Hüppa postitusse
  • Vastuseid 8,6tuh
  • Vaatamisi 1,1m
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Mitu meeldimist see postitus saab, kui ma mainin 2015 särke? Huvilisi?

  • Sel aastal tegin omale ka katusele selfie sticki    

  • Lähen ühte ix 2ukselist vaatama ja tal veel ka selline pill müügis 😁eks näha kas tulla 0-1 või 2 autoga tagasi😂

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

comment_100203

Kestavad mõlemad mootorid kui teha korralikult!

Endal tehtud m20b25 mis on 325ix peal. 1,5 aastat juba sõidus, talvel jäärada jne paugutatud ja muidu ka ja toimib. .

Eks oleneb rahakoti paksusest, sellest mida saavutada tahad ja ka kindlasti väga hea seadistus  peab olema! 

Hiina kauba kohta kommida ei oska, kuna igaltpoolt tuleb suht palju negatiivset vastukaja siis pole hakanud ise sellega aega raiskama. Lihtsam on ma usun teha korraga norm toote eest väljaminek kui mitu korda miski jama eest maksta!

Edit: Muide turbo klubi foorumis teemasid küll kus mõlemate mootoritega, peaksid saama sealt piisavalt inffi mida ja kuidas teha ja miskit arusaamatuks jääb sis seal ka pädevmad inimesed kellelt küsida :)

Muudetud , muutis extreme327

comment_100210

Keegi oskab ehk turbotamisel natuke nõu anda.. Nimelt tahaks võtta ette ühte mootorit. ei teagi veel kas m50b25 või m20b25. ehk oskab keegi välja tuua kumb parem ja miks. Jõunumbreid tahaks näha kuskil 300kw kanti. vaatasin ebayst ka neid "turbo kit-e" keegi neid kasutanud? Hinnad neil üsna head. aga tahaks teha sellist et mootor ikka kestaks ka mõned tuhanded. Mida keegi arvab?

Soovitaks m50b25. Töökindel mootor ja neid leiab veel väikese läbisõiduga ja hea hinnaga. m20 mootoril lendavad nookurid ning üldiselt vanem tüüp hind on ka kõrgem korralikul isendil. Ära unusta siis kaant kontrollida, et mõrasi ei oleks ning kaane ja ploki lihv muidu saad 10 korda uut tihendit osta. Mootori juhtimine kui ise teed siis pigem õpi ennem asi selgeks ja siis hakka seadistama muidu jälle kaane tihend või tükid taga ja lõpuks on see projekt läinud 1k raha rohkem maksma. Lihtsam on plekkida 2-3 sotti ja pannakse asi paika pikemaks ajaks. Või kui pappi on ja tahad kohe seda kõike saada siis üks hea turborull on praegu saadaval.

comment_100363

Ehk oskab keegi soovitada, kust osta originaal BBS velgede kapslitele BMW märke/kleepse ?

Nädalavahetusel kadaka autoturult saab neid...seal igas mõõdus neid.Ise ostsin paar kuud tagasi E34 15" kärgveljele sealt.Originaalid pole, aga viisakad..maksid äkki 10€ tuuris 4tk

comment_100717

Seoses kütusetoruga. Olen aru saanud, et 8mm toru läheb, aga realoem näitab pumpa mineva kütusetrassi (inlet pipe) toruks 10mm (pikkust ei ole märgitud) ja tagasivoolil pikkus märgitud, aga mõõtu ei ole. 

Ja kui vaadata nö kapotialuseid jooniseid, siis seal kajastatud, et trasdiga ühendatud voolikud on 8mm.

Muudetud , muutis TrvP

comment_100719

Mina painutasin tavalisest tsingtud 8x1mm torust. Võtsin originaali alt ära ja hakkasin selle järgi uut painutama. kuna 55l paagi asemel tuli 63l paak, siis lihtsalt tegin torud veidi lühemad. Teras toru peaks muidugi painutajaga tegema.

comment_100723

Muretum on õige asi tellida ja asi lahendatud. Torud õiges mõõdus ja paindes samuti otsad sobilikud kummivooliku ja klambriga edasi minekuks, mitte lihtsalt toru, kust voolin iga kell maha võib joosta.Diislil muidugi tagasivoolutorus survet pole vastupidiselt bensukatele.

Paak määrab ainult ventilatsioonitoru, paraku diislil see puudub. Siinkohal määrab diisel pealevoolutoru, mis on siis 2 mm suurem tagasivoolust. Kuna sul oli probleem tagasivoolutoruga, siis see on kõigil sama ja romude pealt neid lademetes võtta.

comment_100724

Muretum võib ju olla, aga raha ei kasva puu otsas. Originaal asjad oleks ca 110-120€ maksma läinud, minul oli materjali kulu ca 20-25€ Otsad saab väga lihtsalt tavalise piduriotste tegemise aparaadiga teha või üldse lõikkurrõngaga vastavad kuused panna ja sinna soovi korral otsad pressida. Viimasel juhul jääb eriti fäänsi ja ei maksa ka suurt midagi. Ei tule sealt hiljem ükski voolik maha.:) Eks igaüks vaatab mis vahendid on kasutada ja teeb matemaatika, alles siis selgub kuidas kõige mõistlikum on talitada.

comment_100727

Tänud arutelu eest, asjalikud vastused. Sain mõtteid juurde. Kuna tagasivool lekib ja nkn peab põhja alla ronima, siis plaanis kohe täispauk vahetus: paak (vanal valtsi vms kohad lilleks roostetanud), pealevool, tagasivool ja täispikk piduritoru eest taha ära vahetada. Nkn jooksevad sama trassi peal.

Kumb etem: tsink või vask?

Chulo, kust toru ostsid?

comment_100728

Hetkel vaatan,et  tõesti hinnad on kahe ja kolmega  korrutatud. 18€ tk hinnaga tellisin mina viimati eelmisel aastal ,sellised torude arutelud on siin käinud aastast aastasse, kust ja kuidas saab, siis kui nad "midagi" ei maksnud ,tundusid ikka kõigile kallid ,õnneks on omal selliste "lihtsate" asjade tagavara olemas. Eks selle rahaga ole, kes kuhu ja millele kulutamist "normaalseks" peab.

Ja nagu mainisin, saab romude alt neid veel odavamalt, üldjuhul on FL masinatel need torud elus veel.

comment_100732

Vask on üldiselt ilmastikule ja soolale vastupidavam, tsink on odavam. 10 aastat kestab see tsink toru ka, nii et olulist vahet pole. Mina 4€-ga 8mm vaske ei leidnud, sellepärast läksin tsingi teed. Teine asi on ka see, et tsingitud torud on mul endal laos olemas :D Hydroscandis töötan nimelt. 1m hind on ca 2,8€+km... annab ehk midagi alla ka teha.
Mul tegelikult pealevool ja tagasivool kannatasid veel kriitikat, aga õhutuse toru oli puhta mäda, see pudenes juba katsudes jupeks. Alguses mõtlesin, et paneks üldse, kas polüamiidist või suisa teflonist, aga siis mõtlesin, et savi, jäägu raud. Korra käis ka roostevaba mõte peast läbi, aga see oleks overkill olnud.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus