Hüppa postitusse
Postitatud
comment_90588

Tere

Eelmine aasta lõpp sai ostetud kasutaja -Kaido- 325 e30 ära ilma mootorita. Olin juba tükk aega igalt poolt otsinud sobiliku doonorit ,kuni tuli see isend müüki. Sai siis kiirelt kohale mindud ja auto üle vaadatud. Järgmine päev sai treileriga koju toodud ja tegutsema hakatud. Jaanuaris sai käidud Tallinnas ning autole uus mootor toodud. Peale läheb 3.0d m57 135kw manuaal käigukastiga. Kuna auto oli täiesti lahti võetud siis oli selle võrra kergem ,et lammutamise osa jäi ära. Esimese asjana tuli teha ära natuke plekitööd. Alustatud sai akukastist ,mis tuli uus teha.

Selle valmistasin roostevabast plekist. Seejärel sai ette võetud ka teised roostekohad. Taga numbri alla panin uue plekki kuna ei näe mõtet kahe roosteaugu puhul vahetada välja terve põll.

bmw m57.jpg

Mõned pildid siis töö käigust:

 

11026751_995810197113515_1352857301_n.jp

 

11016465_995810720446796_1498741476_n.jp

 

10968113_995810697113465_73830412_n.jpg

 

11039996_995810723780129_1866638797_n.jp

Muudetud , muutis raitz330

  • Vastuseid 299
  • Vaatamisi 57,5tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • raitz330
    raitz330

    Lõpuks auto põhja alt valmis ning mootor käib. Nüüd ootab salong lõpuni kokku panemist ning tööd veel kõvasti teha. See originaaliks tegemine üks suur peavalu. Et kõik tüüblid ja kruvid õige kohapeale

  • Pole vahepeal midagi kirjutanud aga auto 99% valmis. Iga nädal ikka paar tunnikest olen teinud ja need viimased asjad võtavadki tohutu aja. Hetkel otsin kleepse kapoti alla ja ukse vahele. Ainuke jama

  • Autole sai tehtud kerge poleer ja peale kantud keraamiline kate. Nüüd jääb üle ainult kevadet oodata...  

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • 1 kuu hiljem...
  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_132750

Vedrud said alla aga esiots hetkel tiba kõrge. Võibolla tahab sõitmist saada ,et paikka vajuks. Maas vaadates ikka esivedrudel kõrguse vahe päris suur.

20190629_183611.jpg.0f67908c6c4a03d28b513bc914c9cbc8.jpg

 

Mõõtsin ennem ja pärast maast koopa kõrguse ära ning eest vajus 45mm. Võibolla tuleb see sellest ,et ennem oli tehase sportvedru -15mm. Ja tuleks tagant pigem natuke tõsta, et ühtemoodi oleks.

20190630_201542.jpg.14fd018e2a2239b6bed137156d51a586.jpg

 

20190630_201537.jpg.d8d74d8e02713ea4d5c8a0dd7c6a6494.jpg

 

20190630_201533.jpg.6c90b8c0883e4662254287a40cbc89dc.jpg

comment_132877

Kui teaduslikumaks minna, siis keeru läbimõõt, pikkus ja keerdude arv mängivad rolli. Keeru läbimõõt on originaalvedrul tavaliselt vahemekus 11,8-12,8mm. Keerdude arv on tava vedrudel 7. Eri autode ja raskuste puhul muutub keeru läbimõõt, ka 0,1mm on suur erinevus.Üldpikkus vabas asendis sama. M tehniku vedrud on 6 keeruga ja lühemad vabas asendis. Ei võtnud suva vedrusi, päritolu on teada.

Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.