-
Postitusi kokku
575 -
Registreerus
-
Viimati külastas
-
Võidetud päevi
1
Silwer päevavõit oli viimati 1. september 2013
Silwer sai oma postitustele kõige rohkem meeldimisi!
Foorumi reputatsioon
3 meeldimistKasutajast Silwer
-
Tiitel
Jutupaunik
Profiili info
-
Minu autod
BMW 325i E30 2,7 Turbo
Hiljutised profiili külastajad
Hiljutiste profiili külastajate paan on keelatud ja ei näidata teistele kasutajatele.
-
Sovin osta E30 kupee korraliku salongi - kogu kola mis on autos sees. Alates põhjavaibast ja lõpetatedes laepolstriga. Vajalikud on sportistmed. Istmed, vaip ja polstrid peavad olema samast komplektist ja kokkusobivad. Lisaks ostan kapoti ja pagassi luugi. Korralikud. Heas korras asjade eest maksan head hinda. Ostan Tallinnas. Tel: 56 666 660
-
ABB tööpakkumised: http://new.abb.com/ee/too-ja-karjaariportaal/vaba-ametikoha-otsing
-
Surretid - Kirjaviga. Runnerid pidi olema... 155 kw ongi enam-vähem see piir, mida nuka ja kubatuuriga mängides saab M20ga saavutada kui sisselase jääb originaaliks. Nagu ma ka mujal varem olen öelnud - kõige parem oleks tänavasõiduks mõeldud stroker M20 tööle panna M30 pihustite, õhukulumõõtja ja ajuga (terve M30B34 komplekt ja lambda külge jätta). Rajapäeva autole võiks aga panna juba progetava aju ja üldse loobuda õhukulumõõtjast.
-
M20 probleemiks on sisselase. Seetõttu nende nukkadega mässamine ei pruugigi suurt midagi anda kui sisselase jääb sama piiravaks nagu ta originaalis on (pikad surrerid, pisike segusiiber, piirav õhulugeja). Väga kange kraadiga nukaga tekib kõrgel pöördel M20 mootori originaal sisselaskes 0,1-0,2 bar vaakum. Ja kangem nukk tahab ka kangemat surveastet. Ehk siis kui surveastet ei tõsta ja sisselase jääb originaaliks, siis kangema nuka paigaldamine võib pigem auto jõuetumaks muuta.
-
M: Pihustid, erinevad (214-440cc/min)
Silwer vastas kasutaja Silwer teemale asukohas Tuuninguks vajalik
UP! -
Tuttav müüb haagissuvilat. Ideaalses korras. Rohkem infot leiab siit: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1390134
-
Lauri on lubanud sellele korduvalt järgi tulla aga siiani seisab mul garaažis.
-
Olemas nii MSc kui MBA. Mõlemad cum laude. Hetkel käsil PhD finantsökonoomikas. Muidu aga paadunud BMW ja E30 fänn.
-
Kas keegi saab ka h2.ee lehel mingit täiendavat soodustust?
-
M: E30 M-Tech II bodykitid klaasfiibrist
Silwer vastas kasutaja Gup Tuning teemale asukohas Tuuninguks vajalik
Ühepoolsed vormid. Aga kui on veel küsimusi siis helista eelnevalt näidatud numbril. -
M: E30 M-Tech II bodykitid klaasfiibrist
Silwer vastas kasutaja Gup Tuning teemale asukohas Tuuninguks vajalik
Tegemist on 1989 a. E30 kupee kapoti, tagaluugi ja M-Tech II esistange vormidega. Asuvad vormid Tallinnas, Meriväljal. Tel: 56 666 660 -
M: E30 M-Tech II bodykitid klaasfiibrist
Silwer vastas kasutaja Gup Tuning teemale asukohas Tuuninguks vajalik
Mul on tegelikult olemas väga korralikud E30 esi ja tagaluugi ning M-Tech II esistange vormid (need olid tuning.ee ja dc-ice.ee kasutuses). Kui teemaalgatajal oleks neile kasutust, siis võin neist ka loobuda. Loobumise tingimuseks on see, et vastu saan igast vormist tehtud kolm korralikku lõpptoodet. -
Aaro pani oma auto müüki: http://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php?f=4&t=51298&start=210
-
288 puhul ei ole vaja veel kolbe näppida ja sobivad ka originaal klapivedrud.
-
Widebands and Narrowbands explained: http://www.tricktuners.com/forums/showthread.php?t=206