Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY
  • 0

M43 mootori paigaldus E30-le


Eff
 Jaga

Küsimus

Tervist. Oman hetkel 89a. E30 kupeed M40B16 mootoriga. Tekkis selline mõte, et kui keerukas oleks vana mootor asendada uuema M43 ketiga mootori vastu. See mootor tundub vast natuke töökindlam ja tiksuvabam. Samas jääks ülalpidamiskulud kontrolli alla, kuna autot kasutaksin igapäevaselt. Huvitab, et mida on vaja vahetada, kas käigukast sobib vana mootori oma, kui keerukas on juhtmestik ümber teha ja mis teema nende karteripõhjadega on, kui mootor tuleb E36 kere pealt.

Muudetud , muutis eff82
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Soovitatud postitused

  • 0

Ma kujutan ette, et juhtimine on sama, seega saab äkki kasutada ka M40B18 aju ja juhtmestikku - jääb immoga jebimine ära. Käigukast sobib vana oma. Karteri peab ilmselt E30 oma vastu vahetama.

Kas andurite takistused on samad mis m40-nel oleks see nii lihtne võiks siis sellise töö ette võtta. siis see rihma mure kaoks ära ja peab ketiga aint jebima ja vahetama neid mis vaja on.

Ja üldse kui hea moto M43 on ? mis selle kiiksud on.

Idee poolest pole see moto m40-nest üldse erinev. andurid peaksid samad olema.

Tahak mingit linki kus on m43 pale pandud. Kas keegi üldse eestis midagi sellist teinud on ? pigem tehakse nii, et visatakse see R4 mot välja ja pannakse kohe R6 moto.

M42 võtab rohkem kütet kui M43 minu meelest. Aga no kui vaja jõudu siis M42 parem.

Aga M42 jupid on ka kallimad juba.

Keegi võiks midagi sellist teha küll. Omal kahjuks sellist aega ei ole. Muidu paneks oma teisele rullile selle peale.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Kas sul tõesti nii suured läbisõidud Mario, et pead pidevalt rihma vahetama :)

Kas mitte rihmaga mootorit pole odavam omada, vahetus küll tihedam, kui ketiga, aga tunduvalt soodsam ka?

Bmwfansi järgi enamus andurid ja sensorid ikka erinevad, ühte temp andurit näitab ühist. Võimalik, et vahe on pistikus ainult.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Sõidan ka hetkel M43B16 mootoriga masinaga.

Kütusekulu ilma lumeta tuli 6,8L/100le ja lumega 7,2L/100le. Seda mõõtes tanklameetodil.

Mootor käib väga vaikselt. Samas mingist hästi liikumisest ei saa E36 keres küll rääkida(0-100 = 12,7s). 200 muidu jookseb välja küll spido järgi vähemalt.

Vb olla 1.8 liitrisena ja kergemas E30nes on dünaamika mõistlik.

Igatahes hea mootor ja tärisevast m40st või sellest vanast tahmavast diislit mõttekam variant kindlasti. Ise ei viitsiks seda sinna ehitama hakta, aga kui sõidetakse aastaringi, siis mõistlik variant igatahes ;)

Seda paigutati 1.9 liitrisena ka E46 sisse

Muudetud , muutis oo7
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

No nende kahe mootori kütusekulu on nüüd kindlasti nii väikse vahega :)

Kes tahab ökolt liikuda, see ei osta 25a vana rullnokka omale ja ei hakka sinna erinevaid mootoreid peale kombineerima ökotamise mõttes vast?

siiani kõige ökom auto on mul olnud 84 a 316 karburaator mootor, mis mju meelest võttis vähem kui se m43 e36 :P

aga siis kokkuvõttvalt on vaja välja vahetada m40 mootori asemele paigutades mis pulgad?

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
 Jaga

×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus