ervin Postitatud 14. jaanuar 2019 Postitatud 14. jaanuar 2019 Täna FB-s rulle müügis nigu seeni peale vihma 😊
walkman Postitatud 15. jaanuar 2019 Postitatud 15. jaanuar 2019 12 tundi tagasi, martin13 ütles: Alguses vist omanik otsis kirjasõpru, pärast pani hinna ka - 10k€. 1
Tanel_P Postitatud 15. jaanuar 2019 Postitatud 15. jaanuar 2019 Ei tea, mulle ei sümpatiseeri ükski neist. Maitse asi ilmselt.
delfiin Postitatud 15. jaanuar 2019 Postitatud 15. jaanuar 2019 See valge päris äge, kui originaal nina tagasi saaks ja tõllarattad alt ära viskaks. Hind ka enamvähem paigas.
m20b20 Postitatud 15. jaanuar 2019 Postitatud 15. jaanuar 2019 Ja Mihkel22lt saab kohe sobivasti ette ka õige stange osta (tom pakub tagumist kaasa vaid).
Tanel_P Postitatud 15. jaanuar 2019 Postitatud 15. jaanuar 2019 (muudetud) Ma huvi pärast küsin, et kas tehnoülevaatusel ei või uuel omanikul selle valge pilliga probleem tekkida? Onkel vaatab kapoti alla ja ütleb, et vabandage, siin ju teine mootor kui see, mis passis kirjas (M50B20 110kw vs M50B25 141kw)? Kas teistel on selles osas kogemusi? Vanasti sai kindlasti igasuguseid asju teha (tuttav töötas, mustalt maksmine vms), aga tänaseks on ju TÜV osas kord üsna majas või ma eksin? Muudetud 15. jaanuar 2019, muutis Tanel_P
Tomstah Postitatud 15. jaanuar 2019 Postitatud 15. jaanuar 2019 Kui soov, siis saab alati maanteeametis auto ette näidata, mootorivahetuse registreerida ja korras. 20 minutit ja sümboolne riigilõiv. Ise seda teinud palju kordi ja M50B25 saab üldiselt probleemivabalt arvele. Valgel oli lihtsalt Ålandi passis 2.0-na registreeritud ja võeti Eestis arvele nende andmete järgi. Muidu keskmises ülevaatuspunktis tõenäoliselt M50B25-l ja M50B20-l väliselt vahet ei tehta (sisselaske kollektori torude läbimõõdu kerge erinevus).
Toivoku Postitatud 15. jaanuar 2019 Postitatud 15. jaanuar 2019 saab saab, viimased 2 kutti on saadetud kaalumisele ja arvele võtt võttis kean 3 nädalat aega
cobra Postitatud 15. jaanuar 2019 Postitatud 15. jaanuar 2019 7 tundi tagasi, Tomstah ütles: Kui soov, siis saab alati maanteeametis auto ette näidata, mootorivahetuse registreerida ja korras. 20 minutit ja sümboolne riigilõiv. Ise seda teinud palju kordi ja M50B25 saab üldiselt probleemivabalt arvele. Valgel oli lihtsalt Ålandi passis 2.0-na registreeritud ja võeti Eestis arvele nende andmete järgi. Muidu keskmises ülevaatuspunktis tõenäoliselt M50B25-l ja M50B20-l väliselt vahet ei tehta (sisselaske kollektori torude läbimõõdu kerge erinevus). Kui ma lähen mootori vahetust regama, siis kas nad vaatavad ise ploki pealt seda mootori koodi? Või ütlen ise, mis mootor on (veel parem kui ütleksin et ilma katita)
Max. Postitatud 15. jaanuar 2019 Postitatud 15. jaanuar 2019 (muudetud) Võivad vaadata küll. Kuulnud, et annavad traatharjagi vajadusel kätte. Kati asja täpselt ei teagi. Kas vaatavad siis kuskilt kataloogist, et kas tollel tüübil peab katt olema või ei. Muudetud 15. jaanuar 2019, muutis Max.
Aivar Postitatud 15. jaanuar 2019 Postitatud 15. jaanuar 2019 https://www.okidoki.ee/item/bmw-318i-e30-touring/8368283/
delfiin Postitatud 15. jaanuar 2019 Postitatud 15. jaanuar 2019 ah ei ole see m50 passi saamine nii keeruline midagi, vahel võib natuke seletamist ette juhtuda, aga kui saadakse Volvo m52 mootoriga passi, siis saadakse ka e30. https://www.instagram.com/raketibaas/p/BsabRuPhNhw/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=wrvvkkqtgt9n
Toivoku Postitatud 16. jaanuar 2019 Postitatud 16. jaanuar 2019 ei noh kõike saab lihtsalt veidikene totakas on mu meelest joosta mingi kaalumiste ja ma eitea mis tõestamiste pärast mööda ilma ringi kui samasuguseid projekte on arvel mitmeid.
Margo Postitatud 16. jaanuar 2019 Postitatud 16. jaanuar 2019 Kanali peal peegliga näeb seda mootorikoodi. Hui viitsivad. Mul huiati kunagi ÜV juba 75kw 316i ilma katita m40 motoga, et nende raamat näitab alates 88 katti. Passis kirjas bensiin ja kõik õige, aga jauravad. Kui ütlesin, et siis peaks lambda ka olema, siis arvati, et olen äkki ise ära võtnud Lotomäng - oleneb, kelle otsa satud. Ametnikke igasuguseid. Ise peab ka asjalik olema muidugi. Kuigi jabur jah, kui selliseid swappe küllalt regatud, siis milles probleem?
Max. Postitatud 16. jaanuar 2019 Postitatud 16. jaanuar 2019 (muudetud) Kui mootoril mingit pädevat põhjakatet ei ole, näeb ka täitsa ilma peeglita. Isegi kapoti alt olen suutnud vaadata. Sõltub mootorist ka, kas kood asub ees või taga pool. Aga kas tema sellele kohe mõtleb, ei oska öelda jah. Kui minek, siis teadvustada endale, et alati on risk Muudetud 16. jaanuar 2019, muutis Max.
eix22 Postitatud 16. jaanuar 2019 Postitatud 16. jaanuar 2019 Mootorikoodis on kirjas kat või selle puudumine. Seal vastavad tähed.
delfiin Postitatud 16. jaanuar 2019 Postitatud 16. jaanuar 2019 Üldjuhul olen täheldanud seda, et siin tuttavate autodel, mis hiljuti ümber regatud mootorid on, on nii läinud, et kered, millel passis kati ei ole, siis ei muutu see passis ka. Isegi kui m50 paned (mida tehasest minu teada ilma katita ei tule), siis "õigesse keresse" panduna ei ole kati vaja. 1
Max. Postitatud 16. jaanuar 2019 Postitatud 16. jaanuar 2019 Olen ka lugenud, et 'seaduse' järgi ei tohi autot saastavamaks teha.
Max. Postitatud 16. jaanuar 2019 Postitatud 16. jaanuar 2019 (muudetud) Autodata andis sama koodiga M50nd nii katiga kui ka ilma. 'Katalüsaatori delete' lisa kaudu see vist sealt kaduski. Ei kujuta ette, kuidas seda ARKis tõestama peaksid. Muudetud 16. jaanuar 2019, muutis Max.
mihkel22 Postitatud 16. jaanuar 2019 Postitatud 16. jaanuar 2019 Kui mootritähis näitab katalüsaatorit, sis tuleb panna. Vend pani e21-le m20 mootor peale, millel oli tehasest katt ette nähtud. Passi läks katt kirja.
Max. Postitatud 16. jaanuar 2019 Postitatud 16. jaanuar 2019 Mootorikoodi järgi küll, aga just M50 tekitabki wtf momendi. Koodi järgi peaks neil kõigil justkui katt olema, aga nähtud siin ja seal, et millegi pärast igakord ei panda seda passi. Rohkem seda just kahe liitristel kohanud. M20nega lihtsam jah. Neid tuli ka tehasest juba ilma katita. Mõtlen viimasel all seda, et siis polnud veel 'kat delete' lisagi.
Margo Postitatud 16. jaanuar 2019 Postitatud 16. jaanuar 2019 ARK ÜV tüüp vaatab ju, et kui lambda on, siis lööb kati sisse. Mingi motokoodi järgi nad ei oska midagi öelda.
Max. Postitatud 16. jaanuar 2019 Postitatud 16. jaanuar 2019 (muudetud) Nii lihtsalt see ka käia ei saa. Siis võiks igaüks lambda ära võtta ja fsio. Võimsuse, kubatuuri jne. info peavad ikka ju kuskilt saama. Muudetud 16. jaanuar 2019, muutis Max.
Soovitatud postitused
Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse
Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja
Loo konto
Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!
Registreeri uus kontoLogi sisse
Sul juba on konto? Logi siit sisse.
Logi kohe sisse