Hüppa postitusse
Postitatud
comment_83520

Terekest klubikaaslased.. 

Sai siis vahepeal soetatud siin veel üks E30.. tegelt lausa kaks, kuid ühe jõudsin juba maha müüa.

Kuna mu teine rull seeaasta valmis ei saa, hakkasin pahaaimamatult teisi rulli kuulutusi vaatama.. siis juba autosid endid vaatamas käidud ja kuidagi see Ix siis sai ära toodud.

Nimelt see isend  E30 325IX oli samast foorumist. Müüs teda " Kaarel " 

Sai vaatama mindud.. hind sai parajaks räägitud ja ära ta toodud saigi.

Auto oli pool aastat seisnud.. Summuti rippus ja üks tagauks ei jäänud kinni jms. Tõin ta siis treilapeal ära esialgu kuna üv ja kind ka puudu. Mõne tunnijooksul sai kiirkorras sumbuti kuidagi taas ülesse ja ukselukusti maha kakutud ja ära puhastatud/õlitatud. Hääled sisse ja proovitiirule.. Veermik täitsa vaikne kuid miskit undab ainult.. pole jõudnud täpsemalt süveneda.

Järgmisena mis kohe imelikuna tundus, et kohapeal manööverdades kukub rattaid kakkuma. Nagu oleks ala kempi differ.. aga ta teeb seda nagu kõigi ratastega ( kas vahekasti torson vms tal seal ka on.. kokku keevitatud ? ) 

Kuna ma üleelmist omanikku teadsin (sõbranna) siis temakäes oli juba siuke lahendus tükkaega olnud.

Lisadest 2x el aknad

El Katuseluuk

Kohtvalgustitega peegel (ei tööta tulukesed)

Bensupaak lekib.. üle 20L ei kannata väga panna. (kui kellegil pakkuda uut paaki siis võite teada anda)

Külge on siis pandud ette M-tech 2 replika stanks.. tagumine orig M-Tech 2 

Nagu ikka Ix-i laiendiring.. Orig tiib kaheosaline (M-tech või mis ta ongi ???)

Sõites tundub ,et see 2.5 on kuidagi natukese uimasevõitu.. ei ole nii terav kui nad muidu on. Seda täheldas ka mu sõbranna kes temaga kunagi sõitis.. et on erksamatega sõita saanud nagu ma isegi.

Algselt arvasin siis et mootor järelikult hõre.

Sai siis komp ära mõõdetud silindrites...

1 - 12.75 bar

2 - 12.10 bar

3 - 12.40 bar

4 - 12.75 bar

5 - 12.40 bar

6 - 12.75 bar

Kuna näidud tunduvad üllatavalt ilusad siis peab kuskil miskit muud peituma.

Kas nukkvõll ümmarguseks kulunud.. hammasrihm miski hambavõrra mööda..

Või kuskil kütuse süsteemis mingi puudujääk.. kuna avastasin ka võõrkeha bensurõhuregulaatori.

Lisaks siis veel tühikäik kadunud. Lonkab kuskil 500-800 pöörde vahemikus.. Külmast peast käima pannes kuskil 10-20 sekundit suudab viisakalt käia.

Kuna arvatavasti sõidan ma temaga ka talvel.. Siis hetkel oli veel aega tegeleda natukese roostega.. Väljast oli päris palju juba pindmist roostet välja roomanud. Tuli see veel õigel ajal peatada.

Sai siis lahti kakutud ja eeltöö eelnevalt ära tehtud. 

Kuna endal on väike värvitöö firma siis saab seal vähe teise värviga ta üle värvitud. Värv siis vedelal kujul peale kantav kuid kuivab kummiseks/kileks.. Hiljem on eemaldatav (maha tõmmatav) Kuna endal on siin pikemat aega olnud mõttes, et teha üks auto vähe teistsugusema värvilahendusega. Ala erinevad värvid/mustrid jms... Seega kui kellegil on põnevaid värvilahendusi pakkuda võiks jagada ideid :)

Lisan lõpetuseks mõningad pildid ka.

Algsed pildid siis kohast kust ära sai toodud.. (muidu seisis taustal oleva katuseall)

10606529_10202229016316674_8895631754155

Tagantpoolt

10636273_10202229015916664_8997154435184

Ära tuues..

10646847_10202229015716659_5512957305995Sain enda 2x E30 pildile... kahju et korralikke pilte ei teinud koos oma kolmanda e30.nega...

1902746_10202229015196646_55187581096465

Jõudis garaasi lahkamisele ja eeltöödele

10610702_10202229014956640_8951138275097

Miski eeltöö käigus

10534668_10202229014276623_2443593529115

Juba lõppfaasis

10603406_10202229014076618_31032801225501452047_10202229013516604_39599342104379Eile sai siis garaasis ta ära kaetud ja ootab nüüd värvimist.. Kuna värvipüss andis eile saba, siis heal juhul saab täna korda ja värvima hakata.. PAKKUGE  VÄRVILAHENDUSI ..  Võib ala driftiautode/rallikate või miski muu põnev lahendus ja värvikombinatsioon olla.

10665716_10202229012076568_3985255236619

10603351_10202229012476578_6199840027101

10628351_10202229012236572_2393230465851

 

Kodulehte selle sildijärgi ei ole veel mõtet otsima hakata kui keegi peaks huvi tundma. See veel valmimisel... Kuid on olemas firmalehekülg hetkel juba FaceBookis nimega " PlastiPaint " Saab jälgida veel mõningaid teisi töid.

10521756_759826280726120_608666359503389

  • Vastuseid 119
  • Vaatamisi 12,7tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Lisan paar pilti mis said hilisõhtusel ajal suht pimedas tehtud.. Ei ole jõudnud uusi valges teha ei ilma ega vabaaja puudumuse tõttu. Paar pilti ka tegemise hetkel          

  • Buumer ka peaaegu et nüüd siis valmis Sai siis omaloomingut tehtud ja miskit proovitud

  • Mõni värske tänane pilt    

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_84692

Kuna vahekast on jäigaks tehtud. Siis sai jh esimene gardaan alt ära võetud ja tagavedu hetkel jh. Ei näe mõtet neid esimesi pooltelgi hetkel niimodi lõhkuda. Kinnise vahekastiga manööverdades kukub rattaid kakkuma.

Ees siis jh poolteljed, differ jms veerevad kaasa..

10L su kulu puhtalt maanteel või keskmine ?

Muudetud , muutis grimes

comment_84693

Kütusekulu on minu autol sõites põhiliselt Tallinna ja Jüri vahet 9,6/100le. Enne Keilas elades oli liiter vähem. Üle 12-ne pole mittekunagi saanud. Mõõdan koguaeg ;)

 

4WD võtab kindlasti natuke rohkem..

 

 

P.S Maanteel s.t sõites kuskile kaugemale siis madal 7

Muudetud , muutis oo7

  • Autor
comment_84701

8L 100-le oleks juba jh täitsa mõistlik.. 10 kerge jalaga ühtlaselt maanteel sõites tundub jh natuke palju.. täna veel 250km maantee sõitu :D seega nv-eega 700km ja 70L ligi 100€ juba :D

Eks peab veel linnakulu ka mõõta üritama. Järgmine nädal saab uue kütuse paagi. Saab täpsemaid arvestusi teha :)

Vb laskma kusagil ka heitgaasid töösooja mootoriga ära mõõta. Et kui rikkalt ta käib. Annab seda kütusesegu kuidagi täpsustada ka tal ?

comment_84708

Puhas trass 100-110 kabrio 325. Mõned kickdownid jne. Täispaagi mõõtmine Valga-Pärnu 6,...9 vist, ei mäleta täpselt enam. Kõik 325 mul olnud mõistliku kuluga kuigi jah ix pole mul olnud. Sul veeretakistusi ka vahekasti ja esimese diffri arvelt jne.

comment_84709

325i, rwd, 3,73 ülekanne, pole alla 9 keskmiseks kuluks veel saanud :D Enamus maanteel. Kusjuures, olen paigaldanud kerge hooratta, suuremad pihustid, chipi ja suurema segusiibri ja kulu suuremaks ka ei lähe. Eks mootor ole paremaid päevi näinud ja rasked valuveljed panevad vb pool liitrit kulule juurde ka.

 

Eks mõõda soojalt silindrisurved ära, kui need alla 10 on siis pole eriti miskit tahta ka sellest rauast :)

  • Autor
comment_84713

Silindri surved mõõdetud .. need viisakad

1 - 12.75 bar

2 - 12.10 bar

3 - 12.40 bar

4 - 12.75 bar

5 - 12.40 bar

6 - 12.75 bar

Sai jh tartus täna veel 25km sõidetud ja 220km maanteed otsa.. kulu tuli 11-12L vahele tallinnasse sõiduga. Seekord mööödasõite sai hulganisti ka tehtud.

Muudetud , muutis grimes

  • Autor
comment_84731

No ju ta siis on norm :D eks ma siis lepin sellega :P

Extreme.. eks ma seedin vähe seda pakkumist jh ;)

Aga silindri survete üle olin ise ka üllatunud :) kuid hetkel veel tundub, et oma näitajate kohta ei liigu ta vast päris nii nagu peaks.. vb ainult tundub.

Haapsalus veerandmiili aeg oli 16.0 teist aega ja lõppkiirust täpsustab kui ajad netti jõuavad.

Mis aega need stock 2.5 muidu sõita võiks ?

Muudetud , muutis grimes

comment_84737

No ju ta siis on norm :D eks ma siis lepin sellega :P

Extreme.. eks ma seedin vähe seda pakkumist jh ;)

Aga silindri survete üle olin ise ka üllatunud :) kuid hetkel veel tundub, et oma näitajate kohta ei liigu ta vast päris nii nagu peaks.. vb ainult tundub.

Haapsalus veerandmiili aeg oli 16.0 teist aega ja lõppkiirust täpsustab kui ajad netti jõuavad.

Mis aega need stock 2.5 muidu sõita võiks ?

 

15,xx

 

325iX on aeglasem, kui 325i, seega OK

Muudetud , muutis oo7

comment_84742

Minu kogemus selle autoga oli, et Tabasalust kesklinna tööle käimine tähendas, et 20l tankimisega sai umbes 170-180km sõita. Kui tallata, siis muidugi vähem.

Maanteel sõites oli kulu kusagil 9 kandis (spidomeetri järgi +10 ja mõned möödasõidud), aga kõvasti mööda paugutades sai selle numbri ilma probleemideta ka kahekohaliseks. Kõhutunne ütles, et stabiilsel sõidul valetas tujurikkuja hetkekulu kusagil 2l suuremaks.

  • Autor
comment_84801

Tujurikkuja näitab küll jh 2L rohkem miskipärast. Käiguga pidurdades kui ta peaks nullipeale langema.. jääb 2L Juurde püsima. Maanteel ühtlaselt sõites näitab jh kuskil 9-10 tuuri 100ga sõites.. lootsingi et võtab siis kuskil 8L kanti. Aga jh arvutuste kohaselt ikkagi 10-11 maanteel kui mõningaid möödasõite harrastada.

Kaarel.. sinukäes olles oli autol kütuse surve kuidagi madal.. 1.4 bar 2.8 asemel. Ei käinud õieti ja vb siis mingilmääral päästis kütusekulu.. kuigi mul tundus just rohkem võtvat madalama survega.

Muudetud , muutis grimes

  • 3 nädalat hiljem...
  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_86141

Vahepeal sai ikka natuke siin kütuse murega tegeletud. Kütuse lati surve mõõdetud uuesti, mis ligines 3.0bar juurde tühikäigul vaakumiga, vaakumita aga 4.0bar mis palju.. Kuna kütuse surve regulaator ei ole originaal ja tundub olevat lineaarne vms. Ehk tõstab rõhku vähe suurema sammuga. Mis turboprojektitarbeks sobib hästi. Kuid hetkel sai keeratud vaakumiga 2.2 ja vaakumita 3.2bar.

Tegu siiski vähe odavama otsa turbo projektiga talveks. Seega üritan natuke paremini teha kui üle t**a kuid siiski säästuporojektina suht. Sest progretavat aju jms ei tule esialgu.

Turbokrempel ootamas.. 2.5" roostevaba toru jms
Osa läheb käiku osa jääb üle
1002524_10202610204606143_56688955456276

Ja lisaks lairiba lambda ja segukell jms sinnakuuluv.
 

1546361_10202610227206708_37337695335731

Veel soetada cooler/selle torusik
Osaliselt summuti materjali ja turbo õlitusega seonduvaid asju jms..

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.