Hüppa postitusse
Postitatud
comment_26497

Sai septembris ostetud 89 aasta kupee 320i. Spetsiaalselt ostetud täiesti stock masin ja kere jäikust arvestades ilma katuseluugita isend.Vaikselt saab tegeletud temaga. Pole igapäeva masin, lihtsalt selline hobikas.

Välimus:

1. madalat tüüpi originaal antitiib (olemas, vaja paigaldada)

2. is’i esimene add-on (olemas vaja paigaldada)

3. kulmud (olemas vaja paigaldada)

4. toonklaasi ring (tehtud, kõik peale esiakna)

5. avatavad tagaaknad (originaalis)

6. 7,5x16 ja 9x16 Borbet A (olid all, nüüd talvel plekkvelg)

7. B&G madaldussari (tehtud)

8. summutiotsad (vaja osta otsad)

9. mustad neerud (tehtud)

10. uued esilaternate klaasid (olemas, vaja paigaldada)

Tehnilse poole pealt siis sildades puksid kohe kohe kõik välja vahetatud, täiesti uus summuti pütt tagumine, valmis ostetud ketastega tagasild. Vahetatud kõik vedelikud masinal.

Sisemuselt täiesti tavaline ainult mtech1 rool on paigaldatud

Paremaid pilte hetkel kahjuks ei ole, klubi kokkutulekult mingid on siis:

http://images2.fotopic.net/?iid=yqmmg2&outx=0&quality=70&noresize=1

http://images3.fotopic.net/?iid=yqmmdu&outx=0&quality=70&noresize=1

http://images3.fotopic.net/?iid=yqmm4x&outx=0&quality=70&noresize=1

014314731a6f58.jpg

  • Vastuseid 373
  • Vaatamisi 84,6tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Esiletõstetud vastused

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_22630
tööd ikka küllaga...

kas värvimiseks ikka võtad klaasid ära?

muidu jääb ju ropp värvi rant ja tihendi all võib roostet ka olla... :)

olen mõelnud sellele klaaside eemaldamisele, aga ei tea kui keeruline see on. tihendite servade alt kontrollisin lihtsalt eemale kiskumisega ja oli korras, mõtlesin lihtsalt tihenditele miskit alla panna et eemale hoiaks... :roll:

comment_22624

olen mõelnud sellele klaaside eemaldamisele, aga ei tea kui keeruline see on. tihendite servade alt kontrollisin lihtsalt eemale kiskumisega ja oli korras, mõtlesin lihtsalt tihenditele miskit alla panna et eemale hoiaks... :roll:

eemaldamine ja tagasipanek on väga lihtne ja vähe aeganõudev töö...

ka kõige korralikumal kerel olen sealt roostes serva avastanud.

comment_22619
klaase pole vaja eemaldada, ükski värvitöökodagi ei võta sellist tööd ette minuteada, kui just peale ei maksta, tihendile pannakse vahele tavaline kapronnöör niiet värv valguks tihendi taha raamile ja jääb väga hea.

tihendite vahel võib lihtsalt olla roostet nagu eix ytles. soovitaks nad ikka küljest võtta ja see on e30 väga lihtne.

comment_22618
klaase pole vaja eemaldada, ükski värvitöökodagi ei võta sellist tööd ette minuteada, kui just peale ei maksta, tihendile pannakse vahele tavaline kapronnöör niiet värv valguks tihendi taha raamile ja jääb väga hea.

seda oli näha jah, sinu autol, mis nüüd kasutaja lepa oma..

kuna klaas polnud täpses mõõdus, siis tihend oli alla vajunud ja esile tuli korralik värvirant, mis oli ka tihendi peal.

e30 puhul on klaasi eemaldamine ja tagasipanek nii lihtne.

liimitava klaasiga on see jah arusaadav.

comment_22612

vaata mees nüüd sa eksid väga rängalt kahjuks, pead oma sõnad tagasi võtma:)

sellel autol oli esiklaas ning tagaklaas värvimise aeg eest ära ning see oli sama auto klaas mis sinna tagasi sai kiiruga panna, kuid kuna polnud aega taheti kohe ära osta siis polnud aega sinna korralikku uut klaasi panna

comment_22611
vaata mees nüüd sa eksid väga rängalt kahjuks, pead oma sõnad tagasi võtma:)

sellel autol oli esiklaas ning tagaklaas värvimise aeg eest ära ning see oli sama auto klaas mis sinna tagasi sai kiiruga panna, kuid kuna polnud aega taheti kohe ära osta siis polnud aega sinna korralikku uut klaasi panna

pead lolliks mind ve? igatahes värvirant oli missugune ja klaas polnud õiges mõõdus. kas siis kasutaja buumer pani uue klaasi ve? klaas oli tutikas ju. Ei hakka rohkem risustama teemat.

comment_22610

Mina võtaks aknad ikka ära, ja samuti kõik väiksed jubinad nagu pagassi lukk jms mis sa oled kinni katnud. See jääb jama kui nii värvida mudu, kui käsile on võetud siis juba võib korralikult teha ju. :D Või kui see oli ainult krundi jaoks, siis pole midagi. :lol:

  • Autor
comment_22609
Mina võtaks aknad ikka ära, ja samuti kõik väiksed jubinad nagu pagassi lukk jms mis sa oled kinni katnud. See jääb jama kui nii värvida mudu, kui käsile on võetud siis juba võib korralikult teha ju. :D Või kui see oli ainult krundi jaoks, siis pole midagi. :lol:

masin jääb niikuinii kauaks ajaks, seega arvan et tuleb ka järgmine ring kunagi teda värvida. vaatab kuidas jääb, alati saab uuesti teha :)

comment_22608

mismoodi saab olla klaas vales mõõus? ise olen (auto)klaasidega täiesti kodus. autoklaas kui selline toodetakse kindlate mallide(mõõdud,shabloonid) järgi, mitte ei voolita nagu aknaid mõõdu järgi. ja kui klaasi mõõt on vale, siis ei lasta seda tehasest ka välja. lihtne.

kui klaas tundus olevat vales mõõdus, oli järelikult auk suurem(kõver keha?)

muuseas mulle soovitati klaasid eemaldada roostetõrje ja värvimise ajaks eemaldada.

ja kõigile teadmiseks, et autoklaasi ei paigaldata mitte kunagi silikoniga vaid klaasiliimiga, sest silikoni sees olevad keemilised ained ajavad väga kiiresti pleki ussitama.

RaulA

comment_22583

Kui juba krundi kohta küsiti siin siis ma küsiks ära, et kuna värvid ta sama värvi mis enne (dolphin metallic), siis mis firma värvi kasutad ja äkki saaks mingi värvikoodi vms sinu käest ja see ka veel, et kust värvi ostsid?

comment_22531
roostesurm-tsink-pahtel-krunt-värv

Kui tsinkkeredega masinatel kipub nii samagi värvi latakas küljest kukkuma , ma ei usu , et pahtel seal väga kaua püsib :roll:

Pahtel ja värv jäävad kõige paremini külge ikka met. pindadele > kasutades met. pindadele mõeldud kruntte ja vahendeid .

Kui roostet kätte ei saa korralikult , lase parem tinaga üle , see peab 2x kauem vastu , püsivad ilusti pindadel ka ülejäänud materjalid :wink:

Kui keretina pole või ei saa , võid võtta kasutusele ka tinapasta ..ikka parem kui tsink !

comment_22527
roostesurm-tsink-pahtel-krunt-värv

Kas pole mõelnud happekrunt-epokrunt-pahtel-krunt-värv ? Tsinki ehk võiks "raisata" karpide ja muude põhjaaluste vastikute ning roostealtide detailide ning liitekohtade katteks. Kui on korralik eeltöö, siis ära unusta ka hermeetikuid kasutada.

Pärast roostesurmaga töötlemist ikka pinnad nii puhtaks kui võimalik ja siis krundid.

Ise olen tsinki kasutanud just väiksemate vigastuste katmiseks. Tuleb öelda, et "kleebib" maru hästi, kuid pind jääb hirmus kare. Kindlasti kanda haljale puhtale metallile.

jõudu

  • Autor
comment_22526

Kas pole mõelnud happekrunt-epokrunt-pahtel-krunt-värv ? Tsinki ehk võiks "raisata" karpide ja muude põhjaaluste vastikute ning roostealtide detailide ning liitekohtade katteks. Kui on korralik eeltöö, siis ära unusta ka hermeetikuid kasutada.

Pärast roostesurmaga töötlemist ikka pinnad nii puhtaks kui võimalik ja siis krundid.

Ise olen tsinki kasutanud just väiksemate vigastuste katmiseks. Tuleb öelda, et "kleebib" maru hästi, kuid pind jääb hirmus kare. Kindlasti kanda haljale puhtale metallile.

jõudu

kui peaks miskit halvaks minema siis proovin nii, eks see natukene selline käeharjutamine ka ole, tänan nõuannete eest :)

  • 1 kuu hiljem...
Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.