Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY

helitehnik

Foorumikasutaja
  • Postitusi kokku

    16
  • Registreerus

  • Viimati külastas

Foorumi reputatsioon

0 meeldimist

Kasutajast helitehnik

  • Tiitel
    Algaja

Profiili info

  • Minu autod
    30

Hiljutised profiili külastajad

Hiljutiste profiili külastajate paan on keelatud ja ei näidata teistele kasutajatele.

  1. helitehnik

    O: e30 bensiinipaagi

    Paagi ostusoov jälle päevakorras, asjaga kiire. Masinaks on 87a pre FL kupee 325i
  2. helitehnik

    O: e30 bensiinipaagi

    Siiani pole paaki leidnud autole
  3. helitehnik

    O: e30 bensiinipaagi

    Asukoht pole väga oluline, enda masinaks pre FL kupee 325i, kuid minuteada sobivad sinna teiste e30 paagid samuti. Oli vist mahutavuse vahe neil ainult. Pakkumised koos hinnaga PS,
  4. helitehnik

    E30 325i 87a puudub säde

    Sain käima, viga oli aju relees, mis asub õhupuhasti kõrval
  5. helitehnik

    E30 325i 87a puudub säde

    Niisiis, sai pandud täiesti uued andurid käimakasti külge, süütepoolile vool tuleb, kuid sädet pole, süütepooli sai kontrollida, toimib. Mida vaadata edasi? Kuhu klemmidele peab aju pistikusse vool tuleb? nende anduritele kuhu peab vool tulema?
  6. helitehnik

    M:BMW 320 1990a 1000.-

    nendest tuledest pirn läbi ka paistab:D? mis viimane hind võiks olla? Soovin umbes nädala jooksul omale e30ne ära osta
  7. helitehnik

    P: 2,5 L tõmbleb

    Täpselt sama auto ja see viga oli ka ise antud autot omades, vahetasin anduri ära ning käis kui uus jälle
  8. helitehnik

    M: 325i 126kw 86a

    Mäletan, kui auto veel tuttava käes oli, siis oli masinal no tõesti uskumatu minek ja jõud, praeguse seisukorra kohta ei tea midagi kosta...
  9. helitehnik

    BMW 320i (M50B25TÜ) '89 - wabbit

    vaata mees nüüd sa eksid väga rängalt kahjuks, pead oma sõnad tagasi võtma:) sellel autol oli esiklaas ning tagaklaas värvimise aeg eest ära ning see oli sama auto klaas mis sinna tagasi sai kiiruga panna, kuid kuna polnud aega taheti kohe ära osta siis polnud aega sinna korralikku uut klaasi panna
  10. helitehnik

    BMW 320i (M50B25TÜ) '89 - wabbit

    klaase pole vaja eemaldada, ükski värvitöökodagi ei võta sellist tööd ette minuteada, kui just peale ei maksta, tihendile pannakse vahele tavaline kapronnöör niiet värv valguks tihendi taha raamile ja jääb väga hea.
  11. helitehnik

    320i (m20b25 turbo) 1989 - lepa

    ei plaanis oli lihtsalt hea välimus anda, aga no kuna puuduvad jupid olid liiga palju mööda eestit laiali, siis jäi asi katki ning tehti hea pakkumine ja vahetasin auto ringi, ei ta üle kuudi käinud ei ole, aga jah mul polnud see päev endal puhurit ka garaazis ning läkski värv jooksma, aga seda annab vabalt parandada ilma värviparanduseta, kuid endal ei jätkunud enam aega
  12. helitehnik

    320i (m20b25 turbo) 1989 - lepa

    kle lepa saatsin sulle PS-i aga tundub et sa ei reageeri, küsimus oli kas oled auto enda nimele reganud? ma ei taha et autod mis pole enam minu omad on minu nimel, et hiljem tulevad minul probleemid. SRY for OT.
  13. helitehnik

    320i (m20b25 turbo) 1989 - lepa

    Mina olin siis selle auto üleeelmine omanik, ehk kelle käes sai asi värvitud ja tehtud, värv jäi jah mõnest kohast jooksma kuna garaazis oli külm, ei hakanud puhurit ka panema et lööb veel tolmu lendlema, aga mina teeks nii et lõikaks jooksukohad ära vesipaberiga üle ning poleeriks ära siis peak väga hea jääma. Võin öelda et mootor käis vaikselt tõesti, käis ilusti pöördesse ja liikus ka, kuid sellise 325 pole ma veel ennem näinud mis on hetkel kasutaja oja käes, viimane lõpp kui veel oma eelmist 325 maha hakkasin müüma(mis läks siis kasutaja ojale), mõtlesin korda tegemise peale, kuid siis jäi asi siiski katki, enne müüki sai surveid mõõdetud ühes töökojas, surved olid 6,7 6,6 7,5 7,8 9,1 ja 6,3 küsiti mismoodi see auto üldse sõidab sul, ma ytlesin et nii sõidabki ja läksin minema nii et paarkümmend meetrit oli ilusti jutt järgi kolmanda käiguga , omamoodi eriline auto minumeelest
  14. helitehnik

    320i (m20b25 turbo) 1989 - lepa

    hea, et siis mootor laiali ei lennanud, muide mina sõitsin selle autoga koguaeg 98-ga, isegi 95 ja 98 oli vahet tunda :
  15. helitehnik

    316 '88 - M-Tech

    kuradi palju peab raha üle olema et E46 M3 mootorit peale hakata panema 8)
×

Oluline teave

Oleme salvestanud sinu seadmesse küpsiseid, et aidata seda veebilehte paremaks muuta. Sul on võimalik kohandada oma küpsiste seadeid, vastasel juhul eeldame, et nõustud nendega. Kasutustingimused & Privaatsus