Hüppa postitusse

Huvitavad pakkumised müügiplatsidel


Soovitatud postitused

Ma huvi pärast küsin, et kas tehnoülevaatusel ei või uuel omanikul selle valge pilliga probleem tekkida? Onkel vaatab kapoti alla ja ütleb, et vabandage, siin ju teine mootor kui see, mis passis kirjas (M50B20 110kw vs M50B25 141kw)? Kas teistel on selles osas kogemusi? Vanasti sai kindlasti igasuguseid asju teha (tuttav töötas, mustalt maksmine vms), aga tänaseks on ju TÜV osas kord üsna majas või ma eksin?

Muudetud , muutis Tanel_P

Kui soov, siis saab alati maanteeametis auto ette näidata, mootorivahetuse registreerida ja korras. 20 minutit ja sümboolne riigilõiv. Ise seda teinud palju kordi ja M50B25 saab üldiselt probleemivabalt arvele. Valgel oli lihtsalt Ålandi passis 2.0-na registreeritud ja võeti Eestis arvele nende andmete järgi. Muidu keskmises ülevaatuspunktis tõenäoliselt M50B25-l ja M50B20-l väliselt vahet ei tehta (sisselaske kollektori torude läbimõõdu kerge erinevus).

7 tundi tagasi, Tomstah ütles:

Kui soov, siis saab alati maanteeametis auto ette näidata, mootorivahetuse registreerida ja korras. 20 minutit ja sümboolne riigilõiv. Ise seda teinud palju kordi ja M50B25 saab üldiselt probleemivabalt arvele. Valgel oli lihtsalt Ålandi passis 2.0-na registreeritud ja võeti Eestis arvele nende andmete järgi. Muidu keskmises ülevaatuspunktis tõenäoliselt M50B25-l ja M50B20-l väliselt vahet ei tehta (sisselaske kollektori torude läbimõõdu kerge erinevus).

 

Kui ma lähen mootori vahetust regama, siis kas nad vaatavad ise ploki pealt seda mootori koodi? Või ütlen ise, mis mootor on (veel parem kui ütleksin et ilma katita)

Võivad vaadata küll. Kuulnud, et annavad traatharjagi vajadusel kätte. Kati asja täpselt ei teagi. Kas vaatavad siis kuskilt kataloogist, et kas tollel tüübil peab katt olema või ei. 

Muudetud , muutis Max.

ah ei ole see m50 passi saamine nii keeruline midagi, vahel võib natuke seletamist ette juhtuda, aga kui saadakse Volvo m52 mootoriga passi, siis saadakse ka e30.

 

https://www.instagram.com/raketibaas/p/BsabRuPhNhw/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=wrvvkkqtgt9n

Kanali peal peegliga näeb seda mootorikoodi. Hui viitsivad. Mul huiati kunagi ÜV juba 75kw 316i ilma katita m40 motoga, et nende raamat näitab alates 88 katti. Passis kirjas bensiin ja kõik õige, aga jauravad. Kui ütlesin, et siis peaks lambda ka olema, siis arvati, et olen äkki ise ära võtnud :D

Lotomäng - oleneb, kelle otsa satud. Ametnikke igasuguseid. Ise peab ka asjalik olema muidugi. Kuigi jabur jah, kui selliseid swappe küllalt regatud, siis milles probleem?

Kui mootoril mingit pädevat põhjakatet ei ole, näeb ka täitsa ilma peeglita. Isegi kapoti alt olen suutnud vaadata. Sõltub mootorist ka, kas kood asub ees või taga pool.

 Aga kas tema sellele kohe mõtleb, ei oska öelda jah. Kui minek, siis teadvustada endale, et alati on risk :D 

Muudetud , muutis Max.

Üldjuhul olen täheldanud seda, et siin tuttavate autodel, mis hiljuti ümber regatud mootorid on, on nii läinud, et kered, millel passis kati ei ole, siis ei muutu see passis ka. Isegi kui m50 paned (mida tehasest minu teada ilma katita ei tule), siis "õigesse keresse" panduna ei ole kati vaja.

  • Meeldib 1

Mootorikoodi järgi küll, aga just M50 tekitabki wtf momendi. Koodi järgi peaks neil kõigil justkui katt olema, aga nähtud siin ja seal, et millegi pärast igakord ei panda seda passi. Rohkem seda just kahe liitristel kohanud.

M20nega lihtsam jah. Neid tuli ka tehasest juba ilma katita. Mõtlen viimasel all seda, et siis polnud veel 'kat delete' lisagi.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus