sass Postitatud 4. veebruar 2015 Postitatud 4. veebruar 2015 Legotan touringut kokku,kas kellegil on pilti kuidas tulemüüril kinnitub airbagi anduri juhe ja piduritoru? Tänud!
sõge Postitatud 5. veebruar 2015 Postitatud 5. veebruar 2015 Oskab keegi mulle soovitada mis mõõdus tänavasõidurehve jääraja võistlustel kasutada e30 kerel? Ise väga katsetanud ei ole ja kogemusi vähe sellel alal. Hetkel plaan võtta 185/65/14 kas vallai või master nordic2 või 3 ning pakibussi naelad sisse liimida.
Tiit Postitatud 5. veebruar 2015 Postitatud 5. veebruar 2015 Masterit ilma naastuta vist ei müüda, , muidu võtaks nordic 2 ja pigem 175/70
sõge Postitatud 5. veebruar 2015 Postitatud 5. veebruar 2015 (muudetud) Masterit ilma naastuta vist ei müüda, , muidu võtaks nordic 2 ja pigem 175/70 175/70 rehv liigselt deformeeruma ei hakka külgsuunas? Kardan, et rida6 vajutab need kurvi minnes banaaniks. Muudetud 5. veebruar 2015, muutis sõge
harcore Postitatud 6. veebruar 2015 Postitatud 6. veebruar 2015 keegi teab kas see auto on müüdud helistasin aga telefon oli väljas.
sass Postitatud 6. veebruar 2015 Postitatud 6. veebruar 2015 see oli viimati nahksisuga ja matt punasena müügis 1500 euriga.
mkmk Postitatud 7. veebruar 2015 Postitatud 7. veebruar 2015 mis see m50b25 juurde annab kui 3.5 õhulugeja ja pihustid panna, tasub ära?
grimes Postitatud 7. veebruar 2015 Postitatud 7. veebruar 2015 Oskab keegi mulle soovitada mis mõõdus tänavasõidurehve jääraja võistlustel kasutada e30 kerel? Ise väga katsetanud ei ole ja kogemusi vähe sellel alal. Hetkel plaan võtta 185/65/14 kas vallai või master nordic2 või 3 ning pakibussi naelad sisse liimida. Ka ise proovisin eelmine aasta ära vallai ja pakika naela kombo. Jääeada sõita oli väga hea ikka. Alla läksid nad mul w124 mersule.. jäärajal olid tavarehviga nelikveolised igaljuhul kõik jalus Sõita oli ikka väga fun võrdlusmomente teiste rehvimarkidega küll ei ole. Aga ise olin väga rahul. Sai küll tänaval ka sõidetud kuid tapab naelad kiiresti ära. Olid küll liimitud aga algselt sõitis küll puhtalt naelte peal ainult. Seega siis igaljuhul 2 jooksu velgi/rehve tänava ja jääraja sõiduks.
sass Postitatud 7. veebruar 2015 Postitatud 7. veebruar 2015 mis see m50b25 juurde annab kui 3.5 õhulugeja ja pihustid panna, tasub ära? m20b25 mootorile saab teha sellist tjuuningut
sõge Postitatud 7. veebruar 2015 Postitatud 7. veebruar 2015 Ka ise proovisin eelmine aasta ära vallai ja pakika naela kombo. Jääeada sõita oli väga hea ikka. Alla läksid nad mul w124 mersule.. jäärajal olid tavarehviga nelikveolised igaljuhul kõik jalus Sõita oli ikka väga fun võrdlusmomente teiste rehvimarkidega küll ei ole. Aga ise olin väga rahul. Sai küll tänaval ka sõidetud kuid tapab naelad kiiresti ära. Olid küll liimitud aga algselt sõitis küll puhtalt naelte peal ainult. Seega siis igaljuhul 2 jooksu velgi/rehve tänava ja jääraja sõiduks. Oleks talve vaid
Margo Postitatud 7. veebruar 2015 Postitatud 7. veebruar 2015 mis see m50b25 juurde annab kui 3.5 õhulugeja ja pihustid panna, tasub ära? Juurde annab ehk kütusekulu ainult.
oo7 Postitatud 7. veebruar 2015 Postitatud 7. veebruar 2015 M50 mootoril on juba palju parem ohulugeja, mõttetu panna seda sinna
Margo Postitatud 7. veebruar 2015 Postitatud 7. veebruar 2015 Taandarenguga pole mõtet tegeleda jah. Ega m20b25 puhul ka iseenesest ei pruugi midagi muutuda paremaks (küll hullemaks) lihtsalt nende tükkide vahetusega. M30 pihustid lihtsalt natuke suurema cc/min, aga see swap järgneb kaane modimisele tavaliselt, et kütust lõpus ka piisavalt oleks.
eix22 Postitatud 7. veebruar 2015 Postitatud 7. veebruar 2015 Möttetu , uputab üle, proovitud teema. Taandareng töesti, ei tea miks seda siin pidevalt peale surutakse.
Leks Postitatud 8. veebruar 2015 Postitatud 8. veebruar 2015 (muudetud) Sport massidesse kõik suusatama/lauatama Tuhamäele ! Muudetud 8. veebruar 2015, muutis Leks 1
oo7 Postitatud 8. veebruar 2015 Postitatud 8. veebruar 2015 Käidud tuhamäel. Päris ok, mõõtsime gps ga huviparast palju suuskadel sisse saab. Pm otse alla panna siis tuli 70 ligi ära :-D Soovitan teistele ka ;-) 1
sass Postitatud 8. veebruar 2015 Postitatud 8. veebruar 2015 Mis vahe on m40 ja m42 kardaanidel? Mis vahe on m40 ja m42 käigukastidel?
sõge Postitatud 8. veebruar 2015 Postitatud 8. veebruar 2015 Käidud tuhamäel. Päris ok, mõõtsime gps ga huviparast palju suuskadel sisse saab. Pm otse alla panna siis tuli 70 ligi ära :-D Soovitan teistele ka ;-) Täitsa pekkis
Metalheart Postitatud 8. veebruar 2015 Postitatud 8. veebruar 2015 Sööstlaskumine keelati ära, seal tulid Antsud 200km/h tuhamäest alla, paar tk. lõpetas rajamasinas siis keelati ära ja leiutati puurikaklus... A
kruusmann Postitatud 8. veebruar 2015 Postitatud 8. veebruar 2015 Eesti rekord 212km/h, vaevalt seal sellise hoo saab
sõge Postitatud 9. veebruar 2015 Postitatud 9. veebruar 2015 212km/h juures võib juba langevarju lahti tõmmata.
TrvP Postitatud 15. veebruar 2015 Postitatud 15. veebruar 2015 (muudetud) Krt, mul e30 ei lähe ka vist niipalju välja. Küsimus, kunas pusasid uueks hooajaks tellib ja kas disaini muudab? Varsti märts käes ja mõnda t-särki ning pusa kevadeks vaja. Muudetud 15. veebruar 2015, muutis TrvP 2
sass Postitatud 16. veebruar 2015 Postitatud 16. veebruar 2015 (muudetud) suvi tulekul,seega pakun jooks suverehve 15/60/195 e36 valukad saab pealekauba! ps Muudetud 16. veebruar 2015, muutis sass
mkmk Postitatud 27. veebruar 2015 Postitatud 27. veebruar 2015 mul on selline küsimus, et kas diffri laagrid on kõigil samasugused või on LSD-l ja tavalisel vahe ka? Kust võiksin üldse selle laagri leida?
Soovitatud postitused
Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse
Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja
Loo konto
Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!
Registreeri uus kontoLogi sisse
Sul juba on konto? Logi siit sisse.
Logi kohe sisse