Hüppa postitusse

Silwer

Foorumikasutaja
  • Postitusi

    578
  • Registreerus

  • Viimati külastas

  • Võidetud päevi

    4

Kõik, mis Silwer postitas

  1. Kere: 1989 aasta 325i orig M-Tech II kere. Korralik ja ei roosteta. Enamus kerest originaalvärvi all. Terve originaal M-Tech II ring, va esistange nahk, mis on praktilisuse mõttes koopiaga asendatud (erinevalt originalist on sellel stange nahk ja spoiler ühes tükis). Kapott ja pagassi luuk klaasfiibrist ja kiirkinnitustega. Paigaldatud ilma luugita katuseplekk Mootor: M20 2,7 stroker 400hj/290kw 5500 rpm 520nm @ 5200 rpm 1,1 bar ülerõhk ETA vänt, ETA kepsud, ETA kolvid M20B25 “885” plokipea ja orig 2,5i nukk Surveaste 8,3:1 Holset WH1C (sama nagu HX35) turbo. Audi S6 wastegate HKS SSQV replica BOV Tatech 6 aju kõikide lisadega (sequential injector control, direct ignition - wasted spark, Internal closed-loop wideband controller, wastegate control, anti-lag system, flat shift, launch control, traction control) http://tatech.fi/ 2.5" roostevabast sisselaske torustik + intercooler Bosch 044 kütusepump ja vahepaak Terassukas kütusetorud 3” väljalase (ei ole liialt vali) Veermik: E36 võimendiga roolilatt BMW E30 M3 gr A Bilstein amordid ja Partricku poolt tehtud coiloverid (tagumised vedrud on ka amortide peal) Reguleeritav esimene stabikas (Lill) Alumiiniumist E30 M3 õõtshoovad Rattad tikkpoltidel (4*100) Tagasillas õõtshoovad reguleeritavad (Lill), õõtsapuksid - Powerflex Tagasillapuksid alumiinumist (Lill) Esiõõtsadel ekstsentrilised M3 polüpropüleen puksid, Powerflex Esimestel amordipüstakutel reguleeritavad uniballiga camber plate’d (Lill) Pidurid: Esimesed pidurid: 312*25mm (Audi S3) pidurikettad + adapterid: http://300mm.de/312mm/312mm.html + E34 540i sadulad Tagumised pidurid: 294*19mm (E46 328i) pidurikettad + adapterid: http://300mm.de/294mm/294mm.htm + E34 540i sadulad E34 540i piduri peasilinder Ferodo DS2500 uued klotsid Terassukas piduritorud (Lill) Jõuülekanne: Kerge M20 hooratas (Lill) 535i 240mm siduriketas Audi UrS4 2,2T sidurikorv 325i 5k käigukast orig. + Z3 hoovastik 4,27 LSD topelt friktsioonketastega (Patrick) Salong Bi-Marco istmed, 2tk, terved. Homologeering aegunud. Kuni 180 cm pikale ja kuni 80kg on ok. Traksid 6p. Homologeering aegunud. FIA ringraja nõuetele vastav turvapuur. Puuriga on seotud ka esimesed ja tagumised amordikannud ja tagadiffri kinnitus. Rait Orupõld http://racing.kosei.ee/rait-e30coupe.html M-Tech II väike rool Rattad: 4*Azev A, 4*100, 17*8 Koos keskkapslitega, uued märgid kapslitel 4*225/45R17 Toyo R888 ühe sõidu sõitnud. Praktiliselt uued. Keldris ühtlases temperatuuris hoitud. 4*Velge 17*7,5 koos keskkapslitega 4*225/45R17 Goodyear GS3 vihmamustriga tänavarehvid, uueväärsed Lisaks on: M20, 2826cc vabalthingav mootor (156kw) - 288 nukk (Dbilas), 84 vänt, 84,5 kolb (pre fl), kerged tasakaalus kepsud, reguleeritav nukaratas, pea tehtud (Lill), Sisselase E34 540i segusiibriga, Suure muhviga 325E 5k käigukast Orig uksepolstrid ja tagumised küljepolstrid Keskkonsool ja juhi jalge juurest armatuuri alt kate E38 740i Brembo 4 kolviga suportid - kokku 4 tk Kapoti, esistange ja pagasiluugi klaasfiibrist vormid (väga korralikud, kunagised DC-ICE / Tuuning.ee vormid). Riiulitäis igasugu kola mis sai algselt auto küljest eemaldatud - keskluku mootorid, päiksesirmid, turvavööd, õhufiltri korpus, segusiibrid, erinevad K&N filtrid jne, jne… See auto on olnud viimased 18 aastat minu oma. On siiani väga kiire auto ringrajal, eriti just väiksematel ja tehnilistel radadel nagu Rapla ja Tabasalu. Uuel Sauga rajal pole sõitnud. Aga vanal rajal sõitis vabalthingava 155kw mootoriga aegasid 61 sek. Hind: 15 kEUR Asub Tallinnas. On sõidukorras. Näitan tõsistele huvilistele. Tel: 56 666 660 Turbomootoriga Tabasalus: Vabalthingava mootoriga Raplas: Vabalthingava mootoriga vanal Sauga rajal: Vabalthingava mootoriga 1 miil:
  2. Kellel pakkuda, kirjutage palun e-mailile: silwer@email.ee Seda foorumit külastan harva.
  3. Sovin osta E30 kupee korraliku salongi - kogu kola mis on autos sees. Alates põhjavaibast ja lõpetatedes laepolstriga. Vajalikud on sportistmed. Istmed, vaip ja polstrid peavad olema samast komplektist ja kokkusobivad. Lisaks ostan kapoti ja pagassi luugi. Korralikud. Heas korras asjade eest maksan head hinda. Ostan Tallinnas. Tel: 56 666 660
  4. Surretid - Kirjaviga. Runnerid pidi olema... 155 kw ongi enam-vähem see piir, mida nuka ja kubatuuriga mängides saab M20ga saavutada kui sisselase jääb originaaliks. Nagu ma ka mujal varem olen öelnud - kõige parem oleks tänavasõiduks mõeldud stroker M20 tööle panna M30 pihustite, õhukulumõõtja ja ajuga (terve M30B34 komplekt ja lambda külge jätta). Rajapäeva autole võiks aga panna juba progetava aju ja üldse loobuda õhukulumõõtjast.
  5. M20 probleemiks on sisselase. Seetõttu nende nukkadega mässamine ei pruugigi suurt midagi anda kui sisselase jääb sama piiravaks nagu ta originaalis on (pikad surrerid, pisike segusiiber, piirav õhulugeja). Väga kange kraadiga nukaga tekib kõrgel pöördel M20 mootori originaal sisselaskes 0,1-0,2 bar vaakum. Ja kangem nukk tahab ka kangemat surveastet. Ehk siis kui surveastet ei tõsta ja sisselase jääb originaaliks, siis kangema nuka paigaldamine võib pigem auto jõuetumaks muuta.
  6. Tuttav müüb haagissuvilat. Ideaalses korras. Rohkem infot leiab siit: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1390134
  7. Silwer

    O: E30 Strut bar

    Lauri on lubanud sellele korduvalt järgi tulla aga siiani seisab mul garaažis.
  8. Silwer

    Liikmete haridustase?

    Olemas nii MSc kui MBA. Mõlemad cum laude. Hetkel käsil PhD finantsökonoomikas. Muidu aga paadunud BMW ja E30 fänn.
  9. Silwer

    www.h2.ee

    Kas keegi saab ka h2.ee lehel mingit täiendavat soodustust?
  10. Ühepoolsed vormid. Aga kui on veel küsimusi siis helista eelnevalt näidatud numbril.
  11. Tegemist on 1989 a. E30 kupee kapoti, tagaluugi ja M-Tech II esistange vormidega. Asuvad vormid Tallinnas, Meriväljal. Tel: 56 666 660
  12. Mul on tegelikult olemas väga korralikud E30 esi ja tagaluugi ning M-Tech II esistange vormid (need olid tuning.ee ja dc-ice.ee kasutuses). Kui teemaalgatajal oleks neile kasutust, siis võin neist ka loobuda. Loobumise tingimuseks on see, et vastu saan igast vormist tehtud kolm korralikku lõpptoodet.
  13. Aaro pani oma auto müüki: http://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php?f=4&t=51298&start=210
  14. Silwer

    Kangem nukkvõll

    288 puhul ei ole vaja veel kolbe näppida ja sobivad ka originaal klapivedrud.
  15. Widebands and Narrowbands explained: http://www.tricktuners.com/forums/showthread.php?t=206
  16. Vanasti müüdi Boschi esinduses Ladale mõeldud lambdat. Igati korralik asi aga hind umbes kolm korda madalam kui BMW jaoks mõeldud lambdadel (kvaliteet aga sama). Pistik tuleb küll ise vahetada ja neljas juhe massi ühendada aga oskajal mehel ei ole see ju takistuseks...
  17. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=1111&mospid=47263&btnr=51_0636&hg=51&fg=20
  18. Sellist lollust on juba raske kommenteerida. Jäiga ühenduslüliga vedades tuleb autol rattad lukust lahti hoida! Kui sul edaspidi vedades ei keera veetava auto rattad vedavale autole järgi siis on sul midagi esisilla geomeetriaga väga paigast ära. Ma rohkem ei viitsi seda teemat kommenteerida.
  19. Mind huvitab, et kuidas te siis jäigaga vedades tagurdate? Tagumise auto esirattad keeravad ju kuhu jumal juhatab. Üks näide lollusest:
  20. Haagisega saab tagurdades manööverdada aga jäigaga teist autot vedades ei saa ja edaspidi manööverdades väga suure nurga alla ka keerata ei saa. Ehk siis see ei ole argument. Olen vedanud oma autot järgnevate autodega: Seat Altea XL, E36 ja E39 ning ei ole probleeme olnud. Sa oma kolmnurgaga vedades ei tundnud veetava auto jõnksatusi vast seetõttu, et su kolmnurk oli lihtsalt nii vedel. Zubrjonoki tiisel oli ka väga lühike: http://varnish.soov.ee/images/03/0338081530.jpg
  21. Mis mõttes raskemaks? Sellise kolmnurgaga saab keerata ligi 90 kraadi risti. Palju sul siis vaja oleks? Ja lühikesel kolmnurgal on ka lisaks tugevusele veel muid eeliseid - tagumine auto püsib paremini esimese tuules ja selline lühike kolmnurk mahub kenasti auto pagassi.
  22. Siin teemas näidatud kolmnurgaga mina autot vedada ei julgeks. Korralik kolmnurk on ikka raskest rauast tehtud asi ja üldse ei ole vaja seda kolmnurka väga pikana teha. 80 cm on piisav. Aga jah, kiiruskatseid kolmnurgaga vedades teha ei tasu ja ka järski pöördeid mitte. Minul on kolmnurk kinnitatud kõrvade külge mis on omakorda kinnitatud esistange amortide külge keevitatud mutrite külge. Püsib kenasti ja tegu on igati tugeva kohaga, kuna sama koha külge kinnitub ju ka originaalis auto vedamise aas. Minu kolmnurga pilt lisatud.
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus