Hüppa postitusse
  • Vastuseid 8,6tuh
  • Vaatamisi 1,1m
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Mitu meeldimist see postitus saab, kui ma mainin 2015 särke? Huvilisi?

  • Sel aastal tegin omale ka katusele selfie sticki    

  • Lähen ühte ix 2ukselist vaatama ja tal veel ka selline pill müügis 😁eks näha kas tulla 0-1 või 2 autoga tagasi😂

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

comment_113793

Häid pühi!
Küss selline, et salongiradika juurest ajab vett tuppa. Pole minul olnud kunagi au seda ahju ja radikat veel remontida. Mul matt ja keskkonsool väljas, aga niipalju, kui poolpimedas vaatasin, siis sinna ligipääs suht s*tt. Kas ja mida peaks liigutama, et radikavahetus läbi viia? Kas roolilatt tuleks mingitmoodi lahti saada? Kunagi siin üht õpetust sirvisin, ent see teema jäi vähe pealiskaudseks. Tänud teadjatele juba ette! Kusjuures - kui mõni mees oskaks selle töö edukalt sooritada, siis võib märku anda ja saame kaubale :)
Lisaks, kui diisli näidikuplokis töötab tahhokas autot käivitades u 10 sek (kuidas kunagi) ja siis ülejäänud sõidu vait on, siis milles võib viga olla? Bensuka tahhokatel pole sellist sümptomit veel kohanud. On kas lihtsalt töötanud või täiesti vait olnud.

 

comment_113804

Mis värk ikkagi nende m20 starteridega on? No ei sobi ju kõik starterid? Niipalju kui mina kunagi aru sain ja Eix seletas, siis M20 peaks ikka kõigel ja kõigil vist sama hammasvöö olema, ainult vanema ja uuema tüübi starteri vahe. Laual 2 iseenesest toimivat starterit, aga viimane kord ei hakanud seda hoorattakest kuidagi ringi ajama.

comment_113874

Mis see prits enam asja muudab, nagunii vaja suurte paneelide ja tükkidena välja vahetada juppe, ainuüksi see hetke piltide põhjal on ülisuur töö. Miks muidu enne pritsida lased?  Prits mastiksist nagunii läbi ei võta, mastiksi all leidub jama omajagu. Või nokkisid mastiksi maha juba? 

Istmete otsingud sul hetkel peatatud? 

comment_113876

ta pakkus ise et laseb kere ka siis pritsist läbi et kui teha siis juba korralikult mastikst on peal alles selle võtab ta vist ise ära.

Istmete koha pealt pean hetkel selle otsingu jah peatama kuna suunan raha kere töödese enne ja siis hakkan muid vidinaid kokku ajama aga kui vaba raha tekkib võib ka pakkuda istmeid.

comment_113893

Seisukord selgub ilma pritsita ka, mis mõte on mastiksit pritsida? Rooste on selle all ju :)

Reaalne ikka lõpus pritsiga kõik üle ja KOHE roostevaba harjaga üle, krundid jms möllud peale.

Minul on keretööde ajal prits kõrval koguaeg stardivalmis, et jupikaupa teha teatud kohti, aga üldjuhul ikka lõpus kõik üle.

Kohe terve auto üle tuiskamisel küll suurt pointi ei näe,  aga kui selline tegemine liigitub "korraliku" alla, siis hea teada, tasub kogenud keremeistrit uskuda :D:D

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus