Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY

mart154

Foorumikasutaja
  • Postitusi kokku

    342
  • Registreerus

  • Viimati külastas

Foorumi reputatsioon

0 meeldimist

Kasutajast mart154

  • Tiitel
    Elukutseline rullija

Hiljutised profiili külastajad

Hiljutiste profiili külastajate paan on keelatud ja ei näidata teistele kasutajatele.

  1. mart154

    318iS '90 - AndresS

    Et see katus sul ilus ja ka kerge saaks, soovitan hankida kusagilt üks luugita kupee skalp ning minna skalbivahetusse Tõnise juurde
  2. mart154

    316 '88 - M-Tech

    eks Reno autol aitab see töömaht ka natuke kaasa Nagu ma sulle juba vist korduvalt öelnud olen, oleks Reno auto peal tore näha nukka, mis reaalselt taolisele turbokale mõeldud on
  3. mart154

    BMW 325i (2,7 S3) cabrio '88 - face

    Minu teada üritab härra parasjagu Broomes oma 4x4 wagonit maha parseldada Aga kes teab, eesti ja austraalia vahet liiguvad ka konteinerid, maybe mõni vedas cabrio siia.
  4. mart154

    325i (M20 strokerid 2,8N/A + 2,7T) '89 - Silwer

    Silweriga on kõik põnev juba niikuinii ära räägitud... Aga siin sooviksin ma siiski palju õnne ja veel kiiremaid ringe! :twisted:
  5. mart154

    316 '88 - M-Tech

    eks nad ikka suure tolliarvega tulid tollist...
  6. mart154

    316 '88 - M-Tech

    see on ju mingi rõve neegri pling-pling velg!!! Issand jumal, kuidas sa küll sellistega sõita saad...
  7. mart154

    325i 24v MSEFI '85 - Mart

    nagu helgemad pead juba taibanud on, siis mootor müüdud ja kere läheb teadmata ajaks küüni alla seisma. eks tulevik näitab, mis saab.
  8. mart154

    316 '88 - M-Tech

    Keerame paar ümmarguseks kah? 8)
  9. mart154

    K:Stroker

    B27 vänt, kepsud, B25 kolvid, B25 plokikaas ja sisselaskekolle. Natuke siit-sealt viilida, selle kohta on siin foorumis infot küll, kui otsida. Või kes arvutada oskab, mõtleb ilma otsimatagi välja. Kompotti juhtima M30B35 pealt motronic ja peakski olema "odav" stroker olemas.
  10. mart154

    316 '88 - M-Tech

    räägi parem, kas veljed on nüüd viisakalt keevitatud, või seda poolt ei näpitud?
  11. mart154

    325i (M20 strokerid 2,8N/A + 2,7T) '89 - Silwer

    Kuidas nende gr-A ja gr-N autode sabakaaluga lood on? Ma muidugi tegelikult sisuliselt ei oma praktikat, aga minu arvates on 115N/mm vedru sabale "suti" jäik Iseasi on veel S14 ja M20 massierinevus, ja sellest tingitud muutused.... sul on aimdust nende amortide hinnast kah juba? või on hind selline, et ma peaks igaks juhuks istuma enne, kui kuulen
  12. mart154

    BMW 330iTurbo Coupé -89.a. "Road To 1000hp"

    viiendal on AC Drag
  13. mart154

    BMW 330iTurbo Coupé -89.a. "Road To 1000hp"

    Mardo, kui linna juhtud, helista mulle. Ma teen sulle 525eA-ga sõitu
  14. mart154

    BMW 330iTurbo Coupé -89.a. "Road To 1000hp"

    vot sulle raju minekut
  15. mart154

    BMW 330iTurbo Coupé -89.a. "Road To 1000hp"

    kõvatamiseks on see võimsa m50 jutt hea küll reaalsuses on täiesti jõuetu see auto. kust ma küll tean?
×

Oluline teave

Oleme salvestanud sinu seadmesse küpsiseid, et aidata seda veebilehte paremaks muuta. Sul on võimalik kohandada oma küpsiste seadeid, vastasel juhul eeldame, et nõustud nendega. Kasutustingimused & Privaatsus