Hüppa postitusse

raimo

Foorumikasutaja
  • Postitusi

    203
  • Registreerus

  • Viimati külastas

  • Võidetud päevi

    1

Kõik, mis raimo postitas

  1. raimo

    Silmatorkavamad E30-d Eestis

    Ennast peab ikka kiitma
  2. http://www.bmwclassic.ee/forum/viewtopic.php?t=5575
  3. Mis materjali täpsemalt kasutad?
  4. Mis velje värvimine kahes osas (keskosa mustaks, lip valgeks) maksab?
  5. kui jäme see "originaal" veel on? keevitad amordikannude külge kõrvad ja lõikad sinna vahele sobiva pikkusega lati. pole mõtet asja keeruliseks ajada.
  6. raimo

    Sportiste VS RECARO

    toly pandud pilt on isegi vist õige aga see iste on lihtsalt nii surnud, et jätab tõesti petliku mulje.
  7. raimo

    Sportiste VS RECARO

    teeme asja huvitavamaks ... M3 Sport Evo istmed:
  8. raimo

    V8 peale panek e30-le.

    525 ja 530 kastid küll, 540 kast on juba teisest "puust" isend.
  9. raimo

    Udutulede kasutamine

    Asi ei ole selles kas roolis on rullnokk või korralik juht või mis auto tal on. Kui üks rullnokk teeb maine maha, siis kannatavad teised ka. See BMW-de "maine kujundamine" algas juba üle 10 aasta tagasi ja seda parandada on juba väga raske. Ega enne mingit paremat suhtumist loota pole kui politseis palgad kõrgemaks lähevad ning igast jobusid sinna enam ei võeta. Paraku seda niipea loota ei ole.
  10. raimo

    Udutulede kasutamine

    Paraku on see nii, et E30, E34 ja E36-ga on aja jooksul tänavatel kõvasti "kino" tehtud. Sellest ka politsei suurendatud ebaterve huvi nende autode vastu. Ja noh, kui politsei tahabki riigieelarvet täita, siis kummast suurema tõenäosusega selleks põhjuse leiab? Mõnest uuest Audist või BMW või mõnest E30-nest?
  11. raimo

    Udutulede kasutamine

    Siin ei ole küsimus mitte liikluseeskirjas või Genfi konventsioonis, vaid üldises liikluskultuuris. Kui sul küla peal on 9 debiilikut, kelle arvates parklas driftida ja foori taga ketsi lasta on "lahe", siis pole mõtet imestada, miks politsei kõiki nokib. Neid udukatega sõitjaid on sadades ja tuhandetes, kuid millegipärast ei pea politsei kõiki kinni.
  12. http://tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=31881
  13. Probleem on selles, et kolvi/silindri kulumist mõõdetakse lehtkaliibriga, siis kui kolb alles mootoris on : Selle peale ei oskagi enam midagi öelda.
  14. peale uut aastat võin mõõta ja pildistada. hetkel sai kast juba mootori juurde ära viidud.
  15. arvestades, et S5D 320Z käib ka Z3 all, mis on varustatud 343hj S54 mootoriga, ei tohiks sellega vastupidavuse poolelt probleemi tekkida. samuti on neid saada suhteliselt mõistliku hinnaga.
  16. dogleg kastid on ilge ikaldus, seega mina läheks kohe mõne moodsa kasti teed. hea ja vastupidav kast on 24V mootorite alt S5D 320Z: E36 M3 (10/97 and up) - 23 00 1 434 408 E36 328i (6/96 and up) - 23 00 1 434 408 E39 528i (6/96 and up) - 23 00 1 434 408 E39 530i - 23 00 7 502 749 E46 328Ci and 328i - 23 00 1 434 408 E46 330Ci and 330i - 23 00 7 502 749 Z3 2.8 - 23 00 1 434 408 Z3 3.0i - 23 00 7 502 749 Z3 M3.2-S50 - 23 00 1 434 408 Z3 M3.2-S52 - 23 00 1 434 408 Z3 M3.2-S54 - 23 00 7 502 749
  17. raimo

    Coilover

    võib hr. tatikas pakub odavamalt aga seda küsige otse.
  18. Huvitav, et minul LSD iksi viskodiffri kesta sisse ära ei mahtunud. Ise küll ei paigaldanud aga kuna see differ on nüüd ka M3 all kenasti toiminud, siis paigaldaja pädevuses ei kahtleks.
  19. mul sellist kaheosalist kangi ei ole kunagi olnud. nii 325ix kui ka M3 on selline süsteem: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=1271&mospid=47265&btnr=25_0068&hg=25&fg=05
  20. kruvikeerajaga tuleb natuke kaasa aidata ja siis see munak sealt pesast ära tulebki. muidugi kui sa uue plastmasspesa paned, siis võib vana katki ka teha. eelnevalt tuleb kang käiguvahetusheebli küljest lahti lasta. seda saab teha auto alt.
  21. igasugused e34 ja e36 püstakud on pikas perspektiivis paha mõte. pärast nu??id ennast ET ja muude asjadega lolliks. kui tõesti 5 polti vaja siis M3 tükid.
  22. Ärge nüüd niikõvasti ka kartke. Et rajal üle kuudi panna peab ikka tõsiselt üle pingutama. Eeldusel muidugi, et me BMW'dest räägime.
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus