Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY

Silwer

Foorumikasutaja
  • Postitusi kokku

    577
  • Registreerus

  • Viimati külastas

  • Võidetud päevi

    1

Silwer võitis päeva viimati 1. september 2013

Silwer sai oma postitustele enim meeldimisi!

Foorumi reputatsioon

3 meeldimist

Kasutajast Silwer

  • Tiitel
    Jutupaunik

Profiili info

  • Minu autod
    BMW 325i E30 2,7 Turbo

Hiljutised profiili külastajad

Hiljutiste profiili külastajate paan on keelatud ja ei näidata teistele kasutajatele.

  1. Sovin osta E30 kupee korraliku salongi - kogu kola mis on autos sees. Alates põhjavaibast ja lõpetatedes laepolstriga. Vajalikud on sportistmed. Istmed, vaip ja polstrid peavad olema samast komplektist ja kokkusobivad. Lisaks ostan kapoti ja pagassi luugi. Korralikud. Heas korras asjade eest maksan head hinda. Ostan Tallinnas. Tel: 56 666 660
  2. Silwer

    325i (M20 strokerid 2,8N/A + 2,7T) '89 - Silwer

    Hetkel auto spetsifikatsioon järgnev: Kere: 1989 aasta 325i M-Tech II kere. Korralik ja ei roosteta. Originaal M-Tech II va esistange nahk, mis on praktilisuse mõttes koopiaga asendatud (erinevalt originalist on sellel stange nahk ja spoiler ühes tükis). Kapott ja pagassi luuk klaasfiibrist ja kiirkinnitustega. Paigaldatud ilma luugita katuseplekk Mootor: M20 2,7 stroker 400hj/290kw 5500 rpm 520nm @ 5200 rpm 1,1 bar ülerõhk ETA vänt, ETA kepsud, ETA kolvid M20B25 “885” plokipea ja orig 2,5i nukk Surveaste 8,3:1 Holset WH1C (sama nagu HX35) turbo. Turbo vajab keskosa vahetust. Uhiuus turbo keskosa autoga kaasa. Audi S6 wastegate HKS SSQV replica BOV Tatech 6 aju kõikide lisadega (sequential injector control, direct ignition - wasted spark, Internal closed-loop wideband controller, wastegate control, anti-lag system, flat shift, launch control, traction control) http://tatech.fi/ 2.5" roostevabast sisselaske torustik + intercooler Bosch 044 kütusepump ja vahepaak Terassukas kütusetorud 3” väljalase (ei ole liialt vali) Veermik: E36 võimendiga roolilatt BMW E30 M3 gr A Bilstein amordid ja Partricku poolt tehtud coiloverid (tagumised vedrud on ka amortide peal) Reguleeritav esimene stabikas (Lill) Alumiiniumist E30 M3 õõtshoovad Rattad tikkpoltidel (4*100) Tagasillas õõtshoovad reguleeritavad (Lill), õõtsapuksid - Powerflex Tagasillapuksid alumiinumist (Lill) Esiõõtsadel ekstsentrilised M3 polüpropüleen puksid, Powerflex Esimestel amordipüstakutel reguleeritavad uniballiga camber plate’d (Lill) Pidurid: Esimesed pidurid: 312*25mm (Audi S3) pidurikettad + adapterid: http://300mm.de/312mm/312mm.html + E34 540i sadulad Tagumised pidurid: 294*19mm (E46 328i) pidurikettad + adapterid: http://300mm.de/294mm/294mm.htm + E34 540i sadulad E34 540i piduri peasilinder Ferodo DS2500 uued klotsid Terassukas piduritorud (Lill) Jõuülekanne: Kerge M20 hooratas (Lill) 535i 240mm siduriketas Audi UrS4 2,2T sidurikorv 325i 5k käigukast orig. + Z3 hoovastik 4,27 LSD topelt friktsioonketastega (Patrick) Salong Bi-Marco istmed, 2tk, terved. Homologeering aegunud. Kuni 180 cm pikale on ok. Traksid 6p. Homologeering aegunud. FIA nõuetele vastav turvapuur. Puuriga on seotud ka esimesed ja tagumised amordikannud ja tagadiffri kinnitus. Rait Orupõld http://racing.kosei.ee/rait-e30coupe.html M-Tech II väike rool Rattad: 4*Azev A, 4*100, 17*8 Koos keskkapslitega, uued märgid kapslitel 4*225/45R17 Toyo R888 ühe sõidu sõitnud. Praktiliselt uued. Keldris ühtlases temperatuuris hoitud. 4*Velge 17*7,5 koos keskkapslitega 4*225/45R17 Goodyear GS3 vihmamustriga tänavarehvid, uueväärsed Lisaks on: M20, 2826cc vabalthingav mootor (200+hj) - 288 nukk (Dbilas?), 84 vänt, 84,5 kolb (pre fl), kerged tasakaalus kepsud, reguleeritav nukaratas, pea tehtud (Lill), Sisselase E34 540i segusiibriga, Suure muhviga 325E 5k käigukast Orig uksepolstrid ja tagumised küljepolstrid Keskkonsool ja juhi jalge juurest armatuuri alt kate Dbilas sisselaske kõrid M20 mootorile E36 M3 sisselaske jupid E38 740i Brembo suportid Kapoti, esistange ja pagasiluugi klaasfiibrist vormid (väga korralikud, kunagised DC-ICE vormid). Riiulitäis igasugu kola mis sai algselt auto küljest eemaldatud - keskluku mootorid, päiksesirmid, turvavööd, õhufiltri korpus, segusiibrid, erinevad K&N filtrid jne, jne…
  3. Silwer

    325i (M20 strokerid 2,8N/A + 2,7T) '89 - Silwer

    Iseenesest mul kõik need torud otse kere vastas (paigaldatud ilma nende tavaliste augustatud plekiribadeta), et ma saaks neile lihtsalt mingi polstri ka peale tõmmata ja ära maskeerida...
  4. Silwer

    325i (M20 strokerid 2,8N/A + 2,7T) '89 - Silwer

    Seda jah. Ei tea, kas ARK'ile sobib, kui võtan puurilt lihtsalt ukseristid ära või tahab ta kogu peakaarest eespool oleva "torumajanduse" eemaldamist?
  5. Silwer

    325i (M20 strokerid 2,8N/A + 2,7T) '89 - Silwer

    Mul ei ole väga aega et selle autoga tegeleda. Seega võin kaaluda teatepulga edasiandmist, Aga odavalt ma seda muidugi ei müüks... Option 2 on see, et ehitan selle auto uuest ümber tänavakõlbulikuks. Siis leiaks see mul rohkem kasutust.
  6. Silwer

    TÖÖPAKKUMISED/OTSINGUD

    ABB tööpakkumised: http://new.abb.com/ee/too-ja-karjaariportaal/vaba-ametikoha-otsing
  7. Silwer

    Sportnukk ja progeaju

    Surretid - Kirjaviga. Runnerid pidi olema... 155 kw ongi enam-vähem see piir, mida nuka ja kubatuuriga mängides saab M20ga saavutada kui sisselase jääb originaaliks. Nagu ma ka mujal varem olen öelnud - kõige parem oleks tänavasõiduks mõeldud stroker M20 tööle panna M30 pihustite, õhukulumõõtja ja ajuga (terve M30B34 komplekt ja lambda külge jätta). Rajapäeva autole võiks aga panna juba progetava aju ja üldse loobuda õhukulumõõtjast.
  8. Silwer

    Sportnukk ja progeaju

    M20 probleemiks on sisselase. Seetõttu nende nukkadega mässamine ei pruugigi suurt midagi anda kui sisselase jääb sama piiravaks nagu ta originaalis on (pikad surrerid, pisike segusiiber, piirav õhulugeja). Väga kange kraadiga nukaga tekib kõrgel pöördel M20 mootori originaal sisselaskes 0,1-0,2 bar vaakum. Ja kangem nukk tahab ka kangemat surveastet. Ehk siis kui surveastet ei tõsta ja sisselase jääb originaaliks, siis kangema nuka paigaldamine võib pigem auto jõuetumaks muuta.
  9. Silwer

    320i (m20b25 turbo) 1989 - lepa

    Tee see list selle teema esimesse postitusse. Siis on sul lihtne seda hiljem ka uuendada ja teistel vajadusel leida...
  10. Silwer

    320i (m20b25 turbo) 1989 - lepa

    Lihtsalt ma ei viitsi päris seda 18 leheküljelist teemat läbi kammida, et vaadata mis jupid sul mingitel hetkedel auto külge olid kruvitud. On sul ka mingi nimekiri hetkeseisust olemas?
  11. Silwer

    320i (m20b25 turbo) 1989 - lepa

    Kas sul on kuskil ka ülevaade sellest, mis konfis su auto ja mootor düno hetkel oli? Kui huvitab, siis siin on minu auto dünograafik: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10202197730893369&l=1c54c6e0e8 Mul siis alates 5500 rpm hakkas pihustite suurus piirama. Ülerõhku oli 1,1 bar ja aeg-ajalt viskas ka 1,2 bar'i.
  12. Silwer

    325i (M20 strokerid 2,8N/A + 2,7T) '89 - Silwer

    Jah, mul on sama plaan. Eks siis peab "lühendatud tööpäeva" tegema ja teisipäeva lõuna paiku Pärnu poole liikuma hakkama. Jäigaga vedades kulub Pärnu otsa peale muidugi päris palju aega...
  13. Silwer

    325i (M20 strokerid 2,8N/A + 2,7T) '89 - Silwer

    Auto pestud. Küünlad vahetatud. Piduriklotsid vahetatud. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10201890273047115&l=d1caa88e9d Järgmine nädal võiks juba minna ja natukene kuskil rajal testida / seadistada.
  14. Silwer

    BMW 318i Convertible 1992 M50B25 - Airi L

    Jah, väga kena.
×

Oluline teave

Oleme salvestanud sinu seadmesse küpsiseid, et aidata seda veebilehte paremaks muuta. Sul on võimalik kohandada oma küpsiste seadeid, vastasel juhul eeldame, et nõustud nendega. Kasutustingimused & Privaatsus