Hüppa postitusse
Postitatud
comment_49675

Terv jälle, topiks siia siis oma järgmise pilli ka üles. Tegelikult see siiski juba ülejärgmine või üleülejärgmine, sest vahepeal mitu pilli ette võetud kõva hoolega ja kõik seisavad nüüd ilusti :)

Asi sai alguse siis enne jaanipäeva, kui Kert (m20b20) viskas mulle soome müügiportaali kuulutuse ette, et toome ära.

Kuna autol olid peal mõned head ja haruldased lisad, siis läksingi kohe asjaga kaasa. Jama oli selles, et masin asus põhja soomes. Saigi siis pisut kütust varutud, ning soome poole teele. Nagu arvata oli, siis toomine ei möödunud ilma jamade ja seiklusteta, õnnkes midagi hullu ei juhtunud (vähemalt meiega) ja teine e30, mille taga antud auto oli, pidas need 1900 km ilusti vastu :)

Üleüldse vaatan, et viimasel ajal on suht popiks läinud soomest eestisse tassimine väikeste mootoritega rullikutel...

Ilmselt on hetkeseisuga minu oma kõige kaugemalt pärit (ei saa selle nõmeda arvutimaailmaga sinapeale, seega pilt toomiskohast hiljem)

Sellisena ta seal vedeles siis:

09925963114175.jpg'

099259633fd3e4.jpg

0992596357d4d3.jpg

Juba eestile palju lähemal

0992596377d798.jpg

0992596396b0a5.jpg

Üks probleemidest oli see, et veokolmnurk vedas alt, tegelikult jooksis ta talvel mingiaeg kääri omavahel siis vedav ja veetav auto, sai sirgu painutatud, aga kui juba ühe korra murdus, siis jäi see nõrgaks kohaks...

099259641e6a85.jpg

Rapla nõmedate ringteede peal murdus täiesti pooleks, õnneks midagi ei juhtunud, peale selle , et mu oma auto stange sai värvikahjustusi, Õnneks aitas kasutaja Reimann hädast välja ja pani jupi rauda vahele :)

0992596433b961.jpg

Igatahes lõpuks jõudsin koju ilusti :)

Algne plaan oli siis selline, et masin läheb tervena müüki peale mõne asja eemaldamist, või kakun juppideks ja läheb kere eraldi ja muu kraam eraldi müüki. Panin masina müüki, mõned kõned tulid ja mõned huvilised olid, kõik tahtsid rohkem pilte salongist ja kõigest mis peitub katete all, olin ise ka sellest suht huvitatud. Saigi sisu välja roogitud ja üllatuseks avanes suht hea vaatepilt. Kuna suvel oli ajaga suht kitsas, siis väga aega tegeleda ei olnud selle masinaga. Üks väheste huviliste põhjus oli mittetöötav mootor. Lõpuks võtsin end käsile ja selgus, et benapump on otsad andnud. Seda viga ei suudetud millegipärast soomes avastada ja nii ta müüki paisatigi. Sain isegi vana pumbaga teha paar ringi, algselt tundus, et nukk ja kõik ülemin osa ikka väga kulunud, sest mootor "lõppu" välja ei jooksnud ja klõbises väga kõvasti.

Poole teepeal surigi vana pump ära ja tuli auto koju lükata, selline väikse mootoriga ja ilma lisadeta pill ikka väga kerge kuidagi, üksi polnud probleemi lükata, ka pidurid olid üllatavalt head sellel autol :)

Igatahes oli ta veel mõnda aega müügis, kui otsustasin, et selline pill on mul kollektsioonist ju puudu :D

Põnevaks tegi asja see, et autol puudub katuseluuk (rohkem pearuumi) ja on ilma katita variant, ehk siis 75kw.

Värv mulle muidugi kuidagi ei sobinud, aga eks vaikselt hakkan harjuma ja ehk hakkab meeldimagi, kui valmis saab :)

Lisadega väga hõisata pole ja see teebki asja põnevaks, mõni auto võiks lisadevaene ka olla :)

Mõni asi siiski on peal:

Type code AB11

Type 316I (EUR)

E series E30()

Series 3

Type LIM

Steering LL

Doors 2

Engine M40

Displacement 1.60

Power 73

Drive HECK

Transmission MECH

Colour ALPINWEISS 2 (218)

Upholstery (0276) (INDIGO)

Prod.date 1989-11-08

S199A AUSSTATTUNG BLEIHALTIGER KRAFTSTOFF/ without catalytic converter

S301A DIEBSTAHLWARNANLAGE MIT ZV/ Alarm systems

S314A FRONTSCHEIBENWASCHDUESEN BEHEIZT/ Door mirror / driver's lock, heated

S350A WAERMESCHUTZGLAS GRUEN, RUNDUM /Therm. insulat. glass green

S464A SKISACK/ Ski bag

S498A KOPFSTUETZEN IM FOND /Headrests, rear, mechanically adjustable

S500A SCHEINW.WASCHANL./INTENSIVREINIGUNG /Headlight wipe/wash/Intensive cleaning

S510A LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT /Headlight aim control

L827A SKANDINAVIEN-AUSFUEHRUNG /NATIONAL VERSION SCANDINAVIA

S850A ZUSAETZL. TANKFUELLUNG EXPORT /Additional Export tank filling

S860A SEITLICHE BLINKLEUCHTEN VORN /Additional turn indicator lamp

S899A EXPORT-FAHRZEUG /Visual signal for alarm system

S925A VERSANDSCHUTZPAKET /Transport protection package

S958 Interne Kabelbaumauswertung

  • Vastuseid 266
  • Vaatamisi 38tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Siinkohal polegi sõitmise mitteraatsimises asi auto hinnas ega mudeli harulduses. Põhjus las jääda igaühe enda nuputada, see ei tohiks tegelikult mingit nuputamis põhjustadagi. M3 on haruldane ee

  • Kuulge, me siin nagu omaette kommuun, kes vähemalt jagab seda üldist arvamust et rullikat kui sellist on mõtet säilitada, kasutada, teistele näidata. Enamike inimeste jaoks on need vanad mõttetud rond

  • Seejärel sai esimese etapina ära värvitud kapotialune,salong ja pagasiruum. Lihtsalt füüsiliselt oleks läinud raskeks kogu auto korraga värvimine.     Tulemusega üsna rahul, kapotialune üsna

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_49853

Liivapritsiga ja hiljem traatkettaga üle. Peale happekas, valts tagasi kokku kerehermeetik vahel, siis uuesti happekrunt, hiljem täitekrunt peale. Nüüd vaja uus silikoniriba sinna meisterdada, siis uuesti krunt peale. Eks see porr ole ikkagi, vast mõned aastad on ikka ilus :) Uksi saab eraldi alati ära vahetada ja ei ole mõtet neid kohe metalli visata, ega nad algusel sellised välja ei näinud. Peale survepesu ja silikoniriba ära kakkumist tuli selline rooste nähtavale. Sellised need uksed on paljudel. Seda autot pole plaanis seismiseks teha, sõitvale autole ei hakka mingeid ideaale ära raiskama, nagu rallivennad, kes otsivad perfektseid ja roosteta uksi-põllesi, et need järgmisel rallil utiiliks sõita :)

  • Autor
comment_50133

Miks esitiivad ja tagaluuk ning sillad ja muu jama küljes?

Esitiivad on küljes, sest lootsin säilitada nende tehase regulli ehk siis esitiivad pole kordagi küljest käinud ja on tehase seades veel. Parem tiib on praktiliselt korras, juhipoolne vajab aluääre vahetust, lootsin selle ära teha ja jätta tiivad puutumata, paraku on roostet mujalgi ja ilmselt ei pääse nii lihtsalt.

Luuk on küljes proovimise pärast, kui nüüd vanu pilte vaatad, siis seal tiivaga must luuk, seega luuk on küljest ära käinud ja uus luuk proovimiseks peal. Uus luuk on ka mõlkis ja kõver ning eestotsast roostes, väidetavalt tulnud ühe surmasõidu e30 pealt, kus see oli üks vähestest korda jäänud detailidest.

Sillad on all, kuna kere vajab liigutamist keretöödesse jne. Nagunii kakun need asjad alt ära, et millest selline küsimus üldse :)

Huvi pakub, et mis see muu jama on? pigimatid ja kleepsud? Ukseluku vastused?

Pole väga tihti kokku puutunud ära roostetanud kaitsmekarbi kinnitusega

0994950650c3c8.jpg

teine nutune koht kapotiall

09949506798914.jpg

Polegi seestpoolt ära roostetanud nagu paljudel.

09949524171209.jpg

Hunnik lisajuhtmeid ja releesid automaattulede tarvis

099495475817c9.jpg

Põhi hakkab looma, kahju et enne pesu pilte ei teinud, nagu oleks musta mastiksiga kaetud. 2 päeva jällegi kõva pesu.

Pesin jällegi teada tuntud kohtadest roostet välja :) Nüüd enam ei saagi õelda rooste puudub täielikult :D :D

0994954937ba23.jpg

09949552574b7d.jpg

comment_50161

Kuidas sa ta külili lükkad? Ühe käega lükkad ja teisega paned toed alla?

Mõled ka mis iba sa ajad? Ilmselgelt tungiga üles aetud või millegiga tõmmatud.

Või siis mitmekesi üles tõstetud, omalgi sai tühja rull 3'kesi eest ära tõstetud.

Muudetud , muutis erxx

comment_50168

Ega poldki kavas midagi tarka kirjutada, teades ennast, siis päris imelik oleks kui ma seda tõsiselt mõtleksin! Pagan seda teab, mõni võsuke kuskil kesklinna kaubanduskeskuses, seda külili auto pilti vaadates, äkki mõtlebki nii :D .

Aga sellised puhtaks pestud on mingil kummalisel moel lausa ilusad vaadata ja su teemades ikka kohtab selliseid. Tubli töö!

Muudetud , muutis karlerik

  • 2 kuud hiljem...
comment_54030

proovid ka plastik klaase jh :D uduka ülejäänud osad kuidagi väga värsked. Kus sellist kaupa saab ?

Hetkel võin öelda, et omal ka need plastikust ja pole midagi paha öelda. Ei ole hakanud sulama jne. Puhtaks tehes üritan aint veega loputada, et mitte hööruda seda sodi mõõda plastikut mis teeks selle tuhmiks.

comment_54037
proovid ka plastik klaase jh :D uduka ülejäänud osad kuidagi väga värsked. Kus sellist kaupa saab ?

Hetkel võin öelda, et omal ka need plastikust ja pole midagi paha öelda. Ei ole hakanud sulama jne. Puhtaks tehes üritan aint veega loputada, et mitte hööruda seda sodi mõõda plastikut mis teeks selle tuhmiks.

 

 

Selle tuhmiks kulumise vastu aitab toonkile, mis vahepeal väga popp oli :P

  • Autor
comment_54041

Pidasin proovimise all silmas rohkem seda galvaniseeritud sisu, mis muud ikka selle roostes sisuga teha. Eks näha ole kuidas see kollane paistma jääb. Plastik on plastik, leksi käest ostetud klaasist variant ka olemas. Eks pesen siis autot 1 kord aastas,e t ära ei kraabiks :)

Udukad minujaoks nagunii rohkem ilu teema, niisama põletamisel nagu enamustel, ei näe mingit mõtet.

  • 2 kuud hiljem...
  • Autor
comment_57502

Ikka ei edene. Vaja leida koht ,kus keretööd ära teha.

Vahepeal mootor puhastatud

01014595570e0d3.jpg

ja kuumakindlaga üle käidud

0101459665ac04e.jpg

Kõik mootori poldid,tikkpoldid,mutrid jne tsingitud.Hind tõusnud ja töökvaliteet on ka üsna alla käinud ,et tuleb palju asju tagasi saata.

01014597270b691.jpg

Kõik mootori ALU detailid

0101459791fe8f2.jpg

Peale korrastamist

010145988174d54.jpg

 

Mootoriplokk ja kaas ka viidud meistri kätte.Plokil silindrid,rõngad ja saaled heas seisus, vändal kerge pikilõtk. Kaanel vaja klapid pidama saada, võibolla uued juhtpuksid ja kerge lihv ka, siis peaks hea saama. Ennekõike tahaks kiiremas korras kere ära teha ja ära värvida, saaks kevadel kokku laduda ja oleks suveks valmis.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.