Hüppa postitusse
Postitatud
comment_129476

Nii. Nagu enamus teavad siis eelmine kere ei kõlba enam sõitmiseks. Veidike sai uuritud kes kus mida pakub. Lõpuks otsustasin, et võtan siiski sedaan kere, aga seekord fl. Suured tänud @kurikristjan nile, kellelt ma kere ära tõin. Kere ületas mu ootuseid, parem kui piltidel paistis. Tegemist sis 88 a kerega, mis on leedu registris veel. Väliselt on värvkate väga hea. Ka seest põhi, pagass ja kapotialune on vaga viisakas.Kerget pindmist roostet leidub, aga sellegi lennutan sealt minema. 

Nyyd tuleb seest asjad välja tõsta(nii palju kui neid on😁) ja traatketas kuumaks ajada. Siis happekrundiga yle ja värv peale uuesti. 

Vana kere pealt pean ka veel tehnika maha kiskuma ja vaatama mida kannatab veel kasutada.

Tegemist on kyll omajagu aga loodan siiski avalaksuks liikuma saada.

IMG_20190113_182011.jpg

IMG_20190113_204738.jpg

  • Vastuseid 93
  • Vaatamisi 6,7tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Young Fanatik
    Young Fanatik

    @ryan ei meeldi väga need m- tech roolid.Aga igayhele oma. ladusin täna pystakud ka lõpuks kokku ära, päris viisakad said teised.

  • Young Fanatik
    Young Fanatik

    Vahepeal sai veidi jälle nokitsetud, salong nyyd koos enamvähem(juhiukse polster puudu). Tagasild sai reguleeritavaks keevitatud, esisild veel maha kruvitud-lähevad pritsi ja pulbervärvi Lisandus

  • Young Fanatik
    Young Fanatik

    Saabusid veel 2 pakki: Uued esiistmed ja kangemad kepsud Nyydsest olen ise pikemal tööreisil ja jääb bemari moneks ajaks tahaplaanile Muidugi sõber vaikselt nokitseb mu rulli kallal, ek

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_129758

tänud vastajatele. Eks nyyd pean sis uue armatuuri juhtmestiku otsima.Siis saaks selle poolega lõpule. 

salongi pudinaid ostma veel, laepolster maha kiskuda selle tahaks musta riidega yle teha. 

vana kere mingiaeg kylili keerama ja vaatama põhja alt kui palju kardaan kannatada sai. 

siis mootor maha kruttida ja pulkadeks votta

 

  • Autor
comment_129834

sooviks targematelt nõuannet nyyd. Kuna mõlemal kerel on trummelpidurid, mis mulle meelejärgi ei ole.

Ja ketaspiduri õõtsade eest 250 eur välja köhida ei tahaks, siis kas keegi on keevitanud ymber trumliõõtsa nii, et saab ketta peale yle minna? Vb tundub see absurdsus, aga usun et on tehtav😀

  • Autor
comment_129838

@buumer kui osta orig kettaga variandi kaitseplekk, ja koik vajalik mudru mis sinna sisse käib siis peaks ju naq toimima?. See on kyll teoorias, täpselt ei tea kas nii ka saab. Trumlil kinnituvad igatahes komponendid selle pleki kylge.

Aga nh kui tõesti nii jamaks laheb siis peab ikka ketassilla õõtsad ostma.

  • Autor
comment_129850

Ega ma originaalsust taga ei ajagi, ausaltöeldes vahet pole mis sinna kleepida. Originaalkile, või koige lihtlabasem kasvuhoone kile, sealt alt seda keegi ei vaata. Tähtsi on et ta oma otstarvet täidaks.

Täna sai siis jälle vanat vrakki lammutatud veidi,kruttisin alt ära esipystakud, salongist veel pudi padi.

Siis mõtlesin, et voiks vaadata mis kõhu all toimub(kardaan ja tagasild alt ara keerata) Vaatepilt polnud just kõige parem, kkasti tala ja kasti kinnituskorvad puruks, vahepukk pooleks rebitud, kardaan igatepidi mõlkis. Kangutasin tykkaega, lõpuks loobusin, peab mingiaeg tiigersaega kardaanitunneli puruks lõikama.

 

received_2253800911606802.jpeg

Muudetud , muutis Young Fanatik

  • 2 nädalat hiljem...
  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_130250

tykk aega on vaikus olnud..ja ega väga palju pole teinud ka, vahepeal kadus motivatsioon üldse, kui hakkas mõtlema kui palju veel teha on vaja😀.

Aga siiski, sai asju ikka soetatud:

Poolnahk polstrid musta värvi(kätte saades olid pigem hallid/valged)

Armatuurialune juhtmestik sai paika ja armatuur ilusti külge.

Uue pardatsoki sain kätte(vana pidin ära lohkuma, et kätte saada yldse seda)

b-piilari katted uued, pagassi matid.

Mustad päikesesirmid kruvisin ka kylge, tõsikyll need tuleks yle nahatada, vana nahk pragunenud ja tundub nagu plastik juba.

Vana kere pealt sai esipüstakud alt ära kruvitud, puhtaks pritsitud ja pulbervärvitud, sama tegin ka supportitega.

Esiamortides olev õli oli hoopis pystakutesse voolanud(vähemalt ei lainud seest rooste😀)

Asemele sai ostetud uued KYB toodangu amordid, magnumi tolmukatted ja läbilöögi puksid ja tugilaagrid(eks näis kaua kestavad)

IMG_20190226_172428.jpg

IMG_20190226_172515.jpg

IMG_20190226_173005.jpg

IMG_20190226_173027.jpg

IMG_20190226_173042.jpg

IMG_20190219_214113.jpg

IMG_20190219_214118.jpg

IMG_20190219_181654.jpg

IMG_20190219_183249.jpg

Muudetud , muutis Young Fanatik

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.