Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY
olev125

diffri ülekanded

Soovitatud postitused

kuna ei suutnud leida foorumist mitte ühtegi teemat mis sisaldax diffri ülekandeid ss äkki keegi olex nii hea ja annax teada mis diffri ülekanded e30 ültse olemas on :oops:

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

4,45 4,27 4,10 3,91 3,73 3,64 3,46 3,23 3,25 3,15 2,93 2,79

kogu tabeli leiate www.e30.de -->Do It Yourself-->Getriebe/differential-->differentialtabelle

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

ehk keegi oskab ära seletada mida need numbrid nagu tähendavad !

mida väiksem number ees seda kiirem ülekanne ?

:oops:

ei ole päris täpselt kursis selle asjaga !

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

mida suurem number seda aeglasem ülekanne, st. lõppkiirus väike, AGA, selle kiiruseni jõuab kiiremini.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Küsiks siia teemasse sellise asja, võibolla keegi oskab vastata. Mis tippkiiruse oleks e30 325i 126kw kupee võimeline saavutama 4.45 ülekandega ja 2.79 ülekandega? :wink:

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
Küsiks siia teemasse sellise asja, võibolla keegi oskab vastata. Mis tippkiiruse oleks e30 325i 126kw kupee võimeline saavutama 4.45 ülekandega ja 2.79 ülekandega? :wink:

Minul läks 325i 125kw (vähe kaasa-aidatud mootor) 205km/h siis oli piirajas, see siis oli ülekandega 4,45!

Aga selle eest see 205km/h tuli 500meetriga, ehk väga-väga kiiresti!

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Mina olen küll 205 täiesti stoc 325i sõitnud aga pikkema maa peale piirajase nagu küll ei löönud midagi.5 inimest peal Rapla ja Märjamaa vahelisel sirgel teelõigu sai sellist asja proovitud kunagi 9a.tagasi hea tee sai otsa ennem võibolla. . :roll:

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
Mina olen küll 205 täiesti stoc 325i sõitnud aga pikkema maa peale piirajase nagu küll ei löönud midagi.5 inimest peal Rapla ja Märjamaa vahelisel sirgel teelõigu sai sellist asja proovitud kunagi 9a.tagasi hea tee sai otsa ennem võibolla. . :roll:

Järelikult siis sul oli vähe kiirem ülekanne kui 4,45!

Stock 325-tel on enamasti 3,64/3,73 vms see ülekanne!

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Minu auto 4,27 ülekandega ühel miilil:

Kui poleks viienda käiguga hakanud detoneerima siis oleks ka paremini saanud.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

tere :lol:

segan korra vahele: küssa siis selline ,et sõbral läks differ laiali :cry:

ülekanne oli 3,45 masin ise 92a. 320i 110kw. kiirendus oli supper---lõpkiirus oli 210kmh aga kuni neljanda käiguni käigud lühikesed :!:

100kmh ja pöörded 3300...ja nats peale :shock: :shock: :shock:

nüüd siis tahaks teada kas sellel masinal võis all olla diisli differ :D

mis sellel masinal originaalis ülekande number oleks :lol: :roll:

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

rautselt 3,45 see oli plekkilt kenasti loetav. asi paberi peal minu ees ja seal oli veel selline nr 0822 mis see on :roll: :wink:

tean, et see on E30-ne foorum aga hetkel räägin E36-est. :oops:

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

mitmetel on selline ülekanne. Paneme korra veel siis tee tabelini...

www.e30.de -->Do It Yourself-->differential-->differentialtabelle

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
25%Visco differentsiaali lukustus. Mis see endast kujutab?

Viskodiffer ei olegi võimeline enamaks kui 25% lukuks- pidamisega rattale rakendub kuni 25% momendist.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Mul ka väike küsimus,

nimelt kas erinevatel diffritel ka erinev tugevus aste? Ehk kas see differ mis originaalid 316-el all on sama tugeva sisuga, kui see mis originaalis 323/5-e all?

Ja kas TYP168 on LSD differ? Või ei pruugi?

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

TYP 168 on väikese korpusega differ. TYP 188 suure korpusega. Oli vist nii. Nende markeeringute järgi ei saa öelda kas LSD, lahtine või konkreetselt mis ülekandega.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Typ188 on tegelikult keskmine korpus( e30ne inimesed kutsuvad seda suureks korpuseks)

Tegelikult on suur korpus typ210 :P

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead sa olema registreerunud kasutaja

Loo konto

Loo kasutajakonto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse

×

Oluline teave

Oleme salvestanud sinu seadmesse küpsiseid, et aidata seda veebilehte paremaks muuta. Sul on võimalik kohandada oma küpsiste seadeid, vastasel juhul eeldame, et nõustud nendega. Kasutustingimused & Privaatsus