Hüppa postitusse
Postitatud

Kuna eraldi teemat siin veel ei ole selle mootori (m50b25) paigaldusest e30ne peale, siis tegin siia teema, et koguda kokku meie kõigi kogemused ja teadmised.
Inglisekeelsed õpetused ja põhiasjad kirjas järgneval kahel aadressil.
http://www.e30dohc.c..._Required_Parts
http://www.rmeuropea...0-m50-swap.aspx

Vajalikud asjad mootorivahetuseks:

M50 terviklik mootor koos kõigi lisaseadmetega kas e36 või e34 pealt.
Juhtmestik ja mootoriaju
E34 525i õli vann, õlivarras koos õlivarda toruga ja õlivõttur.
E36 mootorikäpad

Käigukastidest võib kasutada M40, M42, M43, M50, M52, S50, S52 kaste.

See, et millist käigukasti kasutada, sellest oleneb ka, millist kardaani on vaja kasutada, samuti tuleks mõelda differentsiaali ülekande peale, kuna M50 mootorite kastidel 5. käik 1:1le (rullikatel 4. käik).
Olenevalt käigukastist tuleb valida ka kardaan, sest käigukasti otsaflantse on kaht tüüpi: suur ja väike. Kuna E36 ja E34 M50 peal  kasutab BMW ZF-i kasti, millel suur flants, siis üks lihtne kardaanivariant oleks E36 328i või 325 diisli kardaani, mis üsna õige pikkusega.
Käigukastihoovastik võib vajada ka muutmist.

Muudetud: 17.10.2013 - Margo

Muudetud , muutis Margo

  • Vastuseid 376
  • Vaatamisi 93,7tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • pahaaimamatult jääb mulje, et kodanikud, kes hirmsast ehitada soovivad ei oma eriti üldsegi tehnilist taipu  ..kui te endale ei taha teenet teha, siis tehke teistele ja ärge ehitage autot sedasi "ehku

  • Käisin täna Leksi juures tema edusamme jälgimas ja seletasin talle ka, et kokku ei tohi omavahel kindlasti ühendada. Pigem tuulutuse ots lahti jätta kapoti alla. Kui kokku ühendad, siis tuulutus ei to

  • Vist peakski sama kastiga tegu olema (ülekanded teised vb). Mina võtsin endale m51 kasti küljest siduri töösilindri ja siis tundus küll esmapilgul sama olevat nagu bensiinimootoril.

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

 

ja uus probleem  :D

 

suur kasti otsa flants pandud. aga leevendi küll ära ei mahu. hoovastik jääb ette.

 

mis rohtu selle vastu on?

 

 

Vana post, aga ikkagi :) See oli üks napikas koht küll, aga mäletamist mööda ikka käis mööda hoovast. Ise kasutasin vist e36 hoovastiku alumist hooba, ülemine raam custom. Aga kuna alumine hoob ei ole alumiiniumist, siis saab seda kerge vaevaga lõigata/keevitada sobivasse kujusse. Mäletamistmööda on hoovastiku tugiraamil taga ka 2 kinnitusava, mis lasevad hoovastiku tagumise otsa panna madalamale või kõrgemale, see aitab ka päris palju.

Muudetud , muutis SllM

  • 3 nädalat hiljem...
  • 2 nädalat hiljem...
  • 2 nädalat hiljem...
M20 hooratast peab treima ja sel juhul tuleb kasutada ka M20 starterit või m50 hooratta hammasvöö peale visata. Selliselt moditud hoorattaga kasutatakse Audi AAN mootori sidurikorvi ja M60B30 siduriketast.[/quote

M50 hooratta hammasvöö ei lähe M20 hooratta peale, järele proovitud, M50 vöö on läbimõõdult umbes 2mm väiksem.

Kui mootor pärineb E34 pealt, kas siis olete roolivõimendi pumba asendanud E36 omaga?

vaakumvõim läheb ka volvo 440 pealt. saab kasutada ka orig peasilindrit kui varrast(keermega) natukene pikemaks teha. salongipoolt varrast reguleerida ei saa kuid sobis täpselt ja keevitama ei pidanud.

selline küsimus tekkis M52B28TUB mootori kohta

1) kas m50b25 sisselaske kolle, m50b20 kütuselatt ja M52B28TUB pihtusti kombo peaks nagu toimima normaaselt(mootorit pole käima pannud veel, asi aju taga

 

2) sellisel topelt vanosega 2.8 mootoril on ka jahutus süsteem vähe teistsugune, seega salongiradika ühendus küsimus(e39 ja muudel pillidel on juba tsirkulatsiooni pumbad ja jutud, lisaks läheb neil mis näinud olen, üks salongiradika toru otse ette, suurde radikasse

 

3) immo maha võtmine 50euri? kus tehakse ja kontaktid paluks

 

4) m40b18 radikas ei sobi no kuidagi (väike väljavõte jooksis vist pm otse rv pumpa, kui kasutate e30 radikaid või muu E... oma siis millise mootori oma? paisupaagiga radika versioone siis nimelt soov kasutada

 

5) mu moto peaks olema e38 pealt seega seal on kasutusel roolikarbi süsteem. kas nüüd on mingit rõhuvahet või miskit neil latiga süsteemidel vs roolikarbi omal?

Miks roolivõimu pumpa peaks vahetama?

Rullika tempi kell näitab õiget tempi ainult M20/M40 pruuni anduriga.

E34 on roolikarbiga ja seega on pump suurema tootlikusega kui roolilatiga E36, kardan et latt ei pruugi vastupidada ja hakkab lekkima.

tervist

paigaldasin enda 30-nele m50b25 mootori e34 pealt. probleem selles et ei saa seda käima voolud jõuavad õigetesse kohtadesse ,massid olemas plussid kah. autodata skeemi järgi mõõtsin aju pistiku otsad ära kõik paistab ok olevat. ja üks küsimus kas e34 peab olema kere vaheline pistik 20-ne pinniline

e34 pumbal on lõpprõhk 20bar suurem, see ei muuda midagi, ennegi pandud ja toimib kenasti.

Tänud, seda tahtsingi teada, kas on mõtet pumba vahetada või mitte.

tekkis küsimus milliseid mootori patju pean ma kasutama m50b25? kui kasutan e30 piduri võmendit.

tekkis küsimus milliseid mootori patju pean ma kasutama m50b25? kui kasutan e30 piduri võmendit.

minul on e28 mootori padjad ja ma kasutasin Golf 2 pidurivõimu,kuid pidi sisselaskekollel paar välist ribi maha lihvima et see ära.mahuks.

Tervist 

ehk oskab keegi aidata,selline probleem on et bensiin ei lähe kütuse regulaatorist edasi mis võib seda põhjustad?

proovisin teise pumbaga millele lasin otsevoolu peale ja ikka ei midagi.

Millist õhufiltri kopsikut on kasutatud E30+M50B25 ristamisel? Kas mõni hakkab külge ja mahub ära ka ilma lõikumata? Vihjeid on olnud E36 325 oma sobivuse osas, kuid kindlat veendumust pole.

Koonusfilter ja CAI oleks variant, mille jätaks viimaseks. Tahaks ikkagi paberfiltrit ja viisakat BMW kopsikut esimese hooga, võib olla ka uuemate mudelite oma... enne kui Vatsla katsetustetee ette võtan.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus