Hüppa postitusse

M50 mootori paigaldus e30-le


Soovitatud postitused

@sass

mul oli 2 aastat ka probleem jahutusega, 81/88 kraadine andur lülitus vahepeal hilja, kui temp seier oli juba üle 3/4 läinud.

Eelmine aasta panin 80 kraadise termostaadi sisse, asi paranes poolenisti

See aasta vahetasin salongi radika klapi, mis lekis.

Peale seda siiani probleemi pole olnud. Jah, maanteel ja õhtuti temp pole päris keskel, aga enda jaoks otsustasin, et jahedam mootor on parem kui kuum. 

Arvtutiga vaatasin tempi siis kui oli 88 termostaat, seistes läks ikka üle 105 kr. enne kui el.vent rakendus ja jahutama hakkas.

 

PS panin ka 1,4 bar korgi radikale. 

 

Muudetud , muutis Leks

Mul lülitab ka andur liiga hilja :ipb-confounded: Ei teagi mis peale hakata sellega. Proovin vist kvaliteetsemat andurit algatuseks. Mul lülitub esimene aste liiga hilja, Siis kui mootori temp on pisut üle keskmise. Kui see juba järgi tuleb, siis langeb temperatuur suhteliselt kähku normini tagasi ja maanteesõidul pole ka temperatuuridega probleeme. 
Kas on reaalselt vahet ka mis pidi see termostaat korpusesse sisse saab?

@Chulo

Mul on OE andur compacti küljest võetud, peal. Enne seda oli odav aftermarket uuena ostetud, mingit vahet pole. Ikka lülitus hilja nii uus odav kui ka OE vana

 

Hetkel päästsid mind need tegemised mida kirjeldasin.

 

Muudetud , muutis Leks

Tundub,et ma pole ainuke, kel temperatuuriga jama. Ventilaator küll jahutab ilusti maha kui see rakendub(samuti 3/4 peal)
Aga maanteel sõites, mil asi peaks niisamagi jahutama, on temperatuur veidike üle keskmise.

Eelmisel aastal lekkis termostaadi korpus, kust sai ilmselt õhku vahele. Sai see parandatud aga midagi ei muutunud. Temp kisub ikka üle veidike.

Andur samuti 80/88 aga ainult ühe astmega, ehk peaks rakenduma 80 kraadi peal.

Vahel oleks nagu tunda tosooli lõhna. Tasuks ehk samuti see salongiklapp välja vahetada?

Seier keskel on 90° , kuidagi imelik lugu ,et teil kõigil selline jama? Temp andureid reaalselt olete testinud? Kas reaalselt ei ole temperatuur anduri juures/radikas millegipärast vastav? Vaevalt küll, et 80/88° andurid on kõik praagid ja ei rakendu peale märgitud temperatuuril.

Kuidas originaalis on m50? Mehaanilise viskoga?

M50/52 on Mehaanilise viskoga.

Samas kõik kasutavad ka m10/m20 andurit,seega see pool ikka e30.

M52 puhul saaks panna paraleerselt  näitex e36 temperatuuri näiduki kuna seal mota temperatuur ajule ja näidik ühe anduri all.

Mul isegi vedeleb mingi e36 kellablokk.

Krt see 80 kraadi termostaat ei kutsu kuidagi. Kui sama radika ja 88 kraadise termostaadi lahendus toimib e36 peal, siis see peab ka e30 peal toimima. Ma usun, et pigem on asi selles, et visko töökaraktristika on teine kui el. vendil. El vent on ju tegelikult vaid kondiga autodel ja sedagi lisavendi näol, et abistada siis kui visko hätta jääb. Selles valguses on tegelikult igati loomulik, et see alles siis rakendub, kui temperatuur normist väljub. Ise ma olen mõtelnud, et poogin radika külge pandud anduri hoopis kaane külge, kuna seal on temperatuur kindlasti suurem kui radikas.

Siis võid samahästi toite otse peale panna, vent hakkab koguaeg uhama kui andur seal.

El vent paljudel standardis ju, peab ilusti jahutama.Kui kellegil muidugi see nelja labaga kondi vent pole pandud?

Kondi vendi andur on üldse 91/99° . Siin oli kõigil vist probleem, et ei lülitu järgi õigeaegselt.

Elektriventi pole põhivendina ju ühelgi M50/52 mootoril standardis, nad on ju viskoga kõik. Kondi vent ongi ainuke elektriline lisa vent ja rakendub siis kui põhivendist jääb väheks. 91/99 ongi paras panna kaane külge prooviks. 80/88 andur on mingil põhjusel compactidel.

Sai pandud 80° tds termostaat ja 140 kork.

Termostaadi väike auk kuuliga,mida 88° pole.

Hetkel(13° õues) hoiab nätuke alla keskmise või keskel seierit.Tundub et EL vent rakendub ka varem.

Kui uskuda CAT s60 küljes olevat termokaamerat,on temperatuurianduri juures  temperatuur 95°.

Eks tuleb oodata vastavaid ilmasi, et tõde selguks.Põlletagant on üsna umbne ventilaatoril,hea oleks ac varjandi põll leiad.

 

IMG_20170603_155511.jpg

IMG_20170603_180918.jpg

Muudetud , muutis sass
  • 4 nädalat hiljem...

Kas kellelgi 1998 aasta e39-l pärineva m52b28 mootori juhtmekimbu värvide skeemi on? Oleks vaja ühendada 1992 aasta 318i kerepoolse pistikuga. Originaal pistikuid küljes pole, oleks vaja just nimelt värvide järgi ühendada. Internetist olen suutnud leida infot vaid m50 või muu kere pealt tulnud m52 mootori kohta. Paraku pole minu mootoril sama värvi juhtmeid kuskil näha, mis neil mootoritel olema peaks.

 

Kas näidikute peaks ECU-sse minev kiirusesignaal tulema sama pin-i alt, kust nt. makki (või püsikiirushoidjale) läheb signaal -sinine juhe?

 

Avastasin, et hetkel puudub näidikuteplokil ka coding plug- kiri asukoha kohta on olemas, aga ava ise on kinni.

 

Nii palju on ühendatud, et mootor käivitub, kuid jahutusvedeliku temperatuur, tahhomeeter jms. ei toimi, aegajalt põleb ka ABS-tuli. Mootor pöördesse ei lähe (ECU-st puuduv kiirusesignaal vist?).

 

Oskab keegi midagi soovitada?

 

Mis häid lahendusi õhufiltri jaoks on olemas, kui sõidukil on peal ABS ning selle pump on täpselt seal, kuhu m52 mootoril õhufiltrikorpus asuma peaks? (ABS-i eemaldada ei taha)

 

Lauri

Muudetud , muutis metsaelanik
  • 11 kuud hiljem...

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus