Hüppa postitusse
Postitatud
comment_71108

Tere rullifännid!

 

Otsustasin ka enda autost siis siia teema ära teha.

Masina ostsin üks kuu aega tagasi MarioG venna naise käest. Auto oli küll viimased aasta aega kahjuks lageda taeva all lihtsalt seisnud ja eks see oli ka oma töö teinud. Sildadele tehti küll täielik rebuild aga seismisega on need muutunud selliseks, nagu oleks need seal all olnud terve oma elu :D

Kere oli enamvähem, mõlemad esitiivad vajasid vahetust ja spreituuninguga kapott ajas endal kergelt südame pahaks.

 

Peale auto ostu sai kohe ära tellitud esitiivad ja hakkasin parandama tüüpilisi roostekohti. 2 nädalaga sain ma auto uuesti kokku ja tulemusega võis väga rahule jääda :). Mootoril sai vahetatud juhtmed + küünlad ja kinnijäänud pidur sai samuti lahti pekstud. Liugurid määrisin ka ära, ja tundub, et hakkas paremini jooksma küll.

 

Autol allolevad 16'' valuveljed pean kahjuks nurka seisma panema. 205/55 rehviga on asi nii kõrge, et suutis mu vastvärvitud tiivaäärt juba veidi väljapoole painutada, õnneks värvi lahti ei murdnud. Lahenduseks ostsin omale hetkel 14'' plekkveljed naastudega ja suveks otsin mingi 15'' valuvelje. VELJED KOOS KORRALIKE NAELREHVIDEGA ON MÜÜGIS!

Pisivigu sai veel timmitud aga neid siin eraldi mainima ei hakka. Hetkel vajab pingutust ainult käsipiduritross, mille peaks nüüd lähipäevil tehtud saama.

 

Autoga suuri plaane ennem suve ei ole. Praeguse m40b18 mootori võiks ideaalis ümber vahetada m50b25 vastu aga eks seda näis, kuidas rahaline seis võimaldab suve alguses.

 

Pilte ei ole saanud ka korralike teha masinast. Hetkel näitan teile lutsuga tehtud pilte :D

 

BMW+318++90.jpg

635079733427547360_full.jpg

DSC_00211.jpg

DSC_00221.jpg

DSC_00191.jpg

1425673_672260179462998_1793127465_n.jpg

IMG124.jpg

IMG129.jpg

 

 

 

 

 

Muudetud , muutis SOL

  • Vastuseid 104
  • Vaatamisi 14,7tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Auto sõidab ja ehk mõned juba linnapealgi silmanud. Tegemist veel jagub, tagumised sillapuksid tahavad vahetust saada, küttepump hakkab vist lahjaks jääma ja mingit ilusat antenni oleks vaja.

  • Ainuke asi, mis mul selle auto juures 2 aasta jooksul tegemata jäi, oli tagasild ja tagumine piduritorustik. Nimelt otsustas siis üks piduritoru katki minna, mis asub täpselt sillatala kohal. Kuna s

  • See auto jõudis nüüd otsapidi minu kätte hoopis Nipetnäpet olen teinud ning üritan teda hoida,  nii tihe foorumlane pole, et siin väga teemat peaks. bmwklubis miskit kirjutan.  Kui keegi tunneb, e

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • 3 nädalat hiljem...
  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_90235

Kere tõin üleeile keevitamisest ära ja olen nüüd tõsisemalt tegutsema hakanud.

Kapotialt loodan saada esmaspäeval värvitud. Siis tuleb mootoril lasta plokikaan üle teha, rihm ja veepump vahetada ning mõned uued tihendid osta.

 

post-2836-0-02680500-1424482782_thumb.jp

post-2836-0-44250800-1424482782_thumb.jp

Muudetud , muutis SOL

  • 11 kuud hiljem...
  • Autor
comment_103332

Nonii, pole ligi aasta midagi kirjutanud aga ega midagi suurt juhtunud pole ka.

Kere sai värvitud ja paar korda isegi sõidetud.
Sügise poole vahetasin ära mootori rihma ja veepumba aga veepump oli praak ja kaan läks seetõttu tuksi(autospetsalisti veepump...). Seetõttu jäi ka auto juba septembris seisma garaaži.
Samuti lõpetasid töölepingu poolteljed.

Pilt ka milline vahepeal auto välja nägi.
Värvimine tuleb ka uuesti teha aga selle saan õnneks tasuta, eelmine kord oli katsetamine ja lakk läks päris koledalt jooksma :)

 

11873538_989213527767660_1069018621180454184_n.jpg

Muudetud , muutis SOL

  • 2 kuud hiljem...
  • Autor
comment_106006

Kirjutaks ka siis midagi üle pika aja.

Tõin mingihetk uue mootori. Taaskord siis m20b25 aga seekord preface rullika pealt. Tõstsin tolle vahele, panin tööle ja kõik nookurid/klapid sodiks, sest üks pisike seib oli mingi ajahetk sinna rihmavahele pugenud :) 
Olgu, viisin kaane remont, uued klapid, juhtpuksid, nookurid jms(Madara tänaval olevad mehed on väga pädevad selle töö jaoks, soovitan). Vahetasin ära ka juhtmestiku, motronic 1.3 peale ja tööle ta läkski. Vahetasin ära ka poolteljed ja tegin kõikidele piduritele korraliku remondi.
Nüüd jääb ainult värvimine ja selle saab selle nädala lõpuks tehtud. Tahaks jubedalt sõita juba :unsure:
 

13120680_1125433820812296_2000676106_o.jpg

13148277_1125433877478957_205230923_o.jpg

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_106419

Vahepeal sai siis auto valmis.
Ajasin siis paar päeva tagasi auto garaažist välja lõpuks. Käisin mustamäel kodus söömas 20 minutit ja selle aja jooksul suutis mingi kodanik minu juhikülje kenasti maha sõita :) Küll mul ikka veab.

Alla sai uus differ, 3,4 ülekandega ja viimased liistud külge pandud.
 

13274976_1134785213210490_694402494_o.jpg

13262200_1134784879877190_623798730_o.jpg

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_107728

Auto sõidab ja ehk mõned juba linnapealgi silmanud.

Tegemist veel jagub, tagumised sillapuksid tahavad vahetust saada, küttepump hakkab vist lahjaks jääma ja mingit ilusat antenni oleks vaja.

Velgedel hetkel kapslid puudu, sest kahel kapslil pole kleepsu. 

Kardaan käib kiirendades vastu sillatala vaikselt(kardaanil haljas ring peal), ei tea kas see sillapuksidest või peab diffrile seibe alla laduma.

Ja ehk keegi tark oskab mind aidata tagaluugi lukuga, nimelt igakord kui kesklukk luugi kinni paneb, siis see pisike plastik hoob, mis peaks luku lahti suruma, jääb luku hoova taha kinni ja ei istu paikak. Luugi saan lahti niimoodi, kui keeran luugi küljes oleva lukustuskronsa lahti ja siis saan luku hoova näpuga tagasi suruda ja keskluku junni paika lükata.Olen igasugu variante proovinud aga koguaeg sama jama :(

IMAG0401.jpg

Muudetud , muutis SOL

  • Autor
comment_107843

Ainuke asi, mis mul selle auto juures 2 aasta jooksul tegemata jäi, oli tagasild ja tagumine piduritorustik.
Nimelt otsustas siis üks piduritoru katki minna, mis asub täpselt sillatala kohal. Kuna sillatalal olid puksid surnud, poolteljed said suht kehvakesed alla ja sillatala oli ise ka mäda(differ istus ülevalt ühe poldiga), siis otsisin kõik uued jupid ja saan lõpuks ka selle viimase olulise asja tehtud auto põhjaalt.

 

13383404_10209525546913713_475179768_o.jpg

13388983_1145019148853763_1235748071_o.jpg

  • Autor
comment_108200

13460836_1150967968258881_827362309_o.jpg13479830_1151850798170598_844298688_n.jpg

Tänud.

Stäänsi päeval sai nähtud neid rullikaid küll ja veel. Zero, sa olid siis koos selle e28ga jah? Raido, piilusin su pilli sisse ka ja vesistasin natuke nende esimeste istmete üle :D

Sättisin vahepeal oma autol selle plastik nina paremini, istus ta jube laiali ja igast nurgast mööda. Puurisin, lihvisin, möllasin ja sain ta ENAMVÄHEM paika, mitte midagi ideaalset kahjuks.
Tagasild sai ka üpriski kiiresti kokku ja nüüd on põhjaalt asi juba enamvähem rahuldav(kui välja arvata mittetasakaalus kardaan). Lisasin ka 4x uued pidurikettad ja klotsid.

Mõned inimesed, kes seda autot nüüd näinud on, mis on teie arvamus tagatulede koha pealt? Päevavalguses näevad ikka jube võõrad välja, samas õhtuhämaruses on minujaoks ikka väga maasikad.


 

13441740_1150967938258884_1035960923_o.jpg

13446254_1150968104925534_325075570_o.jpg

Muudetud , muutis SOL

  • 1 aasta hiljem...
  • Autor
comment_122493

Tere üle pika aja!

Pole nii ammu postitanud, et ei teagi kustotsast alustada.
2017 möödus rullikale üpriski rahulikult. Auto seisis pmst 5.juunini, kuniks lõpuks pääsesin riiki teenimast ja taas "rulli"kat teenima.

Sai siitsealt mõnda asja näpitud kuid üldpilt jäi täpselt sama räämakas kui ta algselt oli, ehk siis salongist ikka mõningad plastid puudu ja plastiknina tõttu nokk parajalt kõver. Mis teha, motivatsioon sellise asja jaoks puudus ja kuna oli juba eos teada see fakt, et läheb metallnina peale tagasi, ei hakanudki midagi erilist tegema vaid sõitsin hooaja ära.

Hooaeg lõppes aga kurvalt, kuna oktoobris sai jäädud kogemata vihma kätte ja üks löökauk suutis auto peaaegult et hävitada. Tulemuseks siis mõra amordikannu ja tulemüüri vahel.

Niipalju kui mõõdulindi ja erinevate vahenditega sai nina mõõdetud, oli ta veel sirge. Poolraamides ega koobastes volte pole, et ehk ei löönud kannu kuhugi teise ilmakaarde ära.

Kui selle vea olin avastanud, olid mõtted taaskord seal, et tõmbaks pulkadeks ja viiks emexi ära, kaua enam jaksab. Siiski sain pahurast tujust üle ja mõtlesin, mis kuidas edasi siis teha.

Tellisin uue ninapleki, tiivad ja muud pudipadi veel. Müüsin maha oma armsa m20 mootori, sest oli ta juba ära tüüdanud. Tegema hakkan teda siis kusagil detsembri keskpaigas.

Ühesõnaga pruuni touringu to-do list : Tulemüüri nurk ära keevitada/tugevdada, poolraami ots uus panna, uus ninaplekk ja panna külge metallnina. Samuti siis uus mootor ja veljed.

 

 

 

 

 

 

18159823_1444797142209294_307568668_o.jpg

18901461_1484079574947717_1039243367_o.jpg

18870590_1484079478281060_758759818_o.jpg

24201181_1669326916422981_119421827_o.jpg

24169501_1669329836422689_149592728_o.jpg

 

Mis aga motiveeris mind siia taaskord kirjutama? Nimelt see fakt, et rullikahaigusest ei saa ei üle ega ümber, niiet ka mina tõin omale ühe tableti veel, kuna jagati kommiraha eest :D

See siis olnud kunagi vist Meka käes ja vahele pandud m50b20. Sõidab aga vajab kõvasti nokitsemist. 

 

 

24167459_1669327686422904_648990570_o.jpg

Muudetud , muutis SOL

  • 9 kuud hiljem...
  • Autor
comment_127974

Peaaegu et aasta jälle möödas viimasest postitusest, aeg ikka lendab.

Talvel sai kere kõva keevitust terve nina peale. Palju pilte ehitusest kahjuks kadunud telefoni vahetuse tõttu :(
Mis sai ninal keevivatud - Esipaneel, tuledealused plekid, vasak poolraami ots, vasak lanseka ots, parem esimene koobas poolraami juurest, tulemüüri nurk.
Kuna kurjad keeled rääkisid, et kui kord on pooleks käinud kere kannu ja müüri vahelt, tahab ta uuesti katki minna. Lõikasin tüki välja, asendasin 4mm plekiga ja ehitasin koopasse sisse veel X tugevduse. Kannude ja lansekate vahele said plaadid ehitatud + jäik strutbar.

Peale keevitust siis muidugi värv. Kuna ei meeldi lasta oma autot ehitada, värvisin ise. Tulemusega rahul, kapotil üks tolmutäpp kuid kere veel poleerimata, ehk kõik päästetav.

Mootorivalikuks tavaline M50B25 nonvanos. Sai pikalt otsitud ja leitud korralik eksemplar. Tavaline hooldus, mõned tihendid ja rohkem midagi tegema ei pidanud, mõnus lekkevaba toimiv mootor. Kast seal otsas on e36 ZF.

Mingihetk kevadel leidsin omale internetist midagi huvitavat. Kuna olin sunnitud amorte vahetama, siis oli ideaalne. Nimelt täisring strong/powerflexidel olevad ketassillad, tutikate piduriplekkide ja koni regullitavate amortidega. E36 roolilatil ja typ188 diffril. Diil on niivõrd hea, et sain need kokkuvõttes kasumiga kätte(loe: müüsin enda sillad kallimalt maha?!)

Mis edasine plaan? Maha müüa. 
Üks vana hingelähedane projekt ootab lõpetamist ja see E30 on end minujaoks ammendanud. Sõidab kuradi hästi ja kahju on müüa aga ma tunnen, et huvi hetkel selle auto vastu on taandunud ja edasi ei viitsi ehitada. Ehk siis annaks oma heas korras beebi kellegile teisele edasi teha(loodetavasti).

Mu telefoni kaamera on parajalt katki tänu keevitusdamagile(ärge näidake teloga keevitusele valgust :D ), loodan, et ei pahanda.




 

29472356_1796352380387100_7981073375214698496_n.jpg

29542093_1797357406953264_6360435481171197952_n.jpg

41991007_460280791157563_7636664173996277760_n.jpg

41991543_256792891646231_7984449717725560832_n.jpg

42058839_704747049882904_2922743558668550144_n.jpg

41861677_242765719698754_8236104427262443520_n.jpg

42059582_2144837065838058_6170425397851717632_n.jpg

42044874_266513523866720_4661230480526409728_n.jpg

comment_128004

Jep. Neid keretöid õnnestus ka meil näha :D väljast oli auto isegi suht viisakas. Jõudes meieni siis oli esiklaas puruks ja kusagil oli suur mölk ukse peal mis õnnestus enamvähem kätte saada nii et väga silma ei riivaks

Muudetud , muutis Sannder

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.