Hüppa postitusse

Sul läks siis küll hästi :D Ma tõmbasin ka endaarust rahulikus kohas Nissaniga pmt mendi nina all kässarit ja kus alles tuli pahandama :D Ludas trahvi ka teha, kui mingid jäljed maas peaks olema :D ju siis ei olnud :D

  • Vastuseid 8,6tuh
  • Vaatamisi 1,1m
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Mitu meeldimist see postitus saab, kui ma mainin 2015 särke? Huvilisi?

  • Sel aastal tegin omale ka katusele selfie sticki    

  • Lähen ühte ix 2ukselist vaatama ja tal veel ka selline pill müügis 😁eks näha kas tulla 0-1 või 2 autoga tagasi😂

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

Mis ta halvemaks teeb? Mingi 2.5l bensuka oma sobib? Rida 6 disla võib korraliku vibra vist sisse lüüa?

Muudetud , muutis TrvP

Häid jõule! Oleks vaja pre paisupaaki kiiresti hea kui Tallinnas või selle lähedal ,Tartust võib ka olla kuna seal oleks seda vaja . Sellist siis

20150704_142844.jpg

Olemas ,tänud siis siinsele vanale kasutajale kelle kasutajanimi mul küll meelde ei jäänud .:respect:

Häid pühi!
Küss selline, et salongiradika juurest ajab vett tuppa. Pole minul olnud kunagi au seda ahju ja radikat veel remontida. Mul matt ja keskkonsool väljas, aga niipalju, kui poolpimedas vaatasin, siis sinna ligipääs suht s*tt. Kas ja mida peaks liigutama, et radikavahetus läbi viia? Kas roolilatt tuleks mingitmoodi lahti saada? Kunagi siin üht õpetust sirvisin, ent see teema jäi vähe pealiskaudseks. Tänud teadjatele juba ette! Kusjuures - kui mõni mees oskaks selle töö edukalt sooritada, siis võib märku anda ja saame kaubale :)
Lisaks, kui diisli näidikuplokis töötab tahhokas autot käivitades u 10 sek (kuidas kunagi) ja siis ülejäänud sõidu vait on, siis milles võib viga olla? Bensuka tahhokatel pole sellist sümptomit veel kohanud. On kas lihtsalt töötanud või täiesti vait olnud.

 

Mis värk ikkagi nende m20 starteridega on? No ei sobi ju kõik starterid? Niipalju kui mina kunagi aru sain ja Eix seletas, siis M20 peaks ikka kõigel ja kõigil vist sama hammasvöö olema, ainult vanema ja uuema tüübi starteri vahe. Laual 2 iseenesest toimivat starterit, aga viimane kord ei hakanud seda hoorattakest kuidagi ringi ajama.

vanemal ja uuemal vahe ,et üks on reduktoriga ja teine ilma, hambumine ikka sama.

tee pilti oma starteritest ja hooratastest.

Sul on kas m40 starter (sellel välimus sama aga hambumine teine) või hoorattaga mingi teema.

sain selle viiese bemmi omanikuga eile kokku ja mu enda rullikas läheb tema juurde tegemisele saan siis kõik korraga nii keevituse kui ka värvimise pannakse ka uued piduri torud,kütte torud aga kokku panek jääb enda rõõmuks.

hetkel pean arvestama umbes 2000 euriga aga võib ka minna rohkem,kõik paistab peale liiva pritsi milline kere siis välja näeb.

eix see on summa millega pean hetkel arvestama,kui kere liivapritsist läbi käinud siis saab täpsemalt teada.

Kunagi kui taksojuhid aktsiaid ostsid ja mördiööbik oli kunn,maksin ainult e28 ülevärvi eest sama summa.

Mis see prits enam asja muudab, nagunii vaja suurte paneelide ja tükkidena välja vahetada juppe, ainuüksi see hetke piltide põhjal on ülisuur töö. Miks muidu enne pritsida lased?  Prits mastiksist nagunii läbi ei võta, mastiksi all leidub jama omajagu. Või nokkisid mastiksi maha juba? 

Istmete otsingud sul hetkel peatatud? 

ta pakkus ise et laseb kere ka siis pritsist läbi et kui teha siis juba korralikult mastikst on peal alles selle võtab ta vist ise ära.

Istmete koha pealt pean hetkel selle otsingu jah peatama kuna suunan raha kere töödese enne ja siis hakkan muid vidinaid kokku ajama aga kui vaba raha tekkib võib ka pakkuda istmeid.

Kui korralikult teha, siis tuleb ikka enne haljaks lasta mingit sorti pritsiga, või vähemalt mõistlik oleks.

Ja ega enne naljalt saagi teada mis ulatuses kõik mäda on, siis selgub alles tegelik töömaht

Seisukord selgub ilma pritsita ka, mis mõte on mastiksit pritsida? Rooste on selle all ju :)

Reaalne ikka lõpus pritsiga kõik üle ja KOHE roostevaba harjaga üle, krundid jms möllud peale.

Minul on keretööde ajal prits kõrval koguaeg stardivalmis, et jupikaupa teha teatud kohti, aga üldjuhul ikka lõpus kõik üle.

Kohe terve auto üle tuiskamisel küll suurt pointi ei näe,  aga kui selline tegemine liigitub "korraliku" alla, siis hea teada, tasub kogenud keremeistrit uskuda :D:D

See e28 mis motoshowl oli jättis küll veits hapu mulje kui kiunuda tahaks :D  Paneelivahed olid võssa ja värviga oli ka mingi ongelma, enam ei mäleta täpselt mis.

No ja siis see lingivalgustus sellisel autol :P

miks see nii viltu seal olema peab :(  saan aru,et maitsemeeled on erienvadja ka minu looming summutite osas kõigile ei saa meeldida aga fakk noh :D

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus