Hüppa postitusse
Postitatud

Tervist. Oman hetkel 89a. E30 kupeed M40B16 mootoriga. Tekkis selline mõte, et kui keerukas oleks vana mootor asendada uuema M43 ketiga mootori vastu. See mootor tundub vast natuke töökindlam ja tiksuvabam. Samas jääks ülalpidamiskulud kontrolli alla, kuna autot kasutaksin igapäevaselt. Huvitab, et mida on vaja vahetada, kas käigukast sobib vana mootori oma, kui keerukas on juhtmestik ümber teha ja mis teema nende karteripõhjadega on, kui mootor tuleb E36 kere pealt.

Muudetud , muutis eff82

  • Vastuseid 129
  • Vaatamisi 28,1tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Most Popular Posts

  • No nende kahe mootori kütusekulu on nüüd kindlasti nii väikse vahega Kes tahab ökolt liikuda, see ei osta 25a vana rullnokka omale ja ei hakka sinna erinevaid mootoreid peale kombineerima ökotamise

  • Miks sa tegeled laus lollustega?

  • Mari ära lärma. Samamoodi nagu on M40 kohviks aetud ja korralike isendeid, leidub ka M43 samamoodi- kulunud keti ja muude hädadega isendeid lisaks korralikele kirikuõpetajate autodele. Mis see roolila

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

Ilus tore jutt küll, et juhtmed saab sobima aga mis peale panemiseks füüsiliselt vaja läheb ?

Kas M40 käpad või peab ise modima midagi. mille starter. sidur jne.

Peaks mingi nimekirja tekitama, et mis vaja.

Kuna mul tekkis selline mõte, et tahan ära proovida selle mõllu punase rulli peal.

Võiks natuke arutada, et mis m43 on parem kui m40-nel või vastupidi.

Kuna sellisel asjal pole väga mõtet, siis pole seda ka eriti tehtud ja infot leidub vähe. Isegi kui keegi miski nimekirja sulle annab, siis võib tekkida alati ootamatusi. Ilmselt pead hakkama ise katseeksituse teel seda asja kokku laduma.

Teine asi, mida vist on ka tehtud päris edukalt on m40nele peale pandud m43 nukvõll vms mis aitab tiksumise vastu. Muud ju sellel m40 viga pole, kui ainult see tiksumise viga.

M40 hakkab selle pärast tiksuma, et ülemusi otsa õlitamine on lahja olen mina midagi sellist kuulnud.

No igatahes oleb valmis proovima kui saajs väikse meeskonna kokku kes aitaks ära teha ka elektri osa.

Kui valmis saaksin teeksin lühi kokkuvõtte.

No minul on maal olemas soe garaaz, garaazi kõrval kohe saun jne. Aga no seda tööd hakkan alles kalkuleerima.

Margo aga juhtmestiku peab siis lõikama ka ja jootma jne või on lihtsam natuke ?

mõte on siis kui saab m40 tehnikaga isendil võimalikult palju ära kasudata,ses mõttes kui sobib enamus raudvara,idee poolset võiks sobida ju e34 m43 karteripõhi kui m40/m42 oma külge ei hakka.

E34 karetri põhja annab leida ma arvan :D arvan, et rulli enda oma sobib ilusti külge :P

 

Aga välja lase m40 oma sobib või peab modima hakkama ?

Muudetud , muutis ///Mario

miks lollus? igati normaalne käitumine . peavad kõik neid m20 või m50 peale toppima? sõitke ise oma strookerite ja m30 m20 ja m50 motodega ja ärge kritiseerige neid kellele meeldib-sobib 4 silindri lahendus!!!!!!!!

Kui sõidetakse aastaringi ja põhiliselt linnas on m43 paigaldamine tegelikult päris mõistlik, muidugi juhul, kui selleks ei pea väga oluliselt lisavaeva nägema võrreldes tavalise mootorivahetusega. Kaalujaotus on sellega ka väga hea ja auto peaks käituma talvel hästi.

 

Sõites suvel ja rohkem maanteel, siis selgelt 6 silindrine ja mida suurem seda parem !!! Eriti kui otsida sõiduelamusi, head häält jne..

 

Lolluseks seda ma ei nimetaks, sest m40 on mingi tärisev käkerdis..

 

 

Samas on alati võimalik osta endale teiseks autoks E36 ;)  

 

Kui on viitsimist ehitada, ja leida heas korras mootor (neid toodeti kuni 2002a), siis miks mitte ?

Selle raha eest mis kulub selle mootori peale panekuks saaks selle m40 kenasti korda. Korras m40 ei ole tärisev käkerdis. Ja kui ökot tahad ja nelja silindrit siis m42.

Ühtegi juhet lõikuma ei pea ja lõpptulemus jääb nagu originaalis on. Kuigi E30 peale seda pannud pole, arvan, et m40 karter istub sinna kenasti külge, õlipumba kohta ei oska midagi öelda, aga testid on näidanud, et BMW on oma töö ka võimalikult lihtsaks teinud ning kasutab edukalt samu detaile ja mõõte erinevatel mootoritel.

No m40 õlipump on ümber vändakaela ju, sama on m43 mootoril, miks te selle õlipumba pärast muretsete? Õlivõttureid saab ikka ringi visata või ringi ehitada, see ei ole nüüd küll mingi takistus.

  • 4 nädalat hiljem...

Kui e30 on õlivann ees, samas ka õlivõttur on ees. Kas siis E36 õlivõttur on taga?
Ostsin samuti M43 moto ja ootab pealepanekut.

Nende immode, käppade ja asjade pärast ei muretse. Aga nüüd jäi vähe kripeldama see õlivõttur.

Kas siis üks ühele ei sa ringi vahetad neid õli võttureid ja karteri põhja? Ma vahepeal olen e36 pealt tulnud m40 moto rulli peale tõstnud tõstsin vaja minevad osad ringi ja töötab. M43 alumine osa peaks m40 omaga sama või sarnane olema.

  • 3 nädalat hiljem...

Mismoodi te selle mootoripistiku lahendasite ? See mis kaitsmekarpi läheb ja see mis mootorist tuleb ei sobi ju omavahel kokku..

Ju ikka kõige lihtsam, või tähendab silmale kõige ilusam, kui vana pistik maha ja uus sobiv pistik külge panna, eeldab aga elektriskeemide lugemis oskust ja väheke teadmisi jootmisest ja elektrist.

Jah, aga kas mõni oskuslikum tüüp saaks saata joonised? Otsin ja otsin aga ei leia :(

Või siis googelda ja otsi üles, et mida m43 miski pin teeb ja sama m40 puhul. Siis pane õiged juhtmed kokku ning keera võtit.

Hea õnne korral leiad isegi juba valmis skeemi. Aga üldiselt peaks see juhtmepundar päris lihtne olema.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus