Hüppa postitusse

Sul läks siis küll hästi :D Ma tõmbasin ka endaarust rahulikus kohas Nissaniga pmt mendi nina all kässarit ja kus alles tuli pahandama :D Ludas trahvi ka teha, kui mingid jäljed maas peaks olema :D ju siis ei olnud :D

  • Vastuseid 8,6tuh
  • Vaatamisi 1,1m
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Most Popular Posts

  • Mitu meeldimist see postitus saab, kui ma mainin 2015 särke? Huvilisi?

  • Sel aastal tegin omale ka katusele selfie sticki    

  • Lähen ühte ix 2ukselist vaatama ja tal veel ka selline pill müügis 😁eks näha kas tulla 0-1 või 2 autoga tagasi😂

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

Autotehniku ja autolukksepa vahe on selles, et autotehnikud lihtsalt vahetavad vana jupi uue vastu jne, aga lukksepadele õpetati ikka vanat asja korda ka tegema :D

Pigem on asi nii, et autotehnik teab, mida teha ja miks seda teha ning annab info autoremondilukksepale, kes teab, kuidas seda teha.

Olen küll antud vallas algaja, kuid julgen väita, et kui suunatule kangi liigutad paremale või vasakule ja relee ainult plõksub, kuid valgust ei ole. Siis justkui see viitaks sellele, et vool on niivõrd nõrk, et relee teeb plõksu, aga ei suuda tuld põlema panna (ntx kangi klemmid väsinud või juhtmestik releest edasi katki). 

 

Kui ohutulede lülitit sõrmega jõuga kinni hoida, siis suunatuled vilguvad, viitab justkui sellele, et ohutulede lüliti tuksis.

 

Parandage palun mind, kui eksin.

Minu panus on suunatulede relee Võta lahti ja jooda külmjooted üle küll siis assja saab

Mina olen nii releed kui ka ohutulede lülitit korduvalt vahetanud, aga tulemust ei tule. Loodan võimalikult ruttu kelleltki kangi saada ja annan märku asjade käigust.

Jätkuks mu eelnevale jutule, siis suunad hetkel töötavad :D Teine kangisüsteem läks peale. Ohutulede lüliti ei reageeri endiselt, proovisin teist lülitit ka. Aga vähemalt saab nüüd inimese moodi liiklusesse minna.

Kellegil suurt garaasi pole tallinnas kus saaks oma rulli lammutada, saaks ettvalmistused ära teha :D nvl kurat ei lubata tööjuurde garaazi..

Tervitus

Kuidas teha vahet m50 mootorite, nimelt mille järgi arusaada kas on b20 või b25?

Antud mootoril kollekor puudub ja isegi kui kolle küljes oleks, ei oskaks ma neil vahet teha. Kas ploki ei ole mingit märgistust?

Antud mootoril kollekor puudub ja isegi kui kolle küljes oleks, ei oskaks ma neil vahet teha. Kas ploki ei ole mingit märgistust?

Ise küsin ise vastan :-)

Sisselaske kollektori poolsel ploki küljel on m50b25 mootori puhul selline kood 25 6s1 ja b20 siis 20 6s1.

Head vabariigi aastapäeva :)

Ma uskusin, et see vabalthingav diisel saab kordades uimasem olema kui 2.0 bensukas, aga väga edukalt liigutab. Maanteel peale ühte möödasõitu kadus julgus edaspidisteks möödasõitudeks :D:D:D

Kunagi väga-väga ammu tegin eepilise vea ja ostsin endale audi 80 2.0 66kw... Sellega sai nii mõnigi terav olukord möödasõidul läbi elatud. Ükskord tegin veoautost Käru ja Lelle vahelise teelõigul ca 3 km möödasõitu, kuna tuul oli vastu. :D Seni kuni tuules sõitsin oli kõik ok, aga nii kui veoki tagant välja keerasin oleks nagu vastu sina sõitnud.

Kõige rotimad autod mis endal olnud on (ja kusjuures ka kõige aeglasemad millega ma vist üldse ise sõitnud ka olen) 1,1 liitrine Escort (37kw) ja 2,3 liitrine diisel Opel Omega (natuke üle 50kw).  :D

 

Elu üks õudsamaid möödasõidukogemusi on endal samuti 324 turbodiisliga, sõber sellega hakkas ka mingist autorongist mööda sõitma ja mis siis põhjagaasiga kilomeetreid kestis. 

Elu üks õudsamaid möödasõidukogemusi on endal samuti 324 turbodiisliga, sõber sellega hakkas ka mingist autorongist mööda sõitma ja mis siis põhjagaasiga kilomeetreid kestis.

Siin siis see diisli vihkamise põhjus sul ongi :)

Minu elu parimad möödasõidunaudingud toimuvadki ainult eelpool mainitud mudeliga ja ei kujutaks muude masinatega seda ettegi.(välja arvatud üks tänane seljamažaasi üritus)  Õige TD vääne ja minek ongi tunda just kiirusel 80-90km/h ja möödasõidul.

Istusid ehk katkise mootoriga autos või lisasid sõnale diisel kogemata sõna turbo, või toimus teie möödasõidu üritus kiirusel 160+km/h (td max ca 190km/h)

Kes omab sellist töökorras mootoriga autot, siis teab täpselt,millest räägin siin.

minu ex 324d  oli  täitsa tragi mu meelest mööda sõidul,pigem kippus 316 karburaator mootoriga e30 tuul poolhaake taha tagasi puhuma kui noka välja torkasid,olgugist et seal 3kw rohkem kui dislal :)

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus