Hüppa postitusse
Postitatud
comment_49675

Terv jälle, topiks siia siis oma järgmise pilli ka üles. Tegelikult see siiski juba ülejärgmine või üleülejärgmine, sest vahepeal mitu pilli ette võetud kõva hoolega ja kõik seisavad nüüd ilusti :)

Asi sai alguse siis enne jaanipäeva, kui Kert (m20b20) viskas mulle soome müügiportaali kuulutuse ette, et toome ära.

Kuna autol olid peal mõned head ja haruldased lisad, siis läksingi kohe asjaga kaasa. Jama oli selles, et masin asus põhja soomes. Saigi siis pisut kütust varutud, ning soome poole teele. Nagu arvata oli, siis toomine ei möödunud ilma jamade ja seiklusteta, õnnkes midagi hullu ei juhtunud (vähemalt meiega) ja teine e30, mille taga antud auto oli, pidas need 1900 km ilusti vastu :)

Üleüldse vaatan, et viimasel ajal on suht popiks läinud soomest eestisse tassimine väikeste mootoritega rullikutel...

Ilmselt on hetkeseisuga minu oma kõige kaugemalt pärit (ei saa selle nõmeda arvutimaailmaga sinapeale, seega pilt toomiskohast hiljem)

Sellisena ta seal vedeles siis:

09925963114175.jpg'

099259633fd3e4.jpg

0992596357d4d3.jpg

Juba eestile palju lähemal

0992596377d798.jpg

0992596396b0a5.jpg

Üks probleemidest oli see, et veokolmnurk vedas alt, tegelikult jooksis ta talvel mingiaeg kääri omavahel siis vedav ja veetav auto, sai sirgu painutatud, aga kui juba ühe korra murdus, siis jäi see nõrgaks kohaks...

099259641e6a85.jpg

Rapla nõmedate ringteede peal murdus täiesti pooleks, õnneks midagi ei juhtunud, peale selle , et mu oma auto stange sai värvikahjustusi, Õnneks aitas kasutaja Reimann hädast välja ja pani jupi rauda vahele :)

0992596433b961.jpg

Igatahes lõpuks jõudsin koju ilusti :)

Algne plaan oli siis selline, et masin läheb tervena müüki peale mõne asja eemaldamist, või kakun juppideks ja läheb kere eraldi ja muu kraam eraldi müüki. Panin masina müüki, mõned kõned tulid ja mõned huvilised olid, kõik tahtsid rohkem pilte salongist ja kõigest mis peitub katete all, olin ise ka sellest suht huvitatud. Saigi sisu välja roogitud ja üllatuseks avanes suht hea vaatepilt. Kuna suvel oli ajaga suht kitsas, siis väga aega tegeleda ei olnud selle masinaga. Üks väheste huviliste põhjus oli mittetöötav mootor. Lõpuks võtsin end käsile ja selgus, et benapump on otsad andnud. Seda viga ei suudetud millegipärast soomes avastada ja nii ta müüki paisatigi. Sain isegi vana pumbaga teha paar ringi, algselt tundus, et nukk ja kõik ülemin osa ikka väga kulunud, sest mootor "lõppu" välja ei jooksnud ja klõbises väga kõvasti.

Poole teepeal surigi vana pump ära ja tuli auto koju lükata, selline väikse mootoriga ja ilma lisadeta pill ikka väga kerge kuidagi, üksi polnud probleemi lükata, ka pidurid olid üllatavalt head sellel autol :)

Igatahes oli ta veel mõnda aega müügis, kui otsustasin, et selline pill on mul kollektsioonist ju puudu :D

Põnevaks tegi asja see, et autol puudub katuseluuk (rohkem pearuumi) ja on ilma katita variant, ehk siis 75kw.

Värv mulle muidugi kuidagi ei sobinud, aga eks vaikselt hakkan harjuma ja ehk hakkab meeldimagi, kui valmis saab :)

Lisadega väga hõisata pole ja see teebki asja põnevaks, mõni auto võiks lisadevaene ka olla :)

Mõni asi siiski on peal:

Type code AB11

Type 316I (EUR)

E series E30()

Series 3

Type LIM

Steering LL

Doors 2

Engine M40

Displacement 1.60

Power 73

Drive HECK

Transmission MECH

Colour ALPINWEISS 2 (218)

Upholstery (0276) (INDIGO)

Prod.date 1989-11-08

S199A AUSSTATTUNG BLEIHALTIGER KRAFTSTOFF/ without catalytic converter

S301A DIEBSTAHLWARNANLAGE MIT ZV/ Alarm systems

S314A FRONTSCHEIBENWASCHDUESEN BEHEIZT/ Door mirror / driver's lock, heated

S350A WAERMESCHUTZGLAS GRUEN, RUNDUM /Therm. insulat. glass green

S464A SKISACK/ Ski bag

S498A KOPFSTUETZEN IM FOND /Headrests, rear, mechanically adjustable

S500A SCHEINW.WASCHANL./INTENSIVREINIGUNG /Headlight wipe/wash/Intensive cleaning

S510A LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT /Headlight aim control

L827A SKANDINAVIEN-AUSFUEHRUNG /NATIONAL VERSION SCANDINAVIA

S850A ZUSAETZL. TANKFUELLUNG EXPORT /Additional Export tank filling

S860A SEITLICHE BLINKLEUCHTEN VORN /Additional turn indicator lamp

S899A EXPORT-FAHRZEUG /Visual signal for alarm system

S925A VERSANDSCHUTZPAKET /Transport protection package

S958 Interne Kabelbaumauswertung

  • Vastuseid 266
  • Vaatamisi 38tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Siinkohal polegi sõitmise mitteraatsimises asi auto hinnas ega mudeli harulduses. Põhjus las jääda igaühe enda nuputada, see ei tohiks tegelikult mingit nuputamis põhjustadagi. M3 on haruldane ee

  • Kuulge, me siin nagu omaette kommuun, kes vähemalt jagab seda üldist arvamust et rullikat kui sellist on mõtet säilitada, kasutada, teistele näidata. Enamike inimeste jaoks on need vanad mõttetud rond

  • Seejärel sai esimese etapina ära värvitud kapotialune,salong ja pagasiruum. Lihtsalt füüsiliselt oleks läinud raskeks kogu auto korraga värvimine.     Tulemusega üsna rahul, kapotialune üsna

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_90844

Nii, nüüd niisama jutuajamisele natuke uuendust, mis jääb ilmselt lähiaja viiamaseks, aga mine sa tea.

Kui kapotialune, salong ja pagasiruum sai värvitud, siis peale paari päeva kuivamist said need ilusti kinni kaetud ja järg oli siis kere välisel ja kõige tähtsamal osal. Tähtsam vaid väljanägemise poolest, säilivuse ja rooste poolest on tähtsam ikka kõik see, mis jääb allapoole ja nurgataha :) Üldiselt pööratakse ikka

kõige suuremat tähelepanu välisele ilule, see mis allapoole jääb ,ei huvita kedagi. Ei saa õelda, et mul vastupidi oleks, aga rõhun ikka rohkem sellele, et kõik nurgatagused saaks korralikult tehtud ja korraliku vävikihi alla. Värvimise lõpptulemusega jään rahule (arvestades tingimusi jne) , värv üsna sile ja vähese välja poleeritava tolmuga. Iluvigu ja defekte leiab kindlasti, samuti paar mõlki kahe silma vahele jäänud, kuid julgen väita ,et kambris tehtud tööle palju alla ei jää. Mõlgid pole ming kunagi niiväga häirinud, kui tolm ,eriti selline mida välja ei poleeri . Kunagi ühe "ametliku" värvimehega sai vaieldud ja tema väitis ,et ainult poleerimisega saabki hea tulemuse ehk siis pole võimalik saavutada kohe perfektset siledat pinda. See muidugi jura jutt, on ikka võimalik ja saab ka, iseasi mis tingimused ja tehnika selleks peab olema :)

01082186955caf8.jpg

Hobune ette ( 115 hobust)

0108218721d91b2.jpg

kohal

0108218759794d8.jpg

0108218799d2dde.jpg

  • Autor
comment_90847

01082188259db6e.jpg

Tiiva tehase liitekohad taastatud. Ainuüksi selle 10cm triibu pärast tuleb läheneda asjale teisel ja vähe keerulisemal moel.

01082189519248c.jpg

Värvitud pole mitte ühtegi üleliigset asja/kohta ,kõik on kas eemaldatud või kinni kaetud :)

01082189599acaa.jpg

0108218989d812d.jpg

Ukse hinge uus "set" siis , mis saanud ka värvkatte sinna ,kus see olema peaks.

Need on probleemsed asjad, vaatasin et mu teistel autodel vajavad need samamoodi tähelepanu, alumised kinni ja käib koonuse peal.

0108219003a02cf.jpg

Nüüd siis natukeseks ajaks ilmselt rahu jälle siin teemas.

Siin kõik pildid ja mõni rohkemgi.

http://fotoalbum.ee/photos/eix22/108218611

  • 6 kuud hiljem...
  • Autor
comment_99236

Talvel läheb ühe teise tegemiseks ilmselt.

Ei ole eriti vana pill, 85 lõpu toodang ja 320i 95kw . Tehasest püsika ja ABS`iga (automaatselt ketastega sild koos sellega) , mis olid sellel aastakäigul ja eriti 320i puhul suht haruldased lisad. Esimese facelifti ehk nn teise otsa pre esimene ots on see auto (1985 september - 1986 september ajajärk siis). Enne seda oli 92kw, kapotiall veel rohkem vaakumit ja muid eripärasi. Peale seda tuli `86 september alates siis juba motronic juhtimise, nuka otsas jagaja ja katiga (enamasti) mootorid.

comment_99238

Punase kapotialune oli üsna muljetavaldav küll, uued müramatid ja paagid, rääkimata galvaanikast teeb imet :) Kas kõigil cruisega masinatel peaks trossi püstaku küljes klambriga olema või see ainult pre-del? Pole nagu enne märganudki.

Muidugi aasta 1985 ja pisikesel autol ABS :D Tänapäeval loogiline, aga sellel ajal leidus kindlasti inimesi kes polnud veel kuulnudki taolisest süsteemist. Udupeen. 70ndatel luksmasinatel see levima ju hakkas tasapisi.

  • Autor
comment_99316

See on jh pre teema cruisil, alla 87a autode püsikas nagunii täiesti erinev (asjad ise ja osasi funktsioone ei ole ka)

Ma ei olegi löönud kokku, palju maksab, aga ise kõike tehes midagi üle mõistuse kindlasti mitte. Siin foorumis pakutakse ka keretööd + värv ca 3k kanti hinnaga :D

Hetkel pole normaalset küttega kohta, muidu võiks isegi vahelduseks kellegi teise auto ette võtta.

Mis põhjalikkust puudutab, siis oleks võinud veel põhjalikum olla. Kahetsen, et uksed, tiivad ja põll sai korda tehtud. Sellele autole oleks nüüd juba säilinud asju tahtnud külge kruvida, mitte pahteldatud juppe. Naljakas see, et korralikud asjad olid ja on isegi olemas, aga ei tähi kuidagi ära "raisata" :)  Aga suht suure tõenäosusega hakkab see auto väga vähe sõitma, seega peaks kestma need ka.

 

  • 6 kuud hiljem...
  • 8 kuud hiljem...
comment_114713

No kuna masin olemas juba, siis tuleks ta korda teha ikka :) Kas nüüd sellise tulemuseni just jõuab, et algosadeks lammutada, vardasse ajada ja iga kui viimne detail üle käia, aga põhi tuleks kriitilise pilguga üle vaadata, olen leidnud juba ka läbivat roostet paaris kohas nagu karpide esimesed otsad ja kindlasti tuleb seda veel välja. Samuti tuleks tehniline pool, sillad pidurid jne jne uuendada/värskendada, et julgeks kerge südamega ka pikemaid otsi läbida, kartmata, et midagi kohe küljest ära kukuks :D

Ühesõnaga auto tuleb korda teha ja siinsetest teemadest saab head ja kasulikku infot, kuidas üht või teist asja paremini teha. Mutrivõti püsib ikka peos ja isetegemise rõõm on ka siis olemas :)

  • Autor
comment_114718

See tegemine saigi sellise käigu samamoodi kergest ülekäimisest ja väiksest värskendamise soovist.

Nii, et parem las olla nii nagu on :)

Kui tegemise rõõm valmistab juba piisavalt rõõmu, siis seda saab küllaga, et sõita pärast enam ei tahagi.

Minuga on juba nii läinud, sõita väga ei tahagi ja ei tähigi :)

comment_114728

Selliste autodega ongi kõige hullem see, et pärast sellise aja/raha kulu sellega keegi ju sõita küll enam ei raatsi/julge.

Vanatehnikat on tore vaadata ja niisama limpsida ka aga enim lusti pakub ikka sellega tänapäeva hallis massis liiklemine :)

comment_114731

Täitsa nõus et kui sõitmise masinat tahad siis odavam osta enam-vähem sile mis on 2-3k kandis hinnaga, kui osta 1k projektikas mis läheb kallimaks, aga see kõik on maitseasi. Minu masinat käiakse praegu kergelt üle, Eix teab paremini kui kerge see on.....

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.