamist vältisin sellega ülemiste kinnistustega kinnitus originaal tugilaagri asukohta ja e34 padi kinnitus vaheplaadile. kahjuks läksid need koos coilidega jalutama kui paar aastat tagasi kuur tühjaks tehti muidu teeks veel mõned varuks

  • 4 kuud hiljem...
  • 5 aastat hiljem...
  • Autor
  • Populaarne postitus
comment_129996

Viimasest sissekandest möödas umbes 5 pool aastat. Selle ajaga muutunud palju siin foorumis ja ka auto juures. Õigem vast õelda, et auto on ära kulunud/ otsa saanud. Foorumi osas toimunud niisama palju muudatusi,  uuendusi ja muidugi ka palju uusi kasutajaid, kes sellest autost ei tea ilmselt midagi. Mingiaeg sirvisin selle teema läbi, tänaseks päevaks on siin teemas sõnavõtjatest/kasutajatest foorumis alles vaid vähesed. Inimesed tulevad ja lähevad, e30 jääb.

Ega siia midagi jalustrabavat lisada polegi, kuigi nii pikk aeg möödas. Auto on kasutuses siiani igapäevaselt. Just nii, see on see auto, mis viib tööle, linna, lapsed kooli/lasteaeda jne. Kel veel miskit natuke lahtiseks jäi, siis tõepoolest on asi nii, et peale e30 miskit moodsamat tänapäeva autot mul ei ole siiani olnud ja ei ole hetkel ka. Kõik sõidud, teiste autode (e30-te) ,kauba ja ehitusmaterjalide jne veod on toimunud selle autoga. Kõige kaugem tripp siis kolmnurgaga 316i kupee toomine põhja soomest (ca 2000km)  Asi nii lootusetu pole, korraga käigus alati 2 e30-t , aga üks on alati see ja aastaringselt.

 

Esimene auto oli sierra , kaua ta ei saanud olla. Parkivale autole sõitis sisse e30  :) Ei tea ,kas see oli mingi märk siiani kestva hulluse osas, või lihtsalt kokkusattumus. Igatahes oli toona minusilmis selline kolmene mõttetu masin ja lausa vihkasin seda, kuna rikkus ju mu ägeda sierra ära. Läksid mõned aastad mööda, kui juhuslikult töökaaslane suht odavalt e30 pakkus, mis sai ka ära võetud nalja pärast.

Nalja sai tõesti sellega palju, aga üsna kiiresti sai see ära hävitatud. Sai küll masin laiali võetud tegemiseks, aga nii ta jäigi.

Vahepeal olid mõned fordi risud , aga hing ihkas ikka e30. Nii saigi järgmine e30 hoovipeale toodud tallinnast automüügi platsilt.

Aasta oli äkki 2005-2006 siis? Sellest autost oli siin ka teema, mis nüüdseks kustunud. Ka see masin väga kaua mul ei olnud, paar aastat umbes, kui sai kurva lõpu osaliseks. Käed sügelesid ja erinevaid e30-neid sai hakatud vaikselt koju tassima küll sõiduks ,küll varuosadeks. Täpselt nii jõudis ka see pill minuni, töökaaslane tallinnas mainis, et tal vedeleb sõbra bemm aias ja vaja lahti saada.

See oli 16.02.2009a, ehk siis täpselt kümme aastat tagasi....edasine saaga algab teema esimeselt lehelt...

 

Nüüd siis selgus ülipika sissejuhatusega postituse tegemise mõte. Auto minukäes olnud siis 10 aastat.

Kokku mina sõitnud sellega 169477km ,millest diislina olnud see auto 144301km.

Numbrid ei ole küll suured, aga tunne on selline, et meeletult on sõidetud.

Mootoriga ei ole selle aja jooksul mitte midagi teinud, peale õlivahetuse. Üks rihma ja veepumbavahetus ka.

Kuskil poolteist aastat olen ringi sõitnud  täielikult mitte suletud paisupaagi korgiga. Kinnise korgiga voolikud kõvad ja surub ülevoolust vaikselt välja. Eks seal mingi kaanehäda ole, 2 korda on kuuma saanud rihma purunemise pärast, nii et jahutusvedelik väljas. Kuigi kas kaanehädaga oleks saanud niikaua sõita ,ilma et hullemaks ei läheks?

 

Nüüd rohkem asjast, proovin viimase 5a toimingud ja muudatused selle autoga siia kajastada mõningate piltidega.

Volkari kangem pingeregulaator meenub esimeselt pildil. Teisel E36 roolilatt uute tihenitega ja muidu üle käidud. Toimib siiani.

IMGP9192.JPG.9c012a88599bfd05a95b53e6687d27e4.JPGIMGP9332.JPG.eb67dbb1db6e2e20b13e5874fd056cd4.JPG

Lõpetamata "projektid" 

Rulood said küll kokku, aga sellesse masinasse ei jõudnudki.

IMGP9929.JPG.d64910185a733a2c2c116321b9268780.JPGIMGP9880.JPG.359a8d7c71b898afb2cec73b13df61f0.JPG

Ustele said topelt tihendid kunagi

IMGP9919.JPG.27b0d722f40219915fa3eeef431fbcb0.JPGIMGP9920.JPG.2eeb98f2e2ccda0aae2a916dd16a519d.JPG

2013a

IMGP9209.JPG.47f384febe7017a1651a7c36fb944ba4.JPGIMGP9210.JPG.42ba1d39283b97aaa420d6eabdf48427.JPGIMGP9315.JPG.3885466f23d3a1b6e15b6cef7619af2d.JPG

2017 ,täiesti läbi, auk ovaalne, pildil ei paista

IMGP15214.JPG.99247ca9a5cfa2afdfd4d40cec8fa1ed.JPG

2018. Vedrud puruks, laagrid läbi, täiskummi puks ovaalne jne. Prooviks sai pandud strongfleksid.

IMG_20181201.jpg.a594d6dde985cfbf9796fa580ea76583.jpgIMG_20181203_163252.jpg.ecb58a2a73464f1afce11a99904c47c8.jpgIMG_20181201_151025.jpg.79ee8dfd94350d7231e84a4a1f23cca3.jpg

 

Jätkub.

 

 

  • Autor
comment_130016

@Toivoku kork oli esimene asi, mida proovisin, sai isegi tutikas tellitud, aga tolku polnud. Mäletan, et Koit Lauril oli sama probleem värskelt kokku laotud masinaga, kaaned kõik testitud ja survestatud.

@kurikristjan, @sass märgatav tulemus on puhtad (puhtamad) ukseaugud. See oli rohkem proovi mõttes. Sai igaltpoolt otsitud sobivaid tookord. Õigem on selline lahendus, et ukse aluääre külge jääks. Järgmisena tuleb keretööde käigus miskit kohad leiutada jne.

 

Aga nüüd jätk eelmisele postitusele..

Kerget remonti ja täiendusi on ikka tehtud aeg ajalt.

IMGP15212.JPG.8b233e8e30bc59d66c4d9501ae1c1895.JPG IMGP13861.JPG.720c1772a5ca3561c4b3c6f2e59ae1b8.JPG IMGP13862.JPG.9e27094ff1987d85d0491311d7b39525.JPG

IMGP14538.JPG.cdcc2dedfac6dd88c0d2bdaf221deb44.JPG IMGP9480.JPG.8c3cf708a61a0c5d199d890ee71a1e51.JPG IMGP13881.JPG.4f64ebbdeca0ebc5fd9a1e5e349a932d.JPG

Plokisoojendust täiustatud

IMGP9226.JPG.382ec98f965acd100792ea1f907231e9.JPG IMGP12435.JPG.47d00b8c1a424fa644de9d13f64a518b.JPG

Luuk oli täitsa otsas, sai vähe parem pandud.

IMGP16248.JPG.0ad63903fd5f0589b1eb965ede38b1b8.JPG IMGP16249.JPG.38ac87eb36ada6625dc9723454352687.JPG IMGP16250.JPG.c7f460a88a2caa8be4755d98a19ac432.JPG

 

Läheb edasi...

 

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.