Hüppa postitusse
Postitatud
comment_131132

Sai siis 5.04.19 Tartust toodud 1985 a. pre fl veerev kupee. Korralik retk oli selle ära toomine, nimelt kuskil 30 km lõppkohast hakkas mu enda Passat B5 Syncro V6 2.8 jupsima, selline tunne oli nagu, et pump ei saanud kütust kätte, kuigi seier näitas veerand paaki alles. Käisin igaks juhuks tanklast läbi ja tundus kõik korras ning jõudsin probleemideta lõppkohta. Laadisin siis rulli konna peale ja hakkasin tagasi sõitma, jõudsin Paide kanti ja tore üllatus, konnal rehv puru. Esimene mõte, mis nüüd, pole tagavara velge ka. Passatil teine poldivalem ka ning vaatasin, et rullil ja konnal tundub sama poldivalem olevat ehk läheb alla. Võtsin siis veljevõtma välja ja kui vahva, Passati ja rulli veljed saaks lahti, aga konna oma mitte, kuna polnud teisi võtmeid ka kaasas. Siis hakkas väike paanika tekkima, kirjutasin chatid läbi ning kõik kaugel. Tekkis idee, ehk kirjutan ´´Märgatud Paide´´ ja keegi näeb ja saab appi tulla. Õnneks nii läkski ning üks härrasmees tuli appi. Sai siis rulli konna pealt alla aetud ning veljed omavahel ära vahetud, lootes, et rohkem probleeme ei teki. Aga ei, kuskil 7km ennem Jüri ringi juhtus sama, mis Tartu jõudmisega, et ei saa kütust kätte, aga nüüd nii hullult, et suri kohe välja. Vähemalt hea oli see, et sõbrad suheliselt ligidal ning peale väikest kribamist, sai üks sõber kütust tuua ning sain tanklasse ära ja Keila poole sõitma hakata. Polnud kahjuks teist autot ka kusagilt laenata, muidu oleks teise auto võtnud, mis oleks arvatavasti töökindlam olnud ja mis poleks 13l/sajale võtnud :D

 

Aga rullist nii palju, et nii nagu varem kirjutasin siis veerev kere. Mootorit, kasti, diffrit ning pooltelgi pole. Kapoti alt ka enamus asju puudu ning salongis pole tagaistmeid, vaipa ja vb mingeid muid pisividinaid. Kere ise tundub suhteliselt tugev olevat, aga roostet ikka on. Kuna plaan terve auto liivapritsiga üle lasta, siis saab alles teada, mis seisus see tegelikult on. Tiivad tundusid tugevad olevat, aga kuna mingi tainas on neid rullinud, siis pean ikka ära vahetama. Eile proovisin tagantsilda ära võtta, kõik asjad lahti,aga sild alt ära ei tule. Puksid nii kõvasti tikkpoldi külge roostetanud. Hetkel ei taha väga pukse põletama ka hakata. Tahaks ketassilda kuskilt, aga pole neid kusagilt väga saada. Esimene eesmärk selle kerega ongi, et kere täiesti ära teha ja siis alles mootorit sobitama hakata.

IMG_4331.png

IMG_4335.png

IMG_4340.png

IMG_4347.png

IMG_4319.png

IMG_4328.png

Muudetud , muutis FRand

  • Vastuseid 79
  • Vaatamisi 7tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Ma nüüd ei teagi kust alustada, viimasel ajal aeg nii kiiresti läinud, et üle aasta tagasi oli viimane update auto osas.     Alustan siis mootori poole pealt. Mootor tegelik

  • Nonii, pole pikka aega midagi kirjutanud. Auto pole unarusse jäänud ning aeg-ajalt ikka nokitsen, aga mida ma siis teinud olen: Kõige suuremaks asjaks on mootori täielik kapp remont. Raua os

  • @eix22kuskil vist nii jah, samal ajal kui teised jaane pidasid ma keevitasin, kuskil 4 päeva keevitasin karpe, põrandat ja sillatalasid. Karbid olid juba varasemalt kellegi sossepa käest ka läbi

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_131378

Väike update siis:

Vahepeal sai kere täiesti paljaks kistud. Avastasin ka rohkem roosteussi ja üllatusi. Juhi alune vajab korralikult keevitust ning tulemüür. Sealt kust juhtmed läbi seina lähevad on suht mäda. Keegi on varasemalt ka ikka korralikult seda kere pahteldanud. Täna läksin meisliga ukse kallale ning hea 5mm paksune pahtli laast tuli küljest ning neid pahtli kohti igal pool. Nt imelik see, et mul tiivad rullitud ning vaatasin suht sirged ja roostevabad, aga keegi ikka oli pannud korralikult pahtelt peale, ei saa aru küll miks. 

 

Kuna ma ostsin selle auto põhimõtteliselt veereva kerena, siis probleemiks võib tulla juhtmestik, kuna ma ei tea, mis kuhugi läheb, mis puudu jne. Nii palju kui ma ise lahti võtsin, märgistasin ning tegin pilte.

 

Vahepeal sai soetatud ka väike liiva-,soodaprits; kui mingi aeg aega saan, siis lähen rendin ramirendist 660l/min kompressori ja proovin kuidas pritsib. Arvatavasti läheb pritsimisega kaua aega, aga see mind ei heiduta. Plaan siis kõik va. katuse ja külgede pritsimine liivaga ning võimalik, et soodaga siis katus jne, aga ei välista, et lihtsalt käsitisi neid lihvin. Aga plaan kindlalt kuni metallini puhtaks teha, kuna ei taha pärast ebameeldivaid üllatusi.

 

Vahepeal tegin valmis esisilla tugevdusplaadi joonised. Mingi aeg hakkan tagasilla omasid tegema ning kui mõlemad valmis, siis lähen lasen nad välja lõigata.

 

Aga seda ma unustasin esimeses postituses mainida, et mis plaanid mul üldse autoga on. Kuna asi on veel lahtine, kuni ma kere korda teen. Tahaks siis alguses vahele m60b30 manuaali, kast siis kas adaptriga või kahest kastist üks keevitada. Kuna see v8 swap on veel suht hägune, mida ark laseb, mida mitte, siis alguses paneks selle, ning kui saab siis ikka swapiks m62b44. Tahaks 4x100 converitada 5x120 peale ning z3 latt. Salongi must nahsisu, tahaks panna kas siis e36/e46 sport nahkistmed ette või kui leian midagi muud lahetad. Välimuse poolest tahaks mingi m-tech sarnast ning värviks olen mõelnud candy apple red kanti.

 

Tean, et suht utoopiline idee, aga work hard dream big never give up :D Kui saab, siis üritan selle oma ülikooli lõputööna teha, aint siis peab seda projekti veits inseneri vaatevinklist võtma.

Nimetu.png

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_132554

Vahepeal sai auto kere grill laenatud ja auto stendi pandud. Auto oli ennem mul tavaliste 2T pukkide peal, aga stend oli kuskil 70cm kõrgemal, tükk tööd oli, et otsa saada. Teiseks need talad, mis auto külge läksid, olid ka suht sketchy-d kuna poldid olid suht peenikesed, siis andis suht palju painduma. Nädala alguses leppisin liivapritsi rendi aja kokku, et laupäeval rendiks liivapritsi päevaks ja Ramirendist rendin kompressori. Neljapäeval sain kõne liivapritsist ja ütles, et ta läheb nv ära ja kätte saaks siis reede lõunal. Mis mul üle jäi kui nõus olla, rääkisin ülemusega ka, et saaks paariks h ära minna, et asjad ära tuua. Siis igaksjuhuks kirjutasin sõbrale, kes töötab ramirendis ja uurisin, kas kompressor ikka saadaval. Vastus oli suht vahva, nendel oli kompressor laiali läinud ja läks remonti. Teadsin, et juhul kui olekski saanud seal kompressori, oleks suhteliselt kiireks pritsimisega läinud, kuna järgmise päeva kella 9ks oleks pidanud kompressori tagasi viima ja pritsima oleks saanud hakata alles reedel peale tööd. Aga kuna Keilast ei saanud, siis kaugemalt rentida poleks tulnud kõneallagi.

Kõige rohkem vajab tööd juhi alune ning kuna ma tahan, et näeks välja nagu originaal, siis tahaks teised kohad ka üle käia, kuna keegi oli neid juba lappinud. Kuna taga on rullitud koopad ja keegi karpide keevitamisega sealt pleki lainetama tõmmanud siis pean need ka ära vahetama, aga selleks jällegi vaja kuskilt kellegi teise kere pealt paar juppi maha lõigata. Tellisin uued karbid ja koopa remondiplekid ka ära. Kui kohal siis saab keevitama hakata ja auto enamvähem nii kaugele viia, et oleks keevitustöödega kõik. Siis saab uuesti liivapritsi peale mõelda. Happekrunt on mul juba olemas, et kohe peale liivapritsi kere sellega üle tõmmata. Aaa ja kuna tagapaneel oli täiesti sõel siis selle lõikasin ka ära ja vist peaks varsti sõbra kaudu originaal paneeli ka saama. Seega kui kellegil on kere, mida ma saaks lõikuta, võib mulle sellest teada anda :D.

Paar pilti ka kerest:

IMG_4390.png
IMG_4393.png

IMG_4386.png

Sain esimese laari sillatugevdus juppe ka kätte, mis ma CatiaV5 välja joonistasin. Kuna laserlõikuses paaril failil paari joont masin üles ei leidnud, siis pandi sinna ise joon. Seega pean veel neid mudima ja hakkama vaatama teisi juppe ka kuidas sobivad, kuna pole veel vaadanud sobivust.

IMG_4381.png

Muudetud , muutis FRand
Üks lause läks valesse kohta

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_132691

@eix22kuskil vist nii jah, samal ajal kui teised jaane pidasid ma keevitasin, kuskil 4 päeva keevitasin karpe, põrandat ja sillatalasid.

Karbid olid juba varasemalt kellegi sossepa käest ka läbi käinud. Sisemine karp oli ka kuidagi imelikult tükeldatud, ma nüüd ei teagi, kas see on õige siseminekarp või siis välimise karbi osa. Igastahes alumine äär vajas mõlemal pool umbes sama palju korrastamist. Sai sillatalade külge tugevdused ka ära keevitatud ning keevitasin juhi tagaistujale uue jalgealuse, mis ma ühelt teiselt autol maha lõikasin- sinna kuluski kuskil 4 päeva. Aga hunnik lihvimist on veel ees. Kunde poole sain nii kaugele, et vaja aint välimine paika sobitada, aga sai gaas otsa. Kuigi üritasin päris kaua ilma gaasita seda paika saada, aga tagant jääb veits ikka sitasti, seega pean veel sobitama seda.

 @MargusRaska ma olen hullemaid keresid veel näinud, aga suht jube küll.Kuna see on pre kupee kere, siis nagu rahvas räägib ,siis see veits hinnalisem, aga võin ka eksida. Kuna ma tean, et sellist pornot tehtud, siis ma ei saa mitte ükskõps seda sinnapaika jätta ja pean kõik ilusti korda tegema, siis süda rahul :D

@ryan oi krt kuidas tõmbaks praegult selle samase sitase pintsliga nendele vastu vahtimist :D nii s**t on keevitada, kõik kohad seda paska paksult täis. Lihvi see jama ära, et saaks lõpuks keevitada, aga see jama tõmbab kohe kettad täis ja sulab igale poole. Mega kaua läheb + kannatust ja vaeva.

65903598_376830566298474_5398707855949824000_n.jpg

65564684_202591780644560_7266071108384718848_n.jpg

comment_132713

Ketta eluiga oleneb ikka töö iseloomust ja mehe käest. Kui bituumenit lased siis peab vast paar tundi vastu, kui aga keeviseid hakkad lihvima või vastu pleki nurka lased siis kohe ribadeks. Ta on "karu keele"  või vildi sarnane aga suuremate pooridega. Ise olen kasutanud würth-i oma, kuigi teistel tootjatel ka selliseid tooteid (muidugi ei usu et need odavamad kestavad). Igatahes traathari on selle kõrval konkreetne aja raiskamine (muidugi on erandeid ala nurga puhastamine jne.).

 

 

comment_132714
4 tundi tagasi, FRand ütles:

Hetkel puhastan ainult kohad ära kust keevitan, kuna nagunii lasen järgmine kuu liiva/soodapritsiga enamus paljaks ja läheb kappekrunt jne peale. Aga proovin ketta üle.

 

Aga karbi seest ?

Selle peakski pritsiga puhtaks laskma ja epoga üle enne kokku keevitamist .

Praegu tundub , et sinna jäi elu käima .

(..et siis; ..s;ta otsa pole mõtet uut s;tta külge lasta) , sõnaseade eest palun muidugi vabandust .

Muidu teed sama asja mis eelmised valmis said .

 

 

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_133484

Karbid ma lasen vist karbiõli vms täis.

 

Vahepeal on natuke siit seal kõpitsetud. Alguses oli plaan auto ise ära pritsida, aga kuna kord oli liivaprits kinni, kord kompressor, siis otsustasin lasta ära pritsida. Eelmine esmaspäev tuldi autole järgi ja arvasin, et läheb paar päeva aega. Aga ei, vennad võtsid alles auto selle neljapäeva lõunal ette. Teiseks ma olin tegelikult veidi hinna ja kvaliteedi suhtes pettunud. Praktiliselt terve kere pritsimise eest küsiti 500€. Sai selle teenuse pakkuja poolt oldud, kuna ligemal(ca alla 1km) hea tagasiside ja autot transportisid nemad.Missest, et sain ka paarkümmend km kaugemalt olevalt teenuse pakkujalt 150€ odavama pakkumise. Põhjamastiks oli praktiliselt kõik alles, ratta koobastes, salongi põrandal jne enamus mastiks alles. Ma ei tea, kas neil on jube s**t prits või on see tehase mastiks jõhkralt hea. Kuna kui ma kunagi ise Lada 2103 ära taastasin, siis pritsisin ise ja sain ilusti mitmest kihist mastiksist lahti, mis oli põhja all. Üldkokkuvõttes väga sõelaks auto ei saanud. Paar üllatus kohta oli, mis tähendab rohkem tööd :D.

IMG_5165.png

IMG_5167.png

IMG_5175.png

Vahepeal sai 6x3m telk ostetud, kus all auto oli, aga paar päeva ennem auto saabumist, tegi tuul ja vihm selle maatasa :( Sai ka @Toivoku kaudu tagapaneel ära ostetud. Tööl lasin pisemad detailid pritsiga puhtaks ja lasin happekrundi peale. Nüüd tuleval nädalal ostan polu pukside ringi ära ja veermiku juppe. Varasemalt oli mul happekrunt varutud, et kui auto tuleb siis käppelt peale. Auto tuli reedel ära ja sain alles õhtul krundi kandma hakata. Kuna õhtu tuli jube kiirelt peale, siis tuli kiirelt tegutseda. Võtsin happekrundi koos kõvendiga välja, samuti nitolahusti, et hiljem asjad ära puhastada. Tegin esimese laari valmis ja lasin peale. Järgmiste laaridega hakkas pull pihta. Kuna ma viskasin lolli peaga suhteanumad minema, siis kasutasin tavalisi läbipaistvaid joogitopse. Hakkasin kokku kallama ja laksti põhjad alt. Ei mõelnud selle peale, et see krdi sööb ju plasti ära. No sinna läks hea 300ml krunti kaduma, seega jäi lõpuks puudu ka. Aga kui kõik oli autole kantud ja hakkasin kokku asju korjama, siis taipasin ühte halba asja. Ma olin kiiruga ühe laari või isegi mitu krdima nitrolahusti kokteili teinud ja kõvendit mitte kasutanud. (-‸ლ)Täna läksin ostsin siis devorist krunti juurde ja mõtlesin, et võiks prooviks lõpplikku värvi ka osta. Ma muidugi valisin varasemalt ´´jube odava´´ värvi ka välja. Sellel värvil pidi kallis tera olema ning 100g oli ca 14€ ja on mitme kihiline. Värviks on siis GM GPJ-43B GLORY RED pärl metallik ja sai võetud 150g baasvärvi ja tera töösegu. Sai kuskil pool l krunti veel peale kantud ja siis mingi aeg läksin kogemata garaazi uksele vastu ning kuulsin kolakat ehk siis tagapaneel kukkus seina najalt maha. Hiljem avastasin, et see krdima paneel kukkus täpselt värvi peale, lüües plasttopsiku pilpaks, seega ei saagi veel õigest värvist siia pilti panna.(⋋▂⋌)

 

Pidurite idee panin nüüd lukku, taha tulevad Z4 rummud, e36 325 supportid ja kettad( piduri adaptri tellisin ka juba ära). Nüüd oleks vaja veel ekstsentrik polte, nii tainas ma veel ei ole, et hakkan tutika 4 poldi/seibi/mutri alla panema üle 100€, kuna polt on nt 15€tk. Oleks taha sillale vaja veel ka tikkpolte, mis läbi kere sillatala külge kinnituvad  (kui kellegil on, võib mulle kirjutada)

Ette tulevad siis e38 730d brembod. Hetkel raha ei ole, et kitti osta. Kitis siis käändmiku vahe puks ja piduri kelgu distants jupp. Oleks mul supportid olemas, siis ma saaks ise selle vahe puksi kodus treitud ning kelgu kaugused ära mõõta ja 3d programmis valmis teha selle distants jupi. Peale nende siis veel E46 330 kettad ja standard E46 laager ja rumm.

Muudetud , muutis FRand

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_133814

Unustasin ennem mainida, et sain tükk aega tagasi vastuse ka arkist. Kuna ma panin absoluutselt kõik kirja, mida muuta tahan, siis roolisüsteemile ja pidurisüsteemile luba ei saanud. Muidu oli vastus see, et mine kaalumisele. Kuna seadus muutus, siis nüüd saab ka enamus asju, mida ennem muuta tahtsin, legaalselt teha.

 

Kunagi varem ostsin teise kupee juhtmestiku ka sama tehnika ja mootoriga, mis mul oli. Vahe oli suht suur, minu juhtmestikul polnud vist pooligi asju, mis seal oli. Mul oli keegi juhtmestikuga ka korraliku pornot teinud. Kuigi uuel juhtmestikul oli ka paar asja puudu siis ehk saab kahest ühe teha.

Ostsin kottis mootori manuaali hoorattaga(M60B30). Ennem pole silmaga seda swapi näinud, aga nüüd kui mootor oli auto kõrval, oli see mootor ikka jõle lahmakas :D . Plaanis on selle järgi kõik kinnitused ja asjad teha, et kui kunagi õige mootor tuleb, siis lihtsalt sisse tõsta. Lammutasin ta huvipärast pilpaks ja ainuke asi, mida küljest ei saanud, on hooratas. Hooratta poldid on 4.5 cm sügavusel hooratta sees ning keerasin 3 musta torxi pooleks, et seda kätte saada. Mida kätte ei saanud on hooratas, arvatavasti puurin poldi pead maha, aga eks näis. Samuti ostsin sõbra käest juhtmestiku ja paar lisa vidinat. Saab äkki juhtmestiku ka valmis teha, vajalikud ühendused ning ebavajalik vahelt minema visata.

IMG_5180.png

 

Lasin töökaaslasel kütuseluugi ka uue värviga üle lasta. Pole just kõige õnnelikum selle osas. Üldpildis on ilus punane värv aga tera on hästi peenike, siis seda suht vähe näha. Teiseks pole seda vau efekti mida otsin ning samuti tahaks rohkem sügavust. Seega peab mingi custom värvi valmis laskma teha. Tahaks selle värvi sarnast saada ( http://tiny.cc/6g1xbz ), kui keegi oskab mingit värvi soovitada, millel sarnane on või teab värvi koodi ,siis hit me up.

 

Ennem kooli võtsin paar nädalat vabaks, et veidi puhata ning auto tõsisemalt ette võtta. Põhimõtteliselt full nädal aega läks mul, et põhi korda saada. Hunnikus keevitamist, lihvimist, auklike sokke/riideid, mässamist jne. Läks kuskil 6 tuubi kereliimi, mingi 1-2L epokrunti, 8L keremastiksit/kivikaitset, jne.

Kuna tagavararatta koht oli korralik sõelapõhi, siis ei näinud pointi, et seda lappida. Panin lihtsalt metallplaadi peale, aga seda nii, et kunagi kui vajadus on, saan tagasi panna. Samuti lõikasin pagassil paremalt poolt paar juppi maha, et võibolla teha kunagi dual exhaust. Kuna see konks, mis seal oli, oli samamoodi väga ära ussitanud, siis teen ta polditavaks. Ühed diffri kõrva kinnitused tegin ka valmis, et kui nt panna kahe kõrvaga differ, siis saab teisele poole kinnitused kinni keerata ja diffri vahele tõsta.

Nüüd saab hakata ninaraami eemaldatavaks tegema hakata ning tagapõlle veel kinni keevitada.

IMG_5216.png

Muudetud , muutis FRand

  • Autor
comment_133887

Eks vaatab jah, ise mõtlesin sama. Lähen mingi aeg devorisse ja räägin neile jutu maha, mida täpselt tahan ja ehk oskavad aidata.

 

Väike brake upgrade ette:

IMG_5227.png

 

Tegin kütusepaagi ka korda, veidi vajas pealt paari keevituspunkti. Nüüd pean veel arusaama, mis sinna paaki minema peaks. Mingi joonise peal läks pump, andur jne, aga see auk suht väike selle jaoks. Teisel joonisel oli mingi silinder. Ise kahtlustan, et see silinder, aga tutikas oli päris kirves. Seega kui kellegil on, siis võib mulle pakkuda.

IMG_5229.png

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_134343

Vahepeal sai sillatalad pulbervärvi viidud. Sai pulbervärvitud kuldseks ning panin juba enamusele polupuksid ka külge. Kuna mul hetkel tagumistele õõtsadele laagreid ja rumme pole, siis ei hakka neid auto alla panema. Kuna rummud on 100€tk, kuigi leidsin mingid sama tootekoodi järgi ka 50€tk.

Sai ostetud paaki tasemeandur ja see ka külge pandud.  Tänase/homse päeva jooksul panen sillatalad ja paagi ka alla. Hetkel vean kütuseluugi juurest kuni välise kütusepumbani uued voolikud ka ära. Hetkel ei kujuta ette milline see väline pumbasüsteem välja näeb, jooniste pealt näeb jube kahtlane välja.

Samuti lõikasin ninaraami küljest ning saab seda polditavakas tegema hakata.

Ning sai hangitud E36 käändmikud, et käändmikest võllid kätte saada ja E30 võlli peale treida need. Esimese võlli tegin umbes mälujärgi, aga siis tuli välja, et treisin 5mm liiga palju maha. Tegin uued joonised ning treisin teise võlli peaaegu valmis, aga siis tekkis probleem, et ei saanud käppade vahele selliselt võtta, et keermed sisse teha. Seega sai ühe seti veel juurde hangitud, ostsin uued treiterad ning seekorda õpin vigadest ja teen uuesti ja paremini. Kuna mul kodus treipink, siis vähendab kulusid ja eaga.:D 

Saatsin v8 käppade jaoks mootori ja padja poolsed plaadi joonised lõikusesse ära. Kui valmis saavad, siis saan mootori vahele tõsta ja käpad valmis teha.

 

IMG_5341.png

  • Autor
comment_134411

Kuna pakuti mega hea hinna pandem widebody kit´i, siis võtsin selle endale ligi. Hetkel proovi pärast panin korra peale, aga seda ennem külge ei pane kui enamus autot valmis. Oma silmaga nägi jube hea välja. Arvatavasti osadele ´´purest´idele´´  ei meeldi, et autot nö selliselt tuunin. Kuna tuleb ´´vähe´´ võimsam mootor kui tehasest, siis see võimaldaks mul panna laiemat velge autole alla, mis soodustaks haarduvust. 

IMG_5357.jpg

Muudetud , muutis FRand

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.