Hüppa postitusse

metsaelanik

Foorumikasutaja
  • Postitusi

    26
  • Registreerus

  • Viimati külastas

Hiljutised profiili külastajad

Hiljutiste profiili külastajate paan on keelatud ja ei näidata teistele kasutajatele.

Kasutaja metsaelanik saavutused

Avastaja

Avastaja (4/14)

  • Vestluste alustaja
  • Esimene postitus
  • Kaasalööja
  • Esimene nädal tehtud
  • Üks kuu hiljem

Hiljutised märgid

0

Reputatsioon

  1. metsaelanik

    O: esiklaas

    Uuri Glassdrivest, paar aastat tagasi sai sealt uue klaasi osta. Vist sai isegi uue tihendi juurde osta.
  2. Otsin järgnevaid detaile e30 cabriole: Kõvakatuse valmidus , mõlemad pooled- metallist vidinad, kuhu kõvakatus lukustub + katted (Joonisel detailid 3 ja 22). Musta värvi ustepaneelid. Musta värvi tagumiste kõlarite katted. Typ 168 või 188 LSD, ülekanne võiks olla 3,46; 3,23; 3,15 6-nupuline OBC, terve ekraaniga. Pakkumised PS-i.
  3. metsaelanik

    M50 mootori paigaldus e30-le

    Kas kellelgi 1998 aasta e39-l pärineva m52b28 mootori juhtmekimbu värvide skeemi on? Oleks vaja ühendada 1992 aasta 318i kerepoolse pistikuga. Originaal pistikuid küljes pole, oleks vaja just nimelt värvide järgi ühendada. Internetist olen suutnud leida infot vaid m50 või muu kere pealt tulnud m52 mootori kohta. Paraku pole minu mootoril sama värvi juhtmeid kuskil näha, mis neil mootoritel olema peaks. Kas näidikute peaks ECU-sse minev kiirusesignaal tulema sama pin-i alt, kust nt. makki (või püsikiirushoidjale) läheb signaal -sinine juhe? Avastasin, et hetkel puudub näidikuteplokil ka coding plug- kiri asukoha kohta on olemas, aga ava ise on kinni. Nii palju on ühendatud, et mootor käivitub, kuid jahutusvedeliku temperatuur, tahhomeeter jms. ei toimi, aegajalt põleb ka ABS-tuli. Mootor pöördesse ei lähe (ECU-st puuduv kiirusesignaal vist?). Oskab keegi midagi soovitada? Mis häid lahendusi õhufiltri jaoks on olemas, kui sõidukil on peal ABS ning selle pump on täpselt seal, kuhu m52 mootoril õhufiltrikorpus asuma peaks? (ABS-i eemaldada ei taha) Lauri
  4. metsaelanik

    M20 jätab vahele

    Õhukululugeja. On olnud m20b20, mis 50--->90 kmh kiirendades hinge kinni tõmbas. Natuke aega tühikäigul tiksudes läks ajutiselt korda. Välja ei surnud, kuid sõita oli võimatu. Pärast õhulugeja vahetust probleem kadus. Sama lugu oli ka m50b25 mootoriga. Mõlemal mootoril avaldus viga täiesti suvalisel hetkel, vahepeal sai rahulikult kulgeda. On kellelgi reaalselt olnud nii, et bensiinimootoriga autol kütuse pump "hakkab ära koolema"? Endal kahel rullikal pump ära koolenud- ühel parkisin auto ära ning 5 min hiljem enam pump ei toiminud, teisel lõpetas pump jäärajal sõidu ajal. Enne polnud mingit märki, et pumbad "hakkaks ära koolema". Diiselmootori puhul on olnud juhuseid, kui etteandepump on kulunud, aga täiesti otsas veel pole- töötab, aga probleemselt.
  5. Kindel? Väga bottlecapside moodi. Kui oleksid korralikud rehvid peal, siis 50 euri.
  6. Tervist! Ostan: Korralik roolialune kate Digitaalne kell, korras ekraaniga, 6 nupuga Elektriakende lülitid (4tk) Cabrio uksepolstrid (mustad) Cabrio vidinad Cabrio tagumised kõlari katted (mustad) Katuse asendi lüliti (üleval/all- tagaklaasi puhur) Pakkumised PS-i
  7. 7; 14; 25; 32; 33; 36; 44; 49; 53; 61; 72; 76
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus