Hüppa postitusse
Postitatud
comment_85133

Tervist foorumlased, alustan ka siis oma rulli teemaga, sai suve algus hoolikalt otsitud uurimas igast isendeid terve suvi käidud ning nüüd alles siis lõpuks leidsin selle õige. Isend siis 1991 aastal tehasest välja veerenud võimsa 1.6 manuaal mootoriga. Kerega olen väga rahul mõni üksik roostetäpp on. Mootor tundub ka hea, kuiv mahlad filtrid äsja vahetatud, jutujärgi 100k kanti läbisõit mootoril. Ees ja taga uued ketaspidurid, uus kütuse paak, uus radikas, sildades palju osi vahetatud korda tehtud, uus sumbuti jms. Lisasi ka ikka on elektri peeglid ja tagaklaasi soendus.   :)

 

Tehtud tööd:

Uued pidurikettad

Uued Piduriklotsid

Piduri ja kütte torustik uus

Uus Radikas

Uus Sumbuti

Uued uste ja pagasi tihendid

Uued Veljed

Uued suunatuled

Uued esiamordid

Õlivahetus

Uued puksid ja kondid esisillas

Istmed korda tehtud

Uued kojamehed

Uus klaasipesu paak

Põhjapesu ja korrastus

Esistange lisa

Uus rool

Suportite värskendus uued kummid ja värv

Uus jagaja kaas

Pagasi korrastus

 

Teha veel:

Uus kütusepump

Uued tagaamordid

Uus Diffri puks

Viisakad kõlarid aknalauale taha

Läikima lüüa  :D

15270_648098331954126_828273826802984756

10577032_648098201954139_643134394497717

10689885_648098351954124_703158238625714

1620951_648098141954145_8766282931424318

1959513_648098158620810_4613092979748923

10676386_648098035287489_593220169523609

  • Vastuseid 101
  • Vaatamisi 16,2tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Pill paar nädalat seisnud ainult, hakkas juba maru võssa kasvama, sai siis tolmukiht maha pestud ning velje randid üle pollitud. Uus is lisa sai ka tellitud pragune mingi aretis ikka päris jube seal e

  • kurikristjan
    kurikristjan

    Tulise vikerkaarevihkajana saan olla esimene, kes ütleb, et kleepsud imevad vilinal! Muidu on auto üsna kena. Ära riku ära.

  • Siiani vaevlend diffri kriisis, seni tegelenud tagasillaga mis sai uuenduskuuri ning hankisin ühe e28 typ188 diffri ka juurde (3,64 ja 3,23 ülekanded olemas nüüd) . Tundub, et kaant on suhtelisel

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

comment_85161

Maitse asi, aga need numbrid mina vahetaks küll Euro aegsete vastu välja, häirib tänapäeval juba nagu kunagi häirisid värksed eurokad :) ja samas reedab koheselt, et auto ammu Eestis arvel ehk arvatavasti ka liikluseks... 

Aga muidu tundub esialgu pildilt täitsa normis, jõudu ja jaksu omanikule!

comment_85163

Euro tunnuseta numbrimärgid sobivad noorele klassikule igati paremini. Eelkõige juba seepärast, et nad on ajastukohasemad.

Reetmise asi kõlal nagu müügimehe jutt. Vahetad numbrimärgid värskete vastu, kerid odomeetrit ja siis on "uus auto"? Või, et siis pole nii palju Eesti talviseid olusid näinud?

comment_85165

Midagi peab ju olema, mis ei meeldi :) Ise näen selliseid tänaval, siis läheb küll süda soojaks, vahet pole, mis numbrialus küljes, peamine, et mingeid "ägedaid" laiendeid ja tiibasi pole külge kasvanud. Ilus puhas auto.

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_85614

Kuna ilmataat viskas siin väikest miinust juba siis otsustasin täna auto puhtaks ära pesta ja sooja garaaži seisma ära panna ning nokitsema hakata.  

Alustuseks sai istmed välja koogitud, põhjakate on väga korralik kuigi tume. Käis peast läbi ette tumedamad sportlikumad istmed, mustad uksepolstrid, et eest jääks kõik must ja tagant kõik beež. Aga vist ei jääks ikka nii ilus, istmed viin lähiajal õmbleja juurde ning uurin kust seda sama katet võimalik saada oleks, kiiret ei ole vast leiab kuskilt. Hetkel sai ka peale pandud 3 kodaraga rool mis ei näe nii kole välja kuid tulevikus läheb sinnagi midagi uhkemat.

22032012031.jpg

Istmed vist ennem keemilisse viima või mingi vahendiga proovima puhastada vähe (soovitusi?), jääb pärast tooni vahe sisse.

22032012037.jpg

Põhja all ikka seis päris hea sai täna hoolsa pilguga vaadatud, eks kui põhja all toimetamiseks läheb siis teeb mõned pild. Tagasilla puksid peaks ära vahetama ja poldid mutrid uute vastu ümber vahetama. Piduritorustik on juba uus veetud kuid kütuse toru oli vana jäänud eks selle ka uue vastu välja vahetama. Kuna mootoriruum jääb välimusele kui ka salongi välimusele alla siis tahaks talve jooksul ka uue mootori sinna vahele tõsta hetkel mõtlen 2.0 vanos 110kw peale kuid eks näha ole mis müügis näeb.

comment_85625

Ei soovita ka seda B20 sinna panna. Minu omal oli see peal kui ma ta ostsin ja peale R6 mootori hääle polnud seal midagi ägedat.

Edasi ei liikunud ja kütust võttis mõtetult palju.

Praeguse M50B25 sain 100euriga seega leiab neid 2.5l mootoreid ka soodsalt.

Üldiselt ei soovita üldse midagi vahetada. Jäta mootor originaal, pane pigem rõhku välimusele jne.

  • Autor
comment_85626

Selged pildid, tahtsingi uurida ehk kellegil realsed kogemused olemas, eks ma hoian siis talvel b25 silma peal. Välimust mõtlen just mitte torkima hakata ning säilitada seda originaalsust. ainuke varjant oleks minu silmis suveks teine valuvelg ja vedrustus välja vahetada ja nõks madalamaks (mitte lowrideriks) lihtsalt, et juhitavust parandada. Mingit toonklaasi, tagatiiba jms. küll panema ei hakka tahaks ikka seda soliitset originaalset klassiku välimust hoida.

comment_85642

Odav madalduskomplekt teeb sõidu rõvedaks :D Omast kogemusest. Kui tahta hoida viisakana siis mtech madaldus -20mm või midagi mõnelt tuntud vedrutootjalt kuni -40mm, bilstein b6 amordid ja olemasolevale veljele 205/50 või 45 rehv peale + flantsi 10-15mm. Sportlikku ilmet lisaks toutingu karbilaiendid, nn. iS esilisa ja tagaspoila lip. Lõppkokkuvõttes on tükk jahtimist osadele, kulub palju raha ja rull jääb ikka rulliks, originaalis tegu ka väga kena isendiga juba niigi.

 

Hele sisu on väga ilus, ära seda jurama hakka, suht harvaesinev minumeelest. Kui sama karva spordikad leiaks oleks asjal ikka väga hea jume :)

Kui just tingimata on vaja mootorit vahetada siis mina eelistaks M20t :D Mitte iga mehe tass teed aga selline auto võiks ju olla ajastukohase mootoriga. 316 ülekannetega liigub väga käredalt, ehk küll natuke kõrge pööre maanteel aga kuskilt peab ju lõivu ka maksma :)

 

Otsi mingi normaalne antenn ka :)

  • Autor
comment_85938

Sai nädalavahetusel kanga poes käidud ning mälu järgi välja valitud. Proovisin ühe istme peal kuid ei jäänud kohe üldse ilus ilma mustrita valisin liiga valge niidi kah. Seljatoe teen kh muidugi ümber kui õige riie olemas. Lõikasin nüüd riide tüki välja istmelt ja nüüd mingiaeg käin otsin uuesti. Kuna tolle riidega polnud midagi peale hakata siis kakkusin pagasniku laiali, lasin supaka kasti ja pagasniku matile peale panna käin ostan toda riiet kh väheke juurde saab küljed lasta kh ära teha. Kast sai rohkem sellepärast pagasnikusse pandud et midagi sinna väga ära ei mahuks, ei määrdu nii kiirelt :) Polstrite alt oli ka kere korralik ei minegeid rooste auke, kuigi peaks ära värvima sealt seest kuna värv oli mõnest kohast maas ja kerge rooste tulema nii. (välguga pildil tundub kuidagi hullem see, must kah)

Sammuti plaan nädalavahetusel võibolla M30B30 mootor ligi võtta oskab keegi ehk muljeid jagada sellest mootorist versus 2.5, pealepanek ei tohiks keeruline olla kuid kütust ikka võtab vist ja mõtlen, et läheb liiga kulukaks võrreldes 2.5-ga? Ehk mõistlikum ikka oodata ja otsida mõnda 2.5 125kw?  :logik: 

31032012045.jpg

31032012050.jpg

Muudetud , muutis approx

comment_85941

M30 on liiga raske sinna,läbikäidud rada ja ei soovita.

M30 puhul pead mootori käpad ise tegema,lisaks oli mul probleeme kuumadel ilmadega selle asja jahutamisega ja se küttis ka salongi üksjagu ottsa.

Pealegist sa ei saa enam normaalselt sõita enam sest pead pidevalt paarutama.

1.6 way to go :-)

Muudetud , muutis sass

comment_86098

Nojah aga selle 1.6-ga sõita tänapäeva liikluses on ka paras piin olgem ausad  :D Mingi pereisa hakkab oma CRV-ga sul kõrval huiama ja võid reastumise kohe ära unustada. Lisaks veokitest möödumised jne..

 

Sõidan ise talviti 316i e36-ga

 

 

Lisaks on korralike 325i saada küll, lihtsalt on kõvasti kallimad ! 

Muudetud , muutis oo7

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_86413

Vaikselt vahepeal jälle toimetanud, üks hommik auto enam ei tahtnud käivituda tõmbasin küttetoru lahti ja kütust ei tulnud. Sai siis pump maha kakutud ja uus boschi oma asemele pandud ning käib ilusti jälle. Istmed võtsin kah laiali, vahetan seal mõne veninud vedru ja trossi välja, et käiksid õlitatult ilusti. Samas mõtlesin pisut äkki poroloni külgedele juurde panna, et vähe sportlikumaks teha kui juba lahti sai kistud aga eks näha ole kas tuleb mingi idee kuidas seda teostada kuna oskused jäävad vajaka äkki  :mellow: Toksisin alt kh pisut ja tundus tiba kahtlane üks tungi koht (valesti tõstmisega pekki keeratud :( ) Võtsin seest põhja mati ülesse siis ning leidsin pisut nokitsemist endale, pole varem neid keretöid teinud aga sai siis mäda välja lõigatud roostemuunduriga üle käidud roostekohas pisut paksem plekk asemele keevitatud ning panin metalli liimi keevituskohtadele igaksjuhuks peale, haljale pinnale lasen nädalavahetusel happekrundi peale ja krundin ära tehtud kohad, päris värvima ma seda seekord veel ei hakka. 

 

Juhi pool tagant kõik timm, roostevaba

11042012076.jpg

Kõrvalistuja tagune sammuti kena, roostevaba.

12042012113.jpg

 

Istmed 

12042012107.jpg

 

Nii see talv möödub :)

12042012106.jpg

Muudetud , muutis approx

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_87224

Nädalavahetusel sai jälle pisut garaažis aega parajaks tehtud. Proovisin istmeid ka korraks sisse, enamvähem on originaali lähedased küll. Istmetega on tegelt mõnusalt jändmaist veel. Piilarid tahaks ka veel beežiks saada. Järgmine nädal äkki saab sisu kokku laduda.

 

Põhjapesu sai ka tehtud tahaks nüüd ennem seest kokku ära panna ja siis tahaks tagasilla alt võtta ja diffri liivapritsi ja pulbrisse viia.

Muudetud , muutis approx

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_87857

Jõuludeks sai uued veljed alla pandud, võtsin suportid kah maha saavad uue punase värvkatte selga. Koopad sai kah seestpoolt ilusti puhtaks tehtud ja mastiks peale lastud. Leidsin ühe vana katkise stange kah millest sai tükk välja lõigatud ning hakkan sellest esistange lisa vorpima. 

Veljed ise sellised 15'' kui keegi peaks endale ihkama siis võib hinda PS pakkuda.

14032012360.jpg

Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.