Hüppa postitusse

Huvitavad pakkumised müügiplatsidel


Soovitatud postitused

  • 2 nädalat hiljem...
  • 2 nädalat hiljem...

see 316 ei ole kõige hullem aga midagi fantastilist ei ole. Mootor tundus ok aga kere on nagu ikka. Roostet väga näha ei ole aga teda on ikka kõvasti. Koopaääred , karbid jne on spreiga üle tõmmatud. Hetkel veel oli pigem viisakas aga ilmselt poole aasta pärast normaalselt roostes.

  • 2 nädalat hiljem...

http://www.soov.ee/viljandimaa/Bmw_318_2311539.htm?ca=15&w=1

 

2758147246.jpg

 

Sai Erkiga koos vaatamas käidud täna. Juhipoolne uksepost alt peaaegu täiesti läbi mädanenud, koopaääred kutud, stangelisad katki ja kruvidega kinni lastud. Aku alune osa peaaegu et täielikult puudus, mootorist tuli soojalt sinist, tagumine pütt puudu. Juhipoolne esimene rehv oli külje pealt katki ja uss sisse pandud. // Aa ja differ ka tugevalt lekkinud.

Heade poole pealt- kamei toodangu käetugi( aitäh Eixile info eest!), istmed olid üsna huvitavad, OZ Fittipaldi veljed (ühel kapsel puudu), mootoril all originaal põhjakaitse.

 

Auto tundub et on meeletult kaua väljas seisnud, tugevalt pleekinud, kohati värv lahti tulnud. Pagasniku üks nurk ujus üleni vee all, klaasitihendid kõik tugevalt pleekimiskahjustusi saanud.

Muudetud , muutis -Kaido-

Käisn ka seda talvel vaatamas,hunnik roostet.Mis vana muidu rääkis,kiitis autot. Kui ma näpud läbi ukseposti lükkasin,kargas vana mulle peale ,et ära tee auku suuremaks,järgmine ostja äkki näeb :D

Kergelt kiitis jah, aga siis pidi tööle asuma ja saime omal käel vaadata ja tegutseda. Lükkasin toda auku veel suuremaks, kleepsu all väga plekki polnud ja karbi olemasolu juhipool ma ei tuvastanud. Esitulede reflektorid olid täiesti surnud, algul lasime pillil soojaks käia, andsin gaasi põhja, algul tegi paar pauku ja siis lendas sinine pilv üles. :D

Tegime talle omapoolse hinnapakkumise, ta ütles et alla 700euri ei lähe ning jääb ootama seda õiget ostjat. See jutt, et ta ainult 200k sõitnud on ja garaazis seisnud ma kohe üldse ei usu- tagauste juurest oli näha, et autot üle värvitud (uus värv koorus) ja seegi juba tugevalt pleekinud.

Selliste autode müüjad võiks juba mõelda, et ega rullikaid naljalt enam niisama paugutamiseks ei osteta nagu on E36-tega. Julgen väita, et ligemale pooled e30 huvilised on üsna teadlikud mida vaatama peab ja kuhu kruvikeerajaga vajutama. :)

Muudetud , muutis -Kaido-

Eile Erkiga jällegi käisime seda vaatamas- ma muidugi läksin ilma pilte nägemata seda vaatama, sest omanik nagu ikka kiitis seda autot ja tema seisundit.

Originaalis on ta tehasest olnud 1.6 kuid peale pandud 1.8 83kw. Impulsi andur oli millegipärast lahti ühendatud ja rippus niisama. Esipidurid olid kergelt kinni kuna auto väga kaua seisnud, üks tagumine pidur immitses õli kusagilt. Differ oli tugevalt õline.

Kere muidu oli selline suhteliselt keskmises seisundis, igapäevaseks kasutuseks kõlbaks, aga kui hobiautoks võtta, siis kõvasti rohkem tööd kui Eixi kupeega.

Lisasid mina ei tuvastanud peale rooli. Samuti oli kõrvalistuja istme juures sammalt. Ning sellel autol juhiukse juures üleval katses üsna pikk mõra, kõrvalistuja poole peal mõlk- saab järeldada et kunagi väga tugeva avarii teinud.

Hind lasti ilma rehvide-velgedeta 1000 peale.

 

Rohkem infot kere seisundi kohta saate Erki käest, kes orienteeruvalt saabub töölt kuskil kella 15 paiku.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus