Hüppa postitusse
Postitatud
comment_121444

Tere 

 

 Alustame siis kõige algusest: antud aasta kevadel tegi sõber inventuuri ning hakkas täiesti korras m20b20 vanarauda viima kuid haarasin võimalusest kinni ning soetasin igaks juhuks selle ära. Suve keskel aga hakkasin mõtlema et peaks selle mootori nüüd lõpuks kuhugi sokutama, et oleks talveks mingi masin olemas. Juuli lõpus leitsin aga antud kere ning tuli tuhin see tagasi elavate sekka tuua. 

Olen ehitanud ja remontinud mitmeid bemme, kuid varem pole ültse kere ja välimusega tegelenud. Kuskilt peab ju alustama kuid antud projekt oli ikka veidi suur samm. Õnneks sain hakkama, kuid teienkord teeks ilmselt mitmeid asju teisiti. Kuna plaan on auto teha talveks, siis ei pööra väga suur tähelepanu üksikutele iluvigadele ja enda praagile, mis keretööde käigus on välja tulnud.

 

Antud autost siis: 

2017 avalaksult üle katuse käinud e30, kasutaja ork vana auto. 

Sain kätte ainult veereva kere, varem peal olnud m50 ja veel mõned jupid on ühe punase sedaani peal

Originaalis 316i, aastast 1987. 

Hetkel katus vahetatud (Tänud kasutajale vazza uue katuse eest)

Uus värv, bmw 668

Eelmise omaniku poolt ehitatud taha golf 3 coiloverid, strutbar, typ 168 4.10 keevitatud differ. Ette e46 õõtsad, e36 võimendiga roolilatt, amordikannud kere külge seotud paari toruga. samuti valmidus hüdrokäsipiduriks

 

Tulekul : 

M20b20 stroker, 5x120 sillad, 17 tollised hamann hm1 veljed, ette isetehtud 50mm coilover püstakud, hüdrauliline käsipidur ....

 

 

 

crash.jpg

IMG_20170810_184444.jpg

IMG_20170928_155135.jpg

IMG_20170930_174652.jpg

Muudetud , muutis Ats

  • Vastuseid 61
  • Vaatamisi 7,2tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Suur tänu heade sõnade eest! Vahepeal olen vaikselt juppe kogunud ja autot komplekteerinud. Suure üllatusena avastasin ews 2 koos süüteluku ning võtmetega juhtmekimbust ja sai need eemaldatud. Ei

  • Nii, jätkame siis sealt kus pooleli jäi Auto seisis mitu nädalat aasta alguses kuni võtsin ennast kokku ja hakkasin tasapisi jälle lammutama, ehitama. Suurim muutus toimus kapotiall, kus m20 sai

  • Peaaegu aasta hiljem on auto veel hullemaks rallikaks saanud. Kuigi itb süsteem sai müüdud ja tagasi originaali peale mindud, käib masin siiski mõnusa vile, leegi ja kõrge piirajaga. Ka kütusekulu lan

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • 5 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_122005

Suur tänu heade sõnade eest!

Vahepeal olen vaikselt juppe kogunud ja autot komplekteerinud. Suure üllatusena avastasin ews 2 koos süüteluku ning võtmetega juhtmekimbust ja sai need eemaldatud. Ei teagi miks neid vaja oli, kuna eelmine mootor oli ilma immota. Samuti tegelesin pikalt pidurite ja esisillaga, mis lõpuks valmis. 

Ette tulid e32 735 pealt pidurisuppordid, e46 320 300mm pidurikettad, e36 rattalaagrid ja coiloverid. Piduri peasilinder sai võetud e32 pealt.

Coiloverid said keevitatud originaal 45mm püstaku otsa ja rattalaagri otsa sai treitud vahejupid e36 võllist. Tõin laagrit 7mm väljapoole mis on miinimum sest rooliots hakkaks muidu vastu ketast käima. 

Lõpetuseks ärge palun keevitage rooliotsa püstaku külge. 

 

IMG_20171031_205348.jpg

IMG_20171031_204910.jpg

IMG_20171031_123656.jpg

  • Autor
comment_122053

Varuosa e32, kus pooled jupid pärit, oli käigukasti tala kere külge keevitatud. Ajas ikka väga marru.

Coilid on e36 ta-techniku omad. Mõtlesin lihtsalt ära proovida ja kuna taga olid coilid, siis ees ei saa ju ilma. 

  • Autor
comment_122107

Sai täna salongi komplekteeritud kuid tuli üks probleem. Kellabloki taga on mul valge pistik ja teisel pole värvi. Kas ühendada see sinisesse või kollasesse? Mida ültsegi kollane või sinine edasi annavad? 

Kellad ise motometer. (Pilt illustratiivne) 

Pilt1879.jpg

  • Autor
comment_122142

Ühendasin sinisesse ära selle teise ja rohkem pole salongiga tegelenud, sai käsipidur ära veetud, ühendatud. Elektrilised aknad installitud. Kuna mul on pre fl uksed aga tõstukid fl omad, oli vaja juurde saada fl klaase ja aknajuhte, kinnituste augud olid ustes olemas. Vahepeal sai aga mootoriga tegeletud, mis sai täna mootoriruumi tõstetud. Vaatab kas saab asja või ei.

Tegemist e28 pealt m20b20 mootoriga, mis saanud minu poolt veidi tuuningut. Arvatavasti pole antud mootor vabalthingavana suurem asi aga eks näeb.

Mootoris sees:

M21d24 81mm tõusuga väntvõlli

M51d25 kolvid, 3mm maha võetud ja klapisüvendid juurde tehtud.

M51d25 kepsud.

Töömaht 2445cc

Surveaste peaks olema 10.5 :1

 

 

IMG_20171108_150155.jpg

IMG_20171101_121418.jpg

IMG_20171101_121409.jpg

IMG_20171110_143650.jpg

  • Autor
comment_122153

Kuna enamus jupid olid garaazinurgas olemas, ei näinud mõtet originaal b20 vahele tõsta. Jupid ja mootor ise on kokku kuskil 70.- eurot maksma läinud, (va saaled , tihendid) seega miks ka mitte proovida. 

Kui kunagi rõhuni jõuab ja selle 10 eurose kaanetihendi ära lükkab, siis vaatab edasi. Mootor peaks olema täis sepissisuga, seega rõhku kannatab kõvasti.

Kaan ja nukk on hetkel originaalid.

Plaan tänaval sõita. 

Muudetud , muutis Ats

  • 2 nädalat hiljem...
  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_122629

Coilide müüja väitis ka et pannakse golf 1 omasid e30-le, aga kuna e36 esivedrustus oli olemas mida lõikuda ja mõõta, valisin ka tolle coilid.

Hetkel on auto nii kaugel, et liigub juba omal jõul. Eriti hästi on õnnestunud pidurid. Käsipidur töötab nii nagu peab, ning pidureid vajutades oleks peaaegu autost välja lennanud. 

Kasutaja karter käest sai fl tulede juhtmestiku ja vahetasin pre tuled fl vastu välja. 

Hetkel suurim mure on aga kelladega.Tagumine  valgustus jne töötab, aga ükski märgutuli, temp ja tahhokas ei tööta. Kontrollisin mõned ajust tulevad pinid üle ja signaal tuleb sinise pistikuni välja. Proovisin ka teist kelladeblokki aga sama jama. Nagu kuskilt oleks mass või vool puudu.

Kas kellegil äkki leidub kelladebloki sinise, valge pistiku pinouti või teab mis jama on ? 

Hetkel hakkab välimus juba looma:

 

 

IMG_20171203_153009.jpg

  • Autor
comment_122680

Tänud sulle Zero. Sai vaadatud skeeme, ning jõutud valge rohelise juhtmeni, millest vool spidokani ei jõua. Ei jõudnud rohkem vaadata, aga arvatavasti on kuskilt juhe katki, kaitseme all on vool ilusti olemas. 

  • Autor
comment_122755

Viga jällegi leitud, keegi eelmistest omanikest oli kaitseme alt tuleva juhtme läbi lõiganud ja ära isoleeritud. Ühendasin kokku tagasi ja kõik korras. 

Kuid temperatuuri siiani ei näita ja kas tuleks andur panna e30 oma nagu m50 swapil või e28 pealt mootorile see ei loe ? 

 

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.