Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY

Silwer

Foorumikasutaja
  • Postitusi kokku

    577
  • Registreerus

  • Viimati külastas

  • Võidetud päevi

    1

Silwer võitis päeva viimati 1. september 2013

Silwer sai oma postitustele enim meeldimisi!

Foorumi reputatsioon

3 meeldimist

Kasutajast Silwer

  • Tiitel
    Jutupaunik

Profiili info

  • Minu autod
    BMW 325i E30 2,7 Turbo

Hiljutised profiili külastajad

Hiljutiste profiili külastajate paan on keelatud ja ei näidata teistele kasutajatele.

  1. Sovin osta E30 kupee korraliku salongi - kogu kola mis on autos sees. Alates põhjavaibast ja lõpetatedes laepolstriga. Vajalikud on sportistmed. Istmed, vaip ja polstrid peavad olema samast komplektist ja kokkusobivad. Lisaks ostan kapoti ja pagassi luugi. Korralikud. Heas korras asjade eest maksan head hinda. Ostan Tallinnas. Tel: 56 666 660
  2. Silwer

    TÖÖPAKKUMISED/OTSINGUD

    ABB tööpakkumised: http://new.abb.com/ee/too-ja-karjaariportaal/vaba-ametikoha-otsing
  3. Silwer

    Sportnukk ja progeaju

    Surretid - Kirjaviga. Runnerid pidi olema... 155 kw ongi enam-vähem see piir, mida nuka ja kubatuuriga mängides saab M20ga saavutada kui sisselase jääb originaaliks. Nagu ma ka mujal varem olen öelnud - kõige parem oleks tänavasõiduks mõeldud stroker M20 tööle panna M30 pihustite, õhukulumõõtja ja ajuga (terve M30B34 komplekt ja lambda külge jätta). Rajapäeva autole võiks aga panna juba progetava aju ja üldse loobuda õhukulumõõtjast.
  4. Silwer

    Sportnukk ja progeaju

    M20 probleemiks on sisselase. Seetõttu nende nukkadega mässamine ei pruugigi suurt midagi anda kui sisselase jääb sama piiravaks nagu ta originaalis on (pikad surrerid, pisike segusiiber, piirav õhulugeja). Väga kange kraadiga nukaga tekib kõrgel pöördel M20 mootori originaal sisselaskes 0,1-0,2 bar vaakum. Ja kangem nukk tahab ka kangemat surveastet. Ehk siis kui surveastet ei tõsta ja sisselase jääb originaaliks, siis kangema nuka paigaldamine võib pigem auto jõuetumaks muuta.
  5. Tuttav müüb haagissuvilat. Ideaalses korras. Rohkem infot leiab siit: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1390134
  6. Silwer

    O: E30 Strut bar

    Lauri on lubanud sellele korduvalt järgi tulla aga siiani seisab mul garaažis.
  7. Silwer

    Liikmete haridustase?

    Olemas nii MSc kui MBA. Mõlemad cum laude. Hetkel käsil PhD finantsökonoomikas. Muidu aga paadunud BMW ja E30 fänn.
  8. Silwer

    www.h2.ee

    Kas keegi saab ka h2.ee lehel mingit täiendavat soodustust?
  9. Ühepoolsed vormid. Aga kui on veel küsimusi siis helista eelnevalt näidatud numbril.
  10. Tegemist on 1989 a. E30 kupee kapoti, tagaluugi ja M-Tech II esistange vormidega. Asuvad vormid Tallinnas, Meriväljal. Tel: 56 666 660
  11. Mul on tegelikult olemas väga korralikud E30 esi ja tagaluugi ning M-Tech II esistange vormid (need olid tuning.ee ja dc-ice.ee kasutuses). Kui teemaalgatajal oleks neile kasutust, siis võin neist ka loobuda. Loobumise tingimuseks on see, et vastu saan igast vormist tehtud kolm korralikku lõpptoodet.
  12. Silwer

    Huvitavad pakkumised müügiplatsidel

    Aaro pani oma auto müüki: http://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php?f=4&t=51298&start=210
  13. Silwer

    Kangem nukkvõll

    288 puhul ei ole vaja veel kolbe näppida ja sobivad ka originaal klapivedrud.
  14. Widebands and Narrowbands explained: http://www.tricktuners.com/forums/showthread.php?t=206
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus