Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY

loonik

Foorumikasutaja
  • Postitusi kokku

    21
  • Registreerus

  • Viimati külastas

Foorumi reputatsioon

1 meeldimist

Kasutajast loonik

  • Tiitel
    Algaja

Profiili info

  • Minu autod
    e30

Hiljutised profiili külastajad

Hiljutiste profiili külastajate paan on keelatud ja ei näidata teistele kasutajatele.

  1. Kas tellimus juba lukus või jõuab ka kampa? Huvi ukse hinge rem. komp. vastu 41511922737 (2tk).
  2. loonik

    M: M20B25 aju

    Ajasin siiski ise udujuttu. Vaatasin garaazis uuesti üle ning M40B16 mootori ecu koodi viimased numbrid on 174 mitte 173. Seega minu viga. Aga, et sellest ka mingitki kasu oleks siis siin on hea spikker: https://www.e30zone.net/e30wiki/index.php/Motronic#ECU_Codes
  3. loonik

    M: M20B25 aju

    No las ta jääb. Väidan ainult et, tehasest täpselt sama tootekoodiga aju ning M40 mootoritega võrre on piisavalt. Paari võin näidata soovi korral.
  4. Loodetavasti saad Veebruaris valmis ning vōtad millalgi rohelise 316i ette......
  5. loonik

    M: M20B25 aju

    Tarkus tarviline vara - ütleb juba Eesti vanasõna. Mis sellel 6-silindrilisel mootoril siis teistmoodi on võrreldes nelja silindrilisega peale küünalde arvu? Kõige tähtsam number Motronicu aju peal on Boschi markeering. Esmese asjane leidsin selle ebay kuulutuse. https://www.ebay.com/itm/Motronic-Motorsteuergerät-BMW-316i-E30-M40-Manuell-11-1988-0261200174/153767720123?hash=item23cd4534bb:g:iVkAAOSwQPlV-DTd Minu 316i ja 318i e30 on sama s.n. Motronicu ajudega juba tehasest. Ei sobi aga e36 mudelile sest seal on kaabeldus ning pistik teine.
  6. loonik

    M: M20B25 aju

    Infoks lisan, et sama koodiga aju sobib samuti e30 316i FL-ile. Ning ilmselt siis ka 318i mudelile. Mootorid M40b16.
  7. loonik

    Kaitsmekarbi eemaldamine

    Ma lootsin, et armatuuri ei peaks selleks välja võtma. Kas selliselt ei õnnestu seda tööd tehtud saada?
  8. Alustasin tulemüüri katte eemaldamist. Mootor ning käigukast on varem juba välja tõstetud. Tulemüüri kummi kättesaamiseks tuleb eemaldada kaitsmekarp. Kruvisin kaitsmekarbi keskelt lahti ning tundub, et pistikutega see koostatud ei ole. Seega küsin teadjamatelt, et kuidas olete juhtmestiku eest lahti saanud, et kummimatt selle tagant kâtte saada?
  9. loonik

    M40 mootori kolvid

    Jah, õige ta on. Ja mida sa loodad leida nende e30 moororite mõõtmisel mis kõik on sõitnud 300.000- 600.000 km? Et pole mingit kulumist? Arvestades praegust jõuluaega võib tõesti imede peale loota. Tegelikult on nii plokk kui ka väntvõll käinud Kadaka teel vastavast töökojast läbi ning kenasti üle mõõdetud. Oleks ka I remodi mõõdust piisanud. Standard 84,0 kobide ja ainult uute rõngaste puhul jääb rõnga paisumispilu min. 0,5 mm. Ei aita ka remondi mõõdus rõngaste parajaks lihvimine 0,25 mm vahe peale kuna silindri sein kulub ovaalselt mitte radiaalselt. Matemaatiliselt on võit 1% ehk väga väike. Küll aga saab kap. remonditud mootor olema reaalselt oluliselt parem väsinud 9- 10 atm kompressiooniga veteranist.
  10. loonik

    M40 mootori kolvid

    Kolbide saadavusega on hetkel nii, et esimese remondi mõõt 84,25 on Mahle tehases olemas ning tarne umbes 2 nädalat. Enda jaoks olen aga ilusaks mõtelnud teise remondi ehk 84,50 mm kolvid. Lähevad Jaanuaris tootmisesse, ladu hetkel tühi. Väike võit on see, et kui puurida mootori plokk II remondi mõõtu suureneb kubatuur tagasihoidlikud 22 cm3.
  11. loonik

    M40 mootori kolvid

    Leks - kas see Mahle laoseisu nägemine on sinu privileeg või on see avalikult kusagil üleval ning kõigile nähtav?
  12. loonik

    O: M40B18 mootor

    Tere, Kui kellegil on pakkuda sellist mootorit, siis võib märku anda. 5IIO2O7
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus