Hüppa postitusse
Postitatud
comment_40142

Korra juba kahepoolestele näpu andnuna, on raske seda viirust kontrolli alla saada. Tekkis võimalus üks lisaks saada ning kuna see kere poolest ka vähe viisakam on, siis tuli juhust kasutada. Mingi prillikivi ta jällegi pole, ning õigupoolest on raske seletadagi, mis seal nii head on. Kuid sellegipoolest luges mulle see, et ta on päris õige 325 ning kui natuke nokitseda, puuduvaid detaile otsida ning vajalikud remondid ära teha, võiks olla päris head sõidutunnet pakkuva autoga.

 

Speclist:

09449980789d7a.jpg

Suhteliselt plank ühesõnaga :ipb-happy-smile:

Nagu järeldada võib on tegu 1990-nda aasta punase sedaaniga, sisu on sinine ning kahjuks istmete osas räbaldunud. Läbisõitu hetkeks 225 100km. Eestis on ta registreeritud 2004. aastal.

Kohe alguses koostasin suurematest ja väiksematest puudustest nimekirja, mida lahendada vaja. Loomulikult pole see lõplik, ning mida rohkem tööd teha, seda rohkem neid vaikselt avastan:

  • Parem katuserenni liist puudu (OK)

  • Põhjakate, logariotsad katkised (parandasin ise ära, seega OK ja säästsin väheke $$$)

  • Ülekäte läinud kellaploki tuuning (OK)

  • Rihm, pingutusrull (OK)

  • 4 nookurivõli tihendit (OK)

  • Klapikambrikaane tihend (OK)

  • Käiguhoovastiku kulissi simmer

  • Difri veovõlli flantsi simmer

  • Õlid

  • Velje remont (OK)

  • Välimine šarniir (OK, üks õõtsapuks ka sama hooga vahetatud)

  • Mootoripadjad (OK)

  • Suunatule kang (OK, relee viga oli tglt)

  • Parem pidurituulutustoru (OK)

  • Pardatšoki käepide, lukk, katted, rihmad, tuli (OK)

  • Käigukangi nahk (OK)

  • Poleerimine (OK)

  • Tagumised sõidu- ja seisupiduri klotsid (OK)

  • Vasaku kaugtule kinnitus (OK)

  • Roolivõimu torud õlised (OK, klambrite viga)(EDIT: not OK, pidin vahetama ka paagist pealevoolu vooliku ja kõik seibtihendid. Nüüd on alles OK)

  • Radika tühjakslaskmispunn katki, lekib sealt vahelt (OK, uus punn)

  • Üks jahutuslõdvik paigatud (OK)

  • Throttle body silikooniga lapitud

  • Kundepoolne välispeegel mõraga

  • Roolatil auk sees ja kaitsekumm puru (OK, E36 latt)

  • Kolm aknavänta puudu (OK)(Edit: ette paigaldatud elektriaknad)

  • Esipõll kõver (Natuke sirutasin, esialgu OK)

  • Esimene numbrimärk aja ära elanud (OK, kaks uut märki)

  • Tagumine summutipütt räbalateks (OK, ühte tükki keevitatud)

  • Juhipoolsed uksed pisut laines - avarii olnud kunagi. A no ega mõlke on veel :ipb-smile:

Armatuurist puuduvad jupid olen peaaegu kõik saanud ja külge kruttinud (tänud Eixile). "Heli" teeb Reverse RDS makk, mille hankisin SR.org foorumi kaudu ja pidin ka remontida laskma, et töötaks. Tuuningust võiks ära mainida MHW tagatuled, mitte just ilusaima sportrooli, Koni regullitavad tagumised amordid, esitulede kulmud ja BCW Design 25 15x8 veljed, mille korrastamisega ka tegelen.

Välise hiilguse saamiseks olen esialgu auto käsitsi poleerinud (Commandant nr.3) ja vahatanud (Liqoi Moly poleervaha), töökaaslane väänas tagumise konksu juurde ka pisut uut plekki ning tegi vajalikud keevitused. Mõni väiksem koht on veel vaja teha kuid üldiselt on põhja alt auto päris kena. Legendi järgi on ta Eestis vaid viimasel kahel talvel sõitnud, ülejäänud aastail siis vaid suvise ilmaga. Aga noh, ega rull ilma roosteta on selline asi, mis liigitub ulme valdkonda.

Lisaks on sada muud pisiasja vaja korrastada. Eks raha seab ka piirid, enamus asju ju poest ostetavad aga korraga ei saa.

Eesmärgiks on seatud ta puhkuse ajaks (pisut enne jaanipäeva) sõidukonditsiooni sättida ja siis väheke ringi rullida...

Mõni pilt ka siis, kehvad nad on aga ega ostust saati olen ainult garaažis toimetanud kah, sõitnud ainult enne sinna ajamist ~3km :ipb-happy-smile:

 

Nagu piltidelt näha, siis on ka mõni lisa hallilt bemmilt sellele rännanud ja eks neid rändab veelgi :ipb-smile: Tegevuse puuduse üle ei kurda aga loodetavasti on asi seda väärt.

 

94216175_DSC00711.jpg94338151_DSC00713.jpg94338163_DSC00716.jpg94338147_DSC00712.jpg94216185_DSC00714.jpg94379779_DSC00730.jpg94654083_DSC00766.jpg94654095_DSC00771.jpg94654067_DSC00761.jpg94654069_DSC00762.jpg94654057_DSC00787.jpg94654053_DSC00786.jpg94379773_DSC00728.jpg94338153_DSC00714.jpg94654051_DSC00781.jpg

 

 

Muudetud , muutis GTA
pildilinkide elustamine

  • Vastuseid 455
  • Vaatamisi 59,7tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Ja sõidabki. Kaua pole kasutanud, vast nädal ja natuke peale.   Andke mulle medal ka, üks värdjas viga, mis kummitas aastaid leidis veel lõpu. Bremslicht märgulamp checkpaneelis, mis umbes i

  • Vahepeal on sitaks vähe sõidetud. Aga nende väheste kilomeetrite jooksul on siiski lõbus olnud ja pole ära ka lagunenud midagi suurt   Pilte panen sest praegu on hea tuju, nimelt sai vahetat

  • Vana kõverik ikka alles, elus, sõidab  😁Et noh, keskmises sõidukorras auto on parem kui heas seisukorras või midagi sellist Piltidel näeb jälle parem kui elus välja aga no punane värv annab ikka jube

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • 2 kuud hiljem...
  • Autor
comment_112683

On küll jah :D

 

_MG_7872.jpg_MG_7598.jpg_MG_7223.jpg

 

Aparaat ise puhkab juba üle pooleteise kuu aja garaazis. Õli lekib tagant, eest immitseb tosooli ja eks muud hädad ka kummitavad pensionäri. Aga Poolas käis ära nagu niksti :D Tagasisõidul oleks Leedu pimedate kartulivagude vahel peaaegu kaks kitse meie teekonna peatanud aga mööda põikasime ja õnneks oligi see kogu tripi ehmatavaim hetk.

 

Eks talve peale teeb natuke remonti ja paneb edasi vanaviisi järgmine aasta :D Keretöödeks ja ülevärviks raha pole. A ega tal raske elu pole ka praegu, see neli-viis tuhat suvel sõita ja talvel istub soojemas toas kui omanik ise :D

 

 

Muudetud , muutis GTA

  • 6 kuud hiljem...
  • 7 kuud hiljem...
  • Autor
comment_123964

@hiisVäga mitte, varutud on küll Schrick 272 nukk aga kas see annab ainult podiseva hääle või natuke ka jõudu juurde saab alles näha :D 272 iseenesest on küll lahja lahendus on aga vähemalt saan öelda et sportnukk ja chip nah ja loodetavasti ei saa sõiduomadused sealjuures kannatada.

Muudetud , muutis GTA

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
  • Populaarne postitus
comment_125004

Niisiis, nuka profiilide võrdlus silma järgi. :DDSC_0510.JPG.220a68816062819d756f3bd616044bf9.JPGDSC_0514.JPG.e1cd5c8c7600e0bd148f89966bdc9603.JPG

 

Kui kedagi huvitab kuidas saab nukka vahetada kaant maha võtmata siis: radika august saab eemaldada alumise nookurilati. Ülemist pole tegelt vaja puutudagi vist, nookurid tuleb sättida nii, et need keerata ülesseasendisse, nukkidel jalust ära. Selline paras nikerdamine :D

DSC_0596.JPG.ce27f79a547e031d399a2e964fb4ecdf.JPG

 

Sai likvideeritud ka oma lollus: plokikaane poltidele olin jätnud seibid alla panemata :memeYUNo: Järelpaigaldus siis uute poltidega ja need seibid lisatud (krt kuidas nii tummised seibid saavad kahe silma vahele jääda???) ning vast hullem ei saanud. Vahetatud sai ka nuka simmerling ning hetkel mingit õli ei paista lekkivat. Sügisel läks leke päris koledaks, loigud olid töötaval mootoril kiirelt all ning aru ei saanudki kas see tuli kaanetihendi vahelt või nuka tagant.

Tahaks tänada veel Mihklit korraliku lekkevaba ja ka sellele mootorile õige termostaadi korpuse eest ja Margot selle transpordi eest :)  See nire ka nüüd enam ei nirise, too põlv mis seal all on, käis juba mitu aastat pinda aga nüüd oli põhjus vahetuseks kui nagunii jahutusvedeliku välja lasta sai.

 

No aga mis diiva selle peale kostis, et likvideerin lekkeid tal? Hui vam, nagu kapotialuse kokku sain ja läksin välja proovisõidule oli bensurada taga. Neli aastat vana voolik lõhki nagu vana marliside. Ühesõnaga selle auto lemmikhobi nr. 1 on vedelike lekitamine ja ootan juba põnevusega mis järgmiseks välja mõeldakse :D 

 

Aga nüüd siis kindlustus peal ja käula väljas värske õhu käes, see aasta küll päris varakult aga ma suurt läbisõitu ei ennusta ja kuhugi maanteedele kohe vehkima ei lähe :D

 

DSC_0713.JPG.6852cd21892693701818b3a01e9ba646.JPG

 

Aga värske nukaga on päris hea lasta, mootor käib üsna vaikselt kui generaatori sume krigin (justkui ritsikad oleks väljas aga pole veel ju augusti õhtud) välja arvata ja njuuton-meetreid ja hobu-jõude on ilmselt rohkem kui eelmine hooaeg küll. Minek on veidi tummisem. Võibolla saab mõnest TDI-st või TSI-st see aasta maanteel mööda ka sõita kui veab :D

 

Talvel peale nukavahetuse ei teind tegelt rohkem muhvigi, kui välja arvata see üks asi, et õnnestus saada el. luugile õige alusplekk ja see ülejäänud süsteemiga niiviisi ära paaritada et kogu luugimajandus liigub nüüd päääris hästi. Ja laepaneel pole enam punnis ka. Nii et asju saab ratsida küll aga õige asi on parem :) Ainult et see laepaneel pole enam esimeses nooruses, kui kellelgi oleks ehk pakkuda? El. luugi, check paneeli variant ja ära pudenemata papiga? Noh, loota võib ju.

 

Lolli järjekindlusega teen veel õlivahetuse ära, nagu igal kevadel - mis siis et läbisõit harva üle 4-5k suvel tuleb. Nagu rituaal rohkem. Igakevadine tunne on ka see esimene 15km kus tundub et jõle imelik auto on, aga peale seda hakkab jälle meeldima :D

Muudetud , muutis GTA

  • Autor
comment_125015

272-kraadine, paar posti ülalpool kirjas sel samal lehel.

Päris üksik modifikatsioon see pole:

 

*kergem hooratas, 5,3 kg

*rohelised m50b25 pihustid, ultrahelis puhastatud

*segusiiber 63,5mm

*aftermarket kiip, markusH tutvus sellega ja tuvastas et kütust 4 ühikut tõstetud terve tabeli ulatuses ja süüdet keskeltläbi 3 kraadi varasemaks tõstetud, mõnes kohas rohkem mõnes vähem

 

Samas pole eesmärk masinat laiali lasta või kellelegi muljet avaldada :D Katsetan oma lõbuks mis toimib.

 

Ettevalmistuse poolelt on kaas 11kkm tagasi saanud uued klapid, juhtpuksid. Süütejuhtmed, kaas, rootor, lambda-andur on veel uuemad. Tagasillas LSD 3.64 ülekandega. Küljes ka reg. rihmaratas aga paigaldusel nukka paika ei kraadinud, märkide järgi ainult hetkel.

 

Miinus on see et alumine ots on remontimata originaal. A las ta olla hetkel, surved üle 10 pole enam aga suht ühtlased ja õli ei tarvita, rohkem kui välja ei tilgu :)

  • 1 aasta hiljem...
  • Autor
  • Populaarne postitus
comment_132460

Vana kõverik ikka alles, elus, sõidab  😁Et noh, keskmises sõidukorras auto on parem kui heas seisukorras või midagi sellist :D Piltidel näeb jälle parem kui elus välja aga no punane värv annab ikka jube palju andeks.foorum.JPG.1f8076bb808548e3d7aec1b8e3e080ce.JPGfoorum2.JPG.778f672e31b167015f89190fb4273599.JPG

 

Midagi erilist teind pole. Juppe kogunud veidi ja noh, mõne katkise asja salongis ära vahetanud. 15"-sed veljed läind alt ja seekord siis 17". Pidid olema nagu tuleviku projektiks aga niigi seisid enne pea poolteist aastat kui kätte võtsin ja hakkas jälle see tavaline protsess - sirutamine, äärekivilööbe ravimine, kapslite otsing, pritsimine, värvimine, rehvimõõtude valimine jne. Imestan, et reaalselt pole mingit vahet sõidumugavuses (täpsemalt selle puudumises). Eelmine suvi sai külge ka Hartge RV torukolle, aitähi Kurjale Kristjanile selle paigalduskõlblikuks nikerdamise eest :)

 

Vahetasin õli ja filtri, LS on 260960km. Eelmise aasta tulemus 2100km :D

 

  • Autor
comment_132557

Tagaots on ka rondistunud, selle vastu aitab ehk alloleval pildil olev komplekt. Koliseb käiguvahetustel, kohati ka ebatasasel tänaval, hädade algus paistab olema surnud sillatala kandepuksides. Aga jõuülekanne, välja arvatud differ ja üks veovõll, on ka üsna lõtkuv. Proovib siis need odavad GSP-d ära, näis mis kujutavad endast. Kellel kogemusi, kas seal kummide all määret ka on või peaks osandama ja määrima enne kasutamist? :DDSC_1895.JPG.b4ac789639686fe7a4a9762fade8d3f3.JPG

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.