Hüppa postitusse

Matu90

Foorumikasutaja
  • Postitusi

    170
  • Registreerus

  • Viimati külastas

Kõik, mis Matu90 postitas

  1. Matu90

    2012 KALENDER

    Minagi endiselt ühest huvitatud
  2. Matu90

    M:324TD sedaan

    Võib lukku panna.
  3. Matu90

    M: 325i 126kw 86a

    Pakun üle. Kui mootor korras siis 500 ilma veljeta.
  4. Matu90

    M:324TD sedaan

    Auto on facelift kerel dokumentidega kõik korras. Ülevaatus kindlustus puuduvad. Musta värvi 87a lõpp. Lisadega uhkustada ei saa. Ees nahkistmed(sport) ülejäänud sisu hele velüür. Tänapäeva autode kreemika nahksisu tooni Lisaks veel kärukonks. Taga mingised mõtetud tuuningi tuled ees hella blackid. Võimalik, et homemade toodang ei ole uurinud. Veereb 4x ketas sildadel ning plekkveljel Vead. Neid on. Aga põhiprobleem on selles, et peale pumba vahetust on rihm valesti peal ja ma ei leinud hooratta fikseerimis auku. Võimalik, et hooratas vahetatud.. Pump ja mootor on ise terved majaette seisma tuli auto omal jalal. Karteripõhi vajaks ka vahetust või keevitust. Kerel on iluvigu ja on tehtud ka mõningaid keretöid. Karbid tiivaääred ja muud säärased kohad kannatavad veel kriitikat. Hea meel oleks kui keegi ta komplektsena omale veeretaks aga võib ka pulkasid küsida kui tervikuna ostuhuvi pole. Kes kõpitseda viitsib see saab omale veel töölooma. Endal on praegu tänavalegaalne masuudipress olemas sellest ka müügimõte. Pakkumised võiks alata 500 eurost Võib pakkuda ka erinevaid vahetusvariante. Asukohaks on Roosna-Alliku Kontakti saab numbril 56754546 Vihma ja pori teile
  5. Probleem koosnebki sellest, et geneka ergutusele arvatavasti ei tule voolu peale. Kui võtta aku pealt + ja see korraks ergutusega kokku panna kohe laeb nagu vaja. Kui seisma jätad on vaja protseduuri korrata. Kas on juhe ise katki või mis variandid veel on ? Niipalju kui seda juhet nähtaval oli ma mudisin ja lammutasin seda ei leidnud mingit kohta mis katkestuse tekitada võiks...
  6. Mure on siis selline, et hooratast ei saa fikseeritud. Proovisin peenema pulgaga algul ja teine keeras aga ei läinud kuskilt läbi. Pumba tifti koha leidsin ilusti üles. Kui ise vasakul küljel olla (rooli pool) siis kuidas nukkvõll jääma peab. Kui mingi sirge detail üle plokikaane panna näiteks nurgik. Kas nuka ots peab enda poole jääma ja täpselt mööda nurgikut jooksma ? Ja kumba nuki järgi panna teise ? Jutt esimese silindri nukkidest ikka. Keerasin esimese hooratta või rihmaseibi pealt selle OIT kella ühe peale eestvaates siis tundus, et ei ole rihm täpselt peal. Mis põhjusel hoorattas fikseerimise auku pole ? Kas on võimalik, et bensuka hoorattas peal ? Hetkel kui starterit panna siis hakkab kohe lubama aga ei lähe käima. Tõmmates läks ja sõitis omal jalal minu valdustesse. Kuidas ma märgid paika saan ? Kas keeran pihusti maha ja panen 1. sil ÜSS ? Kõik kasulik info ja näpunäited on oodatud.
  7. Matu90

    Lobamokkade rubriik

    Väga kaugelt ei ostnud jah
  8. Matu90

    Lobamokkade rubriik

    Pole veel pilte teinud, tõin koju ära ja ise läksin kodust minema. Aga lootust lähitulevikus sellega tänavapääl liikuda on. Hetkel arvan veel, et oli hea ost. Aga eks see paistab
  9. Matu90

    Lobamokkade rubriik

    Mina täitsin oma lubaduse.
  10. Matu90

    Lobamokkade rubriik

    Minupooltki tuleb juurde. Teoreetiliselt peaks see nädal kätte saama. Siis on vaja vaadata mis on olemas ja mida pole ning ülevaatus teha.
  11. Matu90

    Design Edition

    Üks räägib aiiast ja teine aiia august aga kui jutt rooste peale läks. Siis minuarust pre kered peavad kuidagi paremini vastu. Ometigi peaks FL tsingitud olema. Kas mul on siis juhtunud lihtsalt nii või ma ei tea. Sõbral oli ka pre kere tundus hea ja olen seda juttu ka mujalt kuulnud. :roll:
  12. Matu90

    diffri ülekanded

    Üldiselt ei olegi see probleem diffri sisus vaid korpus läheb ribadeks. Antud kuulutus oleks e30 diffri sisu e36 korpuses. Sobivuse kohta ei oska öelda ja kui see on typ 188 korpus siis ta ei ole tugevam kui e30 suur differ.
  13. Matu90

    diffri ülekanded

    TYP 168 on väikese korpusega differ. TYP 188 suure korpusega. Oli vist nii. Nende markeeringute järgi ei saa öelda kas LSD, lahtine või konkreetselt mis ülekandega.
  14. Kui see aeg on mingi rullikas millega rivis sõita saab siis tulen ka vb. Aga kas marsuuti ei tahaks muuta? Muidu on kõik sama lihtsalt aasta number suurem. Või ma ei tea mingit organiseeritud tegevust pakkuda.
  15. Väljast ilus aga kaua sisust pilti ootame ??
  16. Selline sisu on minusilmis kole aga töökvaliteedi kohta ei oska midagi õelda istmed paistab, et on üsna korralikud jäänud.
  17. Üldiselt autot juhib ikkagi inimene. Raimo sinu küsimusele vastan, et uued audid. Tln-Trt peal 100km/h sõites oled nagu kaltsukott nendele uutele autodele teeääres pannakse mööda, tehakse riskantseid manõõvreid jne. Vb peetakse neid sellepärast vähem kinni just uusi ja kalleid autosid, et inimesed on jõukamad tunnevad seadusi paremini omavad mingit oma firmat ja advokaati ning hakkavad rikkumist vaidlustama jne. Vaevalt mingi eduka firma juht keskmises seisus e30mnega igapäevaselt sõidab. Bmw pole kindlasti ainus auto mis liikluseeskirju rikub miks peaks ainult neid niiõelda "nu*sima"
  18. Hiir muidu võmmid teavad väga hästi, et sedasi sõita tohib ja teevad seda isegi. Näiteks Paides pidevalt näinud kuidas võmmi opel sõidab päise päeva ajal hea nähtavuse korral udukatega. Trahvi saavad need kes seda ei tea ja ei vaidle nendega.
  19. Matu90

    E30 Touringu ajalugu

    Huvitav aparaat ei tea neid Eestis pole vist. Ja kas kõik pre faced on 2 ukselised? Palju neid tehti üldse.
  20. Mis asja millal see võmm sinna katusele tuli ja mida ta kirjutab seal ?
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus