Chulo Postitatud 12. aprill 2015 Jaga Postitatud 12. aprill 2015 Sellelt pildilt peaksid leidma vajalikud mõõdud. Tegin enda võlli sellise. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/68-4x100-5x120/page/5/#findComment-92933 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Turbiin Postitatud 12. aprill 2015 Jaga Postitatud 12. aprill 2015 (muudetud) Viimasepeal!!! Suured tänud! Üritan ka omale teha vahetükid täiendatud versioonina kus oleks ka serv tolmukatte jaoks. Mitte, et need laagrid nüüd selle pärast väga kiiresti ära kuluks, vaid sellepärast, et asi oleks täiuslik PS! Kuidas sa lukustamise lahendasid? Keermeliim? Muudetud 12. aprill 2015, muutis Turbiin Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/68-4x100-5x120/page/5/#findComment-92935 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Chulo Postitatud 12. aprill 2015 Jaga Postitatud 12. aprill 2015 Keerasin tugevasti kinni ja lasin TIG-iga kinni tagumise otsa püstaku külge ja esimese otsa keevitasin seest originaal võlli otsa. Tagant ongi sellepärast selliseks treitud, et saaks ilusti püstaku vahelt täis keevitada. Kõige parem on toorikuna kasutada, E34 võlli, e36 oma kärab kah, aga E34 oma on esiteks juba lihtsam maha lõigata ja teiseks see plekkaitsme randi tagune osa on suurem. Päris nullist ei näe seda mõtet teha, kuna välimine pool on ju E34 pealt kohe võtta, lase see lihtsalt selliseks teha, et saad ta E30 võlli otsa keerata. Mina tõin selle võlliga laagrit 8mm välja poole, et E46 300mm ketas ära mahutada, aga pärast vaatasin, et ilmselt oleks paar mm veel sisse poole õnnestunud seda ketast ajada, et võimalikult vähe ET-d muuta. Samas tuli see ketas piisavalt sisse poole, et vasta plekki hakkaks käima. Selle vastu leidsin tohtu kummihaamriga. Kuna plekid olid nii kui nii valmis pulbervärvi kaela saama, siis ei näinud probleemi nende pisikesel töötlemisel. Panin paar pauku südamiku pihta nii, et kogu kaadervärk nihkus veidi sisse poole ja kinnitus koht veidi deformeerus. Pm kui ülevaatusele lähen ei tohiks peale sadula vahetükkide midagi solma jääda, kuid need tegin ka suhteliselt tagasihoidlikud ja lasin mustaks pulberdada nagu ülejäänugi. 1 Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/68-4x100-5x120/page/5/#findComment-92939 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
RDMU Postitatud 17. juuni 2015 Jaga Postitatud 17. juuni 2015 Chulole üks küsimus, et kui tõid esimest laagrit 8mm väljapoole, et mis siis tagumisega tegid, seal sul muutus vist ainult 1.5mm? Seega kas on õige järeldada, et enam ei ole sul rattad ühe joone peal ja ees on rataste vahe suurem kui taga? Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/68-4x100-5x120/page/5/#findComment-95686 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Chulo Postitatud 17. juuni 2015 Jaga Postitatud 17. juuni 2015 See rataste vahe on juba nii kui nii tehasest erinev. Tegelt peaks rulli puhul taga rööbe olema laiem kui esimene. Kui tagumine osa väga palju laiem kui eesmine siis muutub auto ülejuhitavaks. Aga sinu küsimusele vastates, sellises seades peaks tagarattad isegi rohkem esiratastega samal joonel olema kui originaalis. Muidu peaks need numbrid 1405 ja 1415 olema. Väidetavalt muudab Z4 rumm 2,5mm ühelt poolt, ehk siis 5mm kokku ja minu esisilla lahendus ca 18-19mm. Ehk siis kokku ees 1423-1424mm ja taga 1420mm. Kuidas see juhitavusele mõjub, võid omad järeldused teha. Teoorias peaks auto veidi alajuhitavam olema. Samas minu rullil olid originaalis ainult ees 15mm flantsid vahel ja ma ei saanud küll aru, et see mingist otsast alajuhitav auto oleks olnud, pigem vastupidi. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/68-4x100-5x120/page/5/#findComment-95688 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Margo Postitatud 18. juuni 2015 Jaga Postitatud 18. juuni 2015 Kas see polegi vastupidi? Et eest laiem, siis ülejuhitavam. Näite saab tuua driftiautodest, millel ees rööbe kõvasti suurem. Kontrolli all ülejuhitavus = drift Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/68-4x100-5x120/page/5/#findComment-95692 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Chulo Postitatud 18. juuni 2015 Jaga Postitatud 18. juuni 2015 Vastupidi on tegelikult. Mida laiem on tagarööbe esirööpest seda ülejuhitavamaks auto muutub normaaltingimustes. Mul on veel väga hästi meeles Hr. Andreseni (TKTK) loeng ja tema näide kus tal tuli Ladaga, mille tagasild oli esisillast märkimisväärselt laiemaks ehitatud, Tallinnast Haapsallu sõita. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/68-4x100-5x120/page/5/#findComment-95694 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
oo7 Postitatud 18. juuni 2015 Jaga Postitatud 18. juuni 2015 (muudetud) Täiesti õigus. Originaal Lada seetõttu kergelt alajuhitav ongi, et tal tagasild oluliselt kitsam esimesest. BMW tegi ka tagant kitsamaks kui võrrelda E21 vs E30 Drifti autod seepärast eest laiad et rattad keeraks rohkem. Muudetud 18. juuni 2015, muutis oo7 Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/68-4x100-5x120/page/5/#findComment-95701 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
ktasuja Postitatud 7. detsember 2015 Jaga Postitatud 7. detsember 2015 Sai ostetud taha 5x120 sild (compacti õõtsad ja rummud). Puudusid sel aga kettad ja supportid.Küsimus siis selline, et mille suppordid sobivad sinna ja mis mõõdus kettad võtta? Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/68-4x100-5x120/page/5/#findComment-101139 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Margo Postitatud 8. detsember 2015 Jaga Postitatud 8. detsember 2015 E36 kettad ja supportid? Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/68-4x100-5x120/page/5/#findComment-101194 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
taavibmw Postitatud 12. jaanuar 2016 Jaga Postitatud 12. jaanuar 2016 Küsin kas ette lihtsam ei oleks panna e36 käändmike? Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/68-4x100-5x120/page/5/#findComment-102270 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Margo Postitatud 19. jaanuar 2016 Jaga Postitatud 19. jaanuar 2016 On ikka lihtne panna, aga pärast jääb ratas imelikult alla. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/68-4x100-5x120/page/5/#findComment-102505 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
RDMU Postitatud 12. mai 2016 Jaga Postitatud 12. mai 2016 Kas keegi oskab öelda, kust kohast võib leida odavama poolseid tagumisi Z4 rattarumme (33416752381) ? Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/68-4x100-5x120/page/5/#findComment-106206 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Leks Postitatud 12. mai 2016 Jaga Postitatud 12. mai 2016 kui odavamapoolsed on odavamapoolsed ? mul olemas uued rummud 60 eur /tk Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/68-4x100-5x120/page/5/#findComment-106208 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Sannder Postitatud 28. märts 2017 Jaga Postitatud 28. märts 2017 Ei leidnud kusagilt sellist kohta kus oleks seletatud ketaste kohta midagi. Nimelt on siis olemas 5x120 lahendusega sild ja originaal E30 supportid ning olen üritanud leida õigete mõõtudega ketast nüüd sinna otsa aga ei ole leidnud. Äkki keegi oskab aidata? Või on ainuke variant panna suuremad pidurid? Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/68-4x100-5x120/page/5/#findComment-116872 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
soonikx Postitatud 28. märts 2017 Jaga Postitatud 28. märts 2017 Üks ühele ketast ei leia. Peab pidurile adapteri tegema või kinnitustkohad ümber keevitama. Kuidas üldse 5x120 lahendatud on? Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/68-4x100-5x120/page/5/#findComment-116874 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Sannder Postitatud 28. märts 2017 Jaga Postitatud 28. märts 2017 Paigaldatud on E36 rummud originaal sillale Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/68-4x100-5x120/page/5/#findComment-116875 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Flammable Postitatud 31. märts 2018 Jaga Postitatud 31. märts 2018 On kellelgi kogemust 5x120 adapter flantsidega? Millised neist asjalikumad? Kannatab nendega natukene rada sõita või on sellised adapterid pigem stäänsipedede teema? Normaalsed pidurid olemas ja selle pärast ei ehita. Vaja lihtsalt 17" rehvi kasutada, aga 4x100 17" valik on mõttetu 5x120 valikuga võrreldes. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/68-4x100-5x120/page/5/#findComment-124997 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Toivoku Postitatud 31. märts 2018 Jaga Postitatud 31. märts 2018 mul rauast 13mm adapterid, ja olen audrus 2 korda painutamas käinud, korra ka väga suure hoopealt välja pand ja rattad on endiselt all Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/68-4x100-5x120/page/5/#findComment-125003 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Flammable Postitatud 31. märts 2018 Jaga Postitatud 31. märts 2018 Kust hangitud? Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/68-4x100-5x120/page/5/#findComment-125007 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Toivoku Postitatud 1. aprill 2018 Jaga Postitatud 1. aprill 2018 siit samast foorumis, need tunduvadolevat mõne treiali poolt pigem tehtud kui masstoodang. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/68-4x100-5x120/page/5/#findComment-125012 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
MartinM Postitatud 19. juuni 2018 Jaga Postitatud 19. juuni 2018 Kiire küsimus, kui selle swapi peale mõelda ning kasutada e30/36 tava õõtsasi siis pidavat caster paigast minema. https://srs-concept.com/product/e30-bolt-on-5-lug-swap-caster-corrector/ leidsin sellise toreda jubina, on keegi seda lahendust proovinud? Ning lisaks veel küsimus e36 compacti ja e30 tagaamortide kohta, on need samad? Et kui coilid tellida siis kas e36 compacti coilid sobivad? Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/68-4x100-5x120/page/5/#findComment-126594 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Margo Postitatud 22. juuni 2018 Jaga Postitatud 22. juuni 2018 Need junnid tunduvad mõttetud. Ka kaob pehmendus, ehk siis puks ära sealt. Odavam oleks M3 ekstsentrikuga proovida casterit reguleerida. Selle jupi raha eest saad E36 M3 Evo õõtsad ja mure lahendatud. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/68-4x100-5x120/page/5/#findComment-126669 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
gouryella Postitatud 22. juuni 2018 Jaga Postitatud 22. juuni 2018 Nende junnidega saad ratta koopas keerlema aga õigeks ikka ei saa. Ratas jääb liiga taha ja juhitavus kannatab päris tugevalt, lisaks hakkab rattas poolraami vastu käima. M3 ekstsentrik ei anna samuti piisavalt reguleerimist. Seal piltidel on kasutatud e46 õõtsa, mitte et see suures plaanis miskit muudaks. Mõistlikum ikka vahetüki ja e36 rummu poole vaadata, jääb silla geomeetria paika vähemalt. Compacti kohta ei tea aga tava 36 amort ei sobi, või noh on hädapärane lahendus. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/68-4x100-5x120/page/5/#findComment-126670 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
enarx Postitatud 19. veebruar 2021 Jaga Postitatud 19. veebruar 2021 Keegi e92 rummuga pole taha proovinud aretada, laagrid on neil samad e30nega, nuutide arv samamoodi Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/68-4x100-5x120/page/5/#findComment-139994 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Soovitatud postitused
Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse
Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja
Loo konto
Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!
Registreeri uus kontoLogi sisse
Sul juba on konto? Logi siit sisse.
Logi kohe sisse