Hüppa postitusse

Droppercrusher

Foorumikasutaja
  • Postitusi

    33
  • Registreerus

  • Viimati külastas

Kõik, mis Droppercrusher postitas

  1. m30b34 ongi õige tüübi nimi. m30b30 ja m30b34 käigukastid täpselt samasugused.
  2. Pealkiri viitab pigem positiivselt silmatorkavad E30-d See on jah silmatorkav, aga pärast selle auto nägemist kaob silmanägemine
  3. Sai käidud vaatamas. Piltide peal oluliselt parem väljanägemine ,kui laivis. Mõlemad esimesed lansekad läbi, tagaluuk läbi, ukse alumised servad läbi, salongipuhur läbi, mootoril 1 sil. ei tahtnud koostööd teha kogu aeg ( ju siis see jagaja ja rootor nagu väitis, vbolla vaja natuke kaanetööd,klapiregulli või klappide tegemist, ei tea) karpide alla ei näinud ,aga arvan ,et seal midagi head ei ole. Vasak tagakoobas tundus ka kuidagi "pahtline". Arvestades seda ,et auto on võetud Eestis arvele ca 1994 aasta, siis pole ime ,et kere läbi on. Auto sobiks rohkem varuosadeks ,kui taastamiseks. 1000 € ilmselgelt palju. 600€ vbolla isegi tasub varuosadeks osta
  4. Sooja suvega ära hellitatud Kas see aasta ka mingi suvelõpu kruiis tuleb...vms ?
  5. ascona vedru on liiga pehme ja eest on hetkel minu jaoks paras
  6. Otsin -40mm tagumist madaldust. Kellel pakkuda, siis PS!
  7. 89a 2.0i oli 4.10 all ja tehase poolt. Kuskil peaks tabel ka olema ,et mis ülekannet autodele pandi.
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus