Hüppa postitusse

325i '88 M-Tech2 - Raitz330

Postitatud

Tere

Eelmine aasta lõpp sai ostetud kasutaja -Kaido- 325 e30 ära ilma mootorita. Olin juba tükk aega igalt poolt otsinud sobiliku doonorit ,kuni tuli see isend müüki. Sai siis kiirelt kohale mindud ja auto üle vaadatud. Järgmine päev sai treileriga koju toodud ja tegutsema hakatud. Jaanuaris sai käidud Tallinnas ning autole uus mootor toodud. Peale läheb 3.0d m57 135kw manuaal käigukastiga. Kuna auto oli täiesti lahti võetud siis oli selle võrra kergem ,et lammutamise osa jäi ära. Esimese asjana tuli teha ära natuke plekitööd. Alustatud sai akukastist ,mis tuli uus teha.

Selle valmistasin roostevabast plekist. Seejärel sai ette võetud ka teised roostekohad. Taga numbri alla panin uue plekki kuna ei näe mõtet kahe roosteaugu puhul vahetada välja terve põll.

bmw m57.jpg

Mõned pildid siis töö käigust:

 

11026751_995810197113515_1352857301_n.jp

 

11016465_995810720446796_1498741476_n.jp

 

10968113_995810697113465_73830412_n.jpg

 

11039996_995810723780129_1866638797_n.jp

Muudetud , muutis raitz330

  • Vastuseid 299
  • Vaatamisi 57,9tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • raitz330
    raitz330

    Lõpuks auto põhja alt valmis ning mootor käib. Nüüd ootab salong lõpuni kokku panemist ning tööd veel kõvasti teha. See originaaliks tegemine üks suur peavalu. Et kõik tüüblid ja kruvid õige kohapeale

  • Pole vahepeal midagi kirjutanud aga auto 99% valmis. Iga nädal ikka paar tunnikest olen teinud ja need viimased asjad võtavadki tohutu aja. Hetkel otsin kleepse kapoti alla ja ukse vahele. Ainuke jama

  • Autole sai tehtud kerge poleer ja peale kantud keraamiline kate. Nüüd jääb üle ainult kevadet oodata...  

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • 1 kuu hiljem...
  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor

Kuna ostjaid pole siis tuleb enda jaoks vähe kohendada. Lähipäevil läheb alla madaldusvedrud 60/40. Ning võibolla panen ka adapteritega alpina veljed alla tagasi. Originaal vedrud ja veljed panen riiulisse oma aega ootama.

 

20190627_195636.jpg.eb156070072bca80ce34df1d017a5e98.jpg

  • Autor

Vedrud said alla aga esiots hetkel tiba kõrge. Võibolla tahab sõitmist saada ,et paikka vajuks. Maas vaadates ikka esivedrudel kõrguse vahe päris suur.

20190629_183611.jpg.0f67908c6c4a03d28b513bc914c9cbc8.jpg

 

Mõõtsin ennem ja pärast maast koopa kõrguse ära ning eest vajus 45mm. Võibolla tuleb see sellest ,et ennem oli tehase sportvedru -15mm. Ja tuleks tagant pigem natuke tõsta, et ühtemoodi oleks.

20190630_201542.jpg.14fd018e2a2239b6bed137156d51a586.jpg

 

20190630_201537.jpg.d8d74d8e02713ea4d5c8a0dd7c6a6494.jpg

 

20190630_201533.jpg.6c90b8c0883e4662254287a40cbc89dc.jpg

Nende odavate madaldusvedrudega on suht tihti minumeelest tagumik lääpas veidi. Ma kombineerisin oma sedaanile mõeldud komplekti (JOM) sama tootja touringu tagavedrudega, -40mm. Nüüd vastab kõrgus lubatule ja koormaga saab ka sõita :D

Tagant on rohkem maas selle pärast , et facelifti tiivakaared on alla toodud võrreldes pre-ga .

 

Vot ei tea, mul pre-fl kukkus järelturu madaldusvedrudega taga ots samamoodi alla, nagu siin oleval pildil. Panin taga madaldusele veidi kõrgendust alla, siis jäi viisakas. :)

Muudetud , muutis Priitv01

Tõsat visuaalselt valtsi ja tiivakaare vahe kõrgemale , tuleb kohe ratas välja .

 

e30-1.jpg

 

 

 

Kas puhtalt vedru vabas asendis mõõtmine annab adekvaatset tulemit? Vedrud erinevalt karastatud, lisaks keerdude arv jne. Vanuski vajutab neid kokku.

Kui teaduslikumaks minna, siis keeru läbimõõt, pikkus ja keerdude arv mängivad rolli. Keeru läbimõõt on originaalvedrul tavaliselt vahemekus 11,8-12,8mm. Keerdude arv on tava vedrudel 7. Eri autode ja raskuste puhul muutub keeru läbimõõt, ka 0,1mm on suur erinevus.Üldpikkus vabas asendis sama. M tehniku vedrud on 6 keeruga ja lühemad vabas asendis. Ei võtnud suva vedrusi, päritolu on teada.

  • Autor

Panin taha originaal vedrud tagasi ja nüüd esi ning tagaosa täpselt sama kõrgel mõõdulindiga mõõtes. Rohkem sellega pead vaevama ei hakka ja tulemusega rahul. 

 

20190707_212328.jpg.895bb6c1d91fda1898133d407e56e6a7.jpg

Kuuga panin siis mööda, aga nagu arvata oli, siis sellised asjad seisma ei jää. Meil riigis veel ostujõulisi vähe.

  • Autor

Eestlased ostsid tartust soomlasele. Eks said sealt omale väikse kasumi asja ajamise eest. Nüüd lõpuks üks e30 alles millega vahepeal sõitta. Aga eks tänapäeva pillid juba nii mugavad ja kiired ,et see e30 suht pühapäeva pill😁

Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.