Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY

SllM

Foorumikasutaja
  • Postitusi kokku

    276
  • Registreerus

  • Viimati külastas

  • Võidetud päevi

    15

SllM võitis päeva viimati 6. oktoober 2014

SllM sai oma postitustele enim meeldimisi!

Foorumi reputatsioon

67 meeldimist

Kasutajast SllM

  • Tiitel
    Vana kala

Profiili info

  • Minu autod
    e46 kupee , e30 kupee, e30 kupee

Hiljutised profiili külastajad

Hiljutiste profiili külastajate paan on keelatud ja ei näidata teistele kasutajatele.

  1. Mina olen täitsa rahulik, ei kasuta isegi hüüumärki. Selleks, et mode oleks eraldatud, on tema kasutajanime all kiri "Moderaator". Tänud kõrgemale poole, sest täitsa mõnus on foorumit lugeda jälle.
  2. Valeinfo või väite saab ka lihtsalt postitades ümber lükata, selleks mingit 3d värvilist kasti ilmselt vaja pole. Pealegi värvimine ei tähenda automaatselt, et sul on õigus. Üsna levinud ja normaalne on lugeda postituse sisu ja selle põhjal teha omad otsused, milline info just antud lugeja jaoks vajalik ja tähtis on.
  3. Tere. Kas kuskilt saab kinni ka keerata selle uhke vidina, mis moderaatori postitusi roheliseks teeb ja kastitab? Sisutühjad postitused kargavad esile nagu reklaam. Mis selle mõte on? Täpselt sama asi, nagu suurte tähtedega terve posti kirjutamine või bold'iga. Häirib lugemist nagu iga reklaam.
  4. SllM

    M10 to m40 swap

    Starteri juhtmestik töötab m10 ja m40 sama moodi. Uuri, kuidas skeemi lugeda ja siis uuri skeemi, leiad vea üles. Tagasivoolu pead kindlasti vedama. Pumpa asendada pole vaja. Pumbal ei olegi tagasivoolu otsa, tagasivool ei käi läbi pumba vaid otse pihustite renni otsas oleva regulaatori küljest paaki.
  5. SllM

    M20 jätab vahele

    Suuremal kiirusel ja kõrgel pöördel kiirendades on koormus kõige suurem ja tahab ka kõige rohkem bensiini peale saada. 1) bensiini filter on sul mingi aeg ikkagi vahetatud ma eeldan? 2) pump nahkas 3) paagi väljavõtt/tagasivool umbes - ega pump ei kiunu kahtlaselt kõvasti? 4) regulaator - tavaliselt jääb kinni pigem, st rennist ei tule tagasi normaalselt, aga teoreetiliselt võib ka lahti jääda kuidagi, aga sellist äkilist jonksutamist regulaatori ilmselt ei põhjusta. Hommikune starteri jama: 1) aku klemmid on ikka korralikul kinni? See võib ka kiirendusel jama põhjustada, kui kehva ühendus on. Süütepool tahab korralikku voolu saada ja kehva sädemega suure koormuse all ei taha hästi süüdata. Video peal see tuterdamine taastuski kahtlaselt kiiresti, nagu oleks katkendlik süüde. 2) Igaks juhuks kontrolliks süütelukku ka seoses starteri jamaga.
  6. Pakkuge palun diffrit, oodatud on järgmised ülekanded. Mida väiksem ülekande arv, seda parem. 3.64 3.46 3.25 3.23 3.15 2.93 2.79 Typ. pole tähtis, aga ilma tagakaaneta pakkumisi ei soovi.
  7. SllM

    M: m10b18 75kw

    m10b18 75kw pritsung. Oli mõned nädalad tagasi sõitva auto peal. Mootor käis soojalt hästi, külmalt jamas, kuna tühikäigu mootor on katki. Puudu on c101 pistik, muus osas komplektne. Saada ka 5k manuaal kast. Asub Järvamaal, Amblas. Mootor, aju, genekas, kollektorid, jagajaga, pihustid, õhulugejaga - 80 eur.
  8. Kas kellegil tõesti pole tahho + ökoga kellade plokki pakkuda? Suva kas r4 või r6. Otsin endiselt ka sitmesoojenduse lüliteid.

  9. SllM

    M: M40 mootori osi

    Hei. Huvi väljalaske vastu.
  10. SllM

    O: M40 mootori käppasid

    leidsin, olemas.
  11. Ostan M40 mootori käppasid, eelistatult Tallinnast või Tapa ümbrusest.
  12. SllM

    O: M40 karteripõhja

    Tere. Teema jälle aktuaalne. Palun pakkuge.
  13. SllM

    O: M40 karteripõhja

    Ostan E30 pealt M40 mootori karteri põhja koos õlivõtu toruga. Võib leiduda alates 87/88 aasta 316 ja 318 peal.
  14. SllM

    O: istmesoojenduse lülitid

    Endiselt otsin, kuna keegi jõudis ette. Kui pakute müüa, siis koos hinnaga palun.
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus