Hüppa postitusse
Postitatud
comment_53493

Tervist. Oman hetkel 89a. E30 kupeed M40B16 mootoriga. Tekkis selline mõte, et kui keerukas oleks vana mootor asendada uuema M43 ketiga mootori vastu. See mootor tundub vast natuke töökindlam ja tiksuvabam. Samas jääks ülalpidamiskulud kontrolli alla, kuna autot kasutaksin igapäevaselt. Huvitab, et mida on vaja vahetada, kas käigukast sobib vana mootori oma, kui keerukas on juhtmestik ümber teha ja mis teema nende karteripõhjadega on, kui mootor tuleb E36 kere pealt.

Muudetud , muutis eff82

  • Vastuseid 129
  • Vaatamisi 28,2tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • No nende kahe mootori kütusekulu on nüüd kindlasti nii väikse vahega Kes tahab ökolt liikuda, see ei osta 25a vana rullnokka omale ja ei hakka sinna erinevaid mootoreid peale kombineerima ökotamise

  • Miks sa tegeled laus lollustega?

  • Mari ära lärma. Samamoodi nagu on M40 kohviks aetud ja korralike isendeid, leidub ka M43 samamoodi- kulunud keti ja muude hädadega isendeid lisaks korralikele kirikuõpetajate autodele. Mis see roolila

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

comment_53668

Ilus tore jutt küll, et juhtmed saab sobima aga mis peale panemiseks füüsiliselt vaja läheb ?

Kas M40 käpad või peab ise modima midagi. mille starter. sidur jne.

Peaks mingi nimekirja tekitama, et mis vaja.

Kuna mul tekkis selline mõte, et tahan ära proovida selle mõllu punase rulli peal.

Võiks natuke arutada, et mis m43 on parem kui m40-nel või vastupidi.

comment_53669

Kuna sellisel asjal pole väga mõtet, siis pole seda ka eriti tehtud ja infot leidub vähe. Isegi kui keegi miski nimekirja sulle annab, siis võib tekkida alati ootamatusi. Ilmselt pead hakkama ise katseeksituse teel seda asja kokku laduma.

Teine asi, mida vist on ka tehtud päris edukalt on m40nele peale pandud m43 nukvõll vms mis aitab tiksumise vastu. Muud ju sellel m40 viga pole, kui ainult see tiksumise viga.

comment_53715

Kui sõidetakse aastaringi ja põhiliselt linnas on m43 paigaldamine tegelikult päris mõistlik, muidugi juhul, kui selleks ei pea väga oluliselt lisavaeva nägema võrreldes tavalise mootorivahetusega. Kaalujaotus on sellega ka väga hea ja auto peaks käituma talvel hästi.

 

Sõites suvel ja rohkem maanteel, siis selgelt 6 silindrine ja mida suurem seda parem !!! Eriti kui otsida sõiduelamusi, head häält jne..

 

Lolluseks seda ma ei nimetaks, sest m40 on mingi tärisev käkerdis..

 

 

Samas on alati võimalik osta endale teiseks autoks E36 ;)  

 

Kui on viitsimist ehitada, ja leida heas korras mootor (neid toodeti kuni 2002a), siis miks mitte ?

comment_53864

Ühtegi juhet lõikuma ei pea ja lõpptulemus jääb nagu originaalis on. Kuigi E30 peale seda pannud pole, arvan, et m40 karter istub sinna kenasti külge, õlipumba kohta ei oska midagi öelda, aga testid on näidanud, et BMW on oma töö ka võimalikult lihtsaks teinud ning kasutab edukalt samu detaile ja mõõte erinevatel mootoritel.

  • 4 nädalat hiljem...
comment_55280

Kui e30 on õlivann ees, samas ka õlivõttur on ees. Kas siis E36 õlivõttur on taga?
Ostsin samuti M43 moto ja ootab pealepanekut.

Nende immode, käppade ja asjade pärast ei muretse. Aga nüüd jäi vähe kripeldama see õlivõttur.

  • 3 nädalat hiljem...

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus