Hüppa postitusse

M50 mootori paigaldus e30-le

Postitatud

Kuna eraldi teemat siin veel ei ole selle mootori (m50b25) paigaldusest e30ne peale, siis tegin siia teema, et koguda kokku meie kõigi kogemused ja teadmised.
Inglisekeelsed õpetused ja põhiasjad kirjas järgneval kahel aadressil.
http://www.e30dohc.c..._Required_Parts
http://www.rmeuropea...0-m50-swap.aspx

Vajalikud asjad mootorivahetuseks:

M50 terviklik mootor koos kõigi lisaseadmetega kas e36 või e34 pealt.
Juhtmestik ja mootoriaju
E34 525i õli vann, õlivarras koos õlivarda toruga ja õlivõttur.
E36 mootorikäpad

Käigukastidest võib kasutada M40, M42, M43, M50, M52, S50, S52 kaste.

See, et millist käigukasti kasutada, sellest oleneb ka, millist kardaani on vaja kasutada, samuti tuleks mõelda differentsiaali ülekande peale, kuna M50 mootorite kastidel 5. käik 1:1le (rullikatel 4. käik).
Olenevalt käigukastist tuleb valida ka kardaan, sest käigukasti otsaflantse on kaht tüüpi: suur ja väike. Kuna E36 ja E34 M50 peal  kasutab BMW ZF-i kasti, millel suur flants, siis üks lihtne kardaanivariant oleks E36 328i või 325 diisli kardaani, mis üsna õige pikkusega.
Käigukastihoovastik võib vajada ka muutmist.

Muudetud: 17.10.2013 - Margo

Muudetud , muutis Margo

  • Vastuseid 376
  • Vaatamisi 97,3tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • pahaaimamatult jääb mulje, et kodanikud, kes hirmsast ehitada soovivad ei oma eriti üldsegi tehnilist taipu  ..kui te endale ei taha teenet teha, siis tehke teistele ja ärge ehitage autot sedasi "ehku

  • Käisin täna Leksi juures tema edusamme jälgimas ja seletasin talle ka, et kokku ei tohi omavahel kindlasti ühendada. Pigem tuulutuse ots lahti jätta kapoti alla. Kui kokku ühendad, siis tuulutus ei to

  • Vist peakski sama kastiga tegu olema (ülekanded teised vb). Mina võtsin endale m51 kasti küljest siduri töösilindri ja siis tundus küll esmapilgul sama olevat nagu bensiinimootoril.

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • 5 nädalat hiljem...

viimane katsetus oli nii et mõlemad e36 padjad ja sisselaske poole vähe seibe vahele.sellega muutus mootori nurk ja ei ytleks et vaja mootorit rohkem kuhugi liigutada

  • 3 kuud hiljem...

Ei hakanud uut teemat tegema, nii et kirjutan siia oma mure. Probleem M50B25 mootoritööga, muidu töötab ilusti aga suvalisel hetkel kaob mootorist jõud, kuidagi jääb tühikäigul käima ja kui gaasianda siis puterdab. See kestab umbes 30sekundit kuni minut, peale seda käib jälle ilusti. Mõtlesin, et viga kütusesurves aga ei, surve on ilusti 3,5bari ka sellel hetkel kui puterdab. On kellegil ideid kust viga otsida?

 

Ei usu, kuna tegemist ajutise veaga.

Muudetud , muutis Mikko
EI TSITEERI KOHE EELNEVAT POSTITUST!

  • 2 nädalat hiljem...

Paljudes swapides kirjutatakse, et e36 tds-i kardaani kasutamisel pannakse E30 kardaani vahepukk ja see tuleks ümber pöörata. Mis põhjusel see ümber pööratakse? 

  • 2 nädalat hiljem...

lugesin siin neid lugusid ,aga enam ei leia kus olid e34 m50 juhtmestiku pinnid mis vaja ühendada et panna e30 m40 mootori asemele .oskab keegi aidata ?

  • 2 nädalat hiljem...
  • 2 nädalat hiljem...
5/13/2016 kell 20:48, e60 ütles:

 

Pole oluline mis mootor sul on,loeb aasta sest pinide asetus osaliselt muutus aastatega,põhijuhtmed enamus jäid samaks,on vanal veel kandiline pistik.

Ühesõnaga googelda m50 wirering,nett infot täis

  • 2 nädalat hiljem...
1/6/2014 kell 20:21, Chulo ütles:

 

 

5/2/2016 kell 11:57, RaidoM ütles:

Paljudes swapides kirjutatakse, et e36 tds-i kardaani kasutamisel pannakse E30 kardaani vahepukk ja see tuleks ümber pöörata. Mis põhjusel see ümber pööratakse? 

 

kui kellegile vaja, siis mul olemas E28 mootoripadjad mida rahvale meeldib külge keerata. Tavaliselt neid pole igalpool saada kohapeal. Ja on pikem tellimus.

 Uued, paar 30.-

Vaico toodang, koodiga 11811128932

Muudetud , muutis Leks

  • 2 nädalat hiljem...

Vedeleb üks m30 õhufiltri korpus jalus,ehk keegi tahab fantaasial lasta lennata.

Pilt on illustratiivne,mis ja kuidas on igalühel endal hea võimalus katsetada.

 

bmw020.jpg

  • 3 nädalat hiljem...

Getarag 220 viies käik ja 3.73 differ.

velg 15" rehv 195/55

 

IMG_20160715_211956.jpg

Muudetud , muutis sass

  • 1 kuu hiljem...

Kui e30 peale paned, mis eelnevalt juba manuaal on, siis pole midagi vaja ringi ka ehitada va seda, et on vaja sidurit, hooratast ja kasti.

vb uuematel on need juhtmestikud kokku põimitud, aga mu nonvanose atm kasti juhtmestik jäi samatargalt kere külge emeksit ootama. Aju juhtmed tulid koos paari releega küljest ära ja oligi kogu lugu :)

tere mure selline sai pandud e30 peale m50 b20 aga nüüd mure korraks läheb käima ja siis jureb välja mootor pärit e36 pealt ja ajud ja asjad ka  

91 aasta pillilt 

aidake kiire asjaga 

proovitud teist bena pumpa ja pihusti latti koos pihustitega 

 

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.