Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY

loonik

Foorumikasutaja
  • Postitusi kokku

    36
  • Registreerus

  • Viimati külastas

Foorumi reputatsioon

11 meeldimist

Kasutajast loonik

  • Tiitel
    Mininokk

Profiili info

  • Minu autod
    e30

Hiljutised profiili külastajad

Hiljutiste profiili külastajate paan on keelatud ja ei näidata teistele kasutajatele.

  1. Katus oli ise ka peetis. Seega katuse vahetus vajalik. Keevitatud koht on ilmselt tugevam originaalist, kuna materjali paksus seal suurem. Väljast käiad tasa aga seest jääb paksem.
  2. loonik

    M40 mootori kolvid

    Jah - on kolinud Kadaka teele ABC-Ehitusest üks maja kesklinna poole. Garaaziboks sisehoovis kohe enne seda kui Kadaka tee paremale käändub.
  3. loonik

    M40 mootori kolvid

    Lõpuks jõudsid 0,5 mm remondi mõõdus kolvid minuni. Tellisin need läbi KG Knuttsoni. Homme viin mootoriploki Kadaka teele Devtjonoševi töökotta puurimisele.
  4. loonik

    O: Katuseluuk

    Otsin originaal katuseluuki e30-le. Korralik või vähese roostega. Vajadusel võin ise tulla maha monteerima. 5IIO2O7
  5. Kas tellimus juba lukus või jõuab ka kampa? Huvi ukse hinge rem. komp. vastu 41511922737 (2tk).
  6. loonik

    M: M20B25 aju

    Ajasin siiski ise udujuttu. Vaatasin garaazis uuesti üle ning M40B16 mootori ecu koodi viimased numbrid on 174 mitte 173. Seega minu viga. Aga, et sellest ka mingitki kasu oleks siis siin on hea spikker: https://www.e30zone.net/e30wiki/index.php/Motronic#ECU_Codes
  7. loonik

    M: M20B25 aju

    No las ta jääb. Väidan ainult et, tehasest täpselt sama tootekoodiga aju ning M40 mootoritega võrre on piisavalt. Paari võin näidata soovi korral.
  8. Loodetavasti saad Veebruaris valmis ning vōtad millalgi rohelise 316i ette......
  9. loonik

    M: M20B25 aju

    Tarkus tarviline vara - ütleb juba Eesti vanasõna. Mis sellel 6-silindrilisel mootoril siis teistmoodi on võrreldes nelja silindrilisega peale küünalde arvu? Kõige tähtsam number Motronicu aju peal on Boschi markeering. Esmese asjane leidsin selle ebay kuulutuse. https://www.ebay.com/itm/Motronic-Motorsteuergerät-BMW-316i-E30-M40-Manuell-11-1988-0261200174/153767720123?hash=item23cd4534bb:g:iVkAAOSwQPlV-DTd Minu 316i ja 318i e30 on sama s.n. Motronicu ajudega juba tehasest. Ei sobi aga e36 mudelile sest seal on kaabeldus ning pistik teine.
  10. loonik

    M: M20B25 aju

    Infoks lisan, et sama koodiga aju sobib samuti e30 316i FL-ile. Ning ilmselt siis ka 318i mudelile. Mootorid M40b16.
  11. loonik

    Kaitsmekarbi eemaldamine

    Ma lootsin, et armatuuri ei peaks selleks välja võtma. Kas selliselt ei õnnestu seda tööd tehtud saada?
  12. Alustasin tulemüüri katte eemaldamist. Mootor ning käigukast on varem juba välja tõstetud. Tulemüüri kummi kättesaamiseks tuleb eemaldada kaitsmekarp. Kruvisin kaitsmekarbi keskelt lahti ning tundub, et pistikutega see koostatud ei ole. Seega küsin teadjamatelt, et kuidas olete juhtmestiku eest lahti saanud, et kummimatt selle tagant kâtte saada?
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus