Edetabel
Populaarne sisu
Näitan sisu kõrgeima reputatsiooniga alates 01.12.2022 asukohas Postitused
-
Ilusaid pühi!
12 punkti
-
E30 kokkutulek 2024 13-14 juuli Kakulaane
Tere, kallid E30 entusiastid! Igal suvel oleme me oma autod läikima löönud, ennast viisakaks kamminud ja kuskil grilli kõrval kokku saanud, et üksteiste näod ja autod üle vaadata. Seekord oleme tublimad olnud ja selle tähtsa kuupäeva ja asukoha juba nüüd Teie jaoks paika sättinud. Ikka selleks, et sel üürikesel Eesti suvel kogemata midagi muud selleks ajaks ei saaks planeerida. Nimelt on see aasta plaan kokku saada 13-14. juuli sellises ägedas kohas nagu Kakulaane turismitalu, mis asub Sangaste lähedal privaatses looduskaunis kohas Valgamaal. Koht on meie ürituseks broneeritud. Kohapeal on olemas ka kämpingute näol majutusvõimalus, mida läbi meie saab broneerida kuidas kohti jätkub. Muidugi on olemas telkimisvõimalus, saun, kümblustünn ja aktiivsematele soovijatele ka näiteks paintball. Täpsemat infot saate ka ise vaadata kodulehelt www.kakulaane.eu Sissepääs nagu ikka 5EUR/nägu ja lapsed tasuta. Nii et kalendrisse punase markeriga suur ring märkida ja hakata kuid/päevi lugema. Jooksvalt paneme siia lisainfot juurde ning loksutame asju paika.10 punkti
-
E30 kokkutulek 2024 13-14 juuli Kakulaane
9 punkti
-
Lobamokkade rubriik
6 punktiHäid pühi, aastalõppu ning edukaid lõppevaid/algavaid projekte siinsele kontingentile ! edit: aaa, aina paksemat rahakotti ka!6 punkti
-
E30 10. kokkutulek 29-30. juuli Pivarootsis
Tere kõik! Lõpuks sai siis selline kuupäev paika pandud, et paras aeg nüüd oma juulilõpu plaanid kalendrisse lisada. Kui seal juba miskit on, siis saab selle suure rasvase markeriga maha tõmmata ja E30 kirjutada asemele 😬 Aga koht on ilmselt paljudele tuttav, sai ka 2021 seal tehtud ja palju positiivset tagasisidet saadud. Loodame seekord sama. Kes ei tea, siis tegemist Pivarootsi mõisaga, õigemini selle kompleksis oleva alaga, kus meid lahkelt vastu võetakse. Telkimisala on suur, grillmaja, WC, dušš, saun jms võimalused on olemas. Mererand on ca 200-300m, seega suplusvariant ka täiesti võimaldatud. Loodame see aasta kõiki vanu ja huvitavaid uusi nägusid/autosid näha ja veedame mõnusa nädalavahetuse! Täpsem info tuleb jooksvalt siia juurde.5 punkti
-
Lobamokkade rubriik
5 punkti
-
Müügimõte: E30 320i (FL kupee)
4 punktiTere! Juba mitu aastat pmst seisnud projekt, kuna lapsed tekkisid ja selle "lapsukese" jaoks enam aega ei jäägi :) Pärast värvimist olnud terve aeg kuivas garaažis. 25 aastat ühes peres olnud, paar aastat tagasi täielikult korda tehtud kere ning väga hästi üle värvitud (ainuüksi kere- ja värvitööd läksid ca 5500€). Originaalmootor (2.0 95kw) on asendunud M50B25NV-ga (korralikud adapter mootorikäpad). Käigukast ja veoosa vajavad komplekteerimist. Kaasa saaks igasugu hunniku juppe. ketassild (räbal, aga siiski ketassild) uus esiklaas paigaldatud ees originaal M-Tech 2 spoiler originaal M-Tech 2 tagatiib polditavad flantsid FK madaldusvedrud jne Paljud asjad ei tule hetkel meelde, aga võtke huvi korral ühendust. Alla 7500€ hinda ei ole kindlasti mõtet pakkuda. 5kolm4yks98514 punkti
-
M: E30 325i 126kw kupee -86 taastamist vajav ja laiali võetud. MÜÜDUD!
4 punkti
-
Uuendustest foorumis
3 punktiLoodan, et paljud täna päris ära ei ehmunud, kui foorumisse sattusid. Nägin natukene vaeva ning tegin meile siin olemise natukene värskemaks. Aga iga uus asi tuleb millegi arvelt. Panen kirja mõningad muudatused, mis kohe pähe tulevad: kasutajanimega sisse logida enam võimalik ei ole - kasuta e-posti aadressi; "tuled kustu" teema asendus lihtsalt tumeda teemaga - vaikimisi on sisse lülitatud režiim, mis valib automaatselt teema, mida kasutad arvutis/telefonis; menüü asukoht on arvutiversioonil vasakus ääres ja see on static ehk jääb koguaeg paigale; kasutajad saavad oma profiilis valida, kuidas foorumi esilehte, teemade vaadet ja postituste vaadet kuvatakse (https://foorum.e30.ee/seaded/lingid/); GIF-id on kõikidele kasutamiseks saadaval; postitusse lisatud pilte saab suuremaks-väiksemaks lohistada; mobiiliversioonis on all ääres kõik olulised nupud koguaeg saadaval; taas on saadaval galerii, garaaži nime all; "kasulik" nupu lisandumine iga postituse alla teatud teemades - kui teatud arv inimesi ühte postitust kasulikuks peab, siis tõstetakse seda natuke esile. Kui midagi meelde tuleb, mis ära märkimist vajaks, siis lisan siia juurde. Ja oma tagasiside saate lisada teemasse https://foorum.e30.ee/teema/12609-foorumi-tähelepanekud-arvamused/. Saadaval esilehe kujundused: Muutmiseks liiguta liugurit:3 punkti
-
M: Prefacelift 2D E30,10000(värv mullitab)
E30 318i Mootor m20b25 126kw Mootori ülemine osa ülekäidud uued klapid ja sinna juurde kuuluv Suurem radikas ja elektriventilaator Typ 188 LSD 4… midagi ülekanne Torukollektor ja supersprint lõpupütt D2 street coiloverid Exip 15” veljed + uued rehvid Uus aku Välimus 2024 mai ülevärvitud ja keevitatud kus vaja(lisan et 5kuud hiljem värv mullitab) endal ei ole motivatsiooni et autoga edasi tegeleda! Uus solar esiklaas 70% toonkile et salongi säästa Esimesed tuled paar hooaega sõitnud Taga startec tuled Kroomstanged on viisakad ja kõverad ei ole Elektriline antenn Salong Sportistmed Mtech 1 rool Must lagi koos elektrilise katuseluugiga Elektrilised aknad Taga premium speaker kehad ja kardin Muusika tuleb läbi bmw rdsi millele paigaldatud bluetooth ja võimendiks on gladen 75c6 koos hertz millie pro 130.3 kõlaritega Tehtud heliisolatsioon põhi, uksed jne Huvilisele rohkem pilte ja infot! Võta ühendust!59092üks06 Auto ei ole uus ja kindlasti leiab tegemist nagu projektiautole kohane! Hind 10000, Kaubeldav!3 punkti
-
E30fan.Lt 2024 Hooaja avamine!
3 punktiNonii Eestist käis üritust piilumas 3 autot. Tulemusega võiks rahule jääda kuna omanikud on tublid olnud ja autodega palju vaeva näinud ja tänu sellele nopiti ka mitmeid auhindu mis on positiivne. Järgmine kord kindlasti võiks osavõtjaid olla isegi pigem rohkem.3 punkti
-
M: S50B30 3.0 210kw
3 punktimootor koos 5 käigulise kasti, sisselaske/väljalaske kollektori, juhtmestiku ja ajuga. hetkel e30 peal, kes tahab omale e30 peale saab kõik kaasa mis ümber viskamiseks vaja. heas korras, läbisõit ca 150 000km, piina saanud pole, keraamiline sidur, uued itb kummid jne. proovimis võimalus. konplekti hind 10 000.- eur. väiksemaid pakkumisi pole mõtet teha, müügiga pole kiire, vb lähipäevil uued mõtted ja võtan müügist maha tagasi. raidoswe@gmail.com 564704803 punkti
-
Müüa Bmw E30 m62b44 V8 pooleliolev auto
3 punkti
-
Kogunemiste pildid
3 punkti2023 https://photos.app.goo.gl/m8WbpsPH7y2AvQUHA 2021 https://photos.app.goo.gl/mfk5Uk8s1NorrNkD7 2016 https://photos.app.goo.gl/2yFxzwZjf7D7dok8A3 punkti
-
M: M Tech 2 spoiler
3 punktiMüüa e30-le M-tech 2 originaal tagaluugi spoiler. Kinnitused terved ja kaasas. Värvitooniks Diamantschwarz Metallic (181). Samat tooni autole ei ole detaili vaja värvida. Hind: 400 eurot. Asukoht: Harjumaa, Saku vald. Tel: 52739493 punkti
-
M: E30 318ia Prefacelift
3 punktiPilkupüüdev suvine kruiisiauto, mille hind vaid ajas kasvab. Väga töökindla M10B18 mootoriga klassikaline BMW E30 vanem Prefacelift mudel, mille teeb eriliseks automaatkäigukast. Olnud osa autokogust, seega ülevaatused läbinud vastavalt sõidusoovile (praegu puudub aga konkreetse ostusoovi korral teen ära, läbinud alati probleemideta). Talvel pole autoga sõidetud. Lisatud on erinevaid lisasid - M-Tech 1 väikese diameetriga rool (uuesti nahatatud 2021), tagumine käetoega iste, tahhomeeter, originaal 15" Syle5 valuveljed, Bavaria CIII originaalstereo, esimene haruldasem lisaspoiler "pardinokk" (olemas ka tavaline). Kaasa mitmeid osasid, mis olemas aga pole külge veel panna jõudnud (originaal udutuled jne). Mootori pool on restaureeritud, mitmed uued osad. Väljalase uus. Autol on kaasas Läti automuuseumi akt, millega sõiduk on tunnistatud klassikaliste sõidukite hulka. Sobib musta numbri projektiks ja ka igapäevaseks kasutamiseks. Vahetusi ei soovi, hobiautosid hetkel jagub. Hinda võime rääkida mingil määral ka küljes olevate osade arvelt - saab nii tavalise rooli kui ka plekkvelgedega kui kellelgi soov oma maitse järgi kohandada. Hind 8900€ ja tingi. Asukoht Tartu lähedal. Proovisõite enne kevadet (lume sulamist) teha ei saa. 58 336 9403 punkti
-
Lobamokkade rubriik
3 punktiHead vana aasta lõppu ja paremaid projektie Enda rulli kere seisab ja ootab uue garaaži valmimist.3 punkti
-
M: E30 custom raadio raam
2 punktiPakkuda E30 jaoks tehtud raam mis võimaldab BMW originaalmakke 7 mm sügavamale paigaldada. Testitud ja sobib järgnevate mudelitega: ◾ Reverse RDS jt. mis BMW metallraami kasutavad ◾ Professional RDS (BE2450, BE2455) ◾ C professional RDS (BE 1801) ◾ C Professional (BE 0776) ◾ C Exclusiv/C Electronic ◾ Business CD (CD43) ◾ Business CD RDS (CD23) ◾ C Business (BE 0774) ◾ C Business RDS (KE-92 ZBM) ◾ Business RDS (PH7850) ◾ Business (C33, C43 US) ◾ Bremen SQR 46 DAB ja Frankfurt RCM 82 DAB, ilmselt ka teised sarnased Blaupunkti originaali koopiad (raami külgesid tuleb veidi õhemaks viilida kuna kuna need raadiod kasutavad laiemat metallraami) Paigalduseks tuleb originaalraamil servad eemaldada. Saab kasutada ka järelturu makkidega aga nende metallraamide kinnitused ei pruugi 1:1 kattuda ja võib vajada lisatööd. Hind 40€ + saatmine, asub Tallinnas. BMWradiosBMW E30 flush mount radio bracketThis bracket allows the radios to be installed flush with the rest of the E30 dashboard. Can be used with many BMW and aftermarket radios.2 punkti
-
324TD 1987
2 punktiE46 mootor 3.0 150kW E39 käigukast E39 sidurimajandus E34 mootorikäpad E36 kardaan E36 roolilatt Kütusepumbad toodud kapoti alla Uus esiklaas Uued Japan Racing JR10 veljed uute rehvidega2 punkti
-
Ostan E30 igas seisukorras
2 punktiErineva seisukorra kollektsioon? Mul on igas seisukorras neid ja õige numbri eest võib ikka loobuda.2 punkti
-
Lobamokkade rubriik
2 punkti
-
Talvised pildid
2 punkti
-
E30 10. kokkutulek 29-30. juuli Pivarootsis
Kui Kymmel ei soovi, siis võin Pärnu enda peale võtta.2 punkti
-
E30 Balti hooaja avamine
2 punktiAndke mulle või Eduardsile teada, kes veel plaanib minna. Hetkel 2 autot esindatud ainult Eestist. Võiks rohkem oma iludusi näidata seal meie poolt ikka2 punkti
-
Beamer Builds Garage
2 punktiAitame Sinu rullikat sellega, millega ise hätta jääd. Pakume: Autokerede keevitust. Veermiku ja pidurite remont/restaureerimine/ümberehitamine. Mootorite remont/hooldus/modifitseerimine. Väljalaskekollektorite valmistamine (Turbo/NA) Summutite valmistamine (roostevaba/must) Kui ihkad midagi, mida eelnevas loetelus pole, võta ühendust, leiame lahenduse. Kodulehel ning FB on nähtaval mõned valminud ja valmivad projektid ning muu vajalik info. NB! Suuremahuliste tööde korral on hinnad kokkuleppel (paremad kui hinnakirjas http://beamerbuilds.ee/ https://www.facebook.com/profile.php?id=1000869283745122 punkti
-
Uuendustest foorumis
1 punktSaate nüüd oma autopilte ka jälle albumisse teistele näitamiseks lisada. Üleval menüüs on "Garaaž". Iga kasutaja saab teha mitu albumit ja piltide arv albumis ei ole piiratud. Head üleslaadimist! 🥳1 punkt
-
M: e30 pre tagumine kereosa
1 punkt
-
M: e30 coupe kohutavas olukorras
1 punktMüüan terve autona e30 pre-restyling. Võib olla keegil on huvi jupideks võtta. Kas töötab mootor või mitte, ma ei ole proovinud. Rattad ei liigu Asukoh: Jõhvi Hind: 1000 eur Tel: +372 555 (neli,kolm) 7121 punkt
-
Särgid, pusad, tassid
1 punkt
-
Lobamokkade rubriik
1 punkt
-
M: TYP188 4,27 LSD
1 punktMüügiks 4,27 LSD E30 kaanega. Läbilibisemine hetkel (poolteljeflantside vahel tsentrist mõõdetuna) 90-100nm vahel (ühega ei libisenud, teisega libises). 900€ 53858447 Põltsamaa1 punkt
-
E30 kokkutulek 2024 13-14 juuli Kakulaane
AJAKAVA Tallinn: start kell 10:00 Peetri Circle K parklas. Liigume Tartusse Ilmatsalu rekkameeste parklasse. Tartu: start kell 13:00 Ilmatsalu rekkameeste parklas. Liigume edasi Tehvandi parklasse, kuhu saabub Pärnu grupp. Pärnu: start kell 11:30 Kaubamajaka parklas. Sealt liigume edasi Tehvandile ja kell 15:00 Kakulaande.1 punkt
-
E30 kokkutulek 2024 13-14 juuli Kakulaane
1 punkt
-
M: E30 custom raadio raam
1 punkt1 punkt
- Lobamokkade rubriik
1 punktTänud info eest, mõõtsin tõesti valesti. Õigest kohast mõõtes oli vool ilusti olemas. Sellest piisaski, et käima saada, tänud 😊 Mure lahendatud.1 punkt- Talvised pildid
1 punkt1 punkt- M: OEM Mtech2 ring (va tagaspoiler) / tagatiib ja esiosa alles veel
1 punkt- Talvised pildid
1 punktSügiseseid on hulgim,kui järgmine sügis ehk vaja isegi? Talvistega on kitsas köes 🥺 Kui huvi,võin jagada linki pm. Saad üle vaadata.1 punkt- M: plekkveljed 14" x2
1 punktTänan täpsustuse eest! Lisaks tegin esimese lume puhul hinna paremaks 😎1 punkt- M: plekkveljed 14" x2
1 punktTegemist on pigem bbs mahle velgedega, originaal style 5 on pisut teistsugune ning kapsliga1 punkt- M40 süüte reguleerimine
1 punktDME on ECU jah. Süütepooli primaarmähise pinge peabki pulseerima, muidu ei tekiks sekundaarmähises pinget ega küünlas sädet. Õigupoolest tuleb selle plussklemmile pidev pluss ning juhib DME seda miinusklemmi lülitamisega täpselt nagu Zigulil - ainult, et ilma mehaaniliste kontaktideta. DME saab väntvõlli asendiandurilt (ja mootoritel, millel on, ka nukvõlliandurilt) signaali selle pöörlemiskiiruse ja asendi kohta, millele vastavalt arvutatakse süütehetk DME parameetritesse kirjutatud tabelite põhjal ja saadetakse vajalikul hetkel süütepoolile impulss. Seda impulssi ei mõjuta M40 mootoril (ega Motronic juhtimisega M20) süütejagaja absoluutselt, sest sädeme jaoks vajalik pinge tekitatakse olenemata sellest, mis asendis see on - ja see liigub kas läbi jagaja süüteküünlasse või "taob kuskilt üle", nt. juhul, kui jagaja ei ole õiges asendis. Muuseas suudab jagaja toimida ka juhul, kui rootor ei ole parasjagu klemmiga absoluutselt kohakuti, sest pinge ülekanne rootori ja klemmide vahel on üle õhu, s.t. ükski klemm jagajakaanes ei puuduta füüsiliselt rootorit peale süütepoolist rootorile mineva keskmise klemmi. Vastus sinu küsimuse teisele poolele on, et see, kas M40 mootoril jagaja kaas on kraad hilisem või varasem, ei oma üldse mingit tähtsust, kuni jagaja kontaktipaar on süütehetkel piisavalt kohakuti ja pinge saab liikuda rootorilt klemmile edasi ilma, et kuskilt mujalt kergema tee leiaks. Uuematel mootoritel, nagu E30 puhul M42, on juba edasijõudnum jagajata süsteem, kus on igal silindril oma süütepool. Ajastuse reguleerimine on endiselt sama põhimõttega nagu M40, lihtsalt ühe süütepooli neljakordse lülitamise asemel lülitatakse vastavalt mootori asendile vajalikku süütepooli ehk jagamine toimub juba DME sees. Loo lõpuks oli see jagaja kaane avade ovaalseks viilimine täiesti kasutu ajaviide, millest mingit kasutegurit ei teki. Kui on soov süüteajastusega mängida, tuleb eepromi lugema ja kirjutama õppida.1 punkt- O: sedaani uksepolstreid
1 punkt- Süütesüsteem ja M20 küünalde valik
Ngk on oluliselt vastupidavam küünal kui bosch ,beru, denso, champion vms, m20/m30 mootoritel tihtipeale on mingid probleemid( õhulugejaid on krutitud ja nukkade kulumised, mittepikad sõidud vaid törtsutamised jne) kütusesegu liiga rikas või lahja ja see tapab kiirelt küünlad ära. NGk selles vallas annab sulle omajagu aega probleemiga tegeleda. Olen neid testinud aasta vältel yhe e23 735 peal. Neru kestis 3 päeva auto sisse välja ajamist( hommikul sisse õhtul välja) bosch vast äkki 2 nädalat ja ngk paar kuud. Olen paljud mootorid palju meeldivamalt tööle saanud NGK küünaldega. Aga see on minu enda isiklik kogemus ja täis tõele ma ei pretendeeri.1 punkt- Jahutusvedeliku temperatuuri seier kõigub
Milliseid klemme armatuuri taga puhastasid? Radikas täitsa reaalne - sarnane kogemus viiese peal olnud, kus 30+ aastat vanake oma tööga enam toime ei tulnud. Mootori jahutussärk ülearu roostene ei tundunud kui remonti sai tehtud? Endal enne uue radika panekut lasin veel ploki voolava veega läbi ja oi põrgu kus seda fanta värvi asja välja tuli1 punkt- Süütesüsteem ja M20 küünalde valik
Reaalses elus pole erilist vahet, kumma sa paned, süütavad mõlemad ja samuti on kuumusaste sama. ZGR5A on võib-olla veerand karva võrra parem, kuna viib sädeme rohkem põlemiskambri keskele. Nagu kuskil mujal eile ütlesin, on süüteküünal samasugune vaidluseallikas nagu mootoriõligi. Kõigil on oma põhimõtted valimiseks, aga reaalselt üht teise vastu testinud ja sellekohast andmepanka koostanud ei ole tavaliselt keegi.1 punkt- E30 Uste eemaldus ja loksude kõrvaldamine
Tervitus Kuna Inimestel kerge huvi e30 ukse loksu kõrvaldamise ja kulunud hinge vahetamise vastu, siis väikse DIY õpetus siia, esialgu küll netis levivate piltidega, küll aegajalt võimalik teemat täendada. Alustuseks mainin ära, et e30 on kahte tüüpi hingesi. Uuem variant tuli kasutusele september 84a ,samasugune on kasutusel ka e34 ja e32`l. Sellise hinge variandiga on ukse eemaldamine võimalik väga kiirelt ja efektiivselt ilma ukse reguleeringut paigast ajamata. Vanem variant on nn needitud tiftiga ,mille remont või hooldus oleks ilmselt üsna keeruline. Kinnitamata andmetel esineb neid kuni september 84a, olen kohanud neid ka uuematel autodel, näiteks oma 85a alguse bauri peal. Fakt on see, et esimese faceliftiga 85 september (rahvasuus ikka pre) neid kindlasti pole enam. Vanema hingesüsteemiga autol ei saa ust lihtsalt nn hinge pealt maha tõsta, vaid peab ukse hinge küljest lahti keerama (kaheksased mutrid) USTE EEMALDUS Nüüd siis pisut lähemalt. Kõigepealt siis uste kiire ja lihtne eemaldus uuematüübi hingede korral. Siin ka üks õpetus http://da3rx.com/vares/BMW%20E30%20M3%20Repair%20Manual/BMW%20E30%20M3%20Repair%20Manual/41_body/4151080.htm Lihtsas eesti keeles, tuleb lahti keerata valge noolega näidatud kuuene polt ülemise ja alumise hinge küljest ja seejärel saab ukse hingedelt lihtsalt maha tõsta (eelnevalt muidugi tuleb lahti võtta ukse pistik ja ukse piiraja) Antud pildil on juhipoolse ukse alumine hing, ülemise hinge polt on alumise vastas ehk siis võtmega keerad altpoolt. Niimoodi ust eemaldades hoiab kõvasti aega kokku, samuti igasugu värvikahjustused jäävad palju suurema tõenäosusega olemata, kui neid punase noolega näidatud mutreid näppides. Kui on ette võetud suuremad kere ja värvitööd, siis alati tasub kõigepealt ära vahetada/üle käia hinged, seejärel kokku panna, ära reguleerida ja siis uks uuesti hingedelt maha tõsta värvimiseks vms töödeks. Hiljem on paigaldus mõne sekundi küsimus, ei mingeid värvikahjustusi ega reguleerimist, samuti jääb värv puutumata hinge piirkonnas ja ukse mutritel. UKSE HINGEDE VAHETUS Ustesse tekivad loksud kahel põhjusel, kulunud hingede või kinni roostetanud hingede tõttu. Kulumine on liikumise loomulik tagajärg, mistõttu pesas liikuv tift lihtsalt kulub peenemaks ja uks hakkab loksuma. Enamlevinud variant on hinge tifti kinni roostetamine oma pesasse (kuna metall metalliga kokku ei puutu otseselt, siis tift "paisub" roostetades lihtsalt kinni) Kui tift on peasse kinni jäänud, tuleb hinge tifti küljes kinni hoidev kuuene polt lihtsalt lahti ja uks hakkab liikuma hoopis tifti koonuse peal, mis tegelikult peaks tifti lihtsalt kinni hoidma. Sellest tuleb koheselt uksele loks sisse ja parandada saab seda vaid tifti uuesti liikuma saamisega või asendamisega uuega. Nooltega näidatud pildil on selgelt aru saada, et tift on pesas kinni ja uks liigub tifti koonuse peal (sellest ka rooste seal vahel) Siin pildil kerepoolne alumine hinge vastus koos tiftiga. Selline on siis tutikas hinge remontkomplekt, ühele uksele läheb 2 komplekti. Lisamärkusena veel siis, et üks tift on ukse küljes, teine kere küljes. Alumine on kere küljes ja ülemine jääb ukse külge.Paigaldus siis iseenesest üsna lihtne. kõigepealt tuleb vana hinge tift kätte saada, seejärel pesa ära puhastada. Võib panna pisut määret rooste pärast. Seejärel läheb pildil olev must materjal puhastatud auku, krae ülespoole (alumise hinge vahetamisel, ülemisel vastupidi) ,siis määret ja tift sisse. Läheb ta üsna tihedalt, seejärel tuleb musta vahetüki alumisele poolele ümberringi painutada üleliigne osa vastu hinge, et tekiks samasugune krae, nagu ühelpool tal juba olemas on. Siis seib ja stopper. Kui sama asi ülemise hingega ka tehtud, võib ukse taas külge tõsta. Kui uks oli paigast või loksus, siis peale külge panekut jälgida, kumb hingedest on tihedalt vastu tifti koonust (kumb kannab rohkem) Suure tõenäosusega peale uute hingede panekut või lihtsalt paigast olnud ukse korral ei toetu mõlemad. Selleks tuleb vastav hing ukse küljes olevatest mutritest vabastada ja seejärel alles sisse ja kinni keerata ülemise ja alumise hinge kuuesed poldid. Vajadusel ust timmida. Loodan, et on abi, jutt sai ehk pisut keeruline, aga saab ajapikku muudatusi teha.1 punkt- Stange amort
1 punktIlmselt lihtsam ja soodsam see ära parandada. Mul muidu mõned on. 35-50 Võin ka soodushinnaga uue tellida 332.501 punkt- Tagasilla camber ja toe plaadid
1 punkt- E30 Pivarootsi Meet 2021 (17-18 juuli)
1 punkt- BMW auguvalemid, keskavad, ET ja poldid
Saksakeelne E30 velgede ülevaade koos pildimaterjaliga1 punktSee edetabel on seatud Tallinn/GMT+03:00 - Lobamokkade rubriik
Oluline teave
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus