2 puksi 10mm avaga ja 14mm paksud- pannakse roolilati alla, et roolivardad ja õõtsad jääksid samale joonele (E36 roolilatt on kinnituskohtadest õhem)
uued alumiinium- või vaskseibid ühendustele
E30 võimendiga lati roolikardaan- tuleb mõlemast otsast lahti lasta ja toksida seda ülemisele võllile rohkem otsa, siis mahub ilusti ära
Roolivardad- võivad olla roolivõimendiga latiga E30 või E36 omad, korraga kasutada ei saa E30 sisemist ja E36 välimist ning vastupidi
ülejäänud roolivõimendi asjad võib samuti jätta E30 omad, osad on kurtnud, et rool muutub vahepeal kiiremini keerates raskeks E30 pumba korral, ise seda kogenud ei ole IS pumbaga
Roolilatt kinnitub sillatalal olevatesse tagumistesse aukudesse, esimesed augud on võimendita lati jaoks ja kitsama vahega.
E36 roolilati küljes olev jahutustoru tuleb ära võtta- selle jaoks seal ruumi pole.
Ülejäänu on lihtne kruvimisrõõm.
Roolivarraste lahti keeramiseks on parim tööriist torutangid
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
Vaja on:
Roolilatt kinnitub sillatalal olevatesse tagumistesse aukudesse, esimesed augud on võimendita lati jaoks ja kitsama vahega.
E36 roolilati küljes olev jahutustoru tuleb ära võtta- selle jaoks seal ruumi pole.
Ülejäänu on lihtne kruvimisrõõm.
Roolivarraste lahti keeramiseks on parim tööriist torutangid
Muudetud , muutis Tiit