Hüppa postitusse
Postitatud
comment_95829

Lubasin et teemat ei tee, aga tõstsin pagassi tühjaks ja küsiks tegijatelt helgeid soovitusi. Taga rattakoopad korralikult teibitud, muidu oleks pagasnik vist kruusa täis olnud. Üldpilte pole, aga panen üles koledamad asjad. Kuna endal garaazi, keevitust ja töökogemust pole, siis pean ehitamise kellegilt sisse ostma. Kas neid sisemisi koopaid saab ka vahetada?

 

Kui siin on põhisõnum, et pole E30-t millest kruvikat läbi ei lükka, siis minu omast saab juba läbi astuda:

post-3380-0-93292200-1434916422_thumb.jp

post-3380-0-37967300-1434916425_thumb.jp

post-3380-0-35794900-1434916428_thumb.jp

post-3380-0-92560400-1434916430_thumb.jp

post-3380-0-92560400-1434916430_thumb.jp

post-3380-0-46082300-1434916433_thumb.jp

post-3380-0-88370400-1434916435_thumb.jp

post-3380-0-98423000-1434916437_thumb.jp

post-3380-0-16757400-1434916440_thumb.jp

post-3380-0-56077300-1434916442_thumb.jp

Pildid on jube väikesed, ei teagi kuidas neid suuremaks saab.......

 

Tundub lihtsalt tehtav eks ole? :ipb-wink:  Tartus näiteks? Tavaliselt tehakse masinast ilusama poole pilte, ma teen koledamast. Aga kaugemalt ja eriti parema külje pealt täitsa kena, salong korralik ja terve. Edasi veab 73kW, maantee peal olemuse poolest täitsa normaalne sõita. Kiirendust võib muidugi kalendriga mõõta. Lisasid pole, kesklukk ja katuseluuk. Eks ma kisun mingi aeg salongi puhtaks, vaataks kuidas seestpoolt välja näeb, altpoolt auke lausa polnud aga kes teab mis mastiku all toimub.

 

Muudetud , muutis Midaasja

  • Vastuseid 147
  • Vaatamisi 14,9tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • No nii, ei saa ülbitsemata jätta, sest tegemist on niivõrd eksklusiivse ostuga mida vaevalt kellegil ette näidata on. Ainuke oht et kui siis Eix on sellist hullu pannud, aga ei usu, isegi igasugu M3-d

  • Midaasja
    Midaasja

    1,5 aasta järel esimene auto pesu      

  • Asi liigub tasapisi edasi ja paneks pilte ka juba teema püsti aetud.     Nt. kõige odavamad esitiivad mida kaubandusvõrgust leidsin, arvasin et Eix käseb kuhugi kaugustesse heita aga pa

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_100644

Siia piltide üles riputamine on tõsiselt tüütu, pildistada on kõvasti lihtsam. Ei julge lubada kas ühetooniliste roostepiltide peale kunagi ilusamat tuleb, sellist potisinist masinat pole vist võimalik ilusaks pildistada (karksi-nuia müügimehe peaks ära rääkima) ja photoshopiga ei oska midagi peale hakata.

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_100948

Igasugu vidinaid sai ostetud, tundub et kõik on olemas. Ainult esitule katete kinnitusmudinad, mille minimaalne tellimuskogus on 10tk, saabus kahes pakendis ja kokku siis 7tk - mulle piisanuks ka 2-st aga see selleks. 

PC020019.thumb.JPG.63447d24c39a344ff2e16

Antenni kohta küsiks mis on puudu, tellimisel tundus et tellin komplektse antenni, aga siit oleks justkui tiiva peale kinnitamise pudinaid puudu või milles asi?

 

PC020020.thumb.JPG.b16202f9d73aae84dde55

  • Autor
comment_100993

Palju selline müramatt kapotile maksab?
OEM asi?

Võtad H2.ee ja nt. http://bmwfans.info/parts-catalog/E30-4-doors/Europe/316i-M40/L-M/may1990/browse lahti ning muudkui müttad, kusjuures nagu varem mainisin võib bmwfan-st leida neid matte 2 kohast, isolatsiooni alt (Vehicle trim) ja kapoti detailide (Bodywork) alt. Mina võtsin kapoti detailide alt, sealt oli miskipärast nõks odavam. Koodid on ka erinevad. Mina tellisin koodiga 51481972245 ja maksis 43.91, isolatsioonist võetud mati kood on 51488103798 ja maksab 50.06. Visuaalselt tundub et keskmise osa nelinurkne sisselõige asub tiba erinevas kohas. Materjal ise tundub natuke teine olema mis auto küljes, vähe toekam. Pakendil oli bmw märgi ja koodiga paberkleeps, kui originaal ta tingimata on - ei julge mingeid garantiisid anda. 

  • 5 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_101969

Nii, asi kisub imelikuks, hetkel peaksin rääkima kuidas ma küll lõikan, keevitan, lihvin ja möllan, kuid tegelikkuses liigub remont mõnusalt diivanil teleka ees arvutil kribades. Ei hakka saladust tegema et ära rääkida õnnestus siis Eix (odavam, kapitaalsem, antud autot rohkem tundvam), algul ei ilmutanud eriti huvi, aga tänaseks päevaks on masin tema õuele ära veeretatud ja tegevus toimub, loodan et kõik sujub:

0109588633a91aa.thumb.jpg.7730769bbd117b

0109588637ba336.thumb.jpg.f4cbc5baa83f67

010958863573690.thumb.jpg.729d1156af2f3a

0109588703fc3b1.thumb.jpg.eaad678eadb780

010958866339f1f.thumb.jpg.347ff436476781

 

comment_102016

Masin areneb korralikult. Eix varsti teeb biznezzi, suurendab garaaži, ehitab värvikambrid jne ning varsti järjekord poole aasta pikkune (ma tglt Eixi tegelikke plaane ei tea). Niiet kõik, kes soovivad masinat ära teha, siis viimane aeg ajad kinni panna.

Edu antud masinaga!

  • Autor
comment_102036

Täpselt ei mäleta (igusugu manti sai ju veel võetud), H2-st võid vaadata, pakun et 55-65€ kandis. Ärge neid lapatseid väga kokku ostke, muidu mu masin ei eristu teistest :) , tegelikult üsnagi mitmetel küljes.

Muudetud , muutis Midaasja

  • Autor
comment_102040

Autot veel väga polegi, aga retrorehve juba vaataks. Sihuke Michelin TRX on üsna algupärane, pilt hetkel siitsamast foorumist ja mingis inglise mõõdustikus vms.:

Michelin_TRX.thumb.jpg.19376961ee591a747

 

Teab keegi mis on sellise Continentali mudeli nimi? Varuratastena neid veel liigub, rehvi vanus, turvalisus ja pidamine on siin muidugi eraldi teema, aga näide:

continental.thumb.JPG.4c2e95b9ebad7344a6

Muudetud , muutis Midaasja

  • Autor
comment_102045

Sa ajad selle projekti ideaalseks. Vinge! Edu juppide jne leidmisega ning paksu rahakotti!

Kindlasti mitte, plaan nt roolivõim peale panna mis pole enam selle masina algupära, kuid jääksin ikkagi originaaltükkide juurde. Originaal 15 kärgvelg ja sportistmed, kui need mugavamaks osutuvad ( salongiga lähevad täpselt kokku) on maksimaalne tuuning. 

Ega sa neid retro rehve ometi auto alla ei taha panna ja tänavale? Rehvidel nagu suht igal muulgi asjal on oma best before. Kui garaazi või muuseumi nurka siis küll aga sõita selliste rehvidega küll ei soovita.

Pole veel neid retrorehve mida karta. Olen sihukeste autoplatsi uute varurataste hunnikust hangitutega kunagi ammu sõit, vasak esimene läks ühel heal päeval 90km/h kiirusel igasuguse hoiatuseta pauguga. Passat B2 jäi täpselt ettenähtud orbiidile seepeale ja süüdimatult otsisin hunnikust järgmise - olid sellised ajad. Loodan et Continentali leian ehk värskemat, pole nii vana. Michelin TRX-i saab ka uuena osta aga sel on mingi püüdmatult rõve hind, võimaluseks on veel Pirelli P600 ehk liigub vähe värskemana. Unistada ikka võib, lõpuks võib jumala tavamustriga asjad alla kruttida, ma pole maksimalist

comment_102048

Millimeetermõõdus rehv on see, see vajab ka millimeetermõõdus velgi, mida väga ei liigu, ei tea mis USA või inglise kõlakas see on, mm on ikka euro mõõtühik ju. See rehv võimaldab tühjana sõita teatud kiirusel ja teatud maa, ilmselt sellest ka kõrgem hind. IX touringutel on sellised rehvid ja veljed standardis, eestis reaalselt ei näe neid ühegi auto all, ega ka niisama, kuigi peaks lademetes vedelema... (minu sedaan ixi all näeb ja sõita on tõesti "nauding" omaette)

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_103619

jätkaks vahepeal pisut oma sado/maso teemaga, paneks üles pildid esinurgast kus mastiks oli pealt tiba roostene ja kruvikaga urgitsedes tundus nati pehme koht sees olevat:

82.jpg.23a2c7670d30369b466ee2a427ca2bf6.

83.jpg.001025b53081ef85105ca07b9b3428e8.

84.jpg.d25213221852649979af850b00b78b55.

85.jpg.5f10f5748824c194aa41e3a5db4ba89e.

 

Näitlikuks õppematerjaliks uustulnukaile nagu mina, vanad olijad teavad isegi. Aku juures oli ka juba auguke läbi:

88.jpg.83e96fdfa04ed86ade11d737182afa23.

89.jpg.9311408f5290909778beac3840241009.

90.jpg.99876e9b20b6a4c8db720111018f6d1f.

91.jpg.77aad6b4e316804d56447de5ff382eca.

80.jpg.5e48e9dff9252a0a098828e7eeb96528.

Lõbus eks ole ja masin õue peal oli enam-vähem kui tagarattakoopad välja arvata mis oli ka teada värk :)

 

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.