Hüppa postitusse

Lobamokkade rubriik


P2hkel

Soovitatud postitused

Käisin sillastendis bemmiga ja paistab, et midagi on kõver rool tundub natukene tuim ja ei tagastu normaalselt. Andmed arvutis panin 325i m-tech. Kokkujooksu sai ilusti roheliseks, parem pool oli ok aga vasakult eest järeljooks ja rattakalle on paigast ära. Mees masinataga ütles, et see nii vähe ja pole midagi hullu aga ikkagi annab midagi tunda. kalle oli vist natukene suurema miinusega(lääpas) kui peaks olema ja järeljooksu ei mäleta mis see tegi, punane oli igatahes. Mis teil seal tavaliselt kõveraks on kiskunud püstakust või õõts või hoopis mõlemad?

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Igal pool on võimalus, kered pole ju ka enam esimeses nooruses, lansekas kokkupool jne. See pingi punane saab reaalselt olla millimeetrite küsimus ainult.

Kui rool tagasi ei keera, siis on asi kas latis ,püstaku tugilaagrites või ülimised taldrikud on ära vajunud nii et tugilaagri alumise osa vastu käib juba.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Oleneb madaldusest ikka. -80 või 100mm, mis kunagi e36 all olid mul, ei saanud ka kaldeid roheliseks, kuigi e36 saab külgkallet reguleerida.

Mind huvitab kasutaja ork muljed samal teemal e46 õõtsa kasutades, kuna isegi piltidel on ratas kuidagi ebaõige nurga all keerates.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Mind üllatavad rohkem nii lahtiste kui lsd difrite hinnad. Teadmata seisukorras üle 20 aasta vanad detailid on juba kohati üle 400. Eks tuleb nüüd keegi ja ütleb, et hind ja nõudlus jne, aga no paljudele autodele saab juba täielikult taastatud või suisa uue elemendi selle raha eest.

 

aKgODGZ_460s_v1.jpg

Muudetud , muutis GTA
  • Meeldib 1
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

e30 küll ei saa ja element ainuüksi pole differ. väiksed korpused ju heal juhul kuni 50e lahtisena. Suurtega muidugi teine lugu, asi polegi otseselt nõudluses, pole neid kusagilt enam väga võtta ju, tagakaas ainuüksi juba 70e väärtuses, mis selles 120-150e diffri hinnas imelikku. Tavalisi lsd diffreid pole ma siin üle 350e kohanud, kui on miskit kallimat, siis on juba remonditud vms.

Ma tunnen isiklikult muret pigem muu eluks vajaliku kauba üle poodides,kuhu koguaeg juurde kirjutatakse.

See rullika kraam ei ole ( enamusel ) eluks vajalik  ja seda võimalus leida erineva hinnavahemikuga, kui aega otsida.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Olen GTA-ga täiesti nõus, et asju müüakse liiga kallilt. Ma ei usu, et keegi müüjatest (eix vbolla välja arvata :D) on isegi oma müüdava difri sisse vaatanud, et kas seal isegi üldse õlikogus normis on. Ja küsib tuimalt samapalju, kui kuskil müügis näinud on.
Täielik taastamine uute osadega on muidugi kallim, kui 400, aga mõõdetud ja exellent condition lahtiste difrite hammasrattad kuskil 200$ ringis, laagrid ja õli kokku max 100 juurde, seega 400 väga reaalne nn "uue" difri eest.

Nii et minu soovitus on ka - get real :D Kroonihinnad tagasi vaikselt juba.

 

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

25+ aastat vana differ pole väärtuslik, see on selge. Väärtuslikuks vanakraamiks saab lugeda haruldasi ja/või ilusaid asju. Internetis müüvad ka nendest vaid need, millele antakse garantii või mille seisukorda on võimalik piltidelt hinnata (näiteks veljed).

Mis puutub kuluvatesse varuosadesse, siis tuleb lihtsalt õigeid inimesi teada. Õnneks kahe jalaga maa peal varuosamüüjaid ka olemas. Internetis võivad kõik mingi kuskil ebays nähtud hinnaga lahmida ja siis jäävadki oma kuulutust uppima ja hinda alandama. Ma ei hakka siin mingit "Varuosakunni ABC - esimesed sammud" seletama, aga tegelikult saab reaalsed hinnad üsna lihtsalt tuletada. Ja kõigil ei peagi sama asja eest ühesugused hinnad olema. Kui ma saan tasuta romuga kaasa või ostan 50 eest näiteks Hella Black tuled ja müün 150ga maha, siis olen paarisaja % kasumiga idioot? Oleks pidanud 500ga müüki panema ja kuulama pigem, kuidas need kuuris mõranevad :D

Alati toob muige näole, kui lähed ametlikust lammutusest mingit täiesti lambi jubinat küsima, mida mõistagi alla 25 sulle ei müüda. Ja siis selle asemel, et see 5 eest ära müüa, läheb mingi hetk kas lõkkesse või vanarauda. Selgitus, et tegelt tutikas jupp maksab UM-is ka 28, aga tellitav ja läheb aega, erilist emotsiooni ei tekita. Mühatatakse vastu, et mine osta siis sealt. Ma ei taha su 25a vana juppi uue hinnaga! Pigem ootan. Natuke võiks reaalsusega kursis olla, kui sellel alal tegeled, mitte et kõik ongi vähemalt 25eur.

  • Meeldib 2
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

25a vana differ on just väärtuslik, sest sa ei saa sellist enam kusagilt isegi uuena tellides. Pooled uuena tellitud jupid ei ole enam samasugused nagu olid 25a tagasi autodele  peale pandud asjad.

Ise te tahtsite seda eurot, nüüd nautige neid euro hindu :) Margo on mul selgesti meeles 100% euro toetajana, kui see arutelu oli 2011 aastal :)

Niikaua kui ostjaid jagub, on kõik õige ,paar virisevat koid ei muuda midagi :D :D

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Muidugi olen euro toetaja, see ei tähenda, et ma 1EUR=1KR mõtlen. Difri puhul on eriti selge, et 25a vana asi ei saa ülikorralik olla, sest sellise ülekande puhul on kulumine paratamatu. Nagu ka oo7 ülemine postitus, et iga aasta tuleb uus osta. 25-35 euri aastas muidugi tükki küljest ei võta, aga kaldun arvama, et nende mitmesaja eurostega samuti iga-aastane lugu.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Taas e34 omanikuks saades oli minu esimene eufooria just se ,et igasugune tilulilu ja ei maksa midagi võrreldes e30.

Nagu näiteks sain e34 esimesed sportistmed 15 euri paar,taga klaasi kardin 10 eur,tweetrid ette 10 eur,väike kompu 5eur.

Võrreldes e30 on need hinnad nali,kuid e30 puhul on asju mis on tõesti napakalt kallid.

Mul pole näiteks siiani tõusnud käsi maksma valgustitega peegli eest sada eurot.

Tihti on need ihaldatud kallid osad ka juba pudedad vanusest,lisaks kui külge kruvid siis hoia nagu s***a pilpapeal et jummala eest katki ei läheks.

Nagu siin juba mainitud et diffreid peab iga aasta vahetama on samasugune kuluosa nn väike kompu millel jookseb pidevalt ekraan laiali,neid peaks varuma kapitäis või siis iga kasutamise järel panema vati sisse ja säilitama mulli sees.

Muudetud , muutis sass
  • Meeldib 1
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus