Postitatud 15. mai 20186 a On kellegil kogemusi m40b16 to m20b25 , mis peaks ennem ära tegema kui arki minna , et kiirendada protsessi . Kui käisin pärnu ARK küsimas siis öeldi , et ei saa kuna mootori maht ei mahu 30% sisse ..
15. mai 20186 a loll jutt, peab saama. Peaks ise ka sinna minema samas asjus ja juba praegu pean kettasse minema. E30 kerele võib swappida kõike, mida sinna tehasest pandud on. Kui mina kunagi neile ise helistasin siis nad ka seda ise väitsid. Aga ühesõnaga kui nad sellest aru peaks saama, siis pead võtma kuskilt üv punktist co testi ja siis neile viima. Ja muud nagu polegi. Ja kui sellega korras, siis kehtib edasi ka hetkel olev ülevaatus. Korra vb vaadatakse luugi alla ka ja muud kunsti ei tohikski olla. Sildasid ja muid 2.5sega kaasnevat kola eitea mina, et oleks veel keegi osanud koinida. Keegi hea inimene vōikski nagu siin selgeks teha, et kuidas neile ōelda, et see mootor on ka tehasest sinna kerele sätitud.
15. mai 20186 a Autor Ma üritasin neile seda seletada aga siis hakati mulle mingeid m3 näiteid tooma ... Nüüd tuli teine vastus ka , tahavad et ma kaaluma läheksin autot ...
15. mai 20186 a Autor Tere Palun esitage lisaks ümberehitusavaldusele ka vahetatud mootoriga sõiduki kaalutõend. Kaalumisel peab selles olema juht (75 kg), kütus (90% kütusepaagi mahust), tööriistad, varurattas (kui see on paigaldatud) ning 100% õlide, jahutusvedeliku ja kõigi teiste süsteemide vedelikud. Kaaluda palume telgede kaupa, nii et tõendil oleks ära näidatud mõlema telje koormused kui ka sõiduki tühimass. Kaalumist on võimalik teostada järgmistes ettevõtetes: 1. Metrosert AS kontaktisikud Tallinnas Koit Uustalu 52 651 98, koit.uustalu@metrosert.ee 2. ja Tartus Andre Ustav 58 554 300, andre.ustav@metrosert.ee 3. Abitex L&A OÜ(Fosforiidi 14, Maardu) kontaktisik Tarmo Lattu, tel: +372 600 6990, mob: +372 58189839, e-post t.lattu@abitexla.eu ; 4. P-Trucks OÜ(Savi 26, Pärnu) kontaktisik Raimont Pärn, tel 55541291, e-post raimond.parn@p-trucks.ee. 5. Läänemaa Veoautokeskus OÜ (Haapsalu mnt 2, Taebla) Hindrek Heilu 5064431 hindrek@lvak.ee 6. Vilvo Auto AS (Pärnu mnt 36, Viljandi / Tomuski tee 10, Viljandi) Krister Kivistik 5204656 krister@vilvo.ee Lugupidamisega Alar Hansov Peaspetsialist Tehnoosakond Teelise 4, 10916 Tallinn Tel. (+372) 6201337 alar.hansov@mnt.ee HTTP: www.mnt.ee
15. mai 20186 a Siin teemas on hulga lugemist kaalumisest ja aju sexist 😀😀 On küll m50 swapp aga mõte sama 😀
13. märts 20195 a hetkel jauran sama asjaga. Kaalusin auto ära Pärnus, aga tuli kiri vastu et pole mõõdetud telgede kaupa. Samas Pärnu kaalumine on autoriseeritud koht maanteeameti jaoks. Kõik on makstud aga läbi ei lähe. Kuskil on ikka väga suur error sees.
13. märts 20195 a Mingi krdi kindel vend peab seda seal Pärnus tegema. Pmst vist peaks talle ette helistama vms. Endal läks ka kaalumisega midagi nihu viimane sügis. edit: vist oli see samune Raimond Pärn. Muudetud 13. märts 20195 a, muutis Max.
14. märts 20195 a Aga peabki auto eraldi telgede kaupa ju ära kaaluma , ehk siis esi ja tagasilla eraldi .
15. märts 20195 a minul on mootor teise bmw mudeli pealt, seega pole õige e30 mootor. Hetkel jageleme edasi antud teemaga.
15. märts 20195 a kaaluti terve auto ainult v,mis mootorit tahad passi saada? Mina kirjutasin ja suhtlesin Hansoviga,saatsin mootori koodi pildi,andmed ja kaalutõendi ning sain M60b30 paigaldusloa...
15. märts 20195 a kaaluti kogu auto, passin tahan saada m30b30. Kuna pärnu kaaluja tüüp suhtles hanoviga, siis lõpuks leebus ja ei pea lisa kaalumist tegema ja saan edasi tegeleda.
9. aprill 20195 a Panen ka enda just läbi kogetu siia kirja. Kogu protsess võttis ~3 nädalat (esimene vastus ARK-st võttis 2 nädalat aega). Tegemist oli M40B16 kat -> M20B25 kat swapiga. Saatsin avalduse, mille peale tuli samasugune vastus nagu Gerttt ülal mainis. Käisin Metrosertis kaalul (täispaagiga 1123kg + juht). Metrosert saatis järgmisel päeval info ARK-i. Läksin Mustamäe ARK-i kohale, kohapeal vaadati kapoti alla ning kas kat on all. 10-15min läks neil avalduse/kaalumistõendi üles otsimisega ning seejärel saadeti mind büroosse uue passi järgi. Metrosertis kaalumine 80€ + km Uue passi väljastamine 20€
9. aprill 20195 a Selline raha kaalumise eest?! Täielik röövimine ju. Ma loodan, et igalpool sõna ARK kasutuse eest paljaks ei röövita. Muudetud 9. aprill 20195 a, muutis Max.
10. aprill 20195 a 9 tundi tagasi, spectra ütles: Panen ka enda just läbi kogetu siia kirja. Kogu protsess võttis ~3 nädalat (esimene vastus ARK-st võttis 2 nädalat aega). Tegemist oli M40B16 kat -> M20B25 kat swapiga. Saatsin avalduse, mille peale tuli samasugune vastus nagu Gerttt ülal mainis. Käisin Metrosertis kaalul (täispaagiga 1123kg + juht). Metrosert saatis järgmisel päeval info ARK-i. Läksin Mustamäe ARK-i kohale, kohapeal vaadati kapoti alla ning kas kat on all. 10-15min läks neil avalduse/kaalumistõendi üles otsimisega ning seejärel saadeti mind büroosse uue passi järgi. Metrosertis kaalumine 80€ + km Uue passi väljastamine 20€ Aga kui protsess reaalsuses nii lihtne on, siis miks on enamik mootorivahetusi legaliseerimata? Laiskus, ükskõiksus?
10. aprill 20195 a @Tanel_P See on iga aastane õnneratta keerutamine teatud kuul. Kui “pädev” mees ei tee vahet 1.6 ja 3.5 mootoril, siis tõesti, milleks seda protsessi ette võtta kui järgmine kord EHK läheb jälle hästi... Muudetud 10. aprill 20195 a, muutis Max.
10. aprill 20195 a sellepärast,et sa pead orgunnima tehase originaalmõõdus rattad alla, vahetama puitrooli välja originaali vastu ja kõik muu s**t mis sellega kaasneb. Enamus rullid mis swapitakse on kaugel originaalsusest.
23. aprill 20195 a Mul on ammu tekkinud küsimus, kas vanasti sisaldas auto tühimass juhi kaalu? Kõik mu originaalseisus autod on üv kaaludel olnud tugevalt ülekaalus. Kas keegi on käinud oma autot kaalumas enne ja pärast ümberehitust, et saada teada tegelik muutus? Tehase raamatus on kirjas : Fahrzeuggewicht leer (fahrfertig, vollgetankt, ohne Sonderausstattungen). Eesti keeles siis : Sõiduki tühimass ( sõiduvalmis, täispaak, ilma lisavarustuseta). Selle jutu järel rea peal siis vastavalt mudelile tühimass märgitud. Seega on iga mudeli tühimassina kirjas lihtsalt standardnumber, mitte auto tegelik kaal. Enamus e30-neid on juba tehasest tulles ülekaalus, kui lisavarustust arvesse pole võetud. Iga asi kaalub, erinevad istmed, erinevad veljed, katuseluuk, konditsioneer , kärukonks jne. Auto kaaluerinevus raamatus on välja toodud ainult kahel juhul: atm isend +20kg ja 4-ukseline +20kg. Mõistagi on need "standardkaalud" erinevad eri mudelitel ja eri aastakäigu autodel. 1983a 320i ei kaalu samapalju , kui 1990a 320i, kaalud muutuvad nagu need autodki aastatega. Põhimõte vast arusaadav, et lisavarustust tühimassis arvestatud pole ja tegu plank auto kaaluga. Usun, et selles osas on paljudele ümberehitajatele liiga tehtud. Vbl on sellest infost miskit kasu. Keegi viitsib vbl põhjalikumalt uurida, asja ajada, juristiga konsulteerida vms.
23. aprill 20195 a Autor Kuna mul polnud mingit tahtmist/viitsimist sellest kaalumisega tegeleda siis vahetasin ARK bürood. Läksin kohale ja mainisin, et sooviks mootorit ümber registeerida. 1. Küsiti mis mootori kood. 2. Mis auto pealt. 3. Läksime tegime väljas mõned pildid mootorist ja vin koodist. Maksin 20.- ja sõidan rahulikult ringi. Seega ma väldin nüüdsest pärnu Arki, et säästa oma aega ja närve. Muudetud 23. aprill 20195 a, muutis Gerttt
23. aprill 20195 a Mis moodi nagu, täiesti ebareaalne, pane või tuli otsa 🤦♂️ Mõni peab kuu aega ootama, teine saab lõunapausi ajal tehtud. Muudetud 23. aprill 20195 a, muutis Max.
23. aprill 20195 a Sain isegi nii hakkama, et piisas 25 minutist ja 20 eurost. Nüüd läksin e46 el mootorivahetust registreerima ja nii lihtsalt ei läinud kuna 1997 ja edasi autod peab kaaluma ja mõõtma jne, et saada tüübikinnitus. Eriti naljakas veel see, et mnt amet ei ole suutnud saaremaale kaalukoda tekitada omale st saarlased peavad sellejaoks ekstra mandrile sõitma.See eeldab ka töölt vaba päeva võtmist. Kokkuvõttes läheb see lihtlabane protseduur üsnagi kulukaks(1 tööpäev, kütus, praamipiletid, riigilõiv ja tasu kaalumise eest).
24. aprill 20195 a Pärnus sain mootorivahetuse regatud. Korra tõmbas kinni, kuna ei leitud kaalumistõendit ja siis käsiti uuesti kaaluda, kuna polnud kaalutud eri sildu eraldi. Näitasin siis emaili vastust, tegi kõne ja läks läbi ikkagi. Mootorikoodi ei uuritud.
On kellegil kogemusi m40b16 to m20b25 , mis peaks ennem ära tegema kui arki minna , et kiirendada protsessi .
Kui käisin pärnu ARK küsimas siis öeldi , et ei saa kuna mootori maht ei mahu 30% sisse ..