Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY

kaarel

Foorumikasutaja
  • Postitusi kokku

    12
  • Registreerus

  • Viimati külastas

Foorumi reputatsioon

0 meeldimist

Kasutajast kaarel

  • Tiitel
    Algaja
  1. kaarel

    325IX '91 - grimes

    Minu kogemus selle autoga oli, et Tabasalust kesklinna tööle käimine tähendas, et 20l tankimisega sai umbes 170-180km sõita. Kui tallata, siis muidugi vähem. Maanteel sõites oli kulu kusagil 9 kandis (spidomeetri järgi +10 ja mõned möödasõidud), aga kõvasti mööda paugutades sai selle numbri ilma probleemideta ka kahekohaliseks. Kõhutunne ütles, et stabiilsel sõidul valetas tujurikkuja hetkekulu kusagil 2l suuremaks.
  2. kaarel

    V/(M): 1991 sedaan 325iX

    Müüdud.
  3. kaarel

    V/(M): 1991 sedaan 325iX

    Endiselt pakkuda. Hetkel ÜV ja kindlustus puudu, uks ja sumpa endiselt lahti. Aku on pardale tõstetud. Võib esitada ka oma nägemuse hinnast ja võib pakkuda vahetusvarianti.
  4. kaarel

    V/(M): 1991 sedaan 325iX

    Tekkis uus huvitav plaan ja seetõttu lähemate päevade jooksul annan ta ära kiirmüügihinnaga 1700. Ostja peab tulema ilmselt oma akuga ja arvestama sellega, et hetkel ei jää tagumine uks kinni ja üks sumpa kinnitus on katki (ei lohise maas, aga väga pikki sõite ette võtta ei tasuks). Täpsem jutt 50 935 99
  5. kaarel

    V/(M): 1991 sedaan 325iX

    Panen vahetuseks välja oma 1991 325iX'i. Ostsin ta siitsamast foorumist ja olen teda pidanud poolteist aastat, sõitnud umbes 8-9000 km ja kõik on tore, aga hing ihkaks ikkagi tagaveolist. Vaatan üle kõik pakkumised, aga ideaalis otsiks midagi sellist - r6, MT, sedaan/kupee, FL, võimalikult VÄHE tuunitud, läbib omal jalal ülevaatuse, keretööd tehtud. Kasuks oleks ka M-pakett ning ideaalses maailmas värviks must või valge. Hea pakkumise korral võin ta ka ära müüa ning vahetuse korral saan mingi piirini ka juurde maksta. (VÄGA hea pakkumise korral on mõeldav ka E36 või midagi põnevat nt E28, vana kerega SAAB 900, mõni ameeriklane vms) Minu autost: 1991, sedaan, 325iX, diamantscwarz metallic Varustus: riidest sportistmed, Mtech2 tagatiib (peaks olema OEM) ja stanged (peaks olema replicad), iX küljelaiendid, eesmised udutuled, elektriline katuseluuk, eesmised elektriaknad, check paneel, väike kompuuter (ekraan katki), elektripeeglid (kundepoolne ei liigu), tagaakna soojendus (on jäänud mulje, et ei tööta), valgustusega käigukangi nupp (ilmselt mitte Mtech vaid eelmise omaniku tehtud), sisse ehitatud tuledega tahavaatepeegel (tuled ei põle), taga-akna ruloo kardin. Tagaistmel suusaluuk, OEM sportrool (see kolme kodaraga, mitte Mtech) Seest on auto oma vanuse kohta minu hinnangul väga heas korras. Miinuseks pisike rebend juhiistme külgtoel, mida mina märkan ehk korra kuus ja kindalaegas avaneb halvasti. Vead: ei tööta tagaakna soojendus, kundepoolne peegel, vasak tweeter (parem hakkab tööle, kui korraks udukad ja lähituled korraga põlema panna), salongis ükski lamp ei põle peale tuhatoosi oma (jutt siis lampidest - armatuuri tuled jne töötavad kenasti va vasak suund), kompuutri ekraan ei tööta. Pisut suuremad jamad on, et 1) manööverdamise ajal kipub ta pisut pooma; 2) bensiinipaak lekib (üle 25l pole mõtet tankida, samas mingeid probleeme see mulle põhjustanud pole peale selle, et tihti peab bensiini võtmas käima); 3) tühikäigul mootori pöörded kõiguvad; 4) ja kõige suurem mure on muidugi rooste - tahab keevitamist ja värvimist. Peale vaadates on seda natuke ustel ja õige pisut tagapaneelil, nii, et poosetada nagu natuke isegi saaks, aga alt vaadates on seis viletsam ja lähedalt vaadates näeb ikka üht ja teist. Millalgi eelmise omaniku ajal on ta ilmselt saanud väikse kõksu vasakusse esinurka - küljepaneel on krunditud, aga mitte värvitud. Kui uuel omanikul keevitusaparaat käes püsib ja on koht keretööde tegemiseks, siis saab tast asja küll. Tagatuled ja eesmised suunad on lakitud, udukates on Xenonid. All on 16 tollised veljed ja sportsummuti. Panin ta nädal tagasi käima ja tegin ca 2km ringi. Kõik toimis. ÜV on kuni augustini (või juulini), kindlustust hetkel pole. Asub Tallinna külje all. Hetkel omadel jõududel ei liigu (pardal pole akut ja üks sumpa kinnitus on katki), tööl on kiire olnud, aga mai esimeses pooles plaanin ta sõitma panna. Vahetuse/müügiga kiiret pole, võin temaga ise tegeleda ja sõita edasi, aga nagu sai öeldud - hea pakkumise korral võin ka temast loobuda.
  6. kaarel

    uks ei jää kinni

    Igatahes kui kellelgi on sedaani tagaukse jaoks sobilik lukk olemas, siis võib minuga ühendust võtta. Kui keegi soovib tulla koos lukuga 5km Tallinnast välja ja luku ise ära vahetada, siis see võimalus on ka olemas. Töö eest loomulikult tasu.
  7. kaarel

    uks ei jää kinni

    Probleem järgmine. Sedaani üks tagumine uks ei jää kinni. Sama jama oli kaks-kolm korda eelmisel talvel, aga kui auto soojaks ajada, siis uks lukustus. Sel talvel ma ei sõitnud ja millalgi keset talve autot vaadates avastasin jälle, et uks ei ole kinni ning arvasin, et ehk on asi jälle külmas ilmas ja pikemalt selle peale ei mõelnud. Nüüd aga on väljas juba päris soe ja kuna uks endiselt kinni ei jää, tuleb ilmselt probleemiga tegelema hakata. Ma ise eriti asja ei jaga, oskan öelda ainult seda, et too metallist jublakas ukse sees ei lukustu ka siis kui seda näpuga lükata. On kellelgi mingeid mõtteid ja kogemusi, et mida teha ja palju sellise asja parandus maksma võiks minna?
  8. kaarel

    Meie kunagised E30-d

    Vana postitus, aga praegu märkasin. See aparaat on viimased paar kuud minu oma olnud.
  9. kaarel

    aku tühi ja pakiruum lukus

    Nii see kokkuvõttes lahendatud saigi. Tänud abi eest.
  10. kaarel

    aku tühi ja pakiruum lukus

    Tänud soovituste eest! Jõudsin oma käikude jaoks juba teise auto laenata ja ühtlasi tekkis mõte esimese hooga püüda elektrisüsteemi säästa ja proovida asi käima tõmmata. Kogu loo moraal on igatahes see, et pakiruumi peab võtmega sisse saama.
  11. kaarel

    aku tühi ja pakiruum lukus

    Nonii - käisin mina mõned päevad linnast ära ja tagasi jõudes avastasin, et olen oma aku tühjaks lasknud. Kuidagi sain võtmega salongi lahti nii et ligipääs kapotialusele on täiesti olemas, kuid pakiruumi lukku -kus asub ka aku - ma keerata ei suuda. Kellelgi on mingeid häid ideid, kuidas edasi tegutseda, et avaneks kas pakiruum või siis kas on mingi koht otse mootoriruumis, kuhu saaks voolu lasta? Autoks 1991 325iX Ette tänades Kaarel
  12. kaarel

    Liikmete haridustase?

    Ka minu E30 seisab mõnikord TTÜ parklas. Magistrikraad on pooleli.
×

Oluline teave

Oleme salvestanud sinu seadmesse küpsiseid, et aidata seda veebilehte paremaks muuta. Sul on võimalik kohandada oma küpsiste seadeid, vastasel juhul eeldame, et nõustud nendega. Kasutustingimused & Privaatsus